dat is een jaguar mk2 rally met aangepaste motorkap.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef ueberduitser het volgende:
Onzichtbare fotograaf....
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/emmen/huis-48530954-veenkampenweg-23/
Leuk optrekje trouwens, leuke auto's in de garage(wat is die wit/groene voor merk/type?) en een olifantje uit het Emmer Dierenpark in de tuin.
Nou inderdaad zeg. Grauw en donker, zal wel niet veel gebeuren daar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als dit de ouderlijke slaapkamer is, zou ik hem ook peren. Wat een deprimerend hok:
[ afbeelding ]
(In dat huis met dat schilderij boven het bed dus.)
Die tuin?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef R2R het volgende:
Weer een prachtig pand gezien, deze benedenwoning.
[ afbeelding ]
Verzameling koelkasten voor het bier natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzameling random crap
[ afbeelding ]
Veel ruimte voor weinig geld, shitty buurt verder.
Dit is wel eerlijkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef flipsen het volgende:
Ik zou als makelaar toch wel een lager camerastandpunt nemen, zodat je dat plafond niet ziet
Lekker blauw ook allemaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzameling random crap
[ afbeelding ]
Een middag opruimen met een paar mensen en het ziet er al 10x beter uit. Wat een troosteloze bende.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzameling random crap
[ afbeelding ]
Begin jaren 80, hoewel dit de iets duurdere variant was, en men meestal voor beige sanitair koos ipv geel, maar die bruine tegels zijn echt typisch eerste helft jaren 80.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef Gwywen het volgende:
Deze mensen konden niet kiezen of nou "poep" of "plas" de beste kleur was voor de badkamer, dus besloten ze tot een combinatie van beide.
[ afbeelding ]
(Serieus, in welk tijdperk werd dit mooi gevonden?)
Link
Volgens mij zijn wij in dezelfde vijver aan het vissen, of kwam je toevallig bij dat pand terecht? Ik verwachtte een achtertuin, maar die bestaat nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef xLoeLoe het volgende:
Die "m" op de muur viel me wel op. Vind het sowieso een enigzins vreemde badkamer.. (Al is het maar omdat er een plant op de wasmachine is neergezet in de hoop dat het het een beetje zou opfleuren)
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)uiswal-14/fotos/?mna
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Mijn ouders zijn in '82 in het huis gaan wonen waar ze nu nog wonen, en hun badkamer heeft keurige witte tegels met een klein werkje erin die niet zouden misstaan in een moderne badkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begin jaren 80, hoewel dit de iets duurdere variant was, en men meestal voor beige sanitair koos ipv geel, maar die bruine tegels zijn echt typisch eerste helft jaren 80.
het is (laat ik het netjes zeggen) een stukje schotelcityquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een middag opruimen met een paar mensen en het ziet er al 10x beter uit. Wat een troosteloze bende.
Het zal aan de hoeveelheid frigo's te zien wel bewoond zijn door het uitschot der aarde; studenten.
Na, over smaak kan je twisten, maar walgelijk is wat andersquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef Roozjuh het volgende:
Prachtig huis
[ afbeelding ]
maar weer zo'n walgelijke inrichting...
[ afbeelding ]
Hier
Ik heb hem eerder gezien. Mooi gebouw!quote:
quote:Bijgebouwen:
2 identieke maar gespiegelde villa’s
Ik zou het "bejaard" noemen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, over smaak kan je twisten, maar walgelijk is wat anders
Wat een wansmaakquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Roozjuh het volgende:
weet niet of deze al geweest is (is mn eerste post hier)
Prachtig grasveldje...
[ afbeelding ]
of toch niet?
[ afbeelding ]
Hier
Is daar nou gewoon nooit in gewoond? Zo ziet het er wel uit namelijk. Wie laat zulks in godsnaam bouwen dan? Die lelijke bijgebouwen zijn nog wel het toppuntquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Roozjuh het volgende:
Prachtig grasveldje...
[ afbeelding ]
of toch niet?
[ afbeelding ]
Hier
Gaaf ! dat uitzichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Het is niet van Funda, maar ik wilde het toch ff delen hier. Weer eens wat anders dan een standaard appartementje in een complex...
http://www.w00tw00t.nl/ma(...)entoren_in_new_york/
Dit huis en dan een hele andere inrichting. Dan zou het echt een droomhuis zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:18 schreef Roozjuh het volgende:
Prachtig huis
[ afbeelding ]
maar weer zo'n walgelijke inrichting...
[ afbeelding ]
Hier
Als het in de Duinen had gelegen ipv een paar kilometer daar achter dan was het nog wat geweest..quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef Roozjuh het volgende:
Prachtig grasveldje...
[ afbeelding ]
of toch niet?
[ afbeelding ]
Hier
Ik kwam toevallig bij dat pand terecht hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij in dezelfde vijver aan het vissen, of kwam je toevallig bij dat pand terecht? Ik verwachtte een achtertuin, maar die bestaat niet
Klopt. De Kennemerduinen zijn heel mooi. O.a. gevariëerder en breder dan die afgegraasde zandhopen bij Katwijk Noordwijk etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat die oubollig ingerichte villa in Aerdenhout 5 ton minder kost dan die in Noordwijkerhout, maar 10 keer zo mooi is en ligt, en een 18 Kilometer van elkaar vandaan liggen.
Woon ik toch veel liever in Aerdenhout.
O.a. de slaapkamer:quote:
Wat fijn dat je dat met ons deelt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:38 schreef blomke het volgende:
[..]
O.a. de slaapkamer:
[ afbeelding ]
Hier zou ik 'm echt niet meer overeind krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |