PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bezig met nieuw team, maar ik wist niet dat 4-1-2-1-2 zoooo veel duurder was op PS3.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik de lapo heb wordt hij altijd gestolenIk ben blij dat deze dag erop zit.. maar ik ben nu bijna te moe om te traden en om bronze packs te openen.
hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben bezig met nieuw team, maar ik wist niet dat 4-1-2-1-2 zoooo veel duurder was op PS3.
Ik had 120k op tradepile na het verkopen van mijn oude team. Ik gebruikte squad builder en kwam uit op 81k, nu heb ik al een paar spelers in een andere formatie moeten kopen en ik moet IF KLose nog omvormenben blut
ik schaam me, jaquote:
Ik moet het voorlopig nog virtueel doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Vorig jaar gedaan. Was best wel gaaf!
nee, Forza 4quote:
omdat ze voetbal niet kennen, maar alleen een vage sport die 'soccer' heetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn Amerikanen zou irritant met FIFA
Stond toen straks iemand 0-1 voor tegen mij ging hij achterin rond spelen gelukkig heb ik hem nog even op zijn plek gezegd en waren de volgende 8 goals voor mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat ze voetbal niet kennen, maar alleen een vage sport die 'soccer' heet
bij hun football moet je altijd de bal hoog gooien, dus doen ze dat in 'ons' football ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zijn Amerikanen zou irritant met FIFA
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond toen straks iemand 0-1 voor tegen mij ging hij achterin rond spelen gelukkig heb ik hem nog even op zijn plek gezegd en waren de volgende 8 goals voor mij
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik moet het voorlopig nog virtueel doen
[..]
nee, Forza 4
Zou je dan niet eerst eens een potje singleplayer doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.
But hey, it was 99 centsquote:
kom 1 op 1, ik maak wel een lobby en dan nodig ik je uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje doen? Het wordt tijd dat ik de folie er eens af haal.
Pro. Heb alle delen gespeeld, behalve deze en Horizon. Puur door FIFA.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst eens een potje singleplayer doen?Of ben je Forza pro.
start hem nou maar gewoon opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo staan er nog een hoop spellen in m'n kast.Zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |