Heb eigenlijk best veel gesnoept afgelopen weekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of iets in je voeding
Of je houdt nu toevallig wat meer vocht vast oid?
Cadeau gedaan? Lief!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef So_Surreal het volgende:
Toch nog lekker een half uur hardgelopen![]()
En voor mijn vriendin een eigen auto gekocht
Toch lief!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor
1.000-, cadeau gegeven, 4.000 mag ze lenen en de rest betaalt ze zelf
Wel een dure autoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor
Via mijn werk een nieuwe Seat Miiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel een dure autowat hebben jullie gekocht?
Die zijn ook weer duurder in onderhoud, qua benzine en hebben wegenbelastingquote:
Betaal je liever bedoel je?!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die zijn ook weer duurder in onderhoud, qua benzine en hebben wegenbelasting
Heb liever 2 kleinere autotjes
Ik weet t niet... ik ben nooit misselijk als ik een kater heb eigenlijk!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Nallie, vanwege de kater? Vet neutraliseert het enzym in je maag dat de misselijkheid veroorzaakt.
Kun jij alleen niet drinkenBulgaarse yoghurt wel?
[..]
Betaal je liever bedoel je?!
Ik ben wel zo dom geweest om luxer te gaan rijden, nu wil ik liever niet terug
wat ga je eigenlijk maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Chicolate het volgende:
Baking soda. Als ik nou gister had bedacht dat ik vandaag wilde bakken, dan had ik nog wat mee kunnen jatten van het lab. Denk dat ik nu maar gewoon puur de honing en suiker toevoeg aan het recept, het eerste wat je moet doen met honeycomb candy was het platslaan
.
Ik vind het ook lief dat je haar helptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor
Om de een of andere reden vind ik dat laatste echt heel grappigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef Chicolate het volgende:
Baking soda. Als ik nou gister had bedacht dat ik vandaag wilde bakken, dan had ik nog wat mee kunnen jatten van het lab. Denk dat ik nu maar gewoon puur de honing en suiker toevoeg aan het recept, het eerste wat je moet doen met honeycomb candy was het platslaan
.
Dit iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lief dat je haar helpt
Stom he, hoe blij je kunt zijn van pijnstillersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit idd
Ik heb vanochtend nieuwe longfoto gehad, en de hoeveelheid vocht is hetzelfde. Dat is mooi, want dat betekent dat t niet is toegenomenEn dat is weer mooi, want dat betekent dat ik atm geen drain hoef
Voor maandag weer een nieuwe foto ingepland. Hopelijk laat die dan zien dat het vocht is afgenomen
En morgenochtend mag ik bij t wakker worden bellen voor een morfinespuitje('s nachts is de periode zonder pijnstilling te lang, waardoor ik wakker word met piekpijn, niet heel fijn. Morfinespuitje wel fijn
![]()
).
Ze zijn mijn beste vrienden nuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Stom he, hoe blij je kunt zijn van pijnstillers
Amandelappelcake was lekker!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco![]()
"vermaak" je nog wat?
Begin je maandag weer V1?
Hoe is het An?
Hoe was de appelnogwatcake?
Boh, teveel gegeten soort van gezonde vreetbui, dat wordt straks vaak uit bed te plassen
whehehequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dat laatste echt heel grappigAl die moeite om honeycomb candy te bemachtigen (stel dat je t zou doen), en dan moet je t pletten
cootje doet dat wel vaak! enne.. geweegd?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Onama het volgende:
Zijn er hier veel mensen die een koolhydraat arm dieet volgen? Dus minder dan 20 gram koolhydraten per dag, en je energie uit vet halen? Ik ben hierdoor al 6 kilo kwijt (sinds de 14de van Januari), misschien nu al 7 want heb me maandag voor het laatst geweegd. Ik zie hier alleen maar mensen langs komen die calorieen tellen, wat natuurlijk ook prima kan werken (was het niet voor mij).
Oeps, dat is heel slordig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:29 schreef Probability het volgende:
[..]
cootje doet dat wel vaak! enne.. geweegd?
Nou, wel zoiets. Niet zo weinig koolhydraten, maar wel de meeste energie uit vet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Onama het volgende:
Zijn er hier veel mensen die een koolhydraat arm dieet volgen? Dus minder dan 20 gram koolhydraten per dag, en je energie uit vet halen? Ik ben hierdoor al 6 kilo kwijt (sinds de 14de van Januari), misschien nu al 7 want heb me maandag voor het laatst geweegd. Ik zie hier alleen maar mensen langs komen die calorieen tellen, wat natuurlijk ook prima kan werken (was het niet voor mij).
Ik vraag me af waarom koolhydraatarm dieeten niet populairder is. Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er slechte ervaringen mee hebben. Ik bak me 's-morgens een eitje of twee, snack met lunch iets van kaas, eet 's-avonds flink wat vlees met groente en zit de hele dag vol. Als ik dan calorieen ga tellen zit ik (bijna) altijd onder mijn doel. Terwijl ik geen moment van de dag honger heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, wel zoiets. Niet zo weinig koolhydraten, maar wel de meeste energie uit vet.
Bevalt mij uitstekend.
Het is heel populair, maar ieder lijf werkt anders. Ik hoor hier ook vaak dat ik te weinig eet, maar ik haal idd veel vezels uit vooral groenten. Ik probeer de vetten wel plantaardig te houden, omdat dierlijke vetten slecht werken op mijn darmen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom koolhydraatarm dieeten niet populairder is. Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er slechte ervaringen mee hebben. Ik bak me 's-morgens een eitje of twee, snack met lunch iets van kaas, eet 's-avonds flink wat vlees met groente en zit de hele dag vol. Als ik dan calorieen ga tellen zit ik (bijna) altijd onder mijn doel. Terwijl ik geen moment van de dag honger heb.
Misschien is het wel omdat het zo'n doorzettingsvermogen kost, een keer een halve pizza en je voortgang is wordt teruggezet voor een week.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom koolhydraatarm dieeten niet populairder is. Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er slechte ervaringen mee hebben.
.
Cool, bedankt voor de opheldering. Na 3 weken was ik echt verkocht. Maar zoals An24 zegt; ieder lichaam is anders. Jammer dat het voor jou niet werkte...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drie weken hardcore lowcarb gedaan. Viel niet af en hield m'n rammelende maag. Waardeloos. Nooit meer voor mij. De ladies hier weten dat ik het netjes volgde, want postte dagelijks m'n lijstje.
Nooit zo'n broodfan geweest, geef mij maar vlees! Vult me ook veel beter op dan brood. Maar to each their own zullen we dan maar zeggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en broodEcht niet zonder
Het leven moet leuk blijven, óók als je gezond probeert te leven, en bij een leuk leven hoort voor mij
brood
Maar dan wel volkoren, of met (delen) rogge/spelt
Vers volkorenbrood
zelfgemaakte volkoren pizza
zelfgemaakte volkorenwraps
Lowcarb zoals Conleche wel eens doet, en zoals jij hier noemt, dus met koolhydraten tellen, werkte bij mij zoals bij XM: veel eten, geen eetlustvermindering, en ook geen nuttig gewichtsverlies.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:37 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom koolhydraatarm dieeten niet populairder is. Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er slechte ervaringen mee hebben. Ik bak me 's-morgens een eitje of twee, snack met lunch iets van kaas, eet 's-avonds flink wat vlees met groente en zit de hele dag vol. Als ik dan calorieen ga tellen zit ik (bijna) altijd onder mijn doel. Terwijl ik geen moment van de dag honger heb.
Misschien is het wel omdat het zo'n doorzettingsvermogen kost, een keer een halve pizza en je voortgang is wordt teruggezet voor een week.
Tikje fanatiek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van dit dagmenu? (met veel sporten dus)
O: S' ochtends proteine shake + 1 zakje animal pak voor trainen
S: krachttraining/cardio
T: na trainen 1 gedroogde vijg , een mandarijn en 6 walnoten, 2 uur later 2 volkoren boterhammen met sardines , 2 ons sla en 2 ons komkommer,
L: weer 2 uur later 2 volkoren boterhammen met 50 gr rosbief en 2 ons sla
D: avondeten is altijd ( ja, echt ELKE dag ) broccoli 500 gr, 250 gr champignons en 140 gr kip
T: s'avonds rond 10u voor slapen gaan 500 gr kwark met 250 gr blauwe bessen, 1000 mg visolie en 6 walnoten.
Ik ga honing verwarmen en suiker erin smelten, af laten koelen en that's itquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik dat laatste echt heel grappigAl die moeite om honeycomb candy te bemachtigen (stel dat je t zou doen), en dan moet je t pletten
Uhm... of het nou helemaal goed voor je is betwijfel ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van dit dagmenu? (met veel sporten dus)
O: S' ochtends proteine shake + 1 zakje animal pak voor trainen
S: krachttraining/cardio
T: na trainen 1 gedroogde vijg , een mandarijn en 6 walnoten, 2 uur later 2 volkoren boterhammen met sardines , 2 ons sla en 2 ons komkommer,
L: weer 2 uur later 2 volkoren boterhammen met 50 gr rosbief en 2 ons sla
D: avondeten is altijd ( ja, echt ELKE dag ) broccoli 500 gr, 250 gr champignons en 140 gr kip
T: s'avonds rond 10u voor slapen gaan 500 gr kwark met 250 gr blauwe bessen, 1000 mg visolie en 6 walnoten.
Ja opstarten klaarleggen is probleem. Ben vanaf 12.00 bezig geweest tot nu. Gewoon veel chaos en de goede spullen kunnen vinden..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef loveli het volgende:
1 pag = vooruitgang. Is opstarten het probleem of kijk je een uur naar je scherm zonder vooruitgang en stiefel je de laatste 2 uur opeens wel door? Heb je iemand nodig die je morgen elk uur belt om je aan het werk te zetten ofzo?
Het moest 2 weken geleden af maar door omstandigheden (2x ziekte, paniek aanval, rsi, etc) mocht ik het inleveren wanneer ik het 'weer aan kon'. Dus heb nu afgesproken het vrijdag in te leveren - maar ik zou het vandaag ter inzage en hulp opsturen maar dat is dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef Perruche het volgende:
Hoe lang heb je nog voor het af moet, billy? Dat eet patroon lijkt me trouwens een verschrikking![]()
Mijn eindstand
O: yoghurt met allerlei dingen en kiwi en peer
T: sinaasappel
L: omelet 2 eieren en 1 tomaat met in totaal 3 kleine bth waarvan 1 met nutella
S: body pump
T sinaasappel en 2 koekies
D: gamba's pilpil, stokbrood en aardappeltjes
T: stukje kersencake
2000 kcal maar wel 400 eraf gesport denk ik. En allemaal gezonde boodschappen gedaan maar ik geloof dat ik morgen 2x uit eten ga
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Het moest 2 weken geleden af maar door omstandigheden (2x ziekte, paniek aanval, rsi, etc) mocht ik het inleveren wanneer ik het 'weer aan kon'. Dus heb nu afgesproken het vrijdag in te leveren - maar ik zou het vandaag ter inzage en hulp opsturen maar dat is dus niet gelukt.
Heb inmiddels de vibe wel weer een beetje terug en wil er niet meer een half jaar tussen uit. Ik kan dit.
Linkje naar sokken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef _aurum_ het volgende:
Coco, je klinkt ook beter te las. Fijn!!
Henk, zijn die sokken goedgekeurd? Ik ben iig fan
Ja ik moet dit even vasthouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Nallie het volgende:
[..]fijn om te horen!!
En ik heb braaf veel gegeten en nu ben ik nog misselijkerzo maar slapen!
Is naar m'n ex en heb gestuurd dat ik er hard mee bezig ben maar dat het nog veel werk is. Zal morgen even sms'en of hij er nog tijd voor heeft. (Nakijken en helpen)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef loveli het volgende:
Probje, iig mailtje sturen dat het vandaag niet lukt. Als je er iets aan hebt kan ik je morgen zo nu en dan een berichtje sturen als reminder bv.
*ribeye-boks*quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef loveli het volgende:
En met dank aan de slankies heb ik de "ik heb recht op VEUL chocola" activist in me monddood gemaakt. Plaatsvervangende knolselderij en ribeye gekocht.
Beter te pas? Aurum, jij Twentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, zijn die sokken goedgekeurd? Ik ben iig fan
Hoop dat het niet erger wordt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Nallie het volgende:
[..]fijn om te horen!!
En ik heb braaf veel gegeten en nu ben ik nog misselijkerzo maar slapen!
Ja, het gaat ook beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef _aurum_ het volgende:
Goed bezig! Ik heb wel prefab zooi gegeten dus heb nu een bolle buik en helse pijnen. Mehquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef loveli het volgende:
En met dank aan de slankies heb ik de "ik heb recht op VEUL chocola" activist in me monddood gemaakt. Plaatsvervangende knolselderij en ribeye gekocht.
Ik zie en hoor m'n buik gewoon bewegen van de kramp/pijnquote:Op zondag 10 februari 2013 00:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb wel prefab zooi gegeten dus heb nu een bolle buik en helse pijnen. Meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwanger? Dat deed mijn buik toen ookquote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie en hoor m'n buik gewoon bewegen van de kramp/pijn!
Ik zie/voel wel steeds een schopje jaquote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zwanger? Dat deed mijn buik toen ook
Maar even serieus: warme kruik al gemaakt? Dat verlicht voor mij de pijn altijd wat
Serieus, dan ga eens een kruik kopenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie/voel wel steeds een schopje ja
Nou ja ik kan er wel mee leven, ik heb bijna altijd buikpijn, beetje gekke darmen. Maar daar hoef ik jou natuurlijk niets over te vertellen
Kruik heb ik niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en realiseerde me daarstraks ineens heel goed hoe blij ik mag zijn dat ik in deze tijd en in een modern land ben geboren, anders was ik al 3x dood geweest. Raar idee!Wat een mooie inzichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dus glas opdrinken is niet goed? Crap...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef the85mc het volgende:
Klinkt weer wat positiever Coco! Hoop dat de volgende foto vermindering van vocht laat zien!
En raar idee als er geen ziekenhuizen zouden zijn. Dan was ik vooral heel erg kreupel geweest. Ik heb iets met knieën, enkels en tenen. Oja en met glas opdrinkenzitten weinig bouwstoffen in ben ik achter..
Het hoorde niet bij het menu hequote:Op zondag 10 februari 2013 00:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dus glas opdrinken is niet goed? Crap...
(waarom drink jij glas?)
Ik wist (en voelde ook, natuurlijk) het wel al langer, dat ik zo gelukkig ben en bevoorrecht (alleen al door nu en hier geboren te zijn, bedoel ik), maar zoiets als dit maakt het alleen maar nog duidelijker, zeg maar.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het hoorde niet bij het menu heWas een jaar of 12 en na het kerstdiner was er een glas met een hoek eruit. Was denk ik iets te gulzig..
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb wel eens een stukje servet ofzo opgegeten dat om mijn broodje worst heen zat, maar jij tilt gulzigheid naar een hoger niveau![]()
Dankjequote:
Zie mijn serieuze(re) reactie hierbovenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef the85mc het volgende:
^ dat. Stuk duidelijker en directer dan wat ik schrijf
Lekkerder dan kip, ook een stuk malser. :pquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*ribeye-boks*
Hoe smaakt dat Mufasa?
Haha, dankewel! Hoe lang zit jij nog in het buitenland?quote:Op zondag 10 februari 2013 05:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, nog steeds wachtende dus redelijk bjjgelezen![]()
Wreck-it Ralphhave fun mufasa! Wij hadden losse afleveringen van Glee, Ali B op Volle Toeren en de Loony Toons enzo xD
Henna is nu bijna van mn handjes! Denk nu steeds dat ik ze moet wassen
vanochtend om 3:00 terug gekomenquote:Op zondag 10 februari 2013 06:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Haha, dankewel! Hoe lang zit jij nog in het buitenland?
En ik herkende je avatar ook, Venelope von Sweets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |