Zo, gefixtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb niets tegen gays, wel tegen homofoben die mij gay noemen en daarna zelf gay worden. blijken te zijn.
Heb jij misschien een bron/ander topic, waaruit blijkt dat ts daadwerkelijk zo,n paranoïde figuur is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bij deze ts weet je het maar nooit. Die denkt vast dat het iets met demonen van doen heeft ofzo.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind dat als je een wajong krijgt je automatisch een perm-ban van FOK! moet krijgen.
Nieuwe package deal, zeg maar..
Nee, maar laat me nou lekker man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bron/ander topic, waaruit blijkt dat ts daadwerkelijk zo,n paranoïde figuur is?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar laat me nou lekker man.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij moet me gewoon met rust laten en me niet komen opzoeken.
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.
Ik probeer je al deh ele tijd te negeren maar laat me gewoon.quote:
Onderhond ik ben echt niet zo gek als ze me vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, HaywoodJablome mijn excuses, je hebt gelijk.
Irritant he, als mensen je maar aan blijven spreken op een forum.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer je al deh ele tijd te negeren maar laat me gewoon.Ik wil je niet meer spreken.
Jij bent dus eindelijk uit de kast? Ben trots op jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
Ach ja, diegenen die dit het hardst ontkennen.
Laat me gewoon.... en stop met me nog verder pijn te doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Irritant he, als mensen je maar aan blijven spreken op een forum.
Dan had ik er eerst wel in moeten zitten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent dus eindelijk uit de kast? Ben trots op je
Is goed, waarom zou je immers met iemand willen praten die weet waar je het over hebt hequote:
Jij weet niets, daarover zul je ook nooit weten!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Is goed, waarom zou je immers met iemand willen praten die weet waar je het over hebt he
Eng he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij weet niets, daarover zul je ook nooit weten!
Nee helemaal niet, jij denkt dat je alles snapt. Maar je snapt het niet je weet er niets van. En ik wil niet met je praten....quote:
Nee je wordt gay geboren, hij ontkende het eerst gewoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja als je eerst ontkent gay te zijn, en daarna gay gaat lopen doen, dan wordt je het.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:13 schreef Argo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |