Zoals ik al zei, dat is tering duur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Darkangle het volgende:
http://nl.aliexpress.com/(...)Style/580220506.html
aan te raden boven een pen (uitkijken met base piercing!)
Ben ik nog niet toegelatenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu is het klaar. Hup naar KPD jij!
Ik hoop dat je moeder niet weet dat je al die abnormaliteiten op een publiek forum post
Passen echt nog veel grotere dingen inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef SchoneZoon het volgende:
Wtf hoe past dit er ooit in?Ik ben al bang voor een wattenstaafje dat ze erin douwen als je een SOA-test wil doen
![]()
[ afbeelding ]
$35 duur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is tering duur.
[..]
Ben ik nog niet toegelaten
Anyway. Ongegronde klacht: men dient geen puntige voorwerpen in de plasbuis te stouwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik probeer niet om grappig te zijn.
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.quote:
Ben je jonger dan 18 ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ben ik nog niet toegelaten
Nee. Volgens mij heb je de jouwe gewoon uitgerektquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Passen echt nog veel grotere dingen in
niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Nee, ben 18quote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vind ik wel, voor die prijs koop je een smartphone.
Doe je toch iets verkeerd.quote:
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd.
Uhh, het zijn er 4.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Da's 3 pakjes cigaretten. Als je dat duur vind, dan denk ik niet dat ik iets verkeert doe.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja, deze kan natuurlijk niet ontbreken
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je de pielemans moest inknijpen om wat in je reet te kunnen steken, weer wat geleerd.
Dat is wel tof om eens mee te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben, ik ben heel onderdanig namelijk, laatst heb ik ruim 3 uur in een kooi vast gezeten. Inclusief alle (seksuele)vernederingen
Deze ook even meezingen:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]allemaal even meezingen
is je reet ook zo uitgerekt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De pen ging niet m'n reet in, das een beetje nutteloos, want dan heb ik toch wel iets groters nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |