En nog even aangetekend dat Carolien de enige die er niet is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Valentijnskaartje van de Mol, met de tekst:
"Lieve A, mijn Valentijn.
Heb jij mij in het oog? Want ik heb een oogje op jou.
Liefs,
De Mol."
Zij heeft een optreden in Zoetermeer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog even aangetekend dat Carolien de enige die er niet is.
Nee bij de orgel was het standaard nee op de vraag "bent u een man"quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij waarschijnlijk. Kees is de mol, ik hoop dat Paulien wint. Maar ik acht de kans dat Carolien wint ook vrij groot, zij is zo fanatiek.
Niemand had alle vragen van Art goed en dus zijn de antwoorden van het orgel niet per se juist. Sterker nog, als je alle antwoorden omdraait, wijzen ze allemaal naar Kees.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:52 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Nee bij de orgel was het standaard nee op de vraag "bent u een man"
Echter heeft Kees teveel geld binnengebracht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand had alle vragen van Art goed en dus zijn de antwoorden van het orgel niet per se juist. Sterker nog, als je alle antwoorden omdraait, wijzen ze allemaal naar Kees.
Kan dit iets te maken hebben met de 'onbrekende letters' theorie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Liefs,
De Mol."
Dat valt denk ik nogal mee. Carolien heeft zeker meer geld binnengebracht dan Kees. Paulien en Zarayda misschien niet, maar dat zijn ook een beetje kneusjes.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echter heeft Kees teveel geld binnengebracht.
Ik denk toch dat je als presentator niet echt een kneus bent. Wel jammer dat zarayda steeds meer wordt verdacht, had haar al vanaf aflevering een en de regie maakt haar steeds verdachter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat valt denk ik nogal mee. Carolien heeft zeker meer geld binnengebracht dan Kees. Paulien en Zarayda misschien niet, maar dat zijn ook een beetje kneusjes.
Bovendien heeft Kees denk ik ook wel geld uit de pot gehouden. Sowieso heeft 'ie een aantal keer gewoon heel erg slecht gepresteerd (denk aan de opdracht waarbij woorden geroepen moesten worden naar de mensen die op het touw stonden). Persoonlijk denk ik dat Kees ook geld gestolen heeft bij bijvoorbeeld de opdracht met de quads, maar of dat klopt zal moeten blijken na de finale.
Vd special:quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan dit iets te maken hebben met de 'onbrekende letters' theorie?
Daar zou dan een A bij komen. Had Afl 6 nog een 'fout'?quote:Doorlopende hints, aanwijzingen en theorieën
Spel- en schrijffouten, met veel dank aan tomhaze van WieIsDeMol.com
Letters tot nu toe:
Aflevering 1: I
Aflevering 2: I (en/of A/O?)
Aflevering 3: N
Aflevering 4: A of O
Aflevering 5: E of I
Zarayda soort een Milouska (mol misschien )quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
het is de Milouska-tacktiek. Ze doet het erg aardig maar valt nu wel op.
Kees presenteerde voor de Volendamse zender RTV Lovequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Liefs,
De Mol."
Je kunt je ook afvragen waarom uitgerekend hij alleen een koker 'gevonden' heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Smeich het volgende:
Als Kees de mol zou zijn, waarom vindt hij dan een koker in de winkel met geld erin?
Zarayda dus: http://www.showvandaag.nl(...)jdens-wie-is-de-mol/quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Liefs,
De Mol."
Weet ik niet meer......is Moltalk nog ergens terug te zien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Minimunt het volgende:
Hoe zag dat hartje eruit.
was het een GROENHART?
Kan... als je het eruit springende woord oog naar het engels vertaald. Eye klinkt dan als het engelse 'i', dus de 'i'. Maar ja, waarom naar het engels vertalen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan dit iets te maken hebben met de 'onbrekende letters' theorie?
Hm zwart-wit....misschien dat dat ook nog wel iets te maken heeft met het ontwikkelen of zo. Dat dus degene die boven de ontwikkelbak hing de mol is. Maar nu denk ik te ver door gok ikquote:
Carolien heeft uiteindelijk de 1000 euro binnengehaald bij de laser opdracht. En daarna dan met het herinneren van de woorden, maar daar hebben ze allemaal geld verdient.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat valt denk ik nogal mee. Carolien heeft zeker meer geld binnengebracht dan Kees. Paulien en Zarayda misschien niet, maar dat zijn ook een beetje kneusjes.
Bovendien heeft Kees denk ik ook wel geld uit de pot gehouden. Sowieso heeft 'ie een aantal keer gewoon heel erg slecht gepresteerd (denk aan de opdracht waarbij woorden geroepen moesten worden naar de mensen die op het touw stonden). Persoonlijk denk ik dat Kees ook geld gestolen heeft bij bijvoorbeeld de opdracht met de quads, maar of dat klopt zal moeten blijken na de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |