echt niet!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en nu maar wachten op al die mensen die het tegendeel gaan beweren
Oh, bij mij was het plaasten van een CV gewoon een semiverplichte taak, geen sollicitatieactiviteit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat blijkt op het invulformulier? 'CV plaatsen op vacaturewebsite' telt ook al.
Plaatsen van CV bij Werk.nl is verplicht, maar bij Monsterboard en Nationalevacaturebank nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, bij mij was het plaasten van een CV gewoon een semiverplichte taak, geen sollicitatieactiviteit.
Reminds me...ik moet er ook weer vier doorgeven.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:32 schreef iamredleader het volgende:
F@&k, koorts loopt op naar de 40
Ah, op die manier. Nou ja, ik durf mijn CV niet te plaatsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Plaatsen van CV bij Werk.nl is verplicht, maar bij Monsterboard en Nationalevacaturebank niet. Als je makkelijk punten wil scoren is dat een goede optie
ik denk gatenkaasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Milieudefensie heeft een actie op touw gezet om kaas te bestellen van melk van Nederlandse koeien die alleen voer uit de regio hebben gekregen. Aardig idee, kost je een tientje per portie. Er is alleen nog niet bekend in welke vorm je dan je kaas krijgt, of hoeveel, of wie het gaat maken, of wanneer de bestelling klaar is.
Ja alleen even wakker voor medicijnen nemen, water of thee of cola drinken. Echt een record zoveel slapen per 24 uurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, nog meer slapenik heb de adgelopen 24 uur alles bij elkaar zo'n 23 uur geslapen
Een aantal buren hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
je kwam een carnavalsvierder tegen?
Als geboren Ossenaar laat ik dat natuurlijk uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en nu maar wachten op al die mensen die het tegendeel gaan beweren
Jemig, jullie hebben het wel flink te pakken zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, nog meer slapenik heb de adgelopen 24 uur alles bij elkaar zo'n 23 uur geslapen
Uitbesteed aan hun mama!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jemig, jullie hebben het wel flink te pakken zeg.![]()
En dan ook nog twee kinderen erbij (of nu even uitbesteed aan de grootouders?).
...
he messentrekkerquote:Op zondag 10 februari 2013 00:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Als geboren Ossenaar laat ik dat natuurlijk uit mijn hoofd
afkloppen...quote:Op zondag 10 februari 2013 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Red, beterschap!
Wie is er hier trouwens nog meer niet ziek geweest de afgelopen weken?
[ afbeelding ]
Ik kwam de dag na de bom in de Kuip op voor dienstkeuring, toen was bommengooier inmiddels er al aan toegevoegdquote:
Dat maakt in ieder geval meer indruk dan kruikenzeikerquote:Op zondag 10 februari 2013 10:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kwam de dag na de bom in de Kuip op voor dienstkeuring, toen was bommengooier inmiddels er al aan toegevoegd
Mijn zus is een kattenmepper, mijn ouders deden het er wel om, zeg
Da's Tilburg toch? Hoe heet Tilburg deze dagen eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat maakt in ieder geval meer indruk dan kruikenzeiker
mij maak je de pis niet lauwquote:Op zondag 10 februari 2013 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat maakt in ieder geval meer indruk dan kruikenzeiker
Kruikenzeikersstadquote:Op zondag 10 februari 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Tilburg toch? Hoe heet Tilburg deze dagen eigenlijk?
Ik weet dat Den Bosch nu Oeteldonk heet, maar heten de inwoners daarvan nu ook Oeteldonkers?
En terwijl ik dit schrijf, denk ik 'Wil ik dit eigenlijk wel weten?'...
Wedden?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mij maak je de pis niet lauw
Aan hoeveel paracetamollen zit je nu?quote:Op zondag 10 februari 2013 07:21 schreef iamredleader het volgende:
Bah, koorts zakt niet... Heb de grootste moeite met typen of zitten, rillerig en alles doet pijn
Ah, fijn. En eventueel mag je ook nog wel elke 4 uur, maar per 6 uur zit je in ieder geval veilig.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef iamredleader het volgende:
Koorts zakt intussen wel wat, nog steeds midden 38.
Mijn hoest bij mijn vorige griep heeft 6 weken geduurd. Twee weken later kreeg ik wéér griep, die hoest heeft maar 4 weken geduurd.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef lubje25 het volgende:
Heb een licht griepje gehad en heb nu nog steeds een hoestje, week of 2 imiddels. Maar in bed blijven liggen was er niet bij ivm de arbeid
Mjah, ik hoop gewoon dat die koorts zakt. Voel me ontzettend lamlendigquote:Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef wyccie het volgende:
Ah, fijn. En eventueel mag je ook nog wel elke 4 uur, maar per 6 uur zit je in ieder geval veilig.
Ik hoop dat bij jullie de zon ook schijnt, is het toch nog een mooie zondag.
Die is me een paar maten te groot, maar dat past dan wel weer in het thema.quote:
Dat ik net een post van Tinu in het borstvoedingstopic las helpt (hoop ik) niet bij het correct interpreteren van deze post ...quote:Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen voor de lunch een kop soep van tinu
Die zijn ook apart inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is me een paar maten te groot, maar dat past dan wel weer in het thema.
Voor de kattenliefhebbers.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat ik net een post van Tinu in het borstvoedingstopic las helpt (hoop ik) niet bij het correct interpreteren van deze post ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |