SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Hij mag meedoen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Mag die Cuenca meedoen in de EL? Zou leuk zijn: Fisscher - De Jong - Cuenca.
No. 28 in de EL en no. 11 in de eredivisiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Mag die Cuenca meedoen in de EL? Zou leuk zijn: Fisscher - De Jong - Cuenca.
Denk je echt dat we een kans maken wanneer Chelsea de EL serieus neemt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik verwacht dat we met Cuenca erbij ook nog wel een kans hebben tegen Chelsea. Ik vind ze namelijk niet beter dan Man City.
Is het al bekend of Cuenca minuten krijgt tegen Roda?
Zit wel meer voetbal in dan in City, coach is tactisch ook een stuk beter, dus dat tussen de linies freewheelen zit er niet in lijkt mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik verwacht dat we met Cuenca erbij ook nog wel een kans hebben tegen Chelsea. Ik vind ze namelijk niet beter dan Man City.
Mancini gaat uit van de 'aanvallende kracht' van het team. Benitez probeert vanuit organisatie te voetballen. Er zal een stuk minder ruimte zijn inderdaad. Ik denk dat Chelsea gewoon de EL wil winnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wel meer voetbal in dan in City, coach is tactisch ook een stuk beter, dus dat tussen de linies freewheelen zit er niet in lijkt me
Dat zien we wel als ze klaar zijn (of niet) met Sparta Praag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Denk je echt dat we een kans maken wanneer Chelsea de EL serieus neemt?
Lampard,Torres,Ba,Hazard,Ramires,Cole,Mata en Cahill zijn toch wel buiten categoriequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Dven het volgende:
Zo boeiend is Chelsea niet. Schat City wel degelijk hoger in. Ajax hoeft zeker niet onder te doen voor hen. Zelfs zonder Cuenca. Engels voetbal ligt Ajax nu eenmaal.
Nee joh gewoon meteen hypenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca wordt al wonderkrachten toegeschreven. Please laten we eerst een 3 wedstrijden afwachten.
Man stond een jaar stil.
8 maanden!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca wordt al wonderkrachten toegeschreven. Please laten we eerst een 3 wedstrijden afwachten.
Man stond een jaar stil.
En buitencategorie kennen ze niet bij City?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lampard,Torres,Ba,Hazard,Ramires,Cole,Mata en Cahill zijn toch wel buiten categorie
Als Cahill en Torres al buitencategorie zijn, heeft City ook wel wat spelers van de buitencategorie ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En buitencategorie kennen ze niet bij City?
Aguero, Kompany en Toure. Verder was City dramatisch in vorm toen wij tegen ze moesten spelen dat scheelt ook een hele hoop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En buitencategorie kennen ze niet bij City?
Cahill is een van de beste verdedigers in de BPL en Torres was topscoorder op het EK dan ben je in mijn ogen wel buitencategorie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als Cahill en Torres al buitencategorie zijn, heeft City ook wel wat spelers van de buitencategorie ja.
En 2 corners erin terwijl je nooit daaruit scoort.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aguero, Kompany en Toure. Verder was City dramatisch in vorm toen wij tegen ze moesten spelen dat scheelt ook een hele hoop.
Johan Cruijff was ooit ook buitencategorie. Torres scoort zelfs niet eens bij zijn vriendin.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cahill is een van de beste verdedigers in de BPL en Torres was topscoorder op het EK dan ben je in mijn ogen wel buitencategorie.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed dingen in perspectief zetten wordt hier niet gewaardeerd
Ga weg man Chelsea heeft juist een jonge selectie en Lampard laat dit jaar maar weer eens zien dat hij het absolute topniveau nog heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Johan Cruijff was ooit ook buitencategorie. Torres scoort zelfs niet eens bij zijn vriendin.
Chelsea heeft op papier leuke namen, maar het is geen team en de meeste spelers zijn over de hill.
Torres scoorde op het EK 3 goals. Met Iniesta, Silva, Xavi in je team vind ik dat niet eens zo bijzonder. Bij Chelsea is hij al jaren heel matig, vooral in het maken van doelpunten (niet onbelangrijk voor een spits). Cahill is misschien net top 10 van de premier league, dus ik zou dat geen buitencategorie noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cahill is een van de beste verdedigers in de BPL en Torres was topscoorder op het EK dan ben je in mijn ogen wel buitencategorie.
al gerukt op cuenca?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ajax scoort tering veel uit corners.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 2 corners erin terwijl je nooit daaruit scoort.
Oh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax scoort tering veel uit corners.
Dit jaar vliegen ze er voor het eerst in de afgelopen jaren heb ik me alleen maar kapot geërgerd aan de corners.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax scoort tering veel uit corners.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Gister scoorde ik 3x met Cuenca in een fifapotje online, OMG we hebben de nieuwe Messi.
Cuenca is de Messi van de Nederlandse velden, nu al. Die maakt ze helemaal gek hier.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef Wessiej het volgende:
Laten we met deze huurling ook gewoon niet meer meedoen met de Eredivisie, is pauper en armoe weetje
Zelfs Stevie Wonder scoort 1 op 3 als je zo vaak alleen voor de keeper wordt gezet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg man Chelsea heeft juist een jonge selectie en Lampard laat dit jaar maar weer eens zien dat hij het absolute topniveau nog heeft.
Torres scoort niet volgens jou terwijl hij toch netjes 1 op 3 loopt bij Chelsea en dat is zijn slechtste gemiddelde
2012/13 Chelsea FC Engeland Premier League 16 10
Die kan er niets van inderdaad
Hij loopt dit seizoen 10 uit 16 dat vind ik in de moeilijkste competitie ter wereld gewoon uitstekend. Cahill is top 5 verdedigers in de BPL die heeft alleen Kompany,Vidic mits fit en Vermaelen voor zich.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Torres scoorde op het EK 3 goals. Met Iniesta, Silva, Xavi in je team vind ik dat niet eens zo bijzonder. Bij Chelsea is hij al jaren heel matig, vooral in het maken van doelpunten (niet onbelangrijk voor een spits). Cahill is misschien net top 10 van de premier league, dus ik zou dat geen buitencategorie noemen.
Klopt, hij zei gisteren op de training; Le recomiendo a la liberación de todo el mundo de mañana, dado el próximo programa.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag was er geen persdag bij Ajax, mocht niet van Cuenca.
Ik vind Torres niet het juiste voorbeeld als je het hebt over buitencategorie maar ben het verder wel met je eens dat Chelsea tegen Ajax ruimschoots favoriet is, mocht het tot een treffen komen want dat voor het gemak wel even vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij loopt dit seizoen 10 uit 16 dat vind ik in de moeilijkste competitie ter wereld gewoon uitstekend. Cahill is top 5 verdedigers in de BPL die heeft alleen Kompany,Vidic mits fit en Vermaelen voor zich.
Ik vind dat je die twee nu een beetje overschat, maar goed, jouw mening. Jij vindt bijna het hele team van Chelsea buitencategorie, maar desondanks staan ze 16 punten achter op Manchester united in de BPL en zijn ze uitgeschakeld in de CL. Mata, Hazard, Cech en misschien Lampard en Cole, dát zijn spelers die je buitencategorie zou kunnen noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij loopt dit seizoen 10 uit 16 dat vind ik in de moeilijkste competitie ter wereld gewoon uitstekend. Cahill is top 5 verdedigers in de BPL die heeft alleen Kompany,Vidic mits fit en Vermaelen voor zich.
Als je een iets minder seizoen hebt in de BPL kun je zomaar een flink aantal punten achter staan dat doet niets af aan het feit dat het een ijzersterk team is. Tegen bijvoorbeeld Liverpool had ik ons veel meer kans gegevenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dat je die twee nu een beetje overschat, maar goed, jouw mening. Jij vindt bijna het hele team van Chelsea buitencategorie, maar desondanks staan ze 16 punten achter op Manchester united in de BPL en zijn ze uitgeschakeld in de CL. Mata, Hazard, Cech en misschien Lampard en Cole, dát zijn spelers die je buitencategorie zou kunnen noemen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dat laatste klopt zeker. Ik versta onder 'buitencategorie' simpelweg wat anders dan jij denk ik. Als Torres al buitencategorie is, wat is van Persie dan wel niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een iets minder seizoen hebt in de BPL kun je zomaar een flink aantal punten achter staan dat doet niets af aan het feit dat het een ijzersterk team is. Tegen bijvoorbeeld Liverpool had ik ons veel meer kans gegeven
Zelfde verhaal met City. Zoals gezegd, Chelsea staat niet voor niets derde ruim achter de top 2 en redelijk dicht bij plek 6. Engels team, geen supervorm. Er zijn slechtere tegenstanders met zo'n 'status' om te treffen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Chelsea het een beetje serieus neemt en de EL wil winnen dan verliezen we gewoon. Dat is ook helemaal geen schande want het is wel de aftrende CL winnaar.
Triple A.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker. Ik versta onder 'buitencategorie' simpelweg wat anders dan jij denk ik. Als Torres als buitencategorie is, wat is van Persie dan wel niet?
Gisteren wat omaatjes beroofd. Ik moest en zou 'm hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb jij al zo'n voetbalkaartje van cuenca??
Kijk je ook weleens voetbal?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met City. Zoals gezegd, Chelsea staat niet voor niets derde ruim achter de top 2 en redelijk dicht bij plek 6. Engels team, geen supervorm. Er zijn slechtere tegenstanders met zo'n 'status' om te treffen.
Torres is natuurlijk veel completer dan van Persie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker. Ik versta onder 'buitencategorie' simpelweg wat anders dan jij denk ik. Als Torres als buitencategorie is, wat is van Persie dan wel niet?
Heb jij Chelsea dit seizoen wel zien spelen, of kijk je alleen oude beelden van het Braziliaanse elftal?quote:
Beetje een zinloze opmerking. Maar verklaar je gerust nader.quote:
Ja ik heb ze wel zien spelen en gezien dat ze anders spelen dan City, dus niet zo'n typische Britse stijl, is gewoon moeilijk tegen voetballen voor Ajaxquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Heb jij Chelsea dit seizoen wel zien spelen, of kijk je alleen oude beelden van het Braziliaanse elftal?
Heb je ook de twee wedstrijden tegen Swansea gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik heb ze wel zien spelen en gezien dat ze anders spelen dan City, dus niet zo'n typische Britse stijl, is gewoon moeilijk tegen voetballen voor Ajax
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren wat omaatjes beroofd. Ik moest en zou 'm hebben.
Heb je Ajax uit tegen Vitesse gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Heb je ook de twee wedstrijden tegen Swansea gezien?
Goed, jij denkt het één, de rest het ander. Hopelijk komen we het over een paar weken te wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik heb ze wel zien spelen en gezien dat ze anders spelen dan City, dus niet zo'n typische Britse stijl, is gewoon moeilijk tegen voetballen voor Ajax
En swansea heeft ons spel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Chelsea is niet meer de ploeg van een paar jaar geleden, ze worden zelfs door Swansea uit de beker geknikkerd. Iedereen is tegen Benitez, de spitsen kunnen het net niet echt vinden, verdedigers als Terry en Cole zijn over the hill.
Met al zijn compleetheid scoort hij 7 goals in 25 wedstrijden dit jaar de de BPL. Dan heb ik liever van Persie die er 18 in 25 maakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Torres is natuurlijk veel completer dan van Persie.
Ik heb het liefst dat die mongool nooit meer voetbalt maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met al zijn compleetheid scoort bij 7 goals in 25 wedstrijden dit jaar de de BPL. Dan heb ik liever van Persie die er 18 in 25 maakt.
Is verder geen punt en uiteraard hoop ik dat als het zover komt dat Ajax wint, maar als je eerlijk bent hoeveel echt goeie wedstrijden heb je dan van Ajax gezien dit seizoen? In de eredivisie wordt dat niet afgestraft maar in topwedstrijden wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, jij denkt het één, de rest het ander. Hopelijk komen we het over een paar weken te weten
En het dubbeltje is al heel vaak op de juiste kant gevallen dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is verder geen punt en uiteraard hoop ik dat als het zover komt dat Ajax wint, maar als je eerlijk bent hoeveel echt goeie wedstrijden heb je dan van Ajax gezien dit seizoen? In de eredivisie wordt dat niet afgestraft maar in topwedstrijden wel.
Alleen bij die 4-2 bij Heracles had Ajax echt pech. Die rode kaart was makkelijk gegeven maar kom op zeg wat deed Moisander daar nou, kansen afmaken is geen pech maar gewoon gebrek aan focus en tegen Vitesse werd je gewoon weg gespeeld uiteindelijk omdat je dacht dat de punten al binnen waren. Dus ik ben het absoluut niet met je eens dat Ajax veel pech heeft gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef stoeltafel het volgende:
Heel vaak? Almelo uit, de 4-2 wordt afgekeurd, tig kansen tegen Utrecht uit, foutje tegen Vitesse wat direct fataal is, Feyenoord uit onterechte rode kaart, valt dus toch wel mee?
Utrecht uit vindt ik eerder pech dan gebrek aan focus hoor, toen werd er echt goed gevoetbald.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen bij die 4-2 bij Heracles had Ajax echt pech. Die rode kaart was makkelijk gegeven maar kom op zeg wat deed Moisander daar nou, kansen afmaken is geen pech maar gewoon gebrek aan focus en tegen Vitesse werd je gewoon weg gespeeld uiteindelijk omdat je dacht dat de punten al binnen waren. Dus ik ben het absoluut niet met je eens dat Ajax veel pech heeft gehad dit jaar.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 16:58:28Nieuw op AjaxFanzone.NL: Bouy scheurt knieband en kan Juventus voorlopig niet overtuigen #ajax - http://t.co/5F43PKfW reageer retweet
Ik vind het nooit pech als je tig kansen mist.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Utrecht uit vindt ik eerder pech dan gebrek aan focus hoor, toen werd er echt goed gevoetbald.
Maar ook geen geluk. Roda-uit is de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dit seizoen waarbij we gelukkig wegkwamen met de winst. We hebben echter geen wedstrijden gewonnen m.b.v. de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen bij die 4-2 bij Heracles had Ajax echt pech. Die rode kaart was makkelijk gegeven maar kom op zeg wat deed Moisander daar nou, kansen afmaken is geen pech maar gewoon gebrek aan focus en tegen Vitesse werd je gewoon weg gespeeld uiteindelijk omdat je dacht dat de punten al binnen waren. Dus ik ben het absoluut niet met je eens dat Ajax veel pech heeft gehad dit jaar.
Dat klopt idd wel. Heb bv ook de indruk dat sinds Suarez vertrokken is we nauwelijk meer penalty's mee hebben gehad. Ook is de verhouding onterechte afgekeurde goals voor en tegen iets van 80-20.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef stoeltafel het volgende:
Heel vaak? Almelo uit, de 4-2 wordt afgekeurd, tig kansen tegen Utrecht uit, foutje tegen Vitesse wat direct fataal is, Feyenoord uit onterechte rode kaart, valt dus toch wel mee?
City uit bijvoorbeeld mag je god op de blote knieën bedanken dat we daar 1 punt weg hebben gehaald.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar ook geen geluk. Roda-uit is de enige wedstrijd die ik me kan herinneren dit seizoen waarbij we gelukkig wegkwamen met de winst. We hebben echter geen wedstrijden gewonnen m.b.v. de scheidsrechter.
He, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 16:58:28Nieuw op AjaxFanzone.NL: Bouy scheurt knieband en kan Juventus voorlopig niet overtuigen #ajax - http://t.co/5F43PKfW reageer retweet
Ja ok, dat klopt, maar in de Eredivisie hebben we echt niet veel geluk gehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
City uit bijvoorbeeld mag je god op de blote knieën bedanken dat we daar 1 punt weg hebben gehaald.
Je mag al van geluk spreken dat we 0-2 voor kwamen tegen Vitessequote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja ok, dat klopt, maar in de Eredivisie hebben we echt niet veel geluk gehad.
gezien de alternatieven denk ik niet dat hij erg afgebrand zal wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Staat de brandstapel al klaar voor Cuenza ? Zit er dik in dat ie volledig afgebrand zal worden als ie de komende wedstrijden niet aan de verwachtingen zal voldoen.
Verbaas me er over dat de meesten er vanuit gaan dat ie wel even de pannen van het dak gaat spelen in Nederland. Denk het niet, misschien dat ie aan het eind van het seizoen nog iets kan betekenen maar hij zal er niet direct staan verwacht ik.
Dit zeg ik al een week.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Staat de brandstapel al klaar voor Cuenza ? Zit er dik in dat ie volledig afgebrand zal worden als ie de komende wedstrijden niet aan de verwachtingen zal voldoen.
Verbaas me er over dat de meesten er vanuit gaan dat ie wel even de pannen van het dak gaat spelen in Nederland. Denk het niet, misschien dat ie aan het eind van het seizoen nog iets kan betekenen maar hij zal er niet direct staan verwacht ik.
Gelukkig hebben we de komende drie wedstrijden een niet al te lastig programma, kan hij mooi inkomen. Als je de Primera Division gewend bent, kan ik me niet voorstellen dat je moeite hebt tegen Roda JC Kerkrade.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
We zullen het zien. We hebben wel meer spelers uit de Spaanse competitie gehad die amper mee konden komen en eenmaal terug in Spanje prima mee konden komen in de Primera Division.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de komende drie wedstrijden een niet al te lastig programma, kan hij mooi inkomen. Als je de Primera Division gewend bent, kan ik me niet voorstellen dat je moeite hebt tegen Roda JC Kerkrade.
Hij heeft binnen 3 wedstrijden een basisplaats.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Heb toch een behoorlijk aantal wedstrijden gezien waarin alleraardigst werd gespeeld. Resultaten uit het verleden bieden ook geen garantie voor de toekomst. Kijk naar Celtic dat weggetikt werd door Ajax en vervolgens wel gewoon Barcelona pakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is verder geen punt en uiteraard hoop ik dat als het zover komt dat Ajax wint, maar als je eerlijk bent hoeveel echt goeie wedstrijden heb je dan van Ajax gezien dit seizoen? In de eredivisie wordt dat niet afgestraft maar in topwedstrijden wel.
Eenmaal terug in Spanje prima meekonden? Wie dan? De Spanjaarden die bij Ajax gespeeld hebben moet je sowieso niet vergelijken met een talent van 22 jaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zullen het zien. We hebben wel meer spelers uit de Spaanse competitie gehad die amper mee konden komen en eenmaal terug in Spanje prima mee konden komen in de Primera Division.
Geen gebrek aan geluk? Flauwekul.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag al van geluk spreken dat we 0-2 voor kwamen tegen Vitesse
Ajax heeft dit jaar echt geen gebrek aan geluk maar dat heb je ook nodig als je kampioen wil worden.
Dat is wel zo. Tegen Spaanse ploegen hebben we het veel lastiger omdat die naast de individuele kwaliteiten ook tactisch goed onderlegd zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb toch een behoorlijk aantal wedstrijden gezien waarin alleraardigst werd gespeeld. Resultaten uit het verleden bieden ook geen garantie voor de toekomst. Kijk naar Celtic dat weggetikt werd door Ajax en vervolgens wel gewoon Barcelona pakt.
Ik heb gewoon een goed gevoel bij Chelsea aangezien Ajax zelden weggespeeld wordt tegen Engelse ploegen.
Oke. Als jij het zegt.quote:
Het maakt ook niet uit want als je het geluk niet zo nu en dan aan je zijde hebt wordt je ook geen kampioen. Ajax is dit seizoen toch wel vaak lekker weggekomen.quote:
Het feit dat Ajax weer de meeste lastige uitwedstrijden moet spelen om 12:30 geeft al aan dat we enorm veel pech daarmee hebben. Het mag duidelijk zijn dat Ajax om 12:30 een totaal andere ploeg is. Gelukkig zijn EL wedstrijden altijd 's avonds.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag al van geluk spreken dat we 0-2 voor kwamen tegen Vitesse
Ajax heeft dit jaar echt geen gebrek aan geluk maar dat heb je ook nodig als je kampioen wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |