Ja, we weten dat jij een kuisheids-gordel draagt. Ga nu maar weer kindjes misbruiken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
TS is een seksueel buitenbeentje en loopt daarmee graag te koop._!
Je hoort niks in je plasbuis te stoppen, nu heb je aids
Nu vind ik ts eng.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Echt genoeg mensen, je hebt geen idee. Ik zou vandaag eigenlijk gaan neuken met een FOK!er, maar deze durfde uiteindelijk niet. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachten
als je het niet wil lezen sluit je het topic toch gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
mattie alsjeblieft, echt niemand zit hierop te wachten
Was dat nog niet zo dan?quote:
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als je het niet wil lezen sluit je het topic toch gewoon
Mis is idd wel het minste.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
beetje gek wel inderdaad zou er iets mis zijn met ze denk je?
Sterke comeback, gimpquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, we weten dat jij een kuisheids-gordel draagt. Ga nu maar weer kindjes misbruiken.
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delen
Oh, dit topic wilde ik een uur geleden openen om Tong te pesten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
het is niet dat ik het niet wil lezen, ik vraag me gewoon af waarom ts de need voelt om dit met ons te delen
Deze man weet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van Tong80, geef het op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh, dit topic wilde ik een uur geleden openen om Tong te pesten.
true datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw idee
Het gaat niet om winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen van Tong80, geef het op.
Ik probeer niet om grappig te zijn.quote:
laat die maar achterwege alsjeblieftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens is het niet verzonnen en als je dat wel denkt, stuur ik je de volgende keer wel een pic
gr gr
En ook elke nacht weer! We weten inmiddels wel dat hij oud word en z'n blaas minder goed werktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, waarom deelt tong80 mee dat ie moet pissen - ik heb geen flauw idee
Nu is het klaar. Hup naar KPD jij!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens is het niet verzonnen en als je dat wel denkt, stuur ik je de volgende keer wel een pic
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |