PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Omdat ze hem op LB niet goed genoeg vinden en in het centrum het duo Caulker en Dawson beter vinden.quote:
Dat is hier allemaal al besproken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:57 schreef vandermar het volgende:
De UP Joaquin heeft slechtere stats dan de IF
Nah ik lees op Twitter dat ze gewoon aan het roteren zijn, veel boze tweets over Vertonghen en BAE die niet startenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ze hem op LB niet goed genoeg vinden en in het centrum het duo Caulker en Dawson beter vinden.
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is hier allemaal al besproken.
Welk plaatje had je gepost dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.
Nu ga ik lekker alles met mezelf hier bespreken
Ja inderdaad, post hem is hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Welk plaatje had je gepost dan?
Als hij speelt is dat meestal op LB. Hij wil zelf graag CB maar dat heb ik hem nog weinig zien spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nah ik lees op Twitter dat ze gewoon aan het roteren zijn, veel boze tweets over Vertonghen en BAE die niet starten
Ik kom niet verder dan ronde 14 met zombiesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM![]()
DS2 had gisteren een Up Falcao voor 35k toch? Heeft ie dikke winst op danEn die column van Sierd
Ik was de NSB'er. Ironische woordkeuze gezien het plaatje dat je postequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had ik ook willen bespreken maar een NSB'er stak er een stokje voor.
Nu ga ik lekker alles met mezelf hier bespreken
Die heb ik verkocht voor 160k, dat is met afstand de beste deal die ik dit jaar heb gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM![]()
DS2 had gisteren een Up Falcao voor 35k toch? Heeft ie dikke winst op danEn die column van Sierd
Het verbaast mij nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was de NSB'er. Ironische woordkeuze gezien het plaatje dat je poste
Das lullig iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan ronde 14 met zombies
Paar dagen terug in ronde 14 en prima set up met 4 perks en 2 wapens pack en punched. Gaat de host ineens weg
Dat is wel nice jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das lullig iddIk ben een keer tot level 24 gekomen samen met een random dude, nadat we met 3 waren begonnen en er 2 leavede in ronde 12. Nog een keer met een random dude tot 20
Heb wel een goede manier gevonden waarbij je met mensen die je kan spreken wel makkelijk ronde 30 moet kunnen halen
Netjesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht voor 160k, dat is met afstand de beste deal die ik dit jaar heb gehadOverigens kan ik nu op de console niet eens in FUT komen.
Alles gaat dalen, de UP's gaan veel goedkoper nog worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesHij is nu nog maar 120k
Die daalt dan wel echt als een malle al
Waar denk je dat de prijzen van de NUP en UP op gaan uitkomen? Ik heb eigenlijk weinig ervaring met spelers die een UP hebben gehad, en wil nog een team met Falcao. Neem aan dat de UP nog wel zakt naar 40k, maar de NUP, blijft die constant of gaat ie dalen? Of misschien wel stijgen omdat er geen meer bij komen?
LWquote:
Dat is wel jammerquote:
zombies is simpel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das lullig iddIk ben een keer tot level 24 gekomen samen met een random dude, nadat we met 3 waren begonnen en er 2 leavede in ronde 12. Nog een keer met een random dude tot 20
Heb wel een goede manier gevonden waarbij je met mensen die je kan spreken wel makkelijk ronde 30 moet kunnen halen
linksbenige RW met 2* weakfootquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga denk een team maken met UP Vela en UP ShaaraFut 12 Flashback
Was ook wel een leuke combo geweest in 4231 als CAM/STquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Anders kon je hem met Mario in de spits
Ik vind Die Rise geen hele simpele mapquote:
De 88-versie gaat alleen maar goedkoper worden, daar zijn er ook heel veel van want ik moest gisteren 70 pagina's Falcaos voorbij scrollen en toen vond ik ineens die UP versie voor 35kquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesHij is nu nog maar 120k
Die daalt dan wel echt als een malle al
Waar denk je dat de prijzen van de NUP en UP op gaan uitkomen? Ik heb eigenlijk weinig ervaring met spelers die een UP hebben gehad, en wil nog een team met Falcao. Neem aan dat de UP nog wel zakt naar 40k, maar de NUP, blijft die constant of gaat ie dalen? Of misschien wel stijgen omdat er geen meer bij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |