hij heeft een piemol, in de zeroes hadden ze ook piemolsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Evertjan het volgende:
wat is de link tussen Art en de zeroes?
haha ja idd! Maar `t klopt welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
Ekdom heeft je tweet gelezen timo! dat moet!
ik vind Let her go wel mooiquote:
Jij snapt het!quote:
538 plaat!quote:
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.quote:
... en het e-mailadres waar het aan gekoppeld zit is zeker je @hotmail.com waarmee je in de zeroes je altijd aanmeldde op MSN Messenger?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...quote:
Mijn profiel bestaat nog steeds, als t goed isquote:
Is je knop kapot?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...
quote:
leuke liedjes en als ik snel scan 0.0 overeenkomst met mijn lijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Mijn 00s lijstje: http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/paucwjYNfUnuD1L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |