abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122675361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef ElisaB het volgende:
Pak ze ^O^
Ga ik zeker doen ~O>
I feel kinda Locrian today
pi_122675390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:17 schreef starla het volgende:

[..]

Sowieso mensen die roepen dat ik uit m'n huis gezet ga worden...voor 100 euro? Terwijl ik de huur van 800 euro per maand altijd netjes betaal? Geloof er geen drol van.
Voor eenmalig de service kosten word je niet uit je huis gezet. Het traject bestaat uit het incassobureau, eventueel een sommatie bij een deurwaarder, dagvaarding, rechtzaak, vonnis en uiteindelijk als je nog niet betaalt loonbeslag.

Bij meerdere keren in gebreke blijven, kan wel naar uit huiszetting gegaan worden.
pi_122675433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:21 schreef blomke het volgende:

[..]

Je betaalt ¤800 kale huur??? Ga toch kopen!
Ja, vind het ook duur, maar wel een mooi groot appartement dichtbij werk gelegen. Kopen komt later wel als ik een vast contract heb.
  Boks-Chick zaterdag 9 februari 2013 @ 14:27:05 #129
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_122675467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef starla het volgende:

[..]

Wat nou pedante grote muil? Ik heb genoeg redenen gegeven waarom ik niet zou willen betalen. Dat mogen ze weten ook. Dat ik uiteindelijk moet betalen is een 2de en als het zover komt (ná correspondentie dus), dan moet dat maar.

Weten ze iig wel wat ik van hen vind. Kom op zeg, hoef niet alles te pikken...
sure, alleen wat bijzonder dat je je pas besefft dat je hun van je onvrede op de hoogte moet stellen nadat je al aanmaningen in de bus hebt. Je bent al lange tijd ontevreden over hun diensten als ik het goed begrijp, maar blijkbaar was je ergenis verre van groot genoeg om hun te laten weten dat zaken het niet doen, niet gefixed zijn, niet werken etc. Enige reden waarom je nu wel wat naar hun laat weten is omdat je rekeningen/aanmaningen krijgt en van je collega-FOK!kers niet het antwoord krijgt wat je eigenlijk had gewild en nu maar eieren voor je geld kiest.
lolwut
pi_122675473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:26 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, vind het ook duur, maar wel een mooi groot appartement dichtbij werk gelegen.
Als je zo door gaat niet lang meer. :')
pi_122675509
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef BrandX het volgende:
en van je collega-FOK!kers niet het antwoord krijgt wat je eigenlijk had gewild en nu maar eieren voor je geld kiest.
Je kunt het zo formuleren. Ik neem jullie wijze advies ten harte zou je ook kunnen zeggen ;)
  Boks-Chick zaterdag 9 februari 2013 @ 14:29:14 #132
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_122675522
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef starla het volgende:

[..]

Je kunt het zo formuleren. Ik neem jullie wijze advies ten harte zou je ook kunnen zeggen ;)
^O^ ook goed.
lolwut
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2013 @ 14:29:21 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122675526
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef BrandX het volgende:
maar eieren voor je geld kiest.
Eieren worden duur betaald tegenwoordig.
pi_122675527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:28 schreef starla het volgende:

[..]

graag gedaan!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:34:15 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122675663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:10 schreef starla het volgende:

[..]

Zoals gezegd ga ik dat gewoon doen :Y
haha nee man over een week heb je dat nog niet gedaan omdat je een lui eigenwijs stuk vreten bent dat naar niemand luistert ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_122675768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

haha nee man over een week heb je dat nog niet gedaan omdat je een lui eigenwijs stuk vreten bent dat naar niemand luistert ;).
O~)
pi_122675814
Weer iemand die over enige tijd in de schudsanering zit.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:41:02 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122675847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:26 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, vind het ook duur, maar wel een mooi groot appartement dichtbij werk gelegen. Kopen komt later wel als ik een vast contract heb.
Dat lukt je niet meer als je eenmaal als wanbetaler staat geregistreerd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_122676117
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:15 schreef cracktor het volgende:

[..]

nee hoor dat zeg ik zelf ook al, ik wilde alleen aangeven dat als je gekke dingen gaat doen je dan beter iets kan doen waarvoor je NIET uit je huis gezet gaat worden.
Zo'n vaart zal dat wel niet lopen, bij begeleid wonen projecten gaan ze daar meestal net wat soepeler mee om.
pi_122676147
TS is zo zijn leven aan het verkutten momenteel en hij heeft het zelf niet in de gaten.

Geld inhouden zonder al officeel hebben geklaagt werkt niet. Je hebt ooit een contract getekend en daar kan je onderuit komen maar dan moet je wel aan voorwaarden voldoen..
Te boek staan als wanbetaler (en dat sta je hoogstwaarschijnlijk al, er is nl. al een deurwaarder aan je deur geweest) zorgt er voor dat je bij de BKR staat geregistreet. En die registratie verdwijnt pas 5 jaar nadat je alles hebt afbetaaldt. Dus zeg maar dag/dag tegen een koopwoning of die lening voor je auto.
  Donald Duck held zaterdag 9 februari 2013 @ 14:56:22 #141
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_122676319
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:37 schreef starla het volgende:

[..]

O~)
Je lijkt het nogal wat te vinden dat je zo lekker koppig en eigenwijs bent. Maar het is zeker niet iets om fier op te zijn. Je brengt jezelf werkelijk in diepe problemen. Voor zover dit allemaal echt is. Mogelijk ben je aan het trollen. Het enorme gebrek aan realiteitszin dat je hier vertoont kan haast niet echt zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_122676576
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je lijkt het nogal wat te vinden dat je zo lekker koppig en eigenwijs bent. Maar het is zeker niet iets om fier op te zijn. Je brengt jezelf werkelijk in diepe problemen. Voor zover dit allemaal echt is. Mogelijk ben je aan het trollen. Het enorme gebrek aan realiteitszin dat je hier vertoont kan haast niet echt zijn.
Grappig, ik had precies dezelfde indruk
pi_122676843
quote:

[..]

Hoe vaak moet ik herhalen dat ik die mensen ga aanschrijven zeg?

Pfff...

Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen.
pi_122676876
quote:

[..]

Ik hoop voor TS dat hij inderdaad aan het trollen is anders komt hij echt zwaar in de problemen. Nog los van het feit dat die 'lullige' ¤ 100 ten alle tijden betaald zal moeten worden vroeg of laat met alle kosten die er bij komen, kun je een andere woning wel vergeten én een leuke aantekening bij BKR.

Dit ga je natuurlijk nooit winnen, want je hebt het vanaf het begin fout aangepakt. Maar succes er mee hoor ^O^
  Moderator zaterdag 9 februari 2013 @ 15:15:21 #145
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122676912
ik kan me ook nog een pareltje van TS in PTA herinneren. Over remblokken en het vervangen daarvan.

Post mobiel, dus kan even niet opzoeken. Maar alle adviezen waren aan dovemansoren gericht waardoor ze een aantal maanden later ook nieuwe schijven moest kopen.
pi_122676913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef starla het volgende:

[..]

Pfff...

Jij leest ook alleen maar wat je wil lezen.
Hoe vaak moeten wij herhalen dat je dat eerst had moeten doen. Nu ben je de lul. Over enkel lezen dat je wilt lezen gesproken.

geloof me, gassies zo als jij is mijn werk.
pi_122676926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:15 schreef maartend het volgende:

[..]

Hoe vaak moeten wij herhalen dat je dat eerst had moeten doen. Nu ben je de lul. Over enkel lezen dat je wilt lezen gesproken.

geloof me, gassies zo als jij is mijn werk.
Ik ben geen gassie gassie, maar een wijfie.
pi_122676950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:15 schreef starla het volgende:

[..]

Ik ben geen gassie gassie, maar een wijfie.
gassies zijn ook wijffies.
Maar het maakt het wel duidelijk.
Vandaar dat je zo graag nat wil gaan
pi_122676956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:16 schreef maartend het volgende:

[..]

gassies zijn ook wijffies.
:?
pi_122676967
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef starla het volgende:

[..]

Toch wel in dezelfde troll stijl als je overschrijving van 1 eurocent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')