PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Omdat ze hem op LB niet goed genoeg vinden en in het centrum het duo Caulker en Dawson beter vinden.quote:
Dat is hier allemaal al besproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:57 schreef vandermar het volgende:
De UP Joaquin heeft slechtere stats dan de IF
Nah ik lees op Twitter dat ze gewoon aan het roteren zijn, veel boze tweets over Vertonghen en BAE die niet startenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ze hem op LB niet goed genoeg vinden en in het centrum het duo Caulker en Dawson beter vinden.
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is hier allemaal al besproken.
Welk plaatje had je gepost dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.
Nu ga ik lekker alles met mezelf hier bespreken
Ja inderdaad, post hem is hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welk plaatje had je gepost dan?
Als hij speelt is dat meestal op LB. Hij wil zelf graag CB maar dat heb ik hem nog weinig zien spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nah ik lees op Twitter dat ze gewoon aan het roteren zijn, veel boze tweets over Vertonghen en BAE die niet starten
Ik kom niet verder dan ronde 14 met zombiesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM![]()
DS2 had gisteren een Up Falcao voor 35k toch? Heeft ie dikke winst op danEn die column van Sierd
Ik was de NSB'er. Ironische woordkeuze gezien het plaatje dat je postequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.
Nu ga ik lekker alles met mezelf hier bespreken
Die heb ik verkocht voor 160k, dat is met afstand de beste deal die ik dit jaar heb gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM![]()
DS2 had gisteren een Up Falcao voor 35k toch? Heeft ie dikke winst op danEn die column van Sierd
Het verbaast mij nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was de NSB'er. Ironische woordkeuze gezien het plaatje dat je poste
Das lullig iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan ronde 14 met zombies
Paar dagen terug in ronde 14 en prima set up met 4 perks en 2 wapens pack en punched. Gaat de host ineens weg
Dat is wel nice jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das lullig iddIk ben een keer tot level 24 gekomen samen met een random dude, nadat we met 3 waren begonnen en er 2 leavede in ronde 12. Nog een keer met een random dude tot 20
Heb wel een goede manier gevonden waarbij je met mensen die je kan spreken wel makkelijk ronde 30 moet kunnen halen
Netjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht voor 160k, dat is met afstand de beste deal die ik dit jaar heb gehadOverigens kan ik nu op de console niet eens in FUT komen.
Alles gaat dalen, de UP's gaan veel goedkoper nog worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesHij is nu nog maar 120k
Die daalt dan wel echt als een malle al
Waar denk je dat de prijzen van de NUP en UP op gaan uitkomen? Ik heb eigenlijk weinig ervaring met spelers die een UP hebben gehad, en wil nog een team met Falcao. Neem aan dat de UP nog wel zakt naar 40k, maar de NUP, blijft die constant of gaat ie dalen? Of misschien wel stijgen omdat er geen meer bij komen?
LWquote:
Dat is wel jammerquote:
zombies is simpel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das lullig iddIk ben een keer tot level 24 gekomen samen met een random dude, nadat we met 3 waren begonnen en er 2 leavede in ronde 12. Nog een keer met een random dude tot 20
Heb wel een goede manier gevonden waarbij je met mensen die je kan spreken wel makkelijk ronde 30 moet kunnen halen
linksbenige RW met 2* weakfootquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk een team maken met UP Vela en UP ShaaraFut 12 Flashback
Was ook wel een leuke combo geweest in 4231 als CAM/STquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Anders kon je hem met Mario in de spits
Ik vind Die Rise geen hele simpele mapquote:
De 88-versie gaat alleen maar goedkoper worden, daar zijn er ook heel veel van want ik moest gisteren 70 pagina's Falcaos voorbij scrollen en toen vond ik ineens die UP versie voor 35kquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesHij is nu nog maar 120k
Die daalt dan wel echt als een malle al
Waar denk je dat de prijzen van de NUP en UP op gaan uitkomen? Ik heb eigenlijk weinig ervaring met spelers die een UP hebben gehad, en wil nog een team met Falcao. Neem aan dat de UP nog wel zakt naar 40k, maar de NUP, blijft die constant of gaat ie dalen? Of misschien wel stijgen omdat er geen meer bij komen?
nooit gedaan is nog niet uit voor PS3, toch ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Die Rise geen hele simpele map
Robbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
linksbenige RW met 2* weakfoot
Jawel, moet je je pappie ff vragen of ie die voor je wil kopenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nooit gedaan is nog niet uit voor PS3, toch ?
#GJEmemoriesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, moet je je pappie ff vragen of ie die voor je wil kopen
ik heb season passquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, moet je je pappie ff vragen of ie die voor je wil kopen
Godverdomme wat een pacehoer, dat wordt weer kutquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige teams met Emenike
En hem dan nog niet hebbenquote:
PS3 komt een maand later pas.quote:
Serieus?quote:
Maar wel season pass kopenquote:
*5221quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
4-3-3 met MOTM Emenike op RW en Martins ST. LW Utaka ofzo.
Martins is maar 1,72. Niet echt een goede lonestriker dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
4-3-3 met MOTM Emenike op RW en Martins ST. LW Utaka ofzo.
Op xbox gaat goud ook voor 2.8kquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Team fitness is op PS3 echt absurd duur. Bronzen gaan voor 2k.Pakjes openen dus.
1 pakje geopend heb er meteen 1quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
Team fitness is op PS3 echt absurd duur. Bronzen gaan voor 2k.Pakjes openen dus.
Vanmorgen verkocht ik bronze fitnesses voor 400 en silver contracten voor 300quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanmorgen verkocht ik bronze fitnesses voor 400 en silver contracten voor 300Dan nog had ik bijna geen goede pulls, wel een Elton maar die is nog maar 4.5k waard.
EDIT: ik heb nu 1x 500c en 2x 100c
Ik kwam gisteren wel heel veel oude spelers tegen in mijn TPquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:26 schreef DeWesp het volgende:
Ik lees op Twitter nog steeds meldingen van mensen die hun gekochte spelers kwijt zijn. Niemand hier last (behalve ik)?
ja en neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:29 schreef StijnDa het volgende:
Iemand al die Chinese packs geopend? Kwam er wat leuks uit?
Mathijsen verdient het nog meer dan Sterlingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die UP is gewoon verdiend hoor
Boerrigter ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijsen verdient het nog meer dan Sterling
Nee. Je haalt er bijna zeker geen winst uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Is het de investering waar om zo'n promo 25k pakje te kopen?
Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Is het de investering waar om zo'n promo 25k pakje te kopen?
gescoord.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef Revontulet het volgende:
Ezequiel Lavezzi weer gescoort, baasje
ps3?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 500 coins.
[ afbeelding ]
Minder pace hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had laatst Fetfatzidis in een 750c pack. Ik was best wel blij, was hij maar 3.5k waardToch nog beter dan niks.
En de commentator maar zeggen dat het een leuke wedstrijd is !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spurs Newcastle is een saaie pot voetbal
hoeveel staat het ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spurs Newcastle is een saaie pot voetbal
Ja, als Benzia meer pace had was hij nog veel duurder geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Minder pace hè, dan krijg je dat.
net zoals in het echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:31 schreef Revontulet het volgende:
De logica is ver te zoeken bij Feyenoord in mijn carrière
Ongeveer wel ja, 2 van de 3 spitsen die gehaald zijn, zijn boven de 33....quote:
IF Marchisio niet kopen. Wel een flinke upgrade t.o.v. zijn NIF maar Vidal is gelijkwaardig en kost niets.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef DuTank het volgende:
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300057/
Soms speel ik ook wel met Hamsik op de plek van Sneijder.
Dit moet het gaan worden:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300053/
Misschien nog IF Marchetti... Iemand verder nog tips?
Ik heb daar IF Lamela gehad, was eerste wedstrijd baas, daarna niks meer gepresteerd. Palacio doet het juist fucking goed daarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Marchisio niet kopen. Wel een flinke upgrade t.o.v. zijn NIF maar Vidal is gelijkwaardig en kost niets.
Palacio is een kutspeler, die moet je sowieso vervangen.
Palacio moet je dichter bij de goal zetten dan is hij wel goed op RM is hij wel knap waardeloos imoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Marchisio niet kopen. Wel een flinke upgrade t.o.v. zijn NIF maar Vidal is gelijkwaardig en kost niets.
Palacio is een kutspeler, die moet je sowieso vervangen.
Ik had het juist andersom !!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
Simone Pepe is echt een baas
Had eerst Maggio maar die is veel minder goed
Je hebt niet veel andere keus(behalve Lamela) op RM. Misschien een klein hybridtje? Genoeg mogelijkheden...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb daar IF Lamela gehad, was eerste wedstrijd baas, daarna niks meer gepresteerd. Palacio doet het juist fucking goed daar
Wie anders?
En De Rossi laten staan dan?
(Veel) beter dan Konko + Pepe ga je het niet vinden hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je hebt niet veel andere keus(behalve Lamela) op RM. Misschien een klein hybridtje? Genoeg mogelijkheden...
En de Rossi is degelijk maar ik zou in 4-5-1 op CM toch een meer 'lopende' speler neerzetten.
Ik heb Vidal en De Rossi geprobeerd, maar kan niet echt zeggen welke ik nou fijner vond. De Rossi doet het prima zo. En Palacio doet het gewoon goed bij mij daar. Misschien ligt het aan mijn speelstijl danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je hebt niet veel andere keus(behalve Lamela) op RM. Misschien een klein hybridtje? Genoeg mogelijkheden...
En de Rossi is degelijk maar ik zou in 4-5-1 op CM toch een meer 'lopende' speler neerzetten.
Pepe kost niks, dus ik geef hem wel een kansquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
(Veel) beter dan Konko + Pepe ga je het niet vinden hoor.
Ik zou Giovinco er ook uithalen voor Lulic.
Lulic vind ik ook erg goed op LM.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pepe kost niks, dus ik geef hem wel een kans
die lulic is beestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
(Veel) beter dan Konko + Pepe ga je het niet vinden hoor.
Ik zou Giovinco er ook uithalen voor Lulic.
Ze zeggen dat ze verdedigende spelers willen maar eigenlijk willen ze pace en vies spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef DuTank het volgende:
Jullie prefereren meer verdedigende skills op die plekken dan?
Want ik vind het juist heerlijk dat ik de bal vanaf Palacio -> Sneijder -> Cavani -> Di Natale en dan steekpass op Giovinco die al over de flank zo richting doel kruist, waardoor hij op de punt van de 16 aan de bal komt en dan is het prijs schieten. Of terug leggen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze verdedigende spelers willen maar eigenlijk willen ze pace en vies spelen.
Ik hou sowieso niet van tuinkabouters zoals Giovinco. Verder vind ik allround spelers op de flanken wel fijn ja. Speel dan ook meestal 352 als ik een LM/RM heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef DuTank het volgende:
Jullie prefereren meer verdedigende skills op die plekken dan?
Want ik vind het juist heerlijk dat ik de bal vanaf Palacio -> Sneijder -> Cavani -> Di Natale en dan steekpass op Giovinco die al over de flank zo richting doel kruist, waardoor hij op de punt van de 16 aan de bal komt en dan is het prijs schieten. Of terug leggen.
Zeer nice team. NIet luisteren naar wat Ajacied zeiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef DuTank het volgende:
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300057/
Soms speel ik ook wel met Hamsik op de plek van Sneijder.
Dit moet het gaan worden:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300053/
Misschien nog IF Marchetti... Iemand verder nog tips?
Ik kon niet echt met hem overwegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeer nice team. NIet luisteren naar wat Ajacied zei
Ik zou alleen Robinho op LM zetten, verreweg m'n favo LM deze fifa
UP El Shaarawyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kon niet echt met hem overwegSkillen is ook niet mijn ding, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Doe ik ook niet. Maar zijn workrates + vision + positioning zijn perfect voor een LM/RM.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kon niet echt met hem overwegSkillen is ook niet mijn ding, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Sonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
SongHeerlijke goal tegen dortmund
ohquote:
om te zorgen dat je een abonnement neemtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zenden ze Chelsea uit op Sport 1 (eerste kanaal).![]()
Messi moet vroeg naar bedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef wieisboos het volgende:
Barcelona speelt morgen om 12:00wtf
Ik speelde vorig jaar om 9 uur 's ochtends een keer...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef wieisboos het volgende:
Barcelona speelt morgen om 12:00wtf
Verdient, ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:01 schreef MolFan het volgende:
Iemand heeft weer 80K aan mij verdient
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:03 schreef Der_Rudi het volgende:
Cattermole al weer geel na 2 minuten. Wat een mongool blijft dat toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |