Niet het meest praktisch, want die krijg ik niet in m'n eentje open en dicht. Zit een rits achterop. Wel een goed badpak verder, heb hem eerder gehad.quote:
Dat zwemt irritant. En bij de andere badpakken valt het cleavage ook wel mee- vergeet niet dat het sportbadpakken zijn dus vrij hoog gesloten.quote:
Vitamina C1000 extra gewone pillen dus geen time released.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef loveli het volgende:
Potver Ml-etje, ook zure vitamine C erbij?
Speedo's blijven het beste zitten ben ik inmiddels achter.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zwemt irritant. En bij de andere badpakken valt het cleavage ook wel mee- vergeet niet dat het sportbadpakken zijn dus vrij hoog gesloten.
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef loveli het volgende:
Geen ervaring met badpakken, word niet gelukkig van de pasvorm.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.
Knooptouwtjes, niet duikenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.
Speltpasta en speltbrood proberen?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef MaJo het volgende:
gisteren weer een erg leuke avond gehad met een vriendin, nu brak
![]()
Mag vanaf vandaag weer brood en pastaIn 34 dagen ben ik 6 kilo afgevallen
Nu wordt het een kwestie van gevarieerd blijven eten en de koolhydraten regelmatig vervangen door iets anders
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het eerste ken ik het tweede hoef ik me niet druk om te maken dus kan je ook geen advies geven.
Wel lijken die rechte bandjes me ook vd schouder te kunnen schieten.
Zoiets heb ik maar dan volledig zwart met kleine belijning.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Wil het zeker proberen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Speltpasta en speltbrood proberen?
Amaranthcrackers zijn mijn nieuwste ontdekking, heerlijk!
Die is nog best prima voor een sportbadpak!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Ik von deze het mooistquote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Die fysio geeft je ook op je donder als je houding niet goed is, als je niet genoeg asn ontspanning doet en hij houdt niet van niet van symptoom bestrijdingquote:Op zondag 10 februari 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slimme move, fysio aan de haak slaan.
*morgen afspraak maken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |