Ik ben op de hoogte, maar heb geen geld om zo'n echte toy te kopen en daarnaast zijn er weinig shops in NL die het aanbieden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, sounding heet dat.
bedank me maar niet
Je kunt beter de vulling van je balpen gebruiken om mee te beginnen. Maargoed, als ik het zo lees ben je geen beginneling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte, maar heb geen geld om zo'n echte toy te kopen en daarnaast zijn er weinig shops in NL die het aanbieden.
Nee, niet echt neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je kunt beter de vulling van je balpen gebruiken om mee te beginnen. Maargoed, als ik het zo lees ben je geen beginneling.
dat. hier dacht ik dus precies aan bij het lezen van de TTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken
Ik hou van jou!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee![]()
Alleen ben ik weer seksuele contacten aan het opbouwen die het wel leuk vinden om te zien en die van me willen leren, dus moet ik weer even oefenen
Dat gaat mij weer iets te ver, maar lijkt mij wel leuk om een toverstafje in m'n piemel te stoppen met een lampje dat er dan uitsteektquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.
interesse?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar iemand die gefist wil worden in zijn lul.
interesse?
Jammer. Dat softe gedoe met lichtgevende toverstokjes enzo heb ik zo langzamerhand wel gezien persoonlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer iets te ver, maar lijkt mij wel leuk om een toverstafje in m'n piemel te stoppen met een lampje dat er dan uitsteekt![]()
En nee, dat meen ik dus serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2013 16:20:24 ]
Niets lekkerder dan de pink van je partner naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
TS is een seksueel buitenbeentje en loopt daarmee graag te koop._!
Je hoort niks in je plasbuis te stoppen, nu heb je aids
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jammer. Dat softe gedoe met lichtgevende toverstokjes enzo heb ik zo langzamerhand wel gezien persoonlijk.
beetje gek wel inderdaad zou er iets mis zijn met ze denk je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is deze... inclusief sommige reacties..?!
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Ja, we weten dat jij een kuisheids-gordel draagt. Ga nu maar weer kindjes misbruiken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
TS is een seksueel buitenbeentje en loopt daarmee graag te koop._!
Je hoort niks in je plasbuis te stoppen, nu heb je aids
Nu vind ik ts eng.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Echt genoeg mensen, je hebt geen idee. Ik zou vandaag eigenlijk gaan neuken met een FOK!er, maar deze durfde uiteindelijk niet. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachten
als je het niet wil lezen sluit je het topic toch gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachten
Was dat nog niet zo dan?quote:
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als je het niet wil lezen sluit je het topic toch gewoon
Mis is idd wel het minste.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
beetje gek wel inderdaad zou er iets mis zijn met ze denk je?
Sterke comeback, gimpquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, we weten dat jij een kuisheids-gordel draagt. Ga nu maar weer kindjes misbruiken.
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delen
Oh, dit topic wilde ik een uur geleden openen om Tong te pesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delen
Deze man weet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van Tong80, geef het op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh, dit topic wilde ik een uur geleden openen om Tong te pesten.
true datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw idee
Het gaat niet om winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van Tong80, geef het op.
Ik probeer niet om grappig te zijn.quote:
laat die maar achterwege alsjeblieftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens is het niet verzonnen en als je dat wel denkt, stuur ik je de volgende keer wel een pic
gr gr
En ook elke nacht weer! We weten inmiddels wel dat hij oud word en z'n blaas minder goed werktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw idee
Nu is het klaar. Hup naar KPD jij!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens is het niet verzonnen en als je dat wel denkt, stuur ik je de volgende keer wel een pic
gr gr
Zoals ik al zei, dat is tering duur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Darkangle het volgende:
http://nl.aliexpress.com/(...)Style/580220506.html
aan te raden boven een pen (uitkijken met base piercing!)
Ben ik nog niet toegelatenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu is het klaar. Hup naar KPD jij!
Ik hoop dat je moeder niet weet dat je al die abnormaliteiten op een publiek forum post
Passen echt nog veel grotere dingen inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef SchoneZoon het volgende:
Wtf hoe past dit er ooit in?Ik ben al bang voor een wattenstaafje dat ze erin douwen als je een SOA-test wil doen
![]()
[ afbeelding ]
$35 duur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is tering duur.
[..]
Ben ik nog niet toegelaten
Anyway. Ongegronde klacht: men dient geen puntige voorwerpen in de plasbuis te stouwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik probeer niet om grappig te zijn.
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.quote:
Ben je jonger dan 18 ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ben ik nog niet toegelaten
Nee. Volgens mij heb je de jouwe gewoon uitgerektquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Passen echt nog veel grotere dingen in
niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Nee, ben 18quote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Doe je toch iets verkeerd.quote:
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd.
Uhh, het zijn er 4.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doe.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je de pielemans moest inknijpen om wat in je reet te kunnen steken, weer wat geleerd.
Dat is wel tof om eens mee te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Deze ook even meezingen:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]allemaal even meezingen
is je reet ook zo uitgerekt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodig
Zeer zeker, ik kan je droom wel verwezenlijkenquote:
Nee reet wordt enkel getraind als een spier. Je biceps gaat ook niet hangen omdat je hem getraind hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is je reet ook zo uitgerekt dan?
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik kan je droom wel verwezenlijken
Ik weet niet hoor, maar de gemiddelde drol van mij heeft ook wel een doorsnede van 10-15 CMquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is je reet ook zo uitgerekt dan?
Ik weet dat de mens vindingrijk en pragmatisch is maar jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodig
dit, ik ben weg uit dezequote:
oh srryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee reet wordt enkel getraind als een spier. Je biceps gaat ook niet hangen omdat je hem getraind hebt.
[..]
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.
Ik vond het in eerste instantie ook een nogal eng idee, en nog steeds wel, dus dat snap ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet dat de mens vindingrijk en pragmatisch is maar jij liever dan ik.
Np, maar ik heb kilo's gebenched! En mijn spieren zijn er niet op gaan uitzakken of zo.quote:
Had bijna iets gekocht voor in de plasbuis maar lijkt me wat te hardcore, hoewel het heerlijk is om tandpasta op je eikel te smeren! Prachtig is dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie ook een nogal eng idee, en nog steeds wel, dus dat snap ik
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan, er zijn best mooie buttplugs.
Uhh, daar heb ik dan weer niets mee, maar wel van die olie met van die tintelende dingen, zoals eucalyptus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Np, maar ik heb kilo's gebenched! En mijn spieren zijn er niet op gaan uitzakken of zo.
[..]
Had bijna iets gekocht voor in de plasbuis maar lijkt me wat te hardcore, hoewel het heerlijk is om tandpasta op je eikel te smeren! Prachtig is dat.
?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]Dat klooster wordt hem niet meer
Hmm het is wel heerlijk om je eikel te stimuleren met een hardere tandenborstel of er hard in te knijpen en omhoog en omlaag te rukken...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, daar heb ik dan weer niets mee, maar wel van die olie met van die tintelende dingen, zoals eucalyptus.
vraag meloewa eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Argo het volgende:
Sorry alleen onderdanig bij dominante vrouwen dan vind ik dat prachtig.
quote:
Cockring bedoel je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kende iemand die deed ringen e.d. om zijn eikel heen, doe jij dat ook?
quote:
Ik vind dat met de grote verschillen in de grote van mijn lul, af en toe een beetje een eng ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kende iemand die deed ringen e.d. om zijn eikel heen, doe jij dat ook?
Cockringen zijn wel tof, vooral die van silicone.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahaha wat een sukltje deze TS je moet die pen ook niet van voor in de plasbuis drukken maar in je kondje.
Maar daar zat al een dildoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahaha wat een sukltje deze TS je moet die pen ook niet van voor in de plasbuis drukken maar in je kondje.
hoe voelt dat dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Cockringen zijn wel tof, vooral die van silicone.
Zoo he. dat is 10 meer dan mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef valek het volgende:
Bedankt he, nu moet ik daar aan denken. En door die gedachte heb ik pijn aan mijn e-penis van 35cm.
Als ze knappen? Vrij pijnlijk, want dan heeft je piemel het kapot moeten drukken en de rand van de eikel is toch wel bijzonder gevoeligquote:
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.quote:
Ik vind jou echt 1 van de vreemdste FOK!ers die er is, ik vraag me af of jij een fictioneel figuur bentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Argo het volgende:
Al die vage mannen hier.Die niet durven te genieten.
Wat maakt mij dan zo vreemd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind jou echt 1 van de vreemdste FOK!ers die er is, ik vraag me af of jij een fictioneel figuur bent
bahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als ze knappen? Vrij pijnlijk, want dan heeft je piemel het kapot moeten drukken en de rand van de eikel is toch wel bijzonder gevoelig
quote:
De ene keer gaat het over de bijbel en de andere keer over zijn seksuele fantasieën.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
Argo vertoont opeens seksueel deviant gedrag. 2 kilo boter op zijn hoofd.
Daarom zou ik dus ook nooit voor een metalen gaan.quote:
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.
Mag ik die dan niet hebben? Ik ben heel erg onderdanig, en word graag gedomineerd door een vrouw. En experimenteer graag met plugs.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De ene keer gaat het over de bijbel en de andere keer over zijn seksuele fantasieën.
Meestal doe ik hem als ik een beetje stijf ben, maar dan word ik alsmaar stijver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?
Nee, heeft niets met pijn te maken, en je doet 'm er juist om als deze wat harder is. Zorgt er voor dat er iets gebeurt met de bloed toevoer en dan word je penis gevoeliger en ook harderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?
Dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Hier kreeg ik eerst een stijfje van, en daarna schoot er een schok van kippevel doorheen
Ja maar dat doet toch pijn als het zo strak trekt ofnie dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met pijn te maken, en je doet 'm er juist om als deze wat harder is. Zorgt er voor dat er iets gebeurt met de bloed toevoer en dan word je penis gevoeliger en ook harder
Ja, maar het zijn bij jou altijd die 2 dingen, beetje vreemde combi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag ik die dan niet hebben? Ik ben heel erg onderdanig, en word graag gedomineerd door een vrouw. En experimenteer graag met plugs.
[..]
Meestal doe ik hem als ik een beetje stijf ben, maar dan word ik alsmaar stijver.![]()
Oke, even testen, pak je vinger, hou je andere hand daar strak omheen en knijp een beetje. Doet dat pijn? Nee, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch pijn als het zo strak trekt ofnie dan?
Hmm dat geef ik toe, maar de bijbel is een vrijwillige keuze, mijn seksuele fantasieën zullen in mijn natuur ingebakken zijn. Daar kan ik niets aan doen dat ik niet dominant ben maar onderdanig. En dat ik dus erop geil als ik bedenk hoe chickies me uitlachen, of me slaan etc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn bij jou altijd die 2 dingen, beetje vreemde combi.
Uhh, je kan het onderdrukken, moet dat niet van de bijbel ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dat geef ik toe, maar de bijbel is een vrijwillige keuze, mijn seksuele fantasieën zullen in mijn natuur ingebakken zijn. Daar kan ik niets aan doen dat ik niet dominant ben maar onderdanig. En dat ik dus erop geil als ik bedenk hoe chickies me uitlachen, of me slaan etc.
Ik vind het toch wel pijn doen, dragelijk dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oke, even testen, pak je vinger, hou je andere hand daar strak omheen en knijp een beetje. Doet dat pijn? Nee, dat dacht ik.
Hmm als de geilste chick ter wereld voor je loopt, naakt en je mag haar niet aanraken van je ouders. Maar van haar wel? Wat zou je doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, je kan het onderdrukken, moet dat niet van de bijbel ofzo?
Ach, ik vind het ook leuk om geslagen of verstikt te worden, dus je kan je vast wel voorstellen dat zo'n cockring dan niet zo veel voorsteltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel pijn doen, dragelijk dat wel
Ja inderdaad, dan begrijp ik hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook leuk om geslagen of verstikt te worden, dus je kan je vast wel voorstellen dat zo'n cockring dan niet zo veel voorstelt
Ookal loopt ze niet naakt en houden m'n ouders een geweer in hun handen, neuken zal ik, maar ik ben dan ook niet gelovig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm als de geilste chick ter wereld voor je loopt, naakt en je mag haar niet aanraken van je ouders. Maar van haar wel? Wat zou je doen?
Het word over het algemeen ook gezien als BDSM voor gevorderden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef ikjijallebei het volgende:
M'n piemel doet nu pijn omdat ik aan de TS zijn activiteiten denk, maar dan bij mezelf.
HEt lijkt me niet prettig. Had wel al eens op internet gelezen dat het een zeer lekker gevoel kan geven. Maar ik onthou me ervan.
Precies, dan snap je toch ook wel dat ik soms ook te kort kan schieten, en de 10 geboden soms niet volg. Dan heb ik gezondigd, en de mens zondigt nu eenmaal, maar Jezus is er daarna voor mij om te zeggen. 'Je hebt me teleurgesteld, maar ik vergeef je'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ookal loopt ze niet naakt en houden m'n ouders een geweer in hun handen, neuken zal ik, maar ik ben dan ook niet gelovig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |