hij heeft een piemol, in de zeroes hadden ze ook piemolsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Evertjan het volgende:
wat is de link tussen Art en de zeroes?
haha ja idd! Maar `t klopt welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
Ekdom heeft je tweet gelezen timo! dat moet!
ik vind Let her go wel mooiquote:
Jij snapt het!quote:
538 plaat!quote:
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.quote:
... en het e-mailadres waar het aan gekoppeld zit is zeker je @hotmail.com waarmee je in de zeroes je altijd aanmeldde op MSN Messenger?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Ik moet mijn hyves account nog steeds verwijderen. Weet alleen het wachtwoord en mijn gebruikersnaam niet meer.
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...quote:
Mijn profiel bestaat nog steeds, als t goed isquote:
Is je knop kapot?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ik ook, de eerste 2 of 3 keer. Maar die is KA-POT gedraaid dat ik die stem niet meer kan horen...
quote:
leuke liedjes en als ik snel scan 0.0 overeenkomst met mijn lijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Mijn 00s lijstje: http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/paucwjYNfUnuD1L
Moet `m zo nog steeds invullenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef MarijeH het volgende:
Mijn 00s lijstje: http://go.3fm.nl/zeroes-request/playlist/paucwjYNfUnuD1L
BEST.VIDEO.EVER (of toch iig van de 00squote:
ik dacht dat jij Art een lekkertje vindquote:
en die man is nu verantwoordelijk voor de beats van dJvTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
BEST.VIDEO.EVER (of toch iig van de 00s)
Ja. Alleen ben ik die sopmerkingen een beetje beu.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat jij Art een lekkertje vind
dan ga ik proberen daar aan te denken. mijn nederige excuses vrouwe Ceequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Alleen ben ik die sopmerkingen een beetje beu.
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Hee gerard zit gewoon aan het bier tijdens de show.
Nodig niet kennenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!
dequote:
Dus als iemand Michael Jackson niet kent is dat nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
degebruiken als iemand iets niet kent is pas
Niets veranderdquote:
nee. hoewel ik fok!user "Nodig" van iets anders kaliber vind dan MJ...... vertel, waar zou ik Nodig van moeten kennen? ik heb ff in zijn posthisto gekeken en de topics waarin hij post lees ik zelden of nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als iemand Michael Jackson niet kent is dat niet-waardig nee?
zou weer veel meer moeten gebeuren is goed voor legendarische radioquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
En dit was ook in de 00's
Klapjosti die bellert
Dat kwam toen ook echt in Boulevard en Shownieuws enzo, want het was zo ongeveer de ergste komkommertijd ooit...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
En dit was ook in de 00's
Klapjosti die bellert
Dat eerste zei je er niet bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee. hoewel ik fok!user "Nodig" van iets anders kaliber vind dan MJ...... vertel, waar zou ik Nodig van moeten kennen? ik heb ff in zijn posthisto gekeken en de topics waarin hij post lees ik zelden of nooit
sorry, grapje kwam niet aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat eerste zei je er niet bij.
Oh en het was als grapje bedoeld, maar dat wordt niet geaccepteerd blijkbaar.
Ik ben weg
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u bent nieuw? zit Geerepeer nl altijd. Geer drinkt bijna geen bier, behalve een beugeltje op de vrijdagavond!
Heeeeee Ceeeeee tjikkieeeeeeeequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik hoor nu pas welk nummer dit is.Wauw, da's lang geleden inderdaad!
u zijt wellekome!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.
das brood nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Redelijk nieuw ja, zit vaak chiel beelen, paul rabberink en coen en sander te luisteren omdat die precies op mijn ''vervoertijden'' draaien.
Ik heb het ook maar even in mijn Twitter profiel geschreven dat het een fluitjen is. Anders denken al mijn fans (17) dat ik een viezerik ben die alleen maar schijt en fapt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
wolfffffffie ouwe nongagballfluit van me!
ga is een handtekening scoren!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
Acda en De Munnik zitten hier vlakbij!
nee, dat helpt. nu ben je een viezerik die schijt en fapt met een fluitje in zijn mondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even in mijn Twitter profiel geschreven dat het een fluitjen is. Anders denken al mijn fans (17) dat ik een viezerik ben die alleen maar schijt en fapt.
joh, ik ga niet eens naar hun voorstelling vanavondquote:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat helpt. nu ben je een viezerik die schijt en fapt met een fluitje in zijn mond![]()
een gedachte van 1 van je 17 fansquote:
Nah, zó breed is die lijn nu ook weer niet. Maximum wat ik heb gehaald is 350Mbit up/down...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
youtube:
Http/1.1 Service Unavailable
Aan de 100TB 10 dubbele glasvezelverbinding van 3fm heeft het dus niet gelegen![]()
Was ook maar bij wijze van sprekequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, zó breed is die lijn nu ook weer niet. Maximum wat ik heb gehaald is 350Mbit up/down...
Geweldig toch!!quote:
nee, bij mij doet ie niets....quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |