quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef loveli het volgende:
En met dank aan de slankies heb ik de "ik heb recht op VEUL chocola" activist in me monddood gemaakt. Plaatsvervangende knolselderij en ribeye gekocht.
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en realiseerde me daarstraks ineens heel goed hoe blij ik mag zijn dat ik in deze tijd en in een modern land ben geboren, anders was ik al 3x dood geweest. Raar idee!Zo waar! Bedenk ik me ook wel eens...ik denk dat ik ook wel de drie keer haalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redelijk. Probeer loveli's advies te volgen, maar dat is nog knap lastigquote:Op zondag 10 februari 2013 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe ist met het achterpootje nu, An?
Wat naar!quote:Op zondag 10 februari 2013 06:23 schreef Mufasa208 het volgende:
Jetlag?
Echt verschrikkelijk, lig nu in een hangmat, het is 22 graden, hoor de zee en kan hier zo tukkies doen.
Boh dat is dan nog een flinke opdonder geweest! Boekjesdag klinkt als een prima idee om ook rust met het pootje te houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 10:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Redelijk. Probeer loveli's advies te volgen, maar dat is nog knap lastigAls ik veel loop, merk ik gelijk dat het slechter gaat, dus dit weekend ben ik braaf.
Heb jij een goede reis gehad? En welkom thuis natuurlijk!
Lees de OPquote:Op zondag 10 februari 2013 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vinden jullie het goed als ik weer lijstjes ga delen? Het idee van "sociale controle" vind ik eigenlijk wel prettig en veilig.
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boh dat is dan nog een flinke opdonder geweest! Boekjesdag klinkt als een prima idee om ook rust met het pootje te houden
En ja hoor! Was prima. Tig keer security checks, diverse vliegtuigslaapposities uitproberen, series kijken, boekjes lezen, en voor je het weet ben je erDank u!
Ja!!! Lekker warm joh!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef _aurum_ het volgende:
Coco, je klinkt ook beter te las. Fijn!!
Henk, zijn die sokken goedgekeurd? Ik ben iig fan
Het zijn deze:quote:
Dat waren schoenen.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:56 schreef Ewelina het volgende:
Ha Henk, dat is een stuk beter dan die sokken van 140,- !
Dat zeker, maar het maakt me gewoon wat bewuster in mijn planning en zoquote:Op zondag 10 februari 2013 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Lees de OP
Hoewel ik eigenlijk hoop dat je ze vooral deelt met je dietiste en andere hulpverleners.
Oh hahaha, nou ja, dit is beter.quote:
Niet het meest praktisch, want die krijg ik niet in m'n eentje open en dicht. Zit een rits achterop. Wel een goed badpak verder, heb hem eerder gehad.quote:
Dat zwemt irritant. En bij de andere badpakken valt het cleavage ook wel mee- vergeet niet dat het sportbadpakken zijn dus vrij hoog gesloten.quote:
Vitamina C1000 extra gewone pillen dus geen time released.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef loveli het volgende:
Potver Ml-etje, ook zure vitamine C erbij?
Speedo's blijven het beste zitten ben ik inmiddels achter.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zwemt irritant. En bij de andere badpakken valt het cleavage ook wel mee- vergeet niet dat het sportbadpakken zijn dus vrij hoog gesloten.
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef loveli het volgende:
Geen ervaring met badpakken, word niet gelukkig van de pasvorm.
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.
Knooptouwtjes, niet duikenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je een beetje een startduik of koprol maakt, zit je bikinibroekje op je enkels en je top ergens in je nek. Daarnaast schudt de boel nogal als je een beetje hard zwemt.
Speltpasta en speltbrood proberen?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef MaJo het volgende:
gisteren weer een erg leuke avond gehad met een vriendin, nu brak
![]()
Mag vanaf vandaag weer brood en pastaIn 34 dagen ben ik 6 kilo afgevallen
Nu wordt het een kwestie van gevarieerd blijven eten en de koolhydraten regelmatig vervangen door iets anders
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het eerste ken ik het tweede hoef ik me niet druk om te maken dus kan je ook geen advies geven.
Wel lijken die rechte bandjes me ook vd schouder te kunnen schieten.
Zoiets heb ik maar dan volledig zwart met kleine belijning.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Wil het zeker proberen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Speltpasta en speltbrood proberen?
Amaranthcrackers zijn mijn nieuwste ontdekking, heerlijk!
Die is nog best prima voor een sportbadpak!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gebeurt niet, de rug is bij allen ook hoog en de banden kruislings. Ik wil geen badpak met complete open lage rug.
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Ik von deze het mooistquote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Deze vind ik mooi!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
[ afbeelding ]
Die fysio geeft je ook op je donder als je houding niet goed is, als je niet genoeg asn ontspanning doet en hij houdt niet van niet van symptoom bestrijdingquote:Op zondag 10 februari 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slimme move, fysio aan de haak slaan.
*morgen afspraak maken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |