Van rukken word je doofquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoor zie net op Top Gear dat er ook een luisterboek is van 50 shades.
Jup. Ook bij ons al steady de top 3 van uitleningenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoor zie net op Top Gear dat er ook een luisterboek is van 50 shades.
Gesubsidieerd?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. Ook bij ons al steady de top 3 van uitleningen![]()
.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie leest m voor in het Nederlands?
Is het een idee om je carbs rustiger op te bouwen? Direct twee keer op een dag (zeker tijdens een slaapdag) lijkt me niet zo handig als je net uit low carb komt.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef MaJo het volgende:
Vandaag bijna de hele dag geslapen, ben alleen tussen 11 en 1 en 4 en 6 wakker geweest![]()
Maar goed. Heb dat nu ook echt nodig nu ik door de week niet meer tuk.
Lijstje is dus niet veel:
O: bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, groene thee
L: 1,5 pistolet met zelfgemaakte pesto, mozzarella en tomaat, glas fanta
D: pasta met tomatengehakt saus
Misschien na nog een stuk fruit. Op zich valt het nog mee voor een slaapdag
Absoluut! Maar we hadden allebei erg veel zin in pasta en brood na 34 dagen dus vandaarquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Is het een idee om je carbs rustiger op te bouwen? Direct twee keer op een dag (zeker tijdens een slaapdag) lijkt me niet zo handig als je net uit low carb komt.
Jep!quote:
Je lichaam zoekt energie en de snelste vorm is suikers. Je lichaam heeft dus voedingsstoffen nodig. Als ik in jou situatie zou zitten zou ik wat groenten met tzaziki eten: voedingsstoffen, vezels en proteinen. Daarna zou mijn lichaam niet meer 'zeuren'.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb na zo'n tukkie echt ontzettend veel zin in suiker, hoe komt dat? Vroeger ging ik dan meteen aan de cola of een boterham met vlokken, nu netjes aan het watermaar die behoefte is erg vervelend
Tukkie of halve dag niet gegeten? Hoeveel/wat heb je de dag(en) ervoor gegeten? De craving naar suiker gaat over als je het +/- 3 weken skipt (true story). Suikercravings worden veroorzaakt door een suikerdip, maar worden er ook door gevolgd als je suiker hebt gegeten. Beter laat je je lichaam wennen aan goed voer.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb na zo'n tukkie echt ontzettend veel zin in suiker, hoe komt dat? Vroeger ging ik dan meteen aan de cola of een boterham met vlokken, nu netjes aan het watermaar die behoefte is erg vervelend
Doet ze ook niet!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:17 schreef loveli het volgende:
Voor suikercravings geldt hetzelfde als voor een zeurende peuter: je hoeft niet toe te geven.
Duidelijkquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef loveli het volgende:
Je was duidelijk, ik bedoel ermee dat als je lichaam om suiker vraagt, het niet betekent dat je het nodig hebt. Het is vooral een teken dat je gewend bent aan directe suikerverbranding en dat je lichaam de verkeerde signalen geeft.
Maar dat is zo'n lang verhaal om goed uit te leggen als je net James Bond aan het kijken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |