Wat heb je als doelstelling opgegeven? Ik hoop "degradatie voorkomen", want als het even niet loopt lig je er zo uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Zenit- het volgende:
Ondertussen met Gloucester City gepromoveerd van de BSN naar BSP, waar ik op een zeer nette 3e plek sta halverwege. Hopelijk volgend seizoen League 2 spelen.
Garritjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Maak ik ook maar eens een verhaaltje. Atalanta dus, zit nu in seizoen 2014/2015(FM12)
[ afbeelding ]
Seizoen 1 werd ik elfde, maar begon met 6 punten in mindering
Seizoen 2: zesde
Seizoen 3: tweede achter Inter.
Seizoen 4:
[ afbeelding ]
Sterkhouders: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder Nederland 19e![]()
EK 2012: Portugal
WK 2014: Engeland
Erg leuke game
Jup, ook nadat ik mijn doelstelling kon bijstellen heb ik nog steeds degradatie voorkomen gekozen, je kan natuurlijk altijd een dipje hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb je als doelstelling opgegeven? Ik hoop "degradatie voorkomen", want als het even niet loopt lig je er zo uit
Ik begon vorig seizoen met "middenmoot" en paste dat halverwege aan naar "gooi naar de titel". Stond al wel 15 punten voor op de nummer 2, maar je kunt idd altijd een dipje hebben waardoor ik dus halverwege niet meteen "kampioenschap" heb gekozenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Jup, ook nadat ik mijn doelstelling kon bijstellen heb ik nog steeds degradatie voorkomen gekozen, je kan natuurlijk altijd een dipje hebben.
Da's altijd wel het handigste iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begon vorig seizoen met "middenmoot" en paste dat halverwege aan naar "gooi naar de titel". Stond al wel 15 punten voor op de nummer 2, maar je kunt idd altijd een dipje hebben waardoor ik dus halverwege niet meteen "kampioenschap" heb gekozen
edit: ik ben nu zo'n 12 wedstrijden bezig in de PL en heb wederom middenmoot gekozen aan het begin van het seizoen, dit omdat ik er zeker van ben dat ik degradatie kan ontlopen
Blue Square North.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar begin je eigenlijk met Gloucester? Bet Square North/South?
Oja, zo heet datquote:
Waar zijn alle topclubs?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat prima, doelstelling is eerste vier.
Lijkt wel of die handmatig verwijderd zijnquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Klopt wel meer niet: Titelhouder Man City.
Staan er helemaal niet tussen![]()
Blackpoolquote:
Blackpool FCquote:
Tottenham.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken alleen Neymar, Clasie, Dembélé, Vertonghen en Honda... welk team is dat?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken alleen Neymar, Clasie, Dembélé, Vertonghen en Honda... welk team is dat?
Oja, de Spurs hanteren die opstelling altijd, zelfs tegen miniteamsquote:
Dat is Blackpool?quote:
Ince wordt verhuurd, en verder zaten Southern, Evatt, Cathcart, Eardley, Sylvestre, Grandin én Taylor-Fletcher al bij Blackpool toen ik met die club begonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is Blackpool?
Waar is Ince? Beter gezegd, waar zijn de Engelsen. Koopt iedereen hier altijd gewoon een heel team bij elkaar? Wat is dan de fun van een speciaal team kiezen.
Dus je complete bankquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ince wordt verhuurd, en verder zaten Southern, Evatt, Cathcart, Eardley, Sylvestre, Grandin én Taylor-Fletcher al bij Blackpool toen ik met die club begon
Leuke naam, toffe spelers, mooi logo, oranje shirtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dus je complete bank![]()
Waarom koos je voor Blackpool dan? Leuke naam/logo en dan lekker wat favourite spelers bij elkaar kopen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Voor de grap eens een beetje naar mijn team zitten kijken met FMTRE. Wat zitten je assistenten en scouts er dan toch vaak naast zeg. Spelers met een PA van rond de 140 krijgen 4.5*
Ook eentje met een PA van 122, 4.5*
Godver ik moet dit spel ook hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, hij wilde niet naar een Zweedse club, wordt ie gewoon manager
Oh laat maar.quote:Er valt te concluderen dat de game een flinke stap heeft gemaakt en voor de fans weer een paar laagjes aan voetbalzaken heeft toegevoegd. Dit heeft als keerzijde dat de game voor nieuwelingen bijna een onmogelijke horde is geworden. Heb je nog nooit een Football Manager-game gespeeld, dan duizelt het niert alleen voor je ogen door alle schermen die je voorbij ziet komen, maar ook door de schier ontelbare beslissingen die je moet nemen. Het is een beetje vloeken in de kerk, maar misschien is de game in zijn zoektocht naar accuraatheid en realisme wel iets te ver doorgeschoten en té uitgebreid geworden?
Ajoh, je hebt het snel genoeg onder de knie.quote:
Ik heb het ook eerst 3 keer geprobeerd om daarna weer een half jaar te stoppen voordat ik verkocht wasquote:
Mwa, 12 speelt lekkerder dan 13. En de Classic Mode moet je gewoon niet aan beginnen, dan mis je veel te veel!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nah, ik zou voor 13 gaan. Speelt toch wat prettiger als je het mij vraagt. Gewoon ff zorgen dat je assistent veel taken op zich neemt. Desnoods pak je die Classic mode ofzo, dan schijn je veel minder te hoeven doen. Ik heb het zelf niet getest.
13 is veel gebruikersvriendelijker. Minder info op scoutingsrapporten, makkelijker training instellen, assistent/director of football kan veel meer taken overnemenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, 12 speelt lekkerder dan 13. En de Classic Mode moet je gewoon niet aan beginnen, dan mis je veel te veel!
Echt?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, je hebt het snel genoeg onder de knie.
Ik zag het ineens voorbijschietenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef The_Groove het volgende:
Ik maak Drizzt z'n clubje Europees onsterfelijk en hij geeft geen kick.
In een oude savegame van me werd Nederland in 2018 Wereldkampioen met als coach Gertjan Verbeek, na de Duitsers met 2-1 te hebben verslagen <3!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef TheFastOne het volgende:
Maak ik ook maar eens een verhaaltje. Atalanta dus, zit nu in seizoen 2014/2015(FM12)
[ afbeelding ]
Seizoen 1 werd ik elfde, maar begon met 6 punten in mindering
Seizoen 2: zesde
Seizoen 3: tweede achter Inter.
Seizoen 4:
[ afbeelding ]
Sterkhouders: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder Nederland 19e![]()
EK 2012: Portugal
WK 2014: Engeland
Erg leuke game
Mooie skin, is deze voor 13? Hoe heet deze?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:10 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
1ste seizoen met Twente![]()
![]()
Nicklas Helenius
Eens. Daarbij heb je ook de meest recente teams (spelers enzo).quote:Op zondag 10 februari 2013 00:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
13 is veel gebruikersvriendelijker. Minder info op scoutingsrapporten, makkelijker training instellen, assistent/director of football kan veel meer taken overnemen
Gewoon de dark skin. Zit er standaard bijquote:Op zondag 10 februari 2013 05:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mooie skin, is deze voor 13? Hoe heet deze?
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kwalificatieronde Europa Cup, mijn nieuw aangetrokken rechtermiddenvelder is nog op interlandtour dus ik heb de keuze uit een prima vervanger of een jeugdspeler die dit seizoen wat minuutjes mag gaan maken (18 jaar). Heb die jongen maar opgesteld, want het was toch tegen een pauperteam, maakt hij bij zijn debuut meteen 2 goals, 2-0 winst
Die laadtijden kan komen door langzame pc's. Bij mij loopt 'ie goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb dat topic even gelezen:
- sicke laadtijden
- 5 wedstrijden in 10 dagen tijd?
Bohquote:
Omgetraind? Dat ben ik nu ook met Shane Sutherland aan het doen (kerel is AMR/S maar wil hem ook AMC maken) zodat ik flink kan schuiven met Taylor-Fletcher, Sutherland en Djordjic als Bony, Femenia en Chadli weg zijn voor interlandsquote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef dion_v_k het volgende:
Chadli als RM bij mijn Ajax in 39 wedstrijden 12 goals en 18 assists (gemiddelde 7.41).
Not bad, not bad
Nee in FM13 kan hij overal op het middenveld uit de voeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omgetraind? Dat ben ik nu ook met Shane Sutherland aan het doen (kerel is AMR/S maar wil hem ook AMC maken) zodat ik flink kan schuiven met Taylor-Fletcher, Sutherland en Djordjic als Bony, Femenia en Chadli weg zijn voor interlands
En iemand zat mij tequote:Op zondag 10 februari 2013 17:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee in FM13 kan hij overal op het middenveld uit de voeten.
Daarom heb ik hem transfervrij opgepikt, goed voor de breedte dacht ik nog.. Maar die kerel speelt zo goed dat ik hem continu in de basis heb staan
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En iemand zat mij te_!-en omdat ik Chadli naar Blackpool haalde.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga hem in de zomerstop beter trainen voor RM. Zit nu aan het einde van het seizoen en met een overvol programma.
Kwartfinale EL, Finale van de beker tegen PSV
Dat ging erom dat het weer een speler van Twente was, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En iemand zat mij te_!-en omdat ik Chadli naar Blackpool haalde.
Oja, da's waar.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging erom dat het weer een speler van Twente was, dat weet je zelf ook wel.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Helenius trouwens aangetrokken?Doe me ff een screenie van je squad!
Hiljemark is inderdaad een beest, vorig jaar verkozen tot beste speler en dit is zijn 1e seizoen als aanvoerderquote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Hiljemark en Henriksen zijn echt geniaal goed volgens mij..zie ze steeds voor flink wat miljoenen naar de top gaan :0
In de prullenbakquote:
Nee bij mij niet, dit is wel extreemquote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Even spammen met 3 posts op een rij, maar gelukkig gebeurt dat hier verder nooit
Komen er bij jullie ook zulke bizarre uitslagen voor in de CL? Iedere ronde is er wel een team dat er miminaam 7 maakt en een speler die 5 of meer keer scoort zo ongeveer, nu dit weer in de kwartfinale
[ afbeelding ]
Danny Welbeckquote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Even spammen met 3 posts op een rij, maar gelukkig gebeurt dat hier verder nooit
Komen er bij jullie ook zulke bizarre uitslagen voor in de CL? Iedere ronde is er wel een team dat er miminaam 7 maakt en een speler die 5 of meer keer scoort zo ongeveer, nu dit weer in de kwartfinale
[ afbeelding ]
Met wie speel je eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ook begonnen met die databasequote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Die laadtijden kan komen door langzame pc's. Bij mij loopt 'ie goed.
Dit is mijn speelschema: [ afbeelding ]
Lyon, volledig Franse selectiequote:
Ik heb echt helemaal niks met Frankrijk, Franse spelers en de competitiequote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef ado98 het volgende:
[..]
ook begonnen met die databaseeven kijken hoever ik ado kan brengen.
Ik ook niet, maar ze hebben echt hele toffe talenten dit jaar en door FUT ben ik fan van Benzia en Lacazette en die zitten daar in de jeugd. Best een leuke uitdaging..moest eerst de schulden flink saneren, veel dure gasten verkocht en jonge mannetjes teruggehaald. Eerste seizoen 3e en miraculeus de EL gewonnen en nu ga ik echt simpel kampioen worden, zit ik nog in de bekers en halve finale CL.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met Frankrijk, Franse spelers en de competitie![]()
Ik ben net uitgeschakeld in de EL tegen CSKA, thuis 1-1 en uit 0-2
Ook geen transfervrije spelers die maar weinig salaris vragen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef ado98 het volgende:
[..]
wel kut is dat ik bijna niemand kan aantrekken met ADO...
ben nu bij chelsea aan het kijken ( samenwerkingsverband)quote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook geen transfervrije spelers die maar weinig salaris vragen?Of spelers van betere clubs huren?
Oke, gebruik je Benzia nu ook? Hoe doet hij het?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hebben echt hele toffe talenten dit jaar en door FUT ben ik fan van Benzia en Lacazette en die zitten daar in de jeugd. Best een leuke uitdaging..moest eerst de schulden flink saneren, veel dure gasten verkocht en jonge mannetjes teruggehaald. Eerste seizoen 3e en miraculeus de EL gewonnen en nu ga ik echt simpel kampioen worden, zit ik nog in de bekers en halve finale CL.
Niemand wil , of ze hebben al een clubquote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef ado98 het volgende:
[..]
ben nu bij chelsea aan het kijken ( samenwerkingsverband)
Probleem heb ik ook met Teplice. Het bestuur wil graag dat ik verdedigend speel, dus ik dacht aan een 4-4-2 met 2 verdedigende middenvelders. Hebben we maar 1 VM, en die is nog meuk ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef ado98 het volgende:
[..]
wel kut is dat ik bijna niemand kan aantrekken met ADO...
jaa haha naja mijn jeugd is ook niet zo goed.. maarja ik zie wel misschien gaat het goed komenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Probleem heb ik ook met Teplice. Het bestuur wil graag dat ik verdedigend speel, dus ik dacht aan een 4-4-2 met 2 verdedigende middenvelders. Hebben we maar 1 VM, en die is nog meuk ook.Gelukkig is beste regen, 5*, ook een VM. Nu nog mijn beste middenvelder omtrainen naar VM, misschien eentje huren en dan nog 2 á 3 ML en MR, een VC en een VR. En dat met een budget van 250k.
Hij komt wel zoveel mogelijk aan spelen toe, maar met Gameiro heb ik een hele goede spits op zijn top (gehaald van PSG) en met Lacazette en en Belfodil (gekocht van Parma, komt uit de opleiding van Lyon) heb ik 2 megatalenten die een jaar of 4 ouder en verder zijn. Gelukkig speel ik fucking veel wedstrijden ieder seizoen met 38 wedstrijden competitie, 2 bekertoernooien en Europees, dus dat komt wel goed. Benzia komt er wel, ook een megatalent:quote:Op zondag 10 februari 2013 18:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, gebruik je Benzia nu ook? Hoe doet hij het?
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt wel zoveel mogelijk aan spelen toe, maar met Gameiro heb ik een hele goede spits op zijn top (gehaald van PSG) en met Lacazette en en Belfodil (gekocht van Parma, komt uit de opleiding van Lyon) heb ik 2 megatalenten die een jaar of 4 ouder en verder zijn. Gelukkig speel ik fucking veel wedstrijden ieder seizoen met 38 wedstrijden competitie, 2 bekertoernooien en Europees, dus dat komt wel goed. Benzia komt er wel, ook een megatalent:
[ afbeelding ]
Heb verder ook gasten als Zouma, Pogba en Aurier die steeds meer aan spelen toekomen
3-2 verloren bij Barcelona in de eerste leg van de CL semi..nederlaag met perspectief.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heb net ook Belfodil gescout, Lacazette zit niet in mijn game![]()
Zouma had ik vorig seizoen al gescout maar wil niet naar Ajax komen
iksdee iksdeequote:Op zondag 10 februari 2013 19:30 schreef ado98 het volgende:
het simuleren van de 1e ronde van de world fa cup duurt wel erg lang zeg... xd zijn ook wel 256 wedstrijden xd
Eens kijken hoe lang het duurtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga 13 ook weer eens een kans geven met die database
Helenius meteen 6,5 mil waardquote:
En door dat liedje wil ik nu Green Street Hooligans gaan kijkenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga 13 ook weer eens een kans geven met die database
quote:
1 uur en 18 minuten.quote:
Download es wat logo's man, ziet er toch niet uit zoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat me nog aardig af in de PL
[ afbeelding ]
Boeit mij dat nou?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Download es wat logo's man, ziet er toch niet uit zo
Hij speelt toch elk spel maar 1 seizoen, max.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Download es wat logo's man, ziet er toch niet uit zo
Daarnaast heb ik ook nog Siggy en Welliton en dat terwijl ik net mijn tactiek heb omgegooit naar een met 1 spitsquote:Op zondag 10 februari 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet echt wat spelers verkopen, veel te veel spelers onder contract.
Ik twijfel tussen Helenius en Destro, speelde beide onder de maat het afgelopen seizoen.
Destro heeft dan weer wel betere stats dan Helenius...
Leugens!quote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij speelt toch elk spel maar 1 seizoen, max.
Dat komt ervan als je continu Drizzt zijn posts leestquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je continu Drizzt zijn posts leest
Ik kijk naar de cijfers die hij haalt of hij in vorm is. Dat hij altijd zo speelt etc..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Jij kijkt echt veel te veel naar die sterren..dat zei iemand anders hier laatst ook al tegen je. Ik heb zo vaak schijt aan die sterren en dan blijkt degene met een lagere rating gewoon veel beter te zijn en draait de trainer na 3 wedstrijden al compleet bij
Sinds ik een jaar of 5 geleden een game had waarbij Marnix Kolder 80+ goals maakte in 2 Eredivisie seizoenen heb ik overal schijt aanquote:Op zondag 10 februari 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk naar de cijfers die hij haalt of hij in vorm is. Dat hij altijd zo speelt etc..
Sterren boeien mij ook geen fuck
True, maar Finnbogason heeft al een half seizoen bij me gespeeld voordat ik naar de PL ging. Toen kreeg 'ie een gemiddelde waarde van 6.10 en scoorde nooit en had nooit een assistquote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Jij kijkt echt veel te veel naar die sterren..dat zei iemand anders hier laatst ook al tegen je. Ik heb zo vaak schijt aan die sterren en dan blijkt degene met een lagere rating gewoon veel beter te zijn en draait de trainer na 3 wedstrijden al compleet bij
Die ene neger van Jeruzalem knalde er bij mij ook +30 in een seizoen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds ik een jaar of 5 geleden een game had waarbij Marnix Kolder 80+ goals maakte in 2 Eredivisie seizoenen heb ik overal schijt aan
Corchiaquote:Op maandag 11 februari 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Kut Aurier..in mijn Dortmund game ben ik bondscoach van Ivoorkust en wil hij maar niet voor dat land spelen en nu in mijn game wil ik alleen Franse spelers en gaat hij ineens wel voor Ivoorkust spelen
Toevallig net gekochtquote:
Wat moest je betalen? Ik scout hem net en hij wil wel naar Ajax maar mijn bod van 10 miljoen wordt meteen afgewezenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toevallig net gekocht
Afgelopen 2 seizoenen heeft Revelliere vooral gespeeld, maar die is nu 34. Aurier had het nu over moeten noemen, maar in mijn Wilderse terreurbewind is er geen ruimte voor buitenlanders
10 miljoen uiteindelijk. Ze begonnen met 15 en ik met 5, uiteindelijk mooi ertussenin uitgekomen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat moest je betalen? Ik scout hem net en hij wil wel naar Ajax maar mijn bod van 10 miljoen wordt meteen afgewezen
Bij mij gaat hij echt veel kosten, minimaal 25 miljoen denk ik..quote:Op maandag 11 februari 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
10 miljoen uiteindelijk. Ze begonnen met 15 en ik met 5, uiteindelijk mooi ertussenin uitgekomen.
Sterren moet je alleen bij kijken wat betreft je scouts en een beetje van je assistent wat betreft groeipotentieel denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
1 op de 11 ging er in?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:23 schreef dion_v_k het volgende:
Hoppa, eerste wedstrijd meteen gewonnen van Twente met 3-1 en 34 schoten richting doel.
Met Welliton en Lamela als scorende debutanten![]()
![]()
Weg met die Duitsers![]()
Sorry Drizzt
Idd. Twente had geluk dat Sifakis (quote:
Classic mode?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:47 schreef Kn0x het volgende:
Whoop. Even meeschrijven hierzo.
Ik ben in FMH 2013 een game gestart met Schalke 04.
In 2016 voor het eerst de Europa League gewonnen.
[ afbeelding ]
Met onderstaande resultaat:
[ afbeelding ]
Binnen twee jaar een groot deel van de selectie omgegooid waardoor ik nu met onderstaande formatie resultaten probeer te boeken. Grootste flater moet toch wel Holtby zijn die in mijn game werkelijk er niks van bakt. Grote held is Alderweireld, Papadapoulos, Ferrrata en Daxler.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk in de competitie als derde geëindigd. Voor de laatste wedstrijd stond de top-3 op 2 punten van elkaar. Als ik zou winnen,, Bayern zou verliezen en Dortmund punten liet liggen, kon ik kampioen worden. Lastig maar wel mogelijk. Helaas speelde ik 3-3 gelijk tegen St. Pauli, speelde Bayern gelijk tegen Köln en won Dortmund van een andere ploeg.
[ afbeelding ]
Grote man aan mijn kant was (regen denk ik) Ferrara.
[ afbeelding ]
Die onderstaande skills heeft:
[ afbeelding ]
Nope. Standaard Football Manager Handheld. Android weliswaar.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
En uitgeschakeld in de CL door Fenerbahce in de voorronde![]()
Thuis met 2-1 gewonnen en uit ging het tot 10 minuten voor tijd goed, tot Moussa Sow voor Vermeer kwamBovendien speelde Fenerbahce bijna een hele wedstrijd met 10 man door de rode kaart van Krasic in de 8e minuut
Ja zo keek ik ook:quote:
Was ook een held in m'n Twentegamequote:
In mijn game zijn ze alle 2 de jaren heer en meester in de eredivisie, alle spelers zoals Matavz, Strootman, Mertens en Narsingh boven de 10 miljoen waard. Ergste is nog dat niemand wordt weggekocht door een topclub en ze elk jaar alleen maar sterker wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan er anders niet mee spelen, net als in FM08/09 kan ik niks winnen met PSV
Volgensmij maak jij nu een game mee met een kans op 1 op 1000000 dat zoiets weer gaat gebeuren.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn game zijn ze alle 2 de jaren heer en meester in de eredivisie, alle spelers zoals Matavz, Strootman, Mertens en Narsingh boven de 10 miljoen waard. Ergste is nog dat niemand wordt weggekocht door een topclub en ze elk jaar alleen maar sterker worden
Dijon is wel erg hoog geëindigd.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Bizar hoor..seizoen 1 met heeeeeel veel moeite en geluk 3e en nu dit:
[ afbeelding ]
Kan volgens mij alleen als je een speler scout, dan zie je bij Verslagen in de linkerhelft van het scherm alle info over die speler.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:47 schreef dion_v_k het volgende:
Kan je in FM13 eigenlijk nog zien of iemand bestempeld is als Wonderkid?
Uberhaupt wat voor een speler iemand is zoals Onvermoeibare Middenvelder etc.
Bij informatie (net als in 12) kan ik het nergens vinden
Nee staat er niet bij, ik denk dat het in 13 er niet meer in zitquote:Op maandag 11 februari 2013 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen als je een speler scout, dan zie je bij Verslagen in de linkerhelft van het scherm alle info over die speler.
Zo vond ik het in CM03/04 nog zo tof dat je als manager favoriete personen kreeg wanneer een speler fenomenaal bezig was in je team. Zit er ook al jaren niet meer inquote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
In wedstrijdverslagen staat het er vaak wel bij, maar niet in het profiel helaas. Was altijd zo tof om te zien dat jouw talentje ineens wonderkid was
Jawel hoor, toen ik Isco haalde stond het er gelijk bij informatie en zelfs een nieuwsbericht,quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
In wedstrijdverslagen staat het er vaak wel bij, maar niet in het profiel helaas. Was altijd zo tof om te zien dat jouw talentje ineens wonderkid was
Voor mij negatief, de tegenstander had her gemiddeld meer dan ikquote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Door die nieuwe patch opvallend minder loze schoten op doel
..Bij FM11 nog had m'n halve team mij als favoriete persoonquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo vond ik het in CM03/04 nog zo tof dat je als manager favoriete personen kreeg wanneer een speler fenomenaal bezig was in je team. Zit er ook al jaren niet meer in
Dat was in 12 ook nog.. Ik bedoel dat je als manager favoriet personeel krijgt..quote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Voor mij negatief, de tegenstander had her gemiddeld meer dan ik
[..]
..Bij FM11 nog had m'n halve team mij als favoriete persoonDus nee.
Heb je een screen ervan? Ik kan echt nergens iets van info vinden..ook niet van die random shit als tireless midfielder ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik Isco haalde stond het er gelijk bij informatie en zelfs een nieuwsbericht,
Helaas niet meer, dat was 3 seizoenen geleden, maar hij had echt kenmerk wonderkind gehadquote:Op maandag 11 februari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je een screen ervan? Ik kan echt nergens iets van info vinden..ook niet van die random shit als tireless midfielder ofzo.
Ja, ik geloof je wel hoor, maar ging me meer over waar ik het dan kon vinden, maar ik heb het nu gevonden geloof ik:quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas niet meer, dat was 3 seizoenen geleden, maar hij had echt kenmerk wonderkind gehad
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je wel hoor, maar ging me meer over waar ik het dan kon vinden, maar ik heb het nu gevonden geloof ik:
[ afbeelding ]
Rechtsboven staat nu young centre-back, daar moet het dan staan. Ik heb nooit verder gekeken dan Personal information en die opende dan eerst de nationalities tab bij me
Eredivisie en Premier Leaguequote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vinden jullie de meest interessante competie om te spelen? Engeland, Duitsland, Spanje?
Bony halen, een van de beste deals die ik vorig seizoen gemaakt heb met Blackpoolquote:Op maandag 11 februari 2013 19:44 schreef Zenit- het volgende:
Het bestuur van Teplice wil dat ik promoveer. Tot nu toe lijkt het erop dat dat 'm niet wordt.Veel oefenpotjes verloren, tegen Nacional (URU) en Cardiff op 1-1 blijven steken, denk dat ik een goede afwerker nodig heb want er waren wel een stuk of 7 schoten op doel tegen 5 van Cardiff.
Doe jij dan niet iets fout?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
AC Milan is ook slecht zeg, wat een middelmatige spelers. Net met 8-1 verloren van Juventus
Ik gebruik een tactiek die ik gedownload heb, en waar ik met Liverpool en Ajax iedereen wegspeelde, Maar de selectie is gewoon matig. Pas in het tweede jaar gaat het beginnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe jij dan niet iets fout?
Hij wil nietquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bony halen, een van de beste deals die ik vorig seizoen gemaakt heb met Blackpool
Lacina Traore is veel beterquote:
Dat vond ik ook al. Het is wel een heel aanvallende opstelling. Maar ik zal wel ontslagen wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Milan is misschien niet op haar best dit jaar, maar 8-1 verliezen is toch wel heel extreem
Mijn eerste half jaar met Lyon was ik daar ook bang voor, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. Screen van je formatie? En wat is de doelstelling?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al. Het is wel een heel aanvallende opstelling. Maar ik zal wel ontslagen worden
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn eerste half jaar met Lyon was ik daar ook bang voor, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. Screen van je formatie? En wat is de doelstelling?
Zo aanvallend is de opstelling zelf niet eigenlijk, maar met deze spelers zou ik ook proberen om met zowel Balo als Pazzini in de punt te spelen. Heb je nog een andere speler die op de flank kan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doelstelling is meedoen om de titel en kwartfinale CL. In de Serie A kan ik al niet winnen en in de CL na 3 duels 4 punten in een poule met Valencia, Fenerbahce en Red Bull Salzburg. Word niks dus...
Mja... met deze tactiek scoorde ik er flink op los met zowel Ajax als Liverpool. Ik heb ook nog El Sharaawy maar die is 3 maanden geblesseerd. Voor de rest niet veel flankspelers.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo aanvallend is de opstelling zelf niet eigenlijk, maar met deze spelers zou ik ook proberen om met zowel Balo als Pazzini in de punt te spelen. Heb je nog een andere speler die op de flank kan?
Dan kan je zoiets proberen:
[ afbeelding ]
Check, Romario heb ik idd transfervrij binnengehengeld. Mijn scouts en staf denken dat hij nu al 3 sterren waard is en 4,5 kan worden. Ach, we zien het wel, voorlopig zit meneer op de bank en staat Johansson in het veldquote:Op maandag 11 februari 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Die Romario is transfervrij in januari 2013, maar die bakte er bij mij helemaal niets van. Coaches vonden hem ook maar kut, maar daar hecht ik zoals gezegd niet veel waarde aan.
Ik heb hem ook transfervrij gehaald omdat hij in 12 zo'n baas was. Nu heb ik hem verhuurd aan RKC met optie tot koop (170k)quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Check, Romario heb ik idd transfervrij binnengehengeld. Mijn scouts en staf denken dat hij nu al 3 sterren waard is en 4,5 kan worden. Ach, we zien het wel, voorlopig zit meneer op de bank en staat Johansson in het veld
Stenman + Enevoldsenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb weer wat leuke aankopen gedaan
Jonkies:
Jamaal Lancelles: 19-jarige Britse VC, kan 4 sterren worden.
Romário: 19-jarige Braziliaanse VR, kan 4,5 ster worden
Márcio: 20-jarige Braziliaanse MC, kan ook 4,5 ster worden.
Kerim Frei: 19-jarige Turkse MC, kan 3,5 ster worden.
Ervaren spelers (vooral backup)
Fredrik Stenman: 30-jarige Zweedse VL, basis.
Thomas Enevoldsen: 26-jarige Deense AML.
Sebastian Mila: 31-jarige Poolse AMC, basis.
Nu nog even een keepertje scoren en ik ben er klaar voor
Haters mogen haten als ze vinden dat Stenman en Enevoldsen-waardig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Stenman + Enevoldsen
De eerste haterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net met 2-1 van Man Utd verloren in de Community Shield-wedstrijd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik word wss binnenkort ook de laan uitgestuurd, bij Teplice. Zeven wedstrijden op rij niet gewonnen.quote:
Ik dacht net dat het de goede kant op ging met 3 overwinningen, verlies ik met 3-0 van Palermo omdat de helft van mijn basisspelers niet kon spelen. Nu maar overal solliciterenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik word wss binnenkort ook de laan uitgestuurd, bij Teplice. Zeven wedstrijden op rij niet gewonnen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit in een winningstreak van 14 wedstrijden, net als laatste met 7-0 gewonnen van Roda
Man U hierquote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
Lijkt wel of Neymar in FM13 standaard naar Barcelona gaat. Ik heb hier al meerdere posts gelezen dat hij bij Barca zat..
Hier zit 'ie nog bij Santos (FM 12 in 2013).quote:
Kut, Bony maakt een eind aan mijn winningstreak. 1-1 gelijkspel in Arnhem door een goal in de 91e minuutquote:
Je speelt toch met Ajax?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kut, Bony maakt een eind aan mijn winningstreak. 1-1 gelijkspel in Arnhem door een goal in de 91e minuut
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je speelt toch met Ajax?
Dan is het terecht
quote:
Vorig seizoen speelde ik 4-4-2 met een ruit en nu speel ik 4-2-3-1 omdat ik het beste van het beste manage; Ajaxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er eigenlijk figuren hier die altijd maar één tactiek gebruiken, bijv. 4-4-2 omdat ze gewoon een paupere kutclub - of altijd 4-2-3-1 omdat ze alleen het beste van het beste managen?
Goeie comeback.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde ik 4-4-2 met een ruit en nu speel ik 4-2-3-1 omdat ik het beste van het beste manage; Ajax
Heb je post iets aangepast, dit was in FM07 en 08 een bazen tactiek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil weleens zoiets doen, kijken of het werkt:
----------- DS/TM - SS -----------
------------------------------------------
AML --------------------------- AMR
-------------MC ---- MC--------------
VVL ---------------------------- VVR
------------- VC --- VC -----------
Lijkt me echt kut..die VMC heeft het veel te zwaar en dan heb je nog 5 verdedigers ook..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil weleens zoiets doen, kijken of het werkt:
----------- DS/TM - SS -----------
AML --------------------------- AMR
----------------- VMC ----------------
VVL ---------------------------- VVR
---------- VC - VC - VC -----------
In de CM tijd had je altijd een diablo tactiek die mega effectief was..geniaal was die. Weet niet meer wat het precies was, maar je had in ieder geval een CAM op CM positie en dan een dubbele pijl naar voren tot in de spits..tactieken waren toen nog lekker simplistischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je post iets aangepast, dit was in FM07 en 08 een bazen tactiek.
Heb hem trouwens in 12 en 13 nog nooit geprobeerd
Dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de CM tijd had je altijd een diablo tactiek die mega effectief was..geniaal was die. Weet niet meer wat het precies was, maar je had in ieder geval een CAM op CM positie en dan een dubbele pijl naar voren tot in de spits..tactieken waren toen nog lekker simplistisch
Ah, de befaamde 4-2-2-2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In FM07 speelde ik 4-3-3 met de punt naar achter. Vennegoor kopte PSV naar Champions League winst in het eerste seizoen. Legendarisch was datquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Volgens mij was een smalle 4-3-3 (3 spitsen) met de punt naar achter een knettertactiek daar, of dat was in 11. Ik weet nog wel dat Football Manager Live dezelfde match engine had en iedereen dat zo ongeveer speelde. Behalve ik natuurlijk. Gewoon altijd 4-3-3 met een 10 (of eigenlijk dan 4-2-3-1 volgens de moderne termen), zolderkamerautist hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werkt een platte 4-3-3 eigenlijk prettig in FM12?
oefeninterlands zijn niet bindend..misschien is dat het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:35 schreef MMUFC het volgende:
"Sakim deserves Morocco call up"
Hij heeft inderdaad ook de Marokkaanse nationaliteit.. maar ook al 5 interlands voor Spanje..
Inderdaad. Af en toe behoorlijk irritantquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:13 schreef Typisch het volgende:
Ik mis nog steeds de optie om een speler verplicht op taalcursus te sturen, spelertje die al een jaar bij je speelt en nog niet eens basic de taal spreekt is kut.
Geldt dat in FM ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oefeninterlands zijn niet bindend..misschien is dat het?
Toen FM net uit was had ik dit ook erg vaak maar nu met de nieuwe patch helemaal geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:47 schreef Niek92 het volgende:
FM, je bent belachelijk. Na een half uur met 5-0 achterstaan tegen Ajax, met FC Twente. Uiteindelijke uitslag was 8-3.
"Ach, hij spreekt de taal van het voetbal."quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:13 schreef Typisch het volgende:
Ik mis nog steeds de optie om een speler verplicht op taalcursus te sturen, spelertje die al een jaar bij je speelt en nog niet eens basic de taal spreekt is kut.
Als je dat antwoordt duurt het inderdaad lang voordat hij zich de taal van het land eigen maakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Ach, hij spreekt de taal van het voetbal."
Gaf dat vroegâh gezeur als je bijv. maar één speler uit Verweggistan had en hem als aanvoerder selecteerde?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je dat antwoordt duurt het inderdaad lang voordat hij zich de taal van het land eigen maakt.
Ja. Het gaf sowieso gezeur wanneer je je aanvoerder verving. Wat raar was, want het zou niet de eerste keer zijn dat na het eerste seizoen de eerste en tweede aanvoerder op het tweede plan terecht kwamen. Dan werd de aanvoerder gewoon door het spel aangewezen aan degene met de beste stats. En dan was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaf dat vroegâh gezeur als je bijv. maar één speler uit Verweggistan had en hem als aanvoerder selecteerde?
Ja, er is een speler met 3 interlands voor Ecuador die ik ook voor Colombia kan selecteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Geldt dat in FM ook?
Sowieso zijn die berichten raar.. want soms krijg ik een bericht dat de huidige vorm goed genoeg is om opgeroepen te worden terwijl ze al 20 duels minimaal niets gespeeld hebben, of in die 20 duels welgeteld 4 minuten..
Het was Venezuela, maar hier is het bewijs:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, er is een speler met 3 interlands voor Ecuador die ik ook voor Colombia kan selecteren.
Aha, dat zou het best wel eens kunnen zijn ja. Maarja, als je voor Spanje al 5 interlands hebt en je bent pas 22 en wordt begeerd door Chelsea, PSG en Barcelona ga je toch niet switchen naar Marokko.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Tim86 het volgende:
is een speler met 3 interlands voor Ecuador die ik ook voor
Misschien is er druk vanuit zijn familiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Aha, dat zou het best wel eens kunnen zijn ja. Maarja, als je voor Spanje al 5 interlands hebt en je bent pas 22 en wordt begeerd door Chelsea, PSG en Barcelona ga je toch niet switchen naar Marokko.
Minder schoten op doel. Keepers doen weer de gekste dingen . Meer vrije trappen die erin vliegen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand al bezig geweest met de nieuwe patch?
Sinds wanneer uit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand al bezig geweest met de nieuwe patch?
Keepers is dus nog steeds niet aangepastquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Minder schoten op doel. Keepers doen weer de gekste dingen . Meer vrije trappen die erin vliegen.
Ach het werkt wel bij mij
Gister volgens mij, en winterstop update komt pas in Maart, aangezien Rusland nog tot het einde van deze maand spelers mag kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sinds wanneer uit?
Is dit de winterstop-transfer patch?
Ze komen hun goal uit zonder iets te doen, ze schoppen de bal onder druk gewoon weer in de voet van de tegenstander etcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Keepers is dus nog steeds niet aangepast?
[..]
Gister volgens mij, en winterstop update komt pas in Maart, aangezien Rusland nog tot het einde van deze maand spelers mag kopen
Nja ik heb FM13 al vrij lang niet meer opgestart (vanwege de keepers), zal dan ook waarschijnlijk zo blijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze komen hun goal uit zonder iets te doen, ze schoppen de bal onder druk gewoon weer in de voet van de tegenstander etc
Het is opzich wel speelbaar . Al blijft het dieptriest dat ze de game na zoveel updates niet echt beter hebben gemaaktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik heb FM13 al vrij lang niet meer opgestart (vanwege de keepers), zal dan ook waarschijnlijk zo blijven. Dit zou ook de laatste ME update zijn voor FM13.
FM14 ga ik niet bij de release halen denk ik zo
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Rare bug, al de 2e keer dat ik dit heb:
[ afbeelding ]
Die 1-1 is nooit afgekeurd en er is ook gewoon afgetrapt..die 0-2 heb ik nooit gemaakt..het was 1-1 en toen scoorde ik 1-2 en ineens sprong het scorebord naar 0-3
Lamelaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar een game met AS Roma begonnen. Kijken of ik het hier langer volhoud als bij AC Milan
Zeker een baasje, maar mijn tactiek werkt weer nietquote:
Kan toch prima met die tactiek die je eerder postte (van Milan)? Je kan hem in laten trainen op AML en dan is dat in no time een natuurlijke positie voor hem. Hij heeft daar ook de attributes voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een baasje, maar mijn tactiek werkt weer nietzal ik eerst wel een beter team voor moeten hebben. Maar even een ander tactiekje verzinnen dan
Ja daar was ik al mee bezig, maar ik bedoel meer dat mijn team dramatisch draait met die tactiek. Nu maar een 4-1-2-1-2 tactiek proberen. Eerste test met de tactiek is tegen Milan, zal mij benieuwen dan. Met vorige versies van FM had ik altijd heerlijke tactieken zelf gemaakt, maar in deze versie wil dat niet lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan toch prima met die tactiek die je eerder postte (van Milan)? Je kan hem in laten trainen op AML en dan is dat in no time een natuurlijke positie voor hem. Hij heeft daar ook de attributes voor.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Lamela bijna binnen voor 17 miljoen.
Samen met Eriksen en de Jong op CAM
quote:
Er kan veel gebeuren in een maand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze moeten wel een beetje ingespeeld raken in de tactiek heDaar heb je friendlies voor, dan raken ze een beetje gewend.
Nu even iets wat ik trouwens heel oneerlijk vind:
- speler Henk de Vries van Club X is 1,5 mil waard.
- ik wil Henk voor dat bedrag kopen.
- deal gaat niet door.
- ik moet 4 mil betalen voor Henk.
- ik blaas de deal af.
- maandje later lees ik in m'n inbox dat Henk voor 1,5 mil naar een andere club gaat.
Echt, wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |