SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I'm leavinggggggggggggggggg on a jetplaneeeeeeeeeeeeeeeeeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ging naar hem toe vanuit werk. Het was gelijk niet ongemakkelijk maar heel fijn. Ik moest mijn oma nog bellen, want die heeft gisteren de uitslag gehad. Die heeft nog 3 maanden te leven. Toen hebben we film gekeken en heb ik in zijn armen gelegen. We hebben samen jointjes gerookt en helaas moest ik alweer de trein nemen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe vanuit werk. Het was gelijk niet ongemakkelijk maar heel fijn. Ik moest mijn oma nog bellen, want die heeft gisteren de uitslag gehad. Die heeft nog 3 maanden te leven. Toen hebben we film gekeken en heb ik in zijn armen gelegen. We hebben samen jointjes gerookt en helaas moest ik alweer de trein nemen.behalve van je oma
. Dat is naar.
![]()
Janis Joplin
Wanneer zie je hem weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging naar hem toe vanuit werk. Het was gelijk niet ongemakkelijk maar heel fijn. Ik moest mijn oma nog bellen, want die heeft gisteren de uitslag gehad. Die heeft nog 3 maanden te leven. Toen hebben we film gekeken en heb ik in zijn armen gelegen. We hebben samen jointjes gerookt en helaas moest ik alweer de trein nemen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop woensdag. Hij kon gisteren zo gauw niet kijken wanneer hij weer kon, maar heb hem net een app gestuurd of hij woensdag kan. Hij is alleen nog niet wakker, denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Janis Joplin
[..]
Wanneer zie je hem weer?What you forget, you are gonna repeat.
Amsterdam en klotedag in 1 zinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:19 schreef Faxie het volgende:
Naar Amsterdam... zal wel een lange klotedag gaan worden![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Spannendquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop woensdag. Hij kon gisteren zo gauw niet kijken wanneer hij weer kon, maar heb hem net een app gestuurd of hij woensdag kan. Hij is alleen nog niet wakker, denk ik.
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
Vroeg wakker, vanmiddag pianoles![]()
Het is een beetje glad buiten volgens meteo.be
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hee jij. Hoe is het met je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge Buurmeisje en Fax. Succes met poolenWhat you forget, you are gonna repeat.
Naar omstandigheden gaat het prima.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij. Hoe is het met je?
Zag dat je oma niet zo lang meer heeft, sterkte![]()
![]()
Fijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het prima.
Zag dat je oma niet zo lang meer heeft, sterkte
Dankje
What you forget, you are gonna repeat.
Freedom's just another word for nothing left to loseIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga straks op zoek naar iets bureau-achtigs en daarna ga ik zuipenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog plannen voor het weekend?
[b]AirwiN schreef [/b]
Werken, daarna verjaardag en mezelf even naar de tering werken. Morgen uitbrakken en 's avonds naar mn beste vriendinnetje. Jij?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog plannen voor het weekend?What you forget, you are gonna repeat.
Ah, top. Even bij de IKEA kijken oid?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks op zoek naar iets bureau-achtigs en daarna ga ik zuipen![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, top. Even bij de IKEA kijken oid?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe, drukke dag vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werken, daarna verjaardag en mezelf even naar de tering werken. Morgen uitbrakken en 's avonds naar mn beste vriendinnetje. Jij?
Laatste dingen voor de begrafenis regelen, even naar de stad voor een zwart pak kijken en verder weet ik het nog niet.![]()
Jawohlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe ga je daar komen?Auto lenen?
![]()
Ik ga niet met een bureau de trein in natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Ik ga niet met een bureau de trein in natuurlijk![]()
![]()
Uiteraard kan dat. Er is echter no way in hell dat ik dat ga doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Begrijpelijk. Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Er is echter no way in hell dat ik dat ga doen![]()
![]()
Alleen nog even verzinnen welke IKEA ik zal gaan. Vroeger zat er 1 vlakbij in Sliedrecht. Nu is het Utrecht of Barendrecht geloof ik. En beiden weet ik niet te vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat meestal wel aangegeven op de borden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen nog even verzinnen welke IKEA ik zal gaan. Vroeger zat er 1 vlakbij in Sliedrecht. Nu is het Utrecht of Barendrecht geloof ik. En beiden weet ik niet te vinden![]()
Jij bent duidelijk nog nooit met mij op zoek geweest naar ietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat meestal wel aangegeven op de borden.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Eeeeh ... nopequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit met mij op zoek geweest naar iets
[..]![]()
![]()
Oh okquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze werkt bij de IKEA in Barendrecht meen ik.![]()
Wist ik nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik iets zoek zijn er opeens omleidingen waardoor de bordjes niet meer te volgen zijn of onderhoud aan de bordjes waardoor ik ze niet meer kan volgen enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet 100% zeker of dat het die isquote:.
Ik voel me echt gaar en kut. Anders was ik met je meegeweest.
Trouwens, als je een weekje wil wachten kunnen we volgende week naar de IKEA in Utrecht voordat we gaan karten.
![]()
Tja, ik zou zeggen: navigatie. Maar daar kan je ook niet meer overwegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik iets zoek zijn er opeens omleidingen waardoor de bordjes niet meer te volgen zijn of onderhoud aan de bordjes waardoor ik ze niet meer kan volgen enz![]()
![]()
Even wat vets naar binnen werken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker of dat het die is.
Trouwens, als je een weekje wil wachten kunnen we volgende week naar de IKEA in Utrecht voordat we gaan karten.
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen: navigatie. Maar daar kan je ook niet meer overweg
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker of dat het die is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dat serieus niet liggen hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even wat vets naar binnen werken.. Strakjes even de stad in met mijn vriendin
.
![]()
ANGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan haal je ietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus niet liggen hier. Strakjes even de stad in met mijn vriendin
.
![]()
![]()
Gaan we ook doen, gisteren wel een frikandel met echt fucking veel uitjes naar binnen gewerktquote:. Heel die vloer van de Kees Kroket was echt mega glad
. En ik tegen iedereen van; smakelijk he, smakelijk he.
![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we ook doen, gisteren wel een frikandel met echt fucking veel uitjes naar binnen gewerkt. Heel die vloer van de Kees Kroket was echt mega glad
.
![]()
Zo eerst maar even kijken of mn moeder wakker is
[b]AirwiN schreef [/b]
Gerickrolld door spotify
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus zowel TGND als Muhahaha een geslaagde avond gehad?
Mooi om te horen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij ook een leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi om te horen.![]()
![]()
Anouk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet of je die van mij een geslaagde avond kan noemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi om te horen.What you forget, you are gonna repeat.
Sterkte meisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die van mij een geslaagde avond kan noemen..
![]()
Mn moeder is aan het uitslapen
[b]AirwiN schreef [/b]
IK BEN HET NIETquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of ze ligt met een vent in bed![]()
![]()
Tot half 4 doorgewerkt aan mijn verslag.quote:Je bedoelt de situatie met je oma?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die van mij een geslaagde avond kan noemen.
3 maanden, rot om te horen. Sterkte.
Ook. Dankje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot half 4 doorgewerkt aan mijn verslag.
[..]
Je bedoelt de situatie met je oma?
3 maanden, rot om te horen. Sterkte.What you forget, you are gonna repeat.
Haar man waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of ze ligt met een vent in bed
Ik haat jou nu even heel ergquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik las dat het niet ongemakkelijk was, maar direct fijn voelde en dat je fijn in zijn armen hebt gelegen. Is dat niet als geslaagd te betitelen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jawel. Maar voel me nogal onzeker atm. Alles gaat kut. Ben zo bang dat dat ook kut gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat het niet ongemakkelijk was, maar direct fijn voelde en dat je fijn in zijn armen hebt gelegen. Is dat niet als geslaagd te betitelen?What you forget, you are gonna repeat.
Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar man waarschijnlijk
[..]
Ik haat jou nu even heel erg![]()
![]()
Aloha
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Komt wel goed, meisje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar voel me nogal onzeker atm. Alles gaat kut. Ben zo bang dat dat ook kut gaat.
Gewoon jezelf zijn. Hij vond je aantrekkelijk, anders was je hem niet opgevallen. Daarnaast vond hij je blijkbaar leuk genoeg om uren te chatten en uit te nodigen bij hem thuis.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij liever dan ikquote:ik blijf veilig boven de grote rivieren tijdens het carnaval
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zou ook het liefst vluchten nuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij liever dan ikik blijf veilig boven de grote rivieren tijdens het carnaval
![]()
![]()
Ja, maar gisteren was ik niet heel erg mezelf door het nieuws van mn oma. En angst dat ik te snel zou gaan als ik hem zou zoenen ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed, meisje.
Gewoon jezelf zijn. Hij vond je aantrekkelijk, anders was je hem niet opgevallen. Daarnaast vond hij je blijkbaar leuk genoeg om uren te chatten en uit te nodigen bij hem thuis.
Meh. Ik voel me nu gewoon even kut. Ik ga even in foetushouding in bed liggen huilen.What you forget, you are gonna repeat.
Gewoon binnen blijven dan ben je veiligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst vluchten nu
14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren was ik niet heel erg mezelf door het nieuws van mn oma. En angst dat ik te snel zou gaan als ik hem zou zoenen ofzo
Meh. Ik voel me nu gewoon even kut. Ik ga even in foetushouding in bed liggen huilen.
14 SHADES OF GREY
Ik heb plezier in het leven moet je ook eens proberenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij liever dan ikik blijf veilig boven de grote rivieren tijdens het carnaval
![]()
![]()
2 vragen. Wat is een leven? En wat is plezier?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb plezier in het leven moet je ook eens proberen14 SHADES OF GREY
Dan nog zie ik die idioten verkleed als een beest voorbij komenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven dan ben je veilig![]()
![]()
Uitlachenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik die idioten verkleed als een beest voorbij komendie idioten
14 SHADES OF GREY
Wat moet jij in een kroeg?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met de rug naar het raam gaan zitten dus en een week lang uit de kroeg blijven![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met de rug naar het raam gaan zitten dus en een week lang uit de kroeg blijvenhier gaat het leven gelukkig gewoon door.
14 SHADES OF GREY
Hij wil toch opnieuw met je afspreken? Komt allemaal wel goed, meisje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren was ik niet heel erg mezelf door het nieuws van mn oma. En angst dat ik te snel zou gaan als ik hem zou zoenen ofzo
Meh. Ik voel me nu gewoon even kut. Ik ga even in foetushouding in bed liggen huilen.
Ik heb het niet over carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
weet niet waarom jullie het over carnaval hebben ik ga naar redbul crushed ice![]()
![]()
Daar doet 'ie een beetje moeilijk over, lijkt hetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil toch opnieuw met je afspreken? Komt allemaal wel goed, meisje.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Redbul Crushed Ice
Dat in het vlakke Nederland een heuvelachtige omgeving te vinden is, komt voor vele buitenlanders waarschijnlijk als een verrassing. In het mooie Limburg verwarmt de gloed van de gele mergelsteen het sfeervolle Valkenburg, dat onder andere bekend is om de befaamde Cauberg; een helling met een maximaal klimpercentage van 12% waar menig wielrenner tijdens de Ronde van Frankrijk met verzuurde benen de top haald![]()
![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Michael Boogerd (met epo?) wordt door een postbode verslagen
14 SHADES OF GREY
Dat kan toch niet zonder alcohol.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het gezellig hebben misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zonder alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat nu helaas wel op.![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nananananaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Dat gaat nu helaas wel op.![]()
![]()
Doe eens niet zo raar!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb plezier in het leven moet je ook eens proberen
Dadelijk komt ie nog van het eiland af
[b]AirwiN schreef [/b]
Failquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerst voor mij bekende relatie is volgens mij ook al gesneuveld tijdens Carnaval 2013![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar!!
Dadelijk komt ie nog van het eiland af![]()
![]()
NOBODY'SSSSSSSSSSSSSSSSSS WIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Huppelmuts danst door de kamerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je gaat deze week je vent dumpen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerst voor mij bekende relatie is volgens mij ook al gesneuveld tijdens Carnaval 2013
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi schat, gaat het een beetje?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik voel mij gewoon heel nederig en verlegen vandaagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe niet aan carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat deze week je vent dumpen?![]()
![]()
Pas maar opquote:waar is het feestje?
14 SHADES OF GREY
Dan snap ik geen flikker van je zinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Barendrecht!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar opwaar is het feestje?
Sowieso de andere kant op dan richting Gorinchem!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Venlo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar opwaar is het feestje?
![]()
Kijken of je hem net zo snel vol krijgt als ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn nieuwe harde schijf is binnen![]()
Kan ik weer downloaden
[b]AirwiN schreef [/b]
dat ga ik daarna trouwens ook doenquote:
ik vind alle soorten feestjes eigenlijk wel wat hebben, en ben met 8 vrienden dus wij gaan ons sowieso goed vermaken!![]()
![]()
zo ken ik je!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon heel nederig en verlegen vandaag![]()
De outfit wordt nog steeds een warm ski-pak ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat ga ik daarna trouwens ook doen
ik vind alle soorten feestjes eigenlijk wel wat hebben, en ben met 8 vrienden dus wij gaan ons sowieso goed vermaken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor, gaat wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi schat, gaat het een beetje?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan snap ik geen flikker van je zin![]()
Een relatie van een bekende van me is al naar de klote na de eerste carnavalsnacht![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken of je hem net zo snel vol krijgt als ik![]()
![]()
Ik moest lachenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In de Ikeaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barendrecht!!
Sowieso de andere kant op dan richting Gorinchem!
14 SHADES OF GREY
Have fun!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat ga ik daarna trouwens ook doen
ik vind alle soorten feestjes eigenlijk wel wat hebben, en ben met 8 vrienden dus wij gaan ons sowieso goed vermaken!![]()
ofzo!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De outfit wordt nog steeds een warm ski-pak ofzo?![]()
Ik ga dus naar de IKEA in Utrecht!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En je gaat mij niet vertellen wat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Schrijf het nou niet te snel af. Beetje vertrouwen in jezelf hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar doet 'ie een beetje moeilijk over, lijkt hetEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat vertrouwen is vandaag even weg. Misschien vanavond weer. Na een hoop alcohol.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrijf het nou niet te snel af. Beetje vertrouwen in jezelf hebben.What you forget, you are gonna repeat.
Alcoholquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vertrouwen is vandaag even weg. Misschien vanavond weer. Na een hoop alcohol.![]()
![]()
ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je gaat mij niet vertellen wat?![]()
Lots of it!!!quote:
Even helemaal van de wereld
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dat is uhm .... succes ermee hequote:![]()
Wil je mijn kabouterjurkje lenen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ben ik al een paar jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Voor je 23e is alcohol extra slecht![]()
![]()
Oh wacht...
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar door de alcohol voel je je wel weer onder de 23 natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik al een paar jaar niet meer![]()
Oh wacht...![]()
![]()
Is wel een wijvendrankje hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Alcohol... dadelijk even passoa halen, daar had ik zin in
[b]AirwiN schreef [/b]
Alles is slecht voor je.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Ach ik ben nog redelijk normaal hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Had je dat niet 14 jaar eerder kunnen vertellenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
dan had ik nog een paar jaar kunnen wachten met drinken
14 SHADES OF GREY
Vandaag voel ik mij juist heel oud, daar kan alcohol ff geen verandering in brengenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar door de alcohol voel je je wel weer onder de 23 natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak dat de kat wijsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik ben nog redelijk normaal hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent toch niet meer te redden. Toen niet en nu ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je dat niet 14 jaar eerder kunnen vertellendan had ik nog een paar jaar kunnen wachten met drinken
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is ook een oplossing, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vertrouwen is vandaag even weg. Misschien vanavond weer. Na een hoop alcohol.
Maar ik ben weer eventjes werken enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik heb mijn apenpak, mijn 100europak en een wintersport outfit dus ik heb al keuze zatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is uhm .... succes ermee he![]()
Wil je mijn kabouterjurkje lenen?![]()
![]()
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/Care! Kan mij dat schelen, als ik het maar lekker vind.![]()
Maar ik dacht, ik zeg het even
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik niet normaal ben?
Dat 100europak blijf ik baas vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn apenpak, mijn 100europak en een wintersport outfit dus ik heb al keuze zat
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wist het ook al welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar ik dacht, ik zeg het even![]()
![]()
en dat is weer een echte mannenopmerkingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/Care! Kan mij dat schelen, als ik het maar lekker vind.![]()
![]()
Dan moet ik maar een trein gaan kopen. Even een briefje achter laten.................quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch niet meer te redden. Toen niet en nu ook niet14 SHADES OF GREY
Werkzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing, ja.
Maar ik ben weer eventjes werken enzo.
What you forget, you are gonna repeat.
omdat die baas isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat 100europak blijf ik baas vinden![]()
![]()
Is best duur hoor zo'n treinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een trein gaan kopen. Even een briefje achter laten.................
[b]AirwiN schreef [/b]
Neem je die mee naar Griekenland?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is weer een echte mannenopmerking![]()
![]()
Ik wed dat ik die Fyra voor 50 cent kan krijgenquote:
14 SHADES OF GREY
Die weddenschap ga je verliezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wed dat ik die Fyra voor 50 cent kan krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ik vind mezelf normaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat 100europak blijf ik baas vinden
De rest van de wereld is gek, ik niet.![]()
Voor hoeveel wed je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wed dat ik die Fyra voor 50 cent kan krijgen![]()
Als jij het maar gelooft schatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf normaal.
De rest van de wereld is gek, ik niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
50 centquote:14 SHADES OF GREY
WHAHAHAHA
Zoon pakt sushi uit de koelkast, Jules hard miauwend achter mn zoon aan
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHA
Zoon pakt sushi uit de koelkast, Jules hard miauwend achter mn zoon aan![]()
![]()
Jammer voor jouquote:
14 SHADES OF GREY
Ghehe zoon vluchtte zn kamer in dus heb ik Jules ook zijn kamer in gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
Hoofdstuk 25 is opeens een stuk minder geil
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een bitch ben je ook af en toequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe zoon vluchtte zn kamer in dus heb ik Jules ook zijn kamer in gedaan![]()
![]()
Legoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoofdstuk 25 is opeens een stuk minder geil![]()
![]()
Tssquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een bitch ben je ook af en toe
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoofdstuk 25 is opeens een stuk minder geil![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoofdstuk 25 is opeens een stuk minder geilLego xxx
14 SHADES OF GREY
feestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
M'n broertje kom om twaalf uur uit bed en gaat nu alweer de deur uit naar de zoepkoel![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ma dr auto lenen en ik hoef er geen taxi voor te spelen![]()
Maar wel IT-nerd
[b]AirwiN schreef [/b]
Fijn weekend schatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef rival het volgende:
nou ik ga eens ff kijken welk pak ik nog compleet heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is ook altijd watquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Mag ma dr auto lenen en ik hoef er geen taxi voor te spelen![]()
Maar wel IT-nerd![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef rival het volgende:
nou ik ga eens ff kijken welk pak ik nog compleet heb![]()
![]()
![]()
Even mailprogramma uitleggenquote:![]()
Dat wordt dus alles instellen en klaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Houdoequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef rival het volgende:
nou ik ga eens ff kijken welk pak ik nog compleet heb![]()
![]()
Met 10 minuten ben je weer klaarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even mailprogramma uitleggen![]()
Dat wordt dus alles instellen en klaar![]()
![]()
5 minuten maxquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met 10 minuten ben je weer klaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Counting crows - colorblind![]()
Zo'n geil nummer![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben weg, doei schatjes en gespuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Dag huppelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg, doei schatjes en gespuis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg, doei schatjes en gespuis![]()
![]()
![]()
Hoedoebiertje?
14 SHADES OF GREY
Dat is goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB, Doe straks maar een metertjewant dan hoef ik niet meer te rijden tot morgenmiddag
ik zal een meter voor je klaarzetten. Hoe laat ben je er ongeveer?
14 SHADES OF GREY
in limboland... over een uurtje of 3... tenzij arubic timequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goedik zal een meter voor je klaarzetten. Hoe laat ben je er ongeveer?
![]()
Ik ga zo naar Rotjeknor toequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in limboland... over een uurtje of 3... tenzij arubic time
14 SHADES OF GREY
hehehe ik heb nu een mi van een haai op mijn rijstevlaai....quote:![]()
gonna be gooooooooooooooooooooooood![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik heb nu een mi van een haai op mijn rijstevlaai....![]()
gonna be gooooooooooooooooooooooood
Nu heb ik zin in rijstevlaai![]()
![]()
En een dolfijn op een bedje van tijmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik heb nu een mi van een haai op mijn rijstevlaai....![]()
gonna be gooooooooooooooooooooooood14 SHADES OF GREY
Bleh wil je mijn maaginhoud op je toetsenbord hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha
Nu heb ik zin in rijstevlaai.
![]()
Gadverdammequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleh wil je mijn maaginhoud op je toetsenbord hebben.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha
Nu heb ik zin in rijstevlaai
ik ga naar limboland
Rijstevlaaaaaai jumjumujum![]()
![]()
nee.... gewoon neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een dolfijn op een bedje van tijm![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 13:00 uur.![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ga naar limboland
Rijstevlaaaaaai jumjumujum![]()
![]()
Waarheidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 13:00 uur.![]()
![]()
Jaquote:gaat gezellig worden
14 SHADES OF GREY
Ah. Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerst ff soep... dan tas enzo... de rest ophalen....![]()
![]()
25/35 meetquote:14 SHADES OF GREY
Aantal wel dacht ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, heb je ze al een keer eerder ontmoet?14 SHADES OF GREY
Godshand en murmeli als die komen ken je wel... ik althans welquote:
Yuki in ieder geval of is die nooit naar een Singles meet geweest?![]()
Rotjeknor, naar een cafe ofzo denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen?
Jij gaat ook mee met karten he?
Daar moet ik nog over nadenken
Murm ken ik wel ja. Paar andere ook van eerdere meetsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Godshand en murmeli als die komen ken je wel... ik althans wel14 SHADES OF GREY
Ah leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
Rotjeknor, naar een cafe ofzo denk ik.
Daar moet ik nog over nadenken.
Ik zit al te denken om een pm te sturen omdat er 4 op ovb staan. Toch wel handig om te weten wie er nou wel of niet komen.
![]()
Geen idee eigenlijk.quote:
14 SHADES OF GREY
uitdagend ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind je het eng? duur? te ver?
Bang om te verliezen van mij![]()
![]()
Whaha. Leuke pm is leuk.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil wel nog graag mee ja. Is ook een beetje afleidingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vin, ga je nog steeds mee met karten enzo?
of kijk je dat i.v.m. de omstandigheden aanAh, diequote:Welke leukequote:Ik heb geen leuke PM gehad
![]()
![]()
Het is wel wat ver weg inderdaad, en ik weet niet of ik karten wel leuk vindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind je het eng? duur? te ver?
Bang om te verliezen van mij14 SHADES OF GREY
Ja, dat is het denk ik ook welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil wel nog graag mee ja. Is ook een beetje afleiding![]()
![]()
Tsja dat weet je pas als je het doetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel wat ver weg inderdaad, en ik weet niet of ik karten wel leuk vind
Graag op tijd je keuze aan Peu doorgeven![]()
![]()
Ik zal er over nadenken, ik laat morgen wel weten wat ik doe.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja dat weet je pas als je het doet
Graag op tijd je keuze aan Peu doorgeven14 SHADES OF GREY
Ik weet, jullie hebben zeker alleen modderwegen daar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is verdomme aan de andere kant van de wereld..
Plus ik volgende week zaterdag het land uit![]()
![]()
De Kees Kroketquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we ook doen, gisteren wel een frikandel met echt fucking veel uitjes naar binnen gewerkt. Heel die vloer van de Kees Kroket was echt mega glad
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet, jullie hebben zeker alleen modderwegen daar?
En met dit weer zit je altijd vast in de bandensporen van de tractors.![]()
Quadrace dan maar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En met dit weer zit je altijd vast in de bandensporen van de tractors.![]()
![]()
Moet wel een beetje lekker weer zijn jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Misschien een ideetje voor maart?![]()
![]()
Moddervreten moet jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet wel een beetje lekker weer zijn ja![]()
Goedemiddag!
De Fok!Stok is inmiddels weer onderweg las ik net
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey! Voel je je alweer wat beter?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag!
De Fok!Stok is inmiddels weer onderweg las ik net
En wat is een fokstok![]()
![]()
In before foute opmerkingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey! Voel je je alweer wat beter?
En wat is een fokstok![]()
Weet ik nog niet, ligt er een beetje aan hoe ik met de uni zit en qua geld enzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja.
Kom je naar de kartmeet volgende week?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hoest me alleen nog af en toe uit mijn voegen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey! Voel je je alweer wat beter?
En wat is een fokstok
En voor de FokStok: GC / FOK!STOK door Nederland #130 Purmerend (Fietsie)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geld heb je niet. Uni, je kunt best een dagje overslaan hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ligt er een beetje aan hoe ik met de uni zit en qua geld enzo![]()
![]()
Nou, daar heb je t alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geld heb je niet. Uni, je kunt best een dagje overslaan hoor
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ah, grappig welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoest me alleen nog af en toe uit mijn voegen.
En voor de FokStok: GC / FOK!STOK door Nederland #130 Purmerend (Fietsie)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: