Leuke foto's!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al een quote, dus mijn quote-quotum was op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je het filmpje er ook bij doen natuurlijk
Normaal statief past niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
Wat voor een softbox, welk merk/groottequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn softbox binnengekregenWas alleen vergeten om een statief er bij te bestellen dus moet als nog een dag wachten tot ik er wat mee kan.
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferListquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat voor een softbox, welk merk/grootte?
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buckquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.kamera-express(...)_nl&JumpTo=OfferList
Ik merk het vanzelf welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ahh, hmm zelf geen fan van fc softboxen. Erg matige kwaliteit (dunne stof), scheurt snel. De studio flitsers/lampen zijn daarintegen wel echt bang for your buck![]()
K heb ook een soortgelijke lamp van falcon eyes:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf welSowieso mijn eerste lamp die ik heb
Maar van wat ik er nu van zie is hij perfect voor waar ik hem voor wil gebruiken.
Verkapte check mijn fantastische 1D postquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Het is nieteens mijn cameraquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Verkapte check mijn fantastische 1D post
Als het goed is over een half uurquote:
Is dit niet opgelost in de 1D mk2, mk3, mk4 of x?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de accu van een 1d glimmend is, ik vind dit echt raar uitzien
[ afbeelding ]
Tis een neppert.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:54 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
1ds mark iiiquote:
Hmm echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |