Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef covie het volgende:
[..]
Zeker! Al hebben we bij de reclame over de ovulatietests al wel de grap gemaakt dat we die straks misschien moeten gaan gebruiken zodat we weten wanneer we het niet moeten doen.![]()
Twentemeisje mooie 3D echo hoor!! En over 2 weken gewoon weer!
Poliklinisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef pessie het volgende:
Haha tm inderdaad een hoop armen en benen. Leuk dat u e in de herkansing mag.
Mandy wil je thuis bevallen of poliklinisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Leuk TM! Er valt nog best wat te zienEn leuk om over 2 weken nog eens te kijken
Wij hadden vandaag de herkansing van de 3D-echo en jawel hoor, ze lag weer met haar voeten voor haar gezicht, was echt helemaal niets te zien, nog geen half gezichtje ofzo.
Heel dag dag was ze superdruk en net tijdens de echo lag ze natuurlijk lekker te tukken, geen beweging in te krijgen. Dussss nu mogen we volgende week donderdag voor de 3e keer terug komen. Als het dan weer niks wordt geven we het op
. Meting kwam woensdag nog precies op de gestelde termijn uit, nu lag ze een weekje voor op de groei. Maarja, dat is ook zo'n precisiewerk, dat meten.
Heb wel een goede troosthaha, eigenwijze baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaargh, daar heb ik zo'n zin in nu!!!!!Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Dan zal ik je troosten met de gedachte dat de optelsom hoogzomer + hoogzwanger = véél zweet niet zo heel fantastisch is. Maar ik geniet wel van het zonnetje, want het is toch ook wel een voordeel en heel gezellig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:08 schreef _wolk82_ het volgende:
Gulara wat doe je nu heb ik ook zin in BBQ en zomer.
L0t wat jammer dat je beeb zo eigenwijs, ik hoop dat ie volgende keer wat meer van zichzelf wil laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |