PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bezig met nieuw team, maar ik wist niet dat 4-1-2-1-2 zoooo veel duurder was op PS3.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik de lapo heb wordt hij altijd gestolenIk ben blij dat deze dag erop zit.. maar ik ben nu bijna te moe om te traden en om bronze packs te openen.
hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben bezig met nieuw team, maar ik wist niet dat 4-1-2-1-2 zoooo veel duurder was op PS3.
Ik had 120k op tradepile na het verkopen van mijn oude team. Ik gebruikte squad builder en kwam uit op 81k, nu heb ik al een paar spelers in een andere formatie moeten kopen en ik moet IF KLose nog omvormenben blut
ik schaam me, jaquote:
Ik moet het voorlopig nog virtueel doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Vorig jaar gedaan. Was best wel gaaf!
nee, Forza 4quote:
omdat ze voetbal niet kennen, maar alleen een vage sport die 'soccer' heetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn Amerikanen zou irritant met FIFA
Stond toen straks iemand 0-1 voor tegen mij ging hij achterin rond spelen gelukkig heb ik hem nog even op zijn plek gezegd en waren de volgende 8 goals voor mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat ze voetbal niet kennen, maar alleen een vage sport die 'soccer' heet
bij hun football moet je altijd de bal hoog gooien, dus doen ze dat in 'ons' football ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn Amerikanen zou irritant met FIFA
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond toen straks iemand 0-1 voor tegen mij ging hij achterin rond spelen gelukkig heb ik hem nog even op zijn plek gezegd en waren de volgende 8 goals voor mij
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik moet het voorlopig nog virtueel doen
[..]
nee, Forza 4
Zou je dan niet eerst eens een potje singleplayer doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.
But hey, it was 99 centsquote:
kom 1 op 1, ik maak wel een lobby en dan nodig ik je uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.
Pro. Heb alle delen gespeeld, behalve deze en Horizon. Puur door FIFA.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst eens een potje singleplayer doen?Of ben je Forza pro.
start hem nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo staan er nog een hoop spellen in m'n kast.Zo zonde.
Zijn er uberhaupt nog mensen die niet achterin rondspelen, ik lees vandaag bijna alleen maar dit soort verhalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
Zucht, ik stond na 8 minuten 3-0 achter door Kone en Long.
Kwam nog terug tot 3-2 maar het werd daarna 5-2. Gaat hij vervolgens nog 20 minuten overspelen en wachten totdat ik naar hem toe loop en dan wegpassen
kan doen*quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog mensen die niet achterin rondspelen, ik lees vandaag bijna alleen maar dit soort verhalenJammer dat EA hier niks aan gaat doen.
join de fucking lobby gewoon noobquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
Wat zijn dit voor auto's.Een Citroen C1, Wolkswagen Fox , Toyota Aigo.
zal wel aan mij liggen, momentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:07 schreef pascal08 het volgende:
"Kan geen verbinding maken met de console van de andere speler door incompatible NAT-instellingen."
Potje?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb in dit team
[ afbeelding ]
Uche toch maar vervangen door Trejo. Ondanks zijn skills is het wel echt een koning. Zijn dribbling is echt fenomenaal:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150916565
Zo tussen Kalas en Jorgensen door.![]()
ik deed al met handmatig hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
Hé Kevin, nu met handmatig schakelen?
Hou je het achterin een beetje dicht? De vorige keer met 3412 werd ik echt constant overlopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Speel even tijdelijk met Danilo op 7 chem omdat ik geen silver mag hebben in die nieuwe cup, maar team bevalt goed. Alleen Sissoko erin gezet ipv Matuidi, want die kan toch wel heel weinig. Het moet eigenlijk een tankje zijn, maar als je 1.75 bent als meest verdedigende middenvelder schiet dat gewoon niet op, zeker als je verder ook vrij weinig kan.
[ afbeelding ]
Ben wel iets kwetsbaarder, maar het is goed te doen en de balans is prima. Ibra 20 uit 8 so far..die komt zooooooooooveel beter tot zijn recht met vleugels ernaast (had hem in 4-2-2-2 hiervoor). Maar dat is ook best logisch
Oh en ik moet nog even Lavezzi dat kaartje geven zie ik..die had 9 met Matuidi, helemaal vergeten
Die goal van jou was anders ook absurd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
Lindgren. krijgt even twee pingels cadeautwee keer door een CPU tackle waarvan ik betwijfel of de eerste überhaupt een tackle was
2-1 verloren
Jij mag niet klagen over pingelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
Lindgren. krijgt even twee pingels cadeautwee keer door een CPU tackle waarvan ik betwijfel of de eerste überhaupt een tackle was
2-1 verloren
dat was mijn linksback die opeens in de spits opdookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die goal van jou was anders ook absurd.Je spits dook door mijn keeper heen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij probeerde me van de weg te rijden en hij had ABS uitgezet
ja het zal wel komen door mijn slechte karmaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen over pingels
Redelijk. 6 uit 8 gewonnen en de verliespartijen waren met 2-0 en 2-1 ofzo, dus toen lag het zeker niet aan de verdediging. Er zat wel een 5-4 tussen voor mij, maar dat heb ik met 3-5-2 ook weleens. Wel al 43 goalsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hou je het achterin een beetje dicht? De vorige keer met 3412 werd ik echt constant overlopen.
Gewoon een fake shot met een 5* skiller! Zonder R2.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:34 schreef wieisboos het volgende:
BTW Lindgren hoe doe je een scoop turn dat je eerst met je armpje in de lucht gaat? ik doe hem soms per ongeluk maar kan hem niet constant doen
Ik ging kapot toen ik zag dat ik continue dezelfde lus opnieuw reed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
pazzel kapot gereden op Dunsfold Park
ik dacht al waar ben je mee bezigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ging kapot toen ik zag dat ik continue dezelfde lus opnieuw reed.
Iemand?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef rolls-reus het volgende:
Ik zoek een team om af te wisselen met m'n eerste team, nou heb ik er twee gemaakt maar ik kan niet kiezen.. Welke is volgens jullie beter?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5424915/
http://www.futhead.com/fifa/squads/5424770/
Njah, hij is ook wel van 1 van de eerste TOTW he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
IF James Rodriguez is op dit moment gewoon 80K. Waarschijnlijk zo duur je nu een IF Jackson hebt maar ik heb hem dus wel nodig voor mijn team.
Een week geleden was hij nog 55Kquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, hij is ook wel van 1 van de eerste TOTW he.
Owwwww...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een week geleden was hij nog 55K
Jij overwoog vanochtend toch nog een IF Balo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
IF James Rodriguez is op dit moment gewoon 80K. Waarschijnlijk zo duur je nu een IF Jackson hebt maar ik heb hem dus wel nodig voor mijn team.
Gelukkig dalen IF Jackson, IF Balo en IF Sissoko wel als een baksteen.
Ja, die ga ik ook kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij overwoog vanochtend toch nog een IF Balo?
Maar je wilde vanochtend al kopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kopen.Hij is inmiddels al onder de 300K dus ik denk dat hij dinsdag 250K is.
Vanochtend? Nee joh, dat is zonde van de coins. Waarom zou ik dat doen..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je wilde vanochtend al kopen![]()
Maar het is wel handig om een speler te kopen die niet een dag later 50k minder duur isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
Niks mis met lekker veel spelers kopen. Geld moet rollen zeg ik altijd maar.
Half februari zou het worden. Vorige week ofzo aangekondigd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
UP's zullen toch wel binnen nu en twee weken gereleased moeten worden? Anders denk ik dat ze helemaal niet meer komen...
Ja, dat vroeg ik me vanochtend dus ook hardop afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanochtend? Nee joh, dat is zonde van de coins. Waarom zou ik dat doen..
Ah, thanks...dat wist ik dus niet. Verlang weer terug naar mijn SIF Santiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Half februari zou het worden. Vorige week ofzo aangekondigd.
Meestal doen ze dat soort dingen wel op vrijdag toch..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA is nu wel lui met de transfers, ze zeiden dat die transfers van de laatste dag deze week uit zouden komen maar we hebben er nog niks over gehoord. De week is nog niet voorbij maar dan nog duurt het wel lang.
Niet op vrijdag met carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat soort dingen wel op vrijdag toch..
De laatste transfers zijn van vorige week donderdag (die nieuwe jeugdspelers tel ik niet mee)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat soort dingen wel op vrijdag toch..
Maar ik heb dat ook nergens gezegd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me vanochtend dus ook hardop af
Ik dacht me te herinneren dat jij vanochtend riep dat het een goed moment was om IF Balo te kopen (gezien de daling), en dat Toef en ik riepen dat het beter was om te wachten. Maar geen zin om het weer op te zoekenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar ik heb dat ook nergens gezegd?
Iddquote:
OMG SPOILERquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme bij Suits gaan ze weer door met Hardman. Kutzooi
grapje ik had em al gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
'Revanche is de beste Revanche' - Louis Litt
Revanche?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
"Ik heb dat nooit gezegd!" - Louis Litt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat Fus het maar niet horen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef el-blanchito het volgende:
Mannen, ik ben een weekje weg, dus ik kan deze week niet SMLENOCup'en
Ik had het eerder al aangegevenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat Fus het maar niet horen.
"gekocht" op pcquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Saints Row 3?
Wanneer ga je? Kun je niet voor je vertrek gauw die twee potjes spelen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef el-blanchito het volgende:
Mannen, ik ben een weekje weg, dus ik kan deze week niet SMLENOCup'en
Ik wil FM "kopen" of kopen.quote:
Geen SMLENO-speler, wel een puush waardig....maar wel jammer van die completing-statusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net de eerste redelijke speler (Whittaker) maar het is niet bijzonder genoeg om daar een puush van te maken en hier te posten. Ook is het geen SMLENO-speler
Ik vertrek om 8 uur, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Kun je niet voor je vertrek gauw die twee potjes spelen?Ik heb geen zin om nog een week dat team te bewaren. Ik heb verdorie een miljoen coins in dat team zitten.
[..]
Ik wil FM "kopen" of kopen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vertrek om 8 uur, dus dat gaat hem niet worden.
Ik ben eigenlijk ook wel klaar met het toernooi, maar opgeven is mijn eer te na. Ik vind het vooral kut dat je echt zwaar lang moet wachten op de potjes van anderen
Welk team heb je ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
pheww precies 21 punten geëindigd(6-3-1)5x divisie 1 op rij gewonnen
onoriginele kutteams.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:15 schreef MolFan het volgende:
Na IF Ronaldo en IF Balotelli nu maar eens bezighouden met pricefixing
Zullo van Utrecht is nu pricefixed alleen zal die niet rap sellen i guess
Pak Zullo als test. Ben niet bekend met pricefixing verder. Even zien hoe dat loopt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Yeah right, na IF Ronaldo en IF Balo ga je je bezighouden met fucking Zullo
Ik heb 6 milljoen op de bank, nu ga ik even golds onder discardvalue zoeken en discarden [ afbeelding ]
Ik had vorige week 90% van alle TOTW spelers op de markt in handen en gepricefixed. En ik denk er nu over na om fakking Elsontje Hooi te pricefixxen naar 1,5k. Wat denken jullie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Yeah right, na IF Ronaldo en IF Balo ga je je bezighouden met fucking Zullo
Ik heb 6 milljoen op de bank, nu ga ik even golds onder discardvalue zoeken en discarden [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Pak Zullo als test. Ben niet bekend met pricefixing verder. Even zien hoe dat loopt.
Kutformatie, dus telt nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar naast Ronaldo ook IF Balotelli, Mandzukic, Martinez, Kroos etc ruim 15 In Forms al
3.1 miljoen coins prima prijsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kutformatie, dus telt niet
Weet misschien wel een speler voor je maar die ga ik niet zeggen als je ook xbox hebt, dus heb je ps3?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Pak Zullo als test. Ben niet bekend met pricefixing verder. Even zien hoe dat loopt.
PS3 jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet misschien wel een speler voor je maar die ga ik niet zeggen als je ook xbox hebt, dus heb je ps3?
Ik zou SIF Altidore nemen. Kun je je geen buil aan vallen, want waarde ligt amper boven discardvalue. En kun je daarnaast nog vertellen dat je nog een IFje erbij hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die heb ik al. Heb alle Eredivisie IF'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou SIF Altidore nemen. Kun je je geen buil aan vallen, want waarde ligt amper boven discardvalue. En kun je daarnaast nog vertellen dat je nog een IFje erbij hebt
Ook mijn idee ja, gewoon tot 15/16k de 79 versie opkopen en voor 20/25 verkopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou SIF Altidore nemen. Kun je je geen buil aan vallen, want waarde ligt amper boven discardvalue. En kun je daarnaast nog vertellen dat je nog een IFje erbij hebt
Prijs maakt niks uit als je ze allemaal opkoopt, kan je vragen wat je wilt he.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook mijn idee ja, gewoon tot 15/16k de 79 versie opkopen en voor 20/25 verkopen.
Je moet je ook niet allemaal listen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
Moet wel een speler zijn waar er geen 100 van zijn zeg maar. Max 2-3 pages
Ga je ook nog vertellen hoe je aan zoveel coins komt? Je hebt ze niet bij elkaar getrade, want dan wist je wel hoe een pricefix in zijn werk gaat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die heb ik al. Heb alle Eredivisie IF's
Met een pricefix moet je zoveel mogelijk dezelfde spelers op zien te kopen, zo kun je de markt beheersen en de prijs bepalenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die heb ik al. Heb alle Eredivisie IF's
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Prijs maakt niks uit als je ze allemaal opkoopt, kan je vragen wat je wilt he.
Vraag jij lekker 1 miljoen per altidore. Kijken we hoeveel je er verkoopt. Voor 20k gaan ze zo weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja IF Ronaldo had ik als eerste toen die uit kwam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je ook nog vertellen hoe je aan zoveel coins komt? Je hebt ze niet bij elkaar getrade, want dan wist je wel hoe een pricefix in zijn werk gaat.
Ja, want mensen betalen dat dan ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Uit een pack?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja IF Ronaldo had ik als eerste toen die uit kwam.
Bedoel dus ermee dat je niet voor 15K max moet kopen maar ook de 18K's etc etc. Tevens vraag ik me af of Altidore wel goed daarvoor is imo.quote:
Beste Eredivisie spits en populair bij onze Amerikaanse vrienden. Heb het zelf met de IF gedaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bedoel dus ermee dat je niet voor 15K max moet kopen maar ook de 18K's etc etc. Tevens vraag ik me af of Altidore wel goed daarvoor is imo.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Yes ook Balotelli en nog 10 meer. Echt ziekelijk geluk.
Bony is wel wat beter he chefquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beste Eredivisie spits en populair bij onze Amerikaanse vrienden. Heb het zelf met de IF gedaan.
Idd snap het ook niet maargoedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets met parels en zwijnen
Ik heb het idee dat jij praat zoals Joey dequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Yes ook Balotelli en nog 10 meer. Echt ziekelijk geluk.
Moet ik het ook bewijzen of?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij praat zoals Joey de [ afbeelding ]
SIF Altidore is nu nog ruim te koop. Kijk naar IF de Jong. Nu al 25K waard. Altidore heeft beesten stats, plus een Amerikaanse community die de prijs binnen enkele weken omhoog zal drijven. De IF Altidore was op een gegeven moment 40K. Tel uit je winst. Ik zou het wel weten als ik zoveel coins zou hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bedoel dus ermee dat je niet voor 15K max moet kopen maar ook de 18K's etc etc. Tevens vraag ik me af of Altidore wel goed daarvoor is imo.
Er zoekt hier iemand een target, maar wil niet geloven dat SIF Jozy prima te gebruiken is. Dan niet, ik zou het wel weten als ik zoveel coins heb...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:32 schreef Jonnsie het volgende:
Dag mensen!
Pricefixen is vandaag het onderwerp zie ik?
Ja, las het al!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zoekt hier iemand een target, maar wil niet geloven dat SIF Jozy prima te gebruiken is. Dan niet, ik zou het wel weten als ik zoveel coins heb...
Check dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ffect_op_webcam.htmlquote:
Ouch, dan gaat er iets niet goed denk ik!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begin dat meisje gewoon echt schattig te vinden
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:38 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ouch, dan gaat er iets niet goed denk ik!
Schattig, niks meer of minderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:38 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ouch, dan gaat er iets niet goed denk ik!
Ik vind dat lachje zwaar irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Check dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ffect_op_webcam.html
Ik heb 'm nu al 5 keer gezien en ik lig iedereen keer weer dubbel. Als je eenmaal begint met lachen...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begin dat meisje gewoon echt schattig te vinden
Ik liet 'm net zien aan m'n ouders en ik lag letterlijk op de grond van het lachen, terwijl zij alleen maar moesten lachen omdat ik zo debiel aan het doen was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat lachje zwaar irritant
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik liet 'm net zien aan m'n ouders en ik lag letterlijk op de grond van het lachen, terwijl zij alleen maar moesten lachen omdat ik zo debiel aan het doen was.
Dat heb ik altijd bij deze:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik liet 'm net zien aan m'n ouders en ik lag letterlijk op de grond van het lachen, terwijl zij alleen maar moesten lachen omdat ik zo debiel aan het doen was.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij deze:
Er is ook een langere versie, maar deze komt wat sneller ter zake
Iiioooooooooooo iiooooooooooooo ioooo hehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat de neuk staat hiertwitter:RyanBabel twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 20:33:26Bing komt met die zwoele loekoe hahahahahahaha reageer retweet
Tsja, ik ben je tegenstander..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vertrek om 8 uur, dus dat gaat hem niet worden.
Ik ben eigenlijk ook wel klaar met het toernooi, maar opgeven is mijn eer te na. Ik vind het vooral kut dat je echt zwaar lang moet wachten op de potjes van anderen
Ben jij zo'n skiller ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Net met dit team de gold cup gewonnen. Jadson en Lamela zijn echt bazen
In de halve finale/finale ging ik met minder risico skillen dus alleen rond zijn 16. De sleep is te overpoweredquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op een goede skill kunnen betrappen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Net met dit team de gold cup gewonnen. Jadson en Lamela zijn echt bazen
Ik met deze:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dat potje wat ik gisteren tegen hem deed deed hij wel wat skillz, ik ben helaas niet zo goed in verdedigen tegen skillersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit op een goede skill kunnen betrappen.
Aangeven in de webchat aan zon pakistaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef DeWesp het volgende:
Ok. Ik heb er weleens eerder wat over gelezen maar dacht altijd dat het bullshit was, maar nu overkomt het mij dus echt zelf. Ik koop net een aguero voor 107k, maar ik ben wel mijn coins kwijt maar mijn geliefde Sergio is nergens te bekennen. Heb gelukkig wel screenshots van mijn dashboard. Maar wat doe ik nu?
Ja ik hoop dat crookk komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er wordt niet eens geclubbed puss
Wie krijgt de benen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV en Arsenal zouden samen Maher gaan kopen
Zijn die ook op zaterdag open?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangeven in de webchat aan zon pakistaan
89 Falcao..1 punt onder de IF, dus weer een goed teken dat we geen IF = UP gaan krijgen (of niet teveel)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UPs en transfers
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=26
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
UPs en transfers
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=26
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef wieisboos het volgende:
Die Yilmaz heeft ook een UP die ene galatasaray homo hier zal wel zijn broek ondergespoten hebben
Joaquin is over zijn IF heen gegaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
89 Falcao..1 punt onder de IF, dus weer een goed teken dat we geen IF = UP gaan krijgen (of niet teveel)
Volgende week Drogba erbijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:26 schreef wieisboos het volgende:
Die Yilmaz heeft ook een UP die ene galatasaray homo hier zal wel zijn broek ondergespoten hebben
dat wordt een zieke link tussen Falcao en Arda hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Zitten een paar opmerkelijke tussen zoals Arda.
er komen nieuwe versies uit, dus zijn er twee versiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan die nummers automatisch omhoog of moet je die spelers opnieuw kopen?
Nee geen reacties van OOOOOH MY GAWWWWWWSH?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Joaquin is over zijn IF heen gegaan.
Oh LAWDDD HAVE MERCYquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee geen reacties van OOOOOH MY GAWWWWWWSH?
er gaan een aantal mensen flink *#%*&. je zal hem in je club hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee geen reacties van OOOOOH MY GAWWWWWWSH?
Ik heb hem (41212) maar die had ik voor 10k. Is nu ook nog maar 13k waard volgens udb dusja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er gaan een aantal mensen flink *#%*&. je zal hem in je club hebben
quote:
Bizarquote:
Eerst stats posten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb UP Yilmaz. Hoeveel te koop zetten?
gewoon open bidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb UP Yilmaz. Hoeveel te koop zetten?
Dat jaquote:
Ja, hier verlies ik ook bijna altijd van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde net tegen mijn angstgegner team.Ik denk dat ik nog nooit van zo'n team gewonnen heb. Het was wel weer een van de ergste in zijn soort. In de finale, ultra defensive, lb-y only en alles afleggen, kijken en als een mongool vieren.
In de laatste minuut nog 3-3 weten te maken, maar in de verlenging kapot gecounterd nadat hij uit een corner () op 3-4 kwam.
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort pro league teams echt nog veel erger dan Welliton en Emenike + team.
Geen Kouyatequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde net tegen mijn angstgegner team.Ik denk dat ik nog nooit van zo'n team gewonnen heb. Het was wel weer een van de ergste in zijn soort. In de finale, ultra defensive, lb-y only en alles afleggen, kijken en als een mongool vieren.
In de laatste minuut nog 3-3 weten te maken, maar in de verlenging kapot gecounterd nadat hij uit een corner () op 3-4 kwam.
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort pro league teams echt nog veel erger dan Welliton en Emenike + team.
wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
matige upgrade
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 21:38:58Currently there are no plans to upgrade more Gold players, but batches of Silver/Bronze players will come in the next week or two. #FUT reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 21:38:58Currently there are no plans to upgrade more Gold players, but batches of Silver/Bronze players will come in the next week or two. #FUT reageer retweet
Geen Boerrigter UP?!!!!?!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Pacehoerenquote:
Xbox wel, 40k laagste binquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen Pogba's meer onder de 75K op PS3.Dat gaat wel heel snel.
dat zou een snelle 90 K zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Geen Pogba's meer onder de 75K op PS3.Dat gaat wel heel snel.
wtf, dit bericht is echt. Fucking weinig gold upgrades en daar maakt iedereen zich dan al maaaaanden druk omquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Pogba was vorig jaar nog een bronze en is nu 77quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Benat was in FUT11 nog een bronze en nu heeft hij 82 overall
Vlaar heeft het best aardig gedaan bij Villa (voor blessure).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef TBakkert het volgende:
Vlaar een UP
Lens een UP
Maher geen UP
Jij bent echt in en in triest. Niemand beweerde hier dat ik door was. Ik was juist degene die aan mensen de hele tijd vroeg waar je was zodat we konden spelen. Dat je dit soort dingen hier weer neerzet bewijst mijn gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan erger, denken dat je door bent omdat je tegenstanders niet komen opdagen. Vervolgens verlies je twee keer vlak voor de deadline en kun je het toernooi vaarwel zeggen.
Cazorla verdient helemaal geen UP, matige speler.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vlaar heeft het best aardig gedaan bij Villa (voor blessure).
Lijkt me wel sterk dat er verder geen gouden ups meer komen (Cazorla enzo)
turkenfitties. lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jij bent echt in en in triest. Niemand beweerde hier dat ik door was. Ik was juist degene die aan mensen de hele tijd vroeg waar je was zodat we konden spelen. Dat je dit soort dingen hier weer neerzet bewijst mijn gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |