dat zou ik ook niet doenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie het al zo voor me dat je naar hem toe loopt en zegt ... weet je wat ook lekker is bij nasi in plaats van die rode ui, lente uitjes
(dat zou een behoorlijk wtf moment zijn als me dat zou gebeuren)
Ik vind het wel een leuke hobbyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Kittenbraadworst het volgende:
dat doe ik niet op fok en ik durf dat best![]()
Het gaat me niet om een relatie ofzo, ik vind dit gewoon leuk, ik ben hiermee begonnen toen ik 14 was ofzo, van mensen die ik vaker tegenkom in de winkel bijhouden wat ze kopen, het is een soort hobby ofzo.
leg me nou eens uit waaronder creepy is, behalve dat je het zo voelt ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:13 schreef ToerkCep het volgende:
TS onthoudt een beetje wat de leuke jongen allemaal aan boodschappen koopt, creepy
er staat nog meer op hoor, dit is alleen het avondetenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
Die hele lijst met zijn boodschappen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik ben geen stalker trouwens, hij heeft geen last van mij.
Nee, maar ONZquote:Op maandag 11 februari 2013 10:27 schreef Piye het volgende:
Ben ik echt nog de enige in dit topic die er geen fuck van gelooft?
Snap ik, maar de reacties zijn zo geïntrigeerd alsof ze TS allemaal geloven.quote:
Dat is de kunst van het ONZen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik, maar de reacties zijn zo geïntrigeerd alsof ze TS allemaal geloven.
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:06 schreef Kittenbraadworst het volgende:
dat is per definitie onjuist.
Ik wou dat er ook eens iemand naar mij keek als ik de grote boodschap doequote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
er staat nog meer op hoor, dit is alleen het avondetennou ja, en ik zei geloof ik ook toiletpapier
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik ben geen stalker trouwens, hij heeft geen last van mij.
En je dan gaat vertellen wat voor boodschappen/maaltijden je daarvoor hebt gehad?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wou dat er ook eens iemand naar mij keek als ik de grote boodschap doe
dat wil ik niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:31 schreef xienix2501 het volgende:
Ik zal zeggen neem ontslag, en ga werken in de supermarkt waar je de klanten stalkt
datheb ik ooit geprobeerd, maar mensen stapelen dan dingen en ze blokkeren het zicht somsquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, is het niet makkelijker om achter mensen in de rij bij de kassa te gaan staan? Dan leggen ze alles mooi duidelijk voor je op de lopende bandHoef je ook niet meer te gluren in mandjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |