Dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Hoe groter de homofoob, hoe groter de kans dat hij zelf homo is ja.
Dat roepen veel mensen, maar ik heb er nooit wetenschappelijk onderzoek over gezien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120406234458.htmquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat roepen veel mensen, maar ik heb er nooit wetenschappelijk onderzoek over gezien.
Thxquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120406234458.htm
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat roepen veel mensen, maar ik heb er nooit wetenschappelijk onderzoek over gezien.
Je weet donders goed hoe ts het bedoeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik dacht eigenlijk niet dat het een kwestie van 'homo worden' was.
Bij deze ts weet je het maar nooit. Die denkt vast dat het iets met demonen van doen heeft ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet donders goed hoe ts het bedoeld.
Gevalletje Pray The Gay Away?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij deze ts weet je het maar nooit. Die denkt vast dat het iets met demonen van doen heeft ofzo.
Heb niets tegen gays, wel tegen homofoben die mij gay noemen en daarna zelf gay worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Gevalletje Pray The Gay Away?
*Succes*.
Zo, gefixtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb niets tegen gays, wel tegen homofoben die mij gay noemen en daarna zelf gay worden. blijken te zijn.
Heb jij misschien een bron/ander topic, waaruit blijkt dat ts daadwerkelijk zo,n paranoïde figuur is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij deze ts weet je het maar nooit. Die denkt vast dat het iets met demonen van doen heeft ofzo.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind dat als je een wajong krijgt je automatisch een perm-ban van FOK! moet krijgen.
Nieuwe package deal, zeg maar..
Nee, maar laat me nou lekker man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bron/ander topic, waaruit blijkt dat ts daadwerkelijk zo,n paranoïde figuur is?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar laat me nou lekker man.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij moet me gewoon met rust laten en me niet komen opzoeken.
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.
Ik probeer je al deh ele tijd te negeren maar laat me gewoon.quote:
Onderhond ik ben echt niet zo gek als ze me vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.
Irritant he, als mensen je maar aan blijven spreken op een forum.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer je al deh ele tijd te negeren maar laat me gewoon.Ik wil je niet meer spreken.
Jij bent dus eindelijk uit de kast? Ben trots op jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
Ach ja, diegenen die dit het hardst ontkennen.
Laat me gewoon.... en stop met me nog verder pijn te doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Irritant he, als mensen je maar aan blijven spreken op een forum.
Dan had ik er eerst wel in moeten zitten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent dus eindelijk uit de kast? Ben trots op je
Is goed, waarom zou je immers met iemand willen praten die weet waar je het over hebt hequote:
Jij weet niets, daarover zul je ook nooit weten!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Is goed, waarom zou je immers met iemand willen praten die weet waar je het over hebt he
Eng he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij weet niets, daarover zul je ook nooit weten!
Nee helemaal niet, jij denkt dat je alles snapt. Maar je snapt het niet je weet er niets van. En ik wil niet met je praten....quote:
Nee je wordt gay geboren, hij ontkende het eerst gewoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef Xenzo het volgende:
Het is wel erg opvallend dat mensen die anti-homo (zeggen te) zijn, dat ze zelf vaak homo zijn.
Afhankelijk van hoe gek men je vind, lijkt me zelfs dat geen troost.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:15 schreef Argo het volgende:
Onderhond ik ben echt niet zo gek als ze me vinden.
Welk merk eigenlijk? Ben ik stiekem toch wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:57 schreef Geelman het volgende:
Ik heb even een flesje whisky gekocht, Argo! Wordt een geweldige FOK!-avond!
Grant's, single malts zijn me een beetje te duur. Maar dat goedkope bocht is ook prima te zuipen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welk merk eigenlijk? Ben ik stiekem toch wel benieuwd naar.
Ah, de driehoekige flessen. Prima whiskey voor de prijs.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Grant's, single malts zijn me een beetje te duur. Maar dat goedkope bocht is ook prima te zuipen!![]()
¤14,- voor een hele liter, da's toch geen geld joh!
Heb mezelf net een glaasje ingeschonken, valt me helemaal niet tegen. Moet je die White Lion van de Gall&Gall eens proberen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de driehoekige flessen. Prima whiskey voor de prijs.
Nietes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee je wordt gay geboren, hij ontkende het eerst gewoon.
Je wordt niet zo geboren, sommige worden bi hoe verklaar je dat dan? Soms kan die drang later ontstaan.quote:
Werkelijk? Serieus?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Je wordt niet zo geboren, sommige worden bi hoe verklaar je dat dan? Soms kan die drang later ontstaan.
Sommige worden opeens bi of zijn alleen verliefd op bepaalde personen, dat komt gewoon. Niet mee geboren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Werkelijk? Serieus?
Nee, dit is gewoon getroll natuurlijk. Dat je niet 'the brightest peanut in the turd' bent is allang wel duidelijk, maar als je echt zo dom bent zou je zelfs moeite hebben met ademen...dus dat kan niet.
Het wordt bij de geboorte bepaalt. Alleen komt het later pas boven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Je wordt niet zo geboren, sommige worden bi hoe verklaar je dat dan? Soms kan die drang later ontstaan.
Oh zo, maar stel ik ben nog nooit verliefd op een jongen geweest en wordt dat opeens dan is dat dus voorbepaald? Lijkt me gek wat tot nu toe heb ik alleen gegeild op vrouwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het wordt bij de geboorte bepaalt. Alleen komt het later pas boven.
Ja ja tuurlijk knul. Dat je niet veel snapt is me wel duidelijk hoor, je hoeft het echt niet zo te benadrukken, alleen moeders vinden dit soort domheid schattig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Sommige worden opeens bi of zijn alleen verliefd op bepaalde personen, dat komt gewoon. Niet mee geboren.
Ik vind jou maar een nare kerel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja ja tuurlijk knul. Dat je niet veel snapt is me wel duidelijk hoor, je hoeft het echt niet zo te benadrukken, alleen moeders vinden dit soort domheid schattig.
Tja...nauwelijks mijn probleem lijkt me.quote:
Ok leuk ik ga echt niet van die kaulo lange boeken lezen... ben ik te skeer voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...nauwelijks mijn probleem lijkt me.
Ga je maar eens wat verdiepen in embryologie en genetica voor dat je stellige dingen gaat beweren over menselijke seksuele voorkeuren. Dingen beweren die al zo'n 10 tot 20 jaar geleden zijn verlegd is niet zo heel erg interessant.
Zoals ik al aangaf, enkel moeders vinden dat soort gedrag schattig.
Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het hele forum kan jou wel schieten.Dus stop maar met nieuwe topics aanmaken.
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat, maar je zou kunnen beginnen met kleuters-boekjes over dit soort onderwerpen. Die zijn niet lang en hebben plaatjes...ik schat dat dat wat beter op je niveau aansluit. Je kan ze vinden in de bibliotheek bijvoorbeeld. Dat is een moeilijk woord, maar wellicht kan je mama je uitleggen wat dat is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok leuk ik ga echt niet van die kaulo lange boeken lezen... ben ik te skeer voor.
Jij snapt het.quote:
Dat ik geen lange saaie boeken ga lezen en te arm ben om boeken te kopen, en geen lidmaatschap bij de bieb heb. Ik lees enkel theologische boeken maar kan geen goeie vinden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat, maar je zou kunnen beginnen met kleuters-boekjes over dit soort onderwerpen. Die zijn niet lang en hebben plaatjes...ik schat dat dat wat beter op je niveau aansluit. Je kan ze vinden in de bibliotheek bijvoorbeeld. Dat is een moeilijk woord, maar wellicht kan je mama je uitleggen wat dat is.
Succes!
Verbaast me niks...ik doel daarmee op je falen om iets te vinden. Dat lijkt me in jouw geval niet opzienbarend. Dat is ook waarom ik verwees naar je moeder, wellicht kan zij je helpen om leuke kinderboekjes te vinden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Argo het volgende:
Dat ik geen lange saaie boeken ga lezen en te arm ben om boeken te kopen, en geen lidmaatschap bij de bieb heb. Ik lees enkel theologische boeken maar kan geen goeie vinden.
Welke beperkingen bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Verbaast me niks...ik doel daarmee op je falen om iets te vinden. Dat lijkt me in jouw geval niet opzienbarend. Dat is ook waarom ik verwees naar je moeder, wellicht kan zij je helpen om leuke kinderboekjes te vinden.
Nogmaals succes gewenst, ik snap ook wel dat het lastig voor je is...al die beperkingen.
Je tekstuele hoogstandjes lezend moet ik voornamelijk denken aan beperkingen die gelieerd zijn aan verstandelijk vermogen.quote:
Ik noem mijn mannelijke vrienden geen ' boi 'hoor, of bedoel je iets anders met zuiden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat is heel normaal in het zuiden, niets met homo's te maken
Ik kan anders wel de bijbel begrijpen en ook aantal andere boeken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je tekstuele hoogstandjes lezend moet ik voornamelijk denken aan beperkingen die gelieerd zijn aan verstandelijk vermogen.
Ik hoor het anders ook vaak genoeg tussen bepaalde groepjes met van die "gangster boi's"quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik noem mijn mannelijke vrienden geen ' boi 'hoor, of bedoel je iets anders met zuiden?
Twijfelachtige uitspraak, maar als het waar is dan hoop voor je dat de juf je een extra stickertje heeft geplakt in je kleurboekje. Je huisgenoten zullen vast heel trots op je zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan anders wel de bijbel begrijpen en ook aantal andere boeken.
Dat konden ze in de middeleeuwen zonder lezen en schrijven te kunnen al. Bravo argo .quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan anders wel de bijbel begrijpen en ook aantal andere boeken.
En ik lees Kierkegaard.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Twijfelachtige uitspraak, maar als het waar is dan hoop voor je dat de juf je een extra stickertje heeft geplakt in je kleurboekje. Je huisgenoten zullen vast heel trots op je zijn.
Ach....lezen.quote:
Kijk...we zijn op je niveau beland...plaatjes kijken. Gaat je goed af heb ik het idee.quote:
Ja ik geloof in God, dus ik accepteer wat echt is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk...we zijn op je niveau beland...plaatjes kijken. Gaat je goed af heb ik het idee.![]()
Hier dan.
[ afbeelding ]
Fantastisch knul, Soren is trots op je! Kijk maar, want er is een plaatje van...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:11 schreef Argo het volgende:
Ja ik geloof in God, dus ik accepteer wat echt is.
Onzin. Onder homofoben zul je ook wat mensen aantreffen die homo blijken te zijn. Dat meer statistiek dan dat homofobie een garantie voor homo-zijn is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Waar zeg ik garantie? Ik zeg alleen dat de kans groter is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:09 schreef isogram het volgende:
[..]
Onzin. Onder homofoben zul je ook wat mensen aantreffen die homo blijken te zijn. Dat meer statistiek dan dat homofobie een garantie voor homo-zijn is.
Er zijn genoeg homofoben van het type "100 procent hetero" (wat ze dan ook vaak over zichzelf zeggen) en die ook werkelijk hetero zijn. Vaak komt de homofobie dan voort uit extreem-rechts of religieus gedachtengoed.
En ik zeg dat het onzin is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar zeg ik garantie? Ik zeg alleen dat de kans groter is.
Ik zeg dat jij dat niet kunt, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik zeg dat jij niet kan lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |