Zwanger? Dat deed mijn buik toen ookquote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie en hoor m'n buik gewoon bewegen van de kramp/pijn!
Ik zie/voel wel steeds een schopje jaquote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zwanger? Dat deed mijn buik toen ook
Maar even serieus: warme kruik al gemaakt? Dat verlicht voor mij de pijn altijd wat
Serieus, dan ga eens een kruik kopenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie/voel wel steeds een schopje ja
Nou ja ik kan er wel mee leven, ik heb bijna altijd buikpijn, beetje gekke darmen. Maar daar hoef ik jou natuurlijk niets over te vertellen
Kruik heb ik niet
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en realiseerde me daarstraks ineens heel goed hoe blij ik mag zijn dat ik in deze tijd en in een modern land ben geboren, anders was ik al 3x dood geweest. Raar idee!Wat een mooie inzichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dus glas opdrinken is niet goed? Crap...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef the85mc het volgende:
Klinkt weer wat positiever Coco! Hoop dat de volgende foto vermindering van vocht laat zien!
En raar idee als er geen ziekenhuizen zouden zijn. Dan was ik vooral heel erg kreupel geweest. Ik heb iets met knieën, enkels en tenen. Oja en met glas opdrinkenzitten weinig bouwstoffen in ben ik achter..
Het hoorde niet bij het menu hequote:Op zondag 10 februari 2013 00:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dus glas opdrinken is niet goed? Crap...
(waarom drink jij glas?)
Ik wist (en voelde ook, natuurlijk) het wel al langer, dat ik zo gelukkig ben en bevoorrecht (alleen al door nu en hier geboren te zijn, bedoel ik), maar zoiets als dit maakt het alleen maar nog duidelijker, zeg maar.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het hoorde niet bij het menu heWas een jaar of 12 en na het kerstdiner was er een glas met een hoek eruit. Was denk ik iets te gulzig..
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb wel eens een stukje servet ofzo opgegeten dat om mijn broodje worst heen zat, maar jij tilt gulzigheid naar een hoger niveau![]()
Dankjequote:
Zie mijn serieuze(re) reactie hierbovenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef the85mc het volgende:
^ dat. Stuk duidelijker en directer dan wat ik schrijf
Lekkerder dan kip, ook een stuk malser. :pquote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*ribeye-boks*
Hoe smaakt dat Mufasa?
Haha, dankewel! Hoe lang zit jij nog in het buitenland?quote:Op zondag 10 februari 2013 05:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, nog steeds wachtende dus redelijk bjjgelezen![]()
Wreck-it Ralphhave fun mufasa! Wij hadden losse afleveringen van Glee, Ali B op Volle Toeren en de Loony Toons enzo xD
Henna is nu bijna van mn handjes! Denk nu steeds dat ik ze moet wassen
vanochtend om 3:00 terug gekomenquote:Op zondag 10 februari 2013 06:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Haha, dankewel! Hoe lang zit jij nog in het buitenland?
En ik herkende je avatar ook, Venelope von Sweets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |