Dat dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
Favoriete serie.
Al die acteurs uit mijn jeugd beginnen een beetje om te vallen zo langzamerhand.
quote:
Oebele...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Vanavond kan je nog wel in 24 uur met....van Wilfried de Jong kijken naar een andere jeugdheld, die ook alweer 78 is: Willem Nijholt.
Nee, meer van de Stille Kracht enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Oebele....
Hee, maar jij bent 8 jaar ouder dan ik hè.
Daar keek je toch niet naar?
Dat mocht ik niet zien natuurlijk hè, was ik een jaar of 11........quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, meer van de Stille Kracht enzo.
Mooiquote:
Ik ben net te jong om het echt te kennen. Wel met André van Duin als mister Clean o Clean ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oebele....
Hee, maar jij bent 8 jaar ouder dan ik hè.
Daar keek je toch niet naar?
Captain Bainesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee wie er verder nog in meededen
Elizabeth was de jongste zus, nakomertje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Hoe zat het ook alweer. Was James niet eerst getrouwd met een ander en dat later Elizabeth in the picture kwam?
Oh Elizabeth was zijn zus?
Ik meen me iets te herinneren van een affaire van James met een anderGeheugen als een zeef.
Hier is het hele verhaal te lezenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elizabeth was de jongste zus, nakomertje.
Volgens mij was James altijd al getrouwd geweest met Anne, alleen Anne stierf bij de geboorte van hun kind.
O ja Robert ,die had altijd gezeik met zijn kinderen (opvoeding)quote:Op maandag 11 februari 2013 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
Het was heel lang Mr. Baines hè, hij was lange tijd de skipper van James.
Pas later toen de Onedin co. groeide werd hij, na het behalen van examens daarvoor, kapitein.
Verder had je nog broer Robert Onedin en zijn vrouw, die eigenlijk verantwoordelijk waren voor contracten en in- en verkoop.
Elizabeth was idd de jongste zuster, en die kreeg later wat met een rijke reder, meen ik me te herinneren...
Ja, nu vallen de puzzle-stukjes weer in elkaar...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het hele verhaal te lezenIk was echt de helft vergeten.
Robert had ook een zeer ambitieuze vrouw, weet ik nog, Sarah.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef JerryLee het volgende:
[..]
O ja Robert ,die had altijd gezeik met zijn kinderen (opvoeding)
Dat er een bemanningslid met zijn vingers tussen een schootblok kwam,
en die er dus afgesneden werden waarna de stomp in een pot hete teer geduwd werd .
Mooie tijden
Ik had er ook niks mee. Wel een geweldige openingstune.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:11 schreef Copycat het volgende:
81, mooie leeftijd.
Heb Onedin Line nooit echt gevolgd. Vond het saai.
Ik was toen meer van I Claudius. Nog steeds trouwens, eens in de zoveel tijd kijk ik de hele serie weer eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:11 schreef tong80 het volgende:
Ik had er ook niks mee. Wel een geweldige openingstune.
Over levendig gesproken!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef tong80 het volgende:
Moet plots aan Stuurbaard Bakkebaard denken.
Ben jij überhaupt al zo oud dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was toen meer van I Claudius. Nog steeds trouwens, eens in de zoveel tijd kijk ik de hele serie weer eens.
Ook traag, maar mèn, wat een intriges. En wat een spel.
Van '68.quote:
Ben ik ook, van geest. Word ook altijd jonger geschat.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Ryan3 het volgende:
O, ik dacht dat je een jong blommetje was, joh..
En dan ga je op FOK! posten?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik ook, van geest. Word ook altijd jonger geschat.
Ooit houdt dat natuurlijk op en val ik in een depressief gat.
Een R&P-reeks.quote:
Klopt, maar bij I Claudius kon/kan ik er wel het geduld voor opbrengen.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
Alle series waren toen toch veel trager? In dezelfde tijd had je Upstairs Downstairs, dat was ook nogal traag.
Claudius heb ik ook gevolgd, mooie serie
Ik heb het nooit meer teruggekeken. Geen idee of ik het nu net zo interessant zou vinden. Hetzelfde geldt trouwens voor Onedin Line: toen vond ik het geweldig, maar nu?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, maar bij I Claudius kon/kan ik er wel het geduld voor opbrengen.
I Claudius herinner ik me vooral vanwege het geweldige stotterende spel van Derek Jacobi en de voor die tijd nogal expliciete scenes.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
Ik was toen meer van I Claudius. Nog steeds trouwens, eens in de zoveel tijd kijk ik de hele serie weer eens.
Ook traag, maar mèn, wat een intriges. En wat een spel.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over levendig gesproken!
Geweldige liveband!
The Jordaches. gebeurde daat eigenlijk iets in ?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
Alle series waren toen toch veel trager? In dezelfde tijd had je Upstairs Downstairs, dat was ook nogal traag.
Je identificeerde je twee keer ?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
I Claudius herinner ik me vooral vanwege het geweldige stotterende spel van Derek Jacobi en de voor die tijd nogal expliciete scenes.
Dat was Amerikaans, is toch anders dan de Engelse series. Maar ik denk dat als je dat nu terug ziet dat het ook traag was. Wat niet betekent dat er niets gebeurde.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Jordaches. gebeurde daat eigenlijk iets in ?
Ja, bokser als ik het me goed herinner. De poor tak van rich man, poor man.quote:
Ja, Wesley Jordachequote:Op maandag 11 februari 2013 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Jordaches. gebeurde daat eigenlijk iets in ?
Hey jasses, die lijkt me teveel op de vader van David Hasselhofquote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Grappig dat jullie allebei Wesley noemen, ik vond hem een beetje te soft. Stiekem vond ik eigenlijk Falconetti wel leuk![]()
Mijn moeder ook!! En mijn oma.quote:Mijn moeder vond trouwens Peter Gilmore wel wat geloof ik.
Ik ook niet, maar ik was op iedereen verliefdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:13 schreef Copycat het volgende:
Wat een meelmuil! Ik was toen nog niet eens een tiener, als excuus.
Had ik met Nick Nolte.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik zei, te soft
Wel grappig dat elke keer als ik hem later terug zag in een film of serie ik hem nog steeds zag als die jongen uit the Jordaches. Terwijl die serie volgens mij niet eens zo heel lang op tv is geweest.
Geen Bertram Bierenbroodspot ?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was op iedereen verliefd
Wesley Jordache
Bello Billy Biggelaar/Betram Bierenbroodspot
Koen de Graaf
Hawkeye
Charles Ingalls![]()
Keith Partridge (Duh, wie niet!)
The Fonz
Steve Austin![]()
en.......... Floris van Rosemondt!!!![]()
Met hem ook een poosje, maar hij werd op een gegeven moment zo bekend dat de connectie met de Jordaches vervaagde.quote:
quote:
Wie is dit eigenlijk? Ik heb zitten zoeken maar ik kan hem niet zo snel vinden, tenminste, wel Koen de Graven maar niet degene die jij waarschijnlijk bedoelt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |