De steek op, en pak aan, de scepter, verkiezingen Raad van Elf, de Jeugdraad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar beginnen ze dan mee?
Omkleden?
Écht, ik kwam als stadse uit het Haagje in 040quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef borisz het volgende:
En vanaf zondag(hoewel zaterdag wordt er bijgetrokken) is het drie dagen feest waarna ze woensdag op aswoensdag in coma liggen en de veertig dagen daarna gaan vasten(hoewel geen katholiek zich daar meer aan houdt).
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef golfer het volgende:
Zo'n katholiek feestje heeft heel wat voeten in de aarde.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.
Eens.. en het is ook niet eens een vrije dagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
Alles voor de commerciequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
# Koningsdag
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, ik heb twee sportinstructrices die enorm op jou lijken! Heb je familie in Groningen??
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag heeft mn zusje geprobeerd een kaartje voor me te bemachtigen voor t concert van Beyonce. Mislukt, en extra concert ook. Net aan.
Zo balen want das t enige concert wat ik graag wil zien. Beide waren in een kwartier uitverkocht en de wachtrij was al sinds vanochtend vroeg.... Klote!
Zij zingt live en danst erbij. Alleen bij Obama niet maar dat moest. Zij is echt MEGA goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.
Nu staan ze al erop voor 600 per 2quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor de commercie
DIKKE vlokken sneeuw hier nuEn echte sneeuw, geen waterige troep.
FFT, vlák voor het concert op marktplaats etc kijken. Soms worden mensen ziek of zijn er familietoestanden waardoor ze nog snel hun kaartje voor de normale prijs kwijt willen raken.
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu staan ze al erop voor 600 per 2
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.
En 1 kaartje is al veel makkelijker dan 2 of meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
Ik zat even bij ticketmaster te kijken, maar ik kan nog gewoon kaarten bestellen hoor. Het is dat ik ze niet wil.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nope.. maar wel zo'n gezicht waarvan mensen altijd vinden dat het ze bekend voor komt..
Misschien kun je blaadjes plukken van een vensterbankplant en daar op knabbelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef minilot het volgende:
Verder.. Alleen op kantoor. Honger, en niks bij me. Daarbij enigzins verveeld.
Zijn van plastic.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je blaadjes plukken van een vensterbankplant en daar op knabbelen![]()
![]()
Geluk waarschijnlijk, er komen altijd nog wat kaarten terug die niet betaald zijn, paar minuten later kreeg ik ook niets meer.quote:
Daar lijkt ze nog steeds helemaal niets op, maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordtquote:
Ho, zelfs jij zei dat ze er wel een kléin beetje op leekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar lijkt ze nog steeds helemaal niets op, maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordt
die mag je dan terug zoeken, want sinds ik dat seizoen Dexter heb gezien vind ik haar er iig niets op lijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ho, zelfs jij zei dat ze er wel een kléin beetje op leek
Okee, hier heb ik Borisz al:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die mag je dan terug zoeken, want sinds ik dat seizoen Dexter heb gezien vind ik haar er iig niets op lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Op F5 blijven rammenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geluk waarschijnlijk, er komen altijd nog wat kaarten terug die niet betaald zijn, paar minuten later kreeg ik ook niets meer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:04 schreef TAV74 het volgende:
Als jij er zo lang naar moet zoeken ga je haast denken dat ik dat nooit gezegd heb
I will hunt you down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ja, soms lukt dat idd.quote:
Hahahaha....ik zat op een gegeven moment maar met drie man. Toen ging de muziek ook harderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef minilot het volgende:
..dansje doen op leeg kantoor.
Nog een uur en drie kwartier.
HONGER!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]blijft hilarisch dat je dat vindt..
Ja!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hilarisch in de Wilde Keuken...mosselen - oesters - ledlicht- windmolens voor 30 euro materiaal
# uitvinders![]()
Was weer leuk, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef AnneX het volgende:
![]()
Hilarisch in de Wilde Keuken...mosselen - oesters - ledlicht- windmolens voor 30 euro materiaal
# uitvinders![]()
Geen kinnesinne op zich, wel een heul lastige werksituatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef AnneX het volgende:
Ben benieuwd hoe de werkdagen waren van B.?
Evt. In de mail...![]()
Is er geen kinnesinne met de collega's die ( mogen) blijven.
En reorganiseren hullie de poli's terwijl jullie daar werken?
Of gaat het gelijk 1 juni in, als jullie los zijn.
Het moest toch centraal ? als " gooi de C.singel maar weer open.."
# vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mot vooral in de gaten houden dat B. niet degene is die overspannen raakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zorgen dat jij als eerste terugkomt als die ene overspannen naar huis wordt gereden?
Mja, met dat hele stressgedoe wordt iedereen wel bijna overspannen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot vooral in de gaten houden dat B. niet degene is die overspannen raakt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga haar he-le-maal gek makenNaja, haar 'pesten' is ook niet echt leuk natuurlijk maar neem aan dat je dat niet gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel dat het iedereen allemaal gauw teveel wordt nu en ik hoop echt dat het in de loop der tijd allemaal wat beter gaat met jullie.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het gelezen. Jullie liggen elkaar niet echt. Maar haar helemaal gek maken klinkt niet echt van je het, daar sta je boven.
Ik ben bang dat de meesten straks veel vrij nemen (groot gelijk) of zelfs helemaal niet meer komen. Helpt het ziekenhuis ook mee om nwe banen voor jullie te zoeken?
En die mag blijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Teamleider mijdt angstvallig plaats delict
Ik snap dat ook niet eigenlijk, maar het zou me niet verbazen als dat komt omdat het gezien wordt als bezuinigingsoperatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Toch vreemd hoor, dat last in first out principe en dan gewoon met de incapabele mensen blijven zitten
Al een maand minstens geen wow aangeraaktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap dat ook niet eigenlijk, maar het zou me niet verbazen als dat komt omdat het gezien wordt als bezuinigingsoperatie.
WoW jij nog wel eens?Ik was net online
Jij niet
Dan moet ik die eerst regelen, maareh...denk niet dat ik veel beter ben hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al een maand minstens geen wow aangeraaktIk ben Skyrim aan het spelen. Wil je mijn companion zijn? Die van mij is heul erg slecht in sneaken en loopt over elke trap
Ahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Simcity ziet er ook mooi uitGa ik ook wel spelen, ben dol op al die Simspellen.
(enne, Skyrim is gewoon single player, maar ik zou willen dat je het met z'n tweeen kon spelen!)
Ja vond t al vreemd, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldWant als je B een beetje kent (en dat doe je) dan weet je domweg dat ze zoiets niet meent.
het is een hijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
En die mag blijven![]()
Je gaat haar gewoon tegenkomen / aanspreken in de wandelgang![]()
Maandag pas...
Nu ga je leuke dingen doen.
PvA : Solli's en cv's rondmailen en bellen.
opties
2X gelijk. Zo jammer, al die kennis over de balk. Mensen die zoveel energie, vrije tijd, liefde en aandacht in het rkz hebben gestopt, gewoon weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldWant als je B een beetje kent (en dat doe je) dan weet je domweg dat ze zoiets niet meent.
Toch vreemd hoor, dat last in first out principe en dan gewoon met de incapabele mensen blijven zitten
ftf pro-actief ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is een hij![]()
Ik ben pro-aktief bezig en heb al wat dingetjes in het vuur!
Wél een mooi nieuw logo op de buitenkantquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2X gelijk. Zo jammer, al die kennis over de balk. Mensen die zoveel energie, vrije tijd, liefde en aandacht in het rkz hebben gestopt, gewoon weg.
Tis net de show van Theo maassen zei ik vandaag ; allemaal weg.
Tof van die dingen in het vuur!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
FFt hoe was je eerste week?
En hoest met je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Werk:Klinkt lekker positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop echt dat het dit keer een rake keuze is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zo leuk dat nu we bij je geweest zijn ik in mn hoofd heb hoe dat eruit zietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef AnneX het volgende:
Vanavond vergeten bijtijds de wasmachine leeg te halen![]()
Lig ik nog een klein half uurtje naast de droger
Ik hoop en duim ook dat het eindelijk eens leuk en uitdagend is. In de voedingsmiddelen werken is voor mij al een grote pre. Bloemen hebben me nooit geïnteresseerd dus echt verder zou ik daar ook niet in komen denk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker positief!
Hoop echt dat het dit keer een rake keuze is.
Omdat zequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg net een kadootje van g
Kaartje voor Kyteman
Ik ga t zien, misschien welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, jij bent jij, Vork is Vork
Misschien krijg je straks wel contacten in de buurt van Vork, kun je hem weer verder helpen.
Hoest met de jeuk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb al 4 dagen geen krampaanvallen meer. Gaan de injecties dan toch helpen.
Ik begrijp dat je dat zo ervaart, maar Steer heeft ook gelijk! Misschien heb jij straks de contacten die hij kan gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Er hier positief over praten voelt wel wat lullig naar Vork, en ook jou toe.
Als Vork hier dichterbij woonde kon ik voor hem ook zoeken naar iets in de voedingsmiddelenindustrie en productontwikkeling, met liefde...
Kyteman live is zooooo tofquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg net een kadootje van g
Kaartje voor Kyteman
Hoop dat het dan weer zo mooi is voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ff rustig aan, morgen mss aan de wandel
Fijnfisjenieeeequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hm, link doet het niet
Stopt vingers in oren en zingt heel hard Tralalalaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hm, link doet het niet
De culturele genoegens van je woonplaatsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
'Het glas is keivooooool, zo keivooooooool, met bieerrrrrr'
(op de melodie van 'Skyfall' van Adele)
Eens...quote:
Ik woonde altijd in een buitenwijkje, niet midden in de herrie zoals nuquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eens...![]()
Je woont toch al langer in 040!![]()
Ben je nu klaar met raamkozijnen zwartmaken...?![]()
#ziet er beter uit dan ik had verwacht
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:18 schreef AnneX het volgende:
Terwijl de gehaktsaus - voor de macaroni straks - opstaat, loopt mn. AnneX door Wales,
aan de hand van de foto's van Sunny.![]()
Dat heb je als je fototoestellen offshowt...![]()
En lekker bezig met je hardloop cursus![]()
Checkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah zo! Meer foto's en verhaaltjes op onze site mocht hij zich vervelenEn doe hem de groeten!!
Je mág in theorie de deur uit gedurende de rijstijd hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:31 schreef golfer het volgende:
Mijn maisbroodje staat voor de 3e rijs. Kan zo de oven in. Toch wel een middagvullende bezigheid zo'n brood maken.
jaaaaaaa ik ga weer eens lekker voor die blanda koken adoeeeeeequote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:35 schreef golfer het volgende:
Er wordt hier voor mij gekookt. Ik geloof dat er ajam ketjap op het menu staat.
Gelukkig aankomende maandag vrij. De hele dag de keuken in!quote:
Niet te veel zuipen hè? Anders ben je alweer dronken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik krijg vnv buffet met hapjes voor en na ook nog. Rollend naar huis
lalaLALalalalalalaaaaaa, begint alquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te veel zuipen hè? Anders ben je alweer dronken.
als ik het plaatje bekijk ziet het er toch heel anders uit dan de soep die in Thailand geserveerd word.quote:
Ja zal best. En pittigheid kan natuurlijk worden opgevoerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:22 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik het plaatje bekijk ziet het er toch heel anders uit dan de soep die in Thailand geserveerd word.
en waarschijnlijk is deze ook een stuk minder pittig.
Lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef golfer het volgende:
Allemaal een fles erbij vandaag. Ik heb de Macallan 12y sherry oakcask aangeschaft.
vandaag viel wel mee. maandag is het pas echt "feest" een enkele zaak is open tot 16:00 uur maar de meeste gaan om 12:00 uur al dicht. als ze al open gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef Vork het volgende:
Ik was al bijna vergeten dat het alweer zover was. Maar goed dat ik op tijd was vertrokken voor wat boodschappen over de grens, want de winkels gingen om die reden al veer eerder dicht. Wat ook opvallend was is dat alle Duitsers in de supermarkt verkleed waren (zelfs sommige medewerkers) en de Nederlanders niet. Ik heb mijn portie koeien, kippen en varkens (je zou toch haast een thema gaan vermoeden) wel weer gehad voor de week. Gelukkig geen carnaval in Arnhem (op een enkele losse locatie na)
Het was voor mijn gevoel ook nog niet begonnen, maar iedereen was in Elten alvast maar verkleed. En ook gewoon niet eerst boodschappen doen, je omkleden en feesten. Nee, deze mensen zijn nog net niet vandaag wakker geworden in hun feestkloffie. Gelukkig heb ik wijs besloten om vandaag te gaan ipv maandagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
vandaag viel wel mee. maandag is het pas echt "feest" een enkele zaak is open tot 16:00 uur maar de meeste gaan om 12:00 uur al dicht. als ze al open gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
smaak valt wel mee en is niet overheersend. wat eerder opvalt is de geur. niet vies maar "anders" dan normaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik begon niet
Is het niet een heel aanwezige smaak?
Wat een k-site, die kilroy.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Soms is de NS gewoon
Dit was er gebeurd tussen Hoogeveen en mijn werk: http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Soms is de NS gewoon
Dit was er gebeurd tussen Hoogeveen en mijn werk: http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
En vanaf de andere kant kwamen ook geen treinen meer want daar was op het zelfde traject iemand voor de trein gesprongen: bussen ook allemaal die kant op dus![]()
Op station Hoogeveen uitgelegd dat ik naar mijn werk in het ziekenhuis moest. Hebben ze een taxi gebeld en was ik 5 minuten te laat op mijn werk(had al gezegd dat het wel een uur kon duren)
Daar stonden die foto's van dat arme kevertje onder de treinquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar stonden die foto's van dat arme kevertje onder de treinEn je mag ze niet doorlinken, dus dan maar zo.
En ja, Sun, zo kan het dus ookIk vond het geweldig!
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is wederom net alsof iemand los is gegaan met een poederblusserbeetje rommelige sneeuw dus. Maar niet veel. Op de grond blijft het niet eens echt liggen verder. Vanochtend wel in een dun laagje op het gras door de sneeuw hardgelopen. Mooi gezicht
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Owwwww... *zwijmel* dat is geen poederblussersneeuw meer maar lobbigeslagroomsneeuw![]()
Mijn tuintafel ziet er poederblusserachtig uitquote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ligt amper iets. Klein beetje wit op stukjes van de stoep en in de berm, verder niets.
Jep, mensen die dagelijks met de trein rijden zijn murw geslagen.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:27 schreef Vork het volgende:
. Maar de klagers op station zoals Isa die omschreef zijn vaak niet de mensen die de echte dagelijkse treinellende meemaken. Dagjesmensen, die klagen het hardst.
Ik heb ook jarenlang uren in de trein gezeten en ook veel uren teveel. Ellende genoeg, maar uiteindelijk reed de trein vaker op op tijd dan niet.
wijst naar gquote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef Isabeau het volgende:
, maar ook dat de trein te laat was....om 7:20 terwijl de trein om 7:25 vertrektDe trein reed binnen om 7:24 en zijn vrouw: 'oh, hij is op tijd hoor!' hij: 'vertrektijd is 7:25 en dat haalt hij nooit meer, dus is hij te laat'
)
Oooh, smul met spercieboontjes ?!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:52 schreef golfer het volgende:
Sucadelapjes zitten in de pan. Sudderen maar.
Nee, met waspeen en tomaat en kastanjechampignons.quote:
Ik vind het knapquote:Op zondag 10 februari 2013 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Leuk zo'n personeelsfeestje ter ere van de nieuwe medewerkster![]()
En ik heb geen enkele moeite met het wisselen van diensten. Ik switch net zo gemakkelijk van dag naar nacht als omgekeerd. Goed, ben zo'n eerste dagdienst direct na een nachtdienst wel moe, maar niet extreem of zo.
Lekker hè? Weer gewoon 's avonds kunnen feesten en niet er aan te hoeven denken dat je midden in de nacht weer naar het werk moet.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik sliep pas om 2.45u maar kwam er rond 13.30u pas uit. Beetje sloom filmpjes en tv kijken vandaag.
Dat je kinds wordt betekend niet dat je je puberaal moet gedragen, schat...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hè? Weer gewoon 's avonds kunnen feesten en niet er aan te hoeven denken dat je midden in de nacht weer naar het werk moet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hè? Weer gewoon 's avonds kunnen feesten en niet er aan te hoeven denken dat je midden in de nacht weer naar het werk moet.
herkenbaarquote:Op zondag 10 februari 2013 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieZelfs in mijn vakantie ben ik niet veilig voor vragen van collega's
En ik ben nog zo gek om te reagerenquote:
Tel uitquote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik ben nog zo gek om te reagerenMaar goed....leverancier vertelt dat-ie nu toch eens zijn werk moet gaan doen. En collega's geinstrueerd wat er morgen moet gebeuren. Nu eens kijken hoe lang het duurt voor ze morgen aan de lijn hangen
Dat wordt nog wat straksquote:
Als alles goed gaat .... tot 25 februariquote:
Ik ga ook Simcity spelenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Als alles goed gaat .... tot 25 februariNet SimCity besteld bij Amazon
Jammer dat die niet op tijd voor mijn vakantie gaat komen
![]()
Ik heb maar 1 plan: uitrusten en puinruimen en kijken of we weer ff normaal kunnen leven ipv continue bankhangen, slecht eten en niks doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ook Simcity spelen
Wel lekker lange vakantie, PHeb je al allemaal plannen, met je neefje bijv?
huh? wat? kunnen we samen bouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb maar 1 plan: uitrusten en puinruimen en kijken of we weer ff normaal kunnen leven ipv continue bankhangen, slecht eten en niks doen.
Enneh...ik bespeur een samenwerking. Probeer nog ff in de FOK! regio 3 te komenZie topic in GAM
Je hebt serieus geen idee? Je werkt zometeen samen in max. 16 steden. Ze hebben de gameplay iets aangepast tov de oudere versies. Het is nu ook helemaal online a la WoW.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? wat? kunnen we samen bouwen?
Enne, zin om een dag te wandelen om aan die gezondheid te werken?
En dan hebben we het over vrijdag de 15e? Of de 22e?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Volgende week vrijdag ben ik vrij. Zaterdag een afspraak. Zondag vrij.
Ik geloof dat ik beide vrijdagen vrij benquote:Op zondag 10 februari 2013 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
En dan hebben we het over vrijdag de 15e? Of de 22e?
24e dan? De 17e ga ik iemand leren fotograferenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik beide vrijdagen vrij benAls er treinverkeer bij komt kijken dan geloof ik dat zondag handiger is ivm GC / Het trein-ticket-acties-topic (als ze er nog zijn)
De vraag is hoeveel km ik vol ga houdenquote:
24 werk ik, uiteraardquote:Op zondag 10 februari 2013 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
24e dan? De 17e ga ik iemand leren fotograferenEn waar gaan we naar toe? En moeten we die niet via PM gaan regelen
Houd je wel bezig G ..quote:Op zondag 10 februari 2013 19:08 schreef golfer het volgende:
Om de restjes draadjesvlees van het stoofpotje toch nog goed te gebruiken zelf een salpicon gemaakt. Straks een hele nacht de koeling in en morgen draadjesvleeskroketten van maken.
Ja, best wel even een (leuk) werkje.quote:
Al gegeten en enig idee hoeveel er over is of heeft B al het draadjesvlees opgegeten ...quote:Op zondag 10 februari 2013 19:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, best wel even een (leuk) werkje.
En de 23e?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24 werk ik, uiteraardEn misschien wel
En over wandeldates gesproken. Weet iemand hoe het met krakje gaat? Ik hoop allemaal goed, maar ik heb er al heel lang niet meer gezien en gesproken.
Dat kan wel, maar dan begin ik 's nachts dus met mijn nachtdienst en wil ik met het avondeten thuis zijnquote:
Dus nu krijgen we de "van G's"en die heten de "Voor B's"quote:Op zondag 10 februari 2013 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgemaakte kroketten zijn jum!
Ik had vnv een Kwekkeboom maar een Van Dobben besteld. Zeggen ze; 'dat is hetzelfde. Bedrijf heet Van Dobben maar de kroketten heten Kwekkeboom'.
Ja doei
Je bent lastigquote:Op zondag 10 februari 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan begin ik 's nachts dus met mijn nachtdienst en wil ik met het avondeten thuis zijn
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:08 schreef golfer het volgende:
Om de restjes draadjesvlees van het stoofpotje toch nog goed te gebruiken zelf een salpicon gemaakt. Straks een hele nacht de koeling in en morgen draadjesvleeskroketten van maken.
Al gegeten. Ik denk dat ik er nog wel een stuk of 4 grote kroketten van kan draaien morgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
Al gegeten en enig idee hoeveel er over is of heeft B al het draadjesvlees opgegeten ...
Golfer, als je eens sucade hebt, die mooi gemarmerd is, snij dan de zeen er uit en bereid de vleesstukken als steak. Goddelijk lekker!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Al gegeten. Ik denk dat ik er nog wel een stuk of 4 grote kroketten van kan draaien morgen.
Die vries ik dan lekker in.
I know. Dit waren gewoon supermarktsucadelapen en die waren wel prima als draadjesvlees na een uurtje of 5 sudderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, als je eens sucade hebt, die mooi gemarmerd is, snij dan de zeen er uit en bereid de vleesstukken als steak. Goddelijk lekker!
18 & 19 feb vrijquote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent lastigHoe zit jij uberhaupt de week van 18-22 feb?
18e it is! Weet jij een leuke wandeling?quote:
Leuke plekjes genoeg in Nederland, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
18e it is! Weet jij een leuke wandeling?
Klinkt ook handigquote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zal wel een tablet geweest zijn. Meeste reader-apps bieden deze mogelijkheid. Wat ik zelf prettig vind is de woordenboek functionaliteit. Gewoon een woord aanraken en *popup* meteen een vertaling of definitie.
Jep, zo'n eentje met lichtgevende pixels.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt ook handigEn met tablet bedoel je dan dus de iPads en dergelijke, toch?
Ja, da's wel wat minder eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 23:58 schreef Isabeau het volgende:
In het hotel vorige week waren alle kinderen continue met tablets aan de gangOnder het eten, in de gang etc. Ik herinner de 3 kinderen van de groep die altijd naast ons zaten met het eten alleen maar met gebogen koppies waar het schijnsel van de tablet op viel. En al starend en vingervegend op de tablet ging er af en toe ook nog een hapje eten hun mond in (allemaal onder de 10 zo te zien). En bij het skiën zaten jongeren vaak aan de kant van de piste op de grond hun iPhone te checken.
Mijn moeder vond het ook zo vreemd, maar ik zei dus ook dat het heel makkelijk was en de kinderen wel gewoon aan tafel bleven zitten op deze manier. Ik had me als kind echt enorm verveeld als ik elke avond zo lang aan tafel moest zitten (elke avond 5 gangen diner hè).quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, da's wel wat minder eigenlijk
Voor de ouders makkelijk. Rennen en krijsen de kids tenminste niet zo. Vroeger had je daar de TV voor.
Elke avond een lang diner met dezelfde tafelgasten? Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik dacht dat je van eten hield
Leukquote:Op zondag 10 februari 2013 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke plekjes genoeg in Nederland, dus dat komt wel goed.
Ja en die zijn ? Die veenkloten dan ?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:26 schreef golfer het volgende:
Duitse grammatica en naamvakken zal ie leren!
Rijtjes uit de kop stampen!
Alle Oost-Groningse veenkoloniën uit de kop leren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Nog een slokje wijn ter ere van schdochter L een gezongen verjaardagsboodschap op haar FB gezet netEindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de revalidatie herinner ik mij vooral dat je maar éen kilo per week meer mocht
gaan tillen.
En hoewel ik beter wist - na 5 jaar neurochirurgie ok - alsof de rug doormidden
was gezaagd !![]()
Een snel herstel gewenst, met een peuter J om haar heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Nog een slokje wijn ter ere van schdochter L een gezongen verjaardagsboodschap op haar FB gezet netEindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat verlichting geeft
Bij gratie gods.
Confidence through competence
Ik vrees dat er een nog ergere hardliner komtquote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
EindelijkHoop dat het wat verlichting geeft
Bij gratie gods.
Zien er goed uit.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef golfer het volgende:
Zo, kroketten gedraaid volgens de methode Cees Holtkamp. Best wel nog even werk.
4 in de vriezer voor een andere keer en 2 in de koeling voor vanavond-laat.
[ afbeelding ]
Ja, viel best tegen nog.quote:
quote:Je hebt ze toch wel gescheiden ( in folie) ingevroren ?
Ooit maakte sch.ma er ladingen van bij familieweekeinden en heeft het zoonlief geleerd.quote:
Ik dacht ook even dat Steer's commentaar over de paus ging, maar het ging toch echt over de hernia-operatie van sch.dochterquote:Op maandag 11 februari 2013 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vrees dat er een nog ergere hardliner komt
Ohquote:Op maandag 11 februari 2013 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat Steer's commentaar over de paus ging, maar het ging toch echt over de hernia-operatie van sch.dochter
Er is zakelijk veel te doen daarquote:Op maandag 11 februari 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, is er zakelijk nog zoveel te beleven in het NoordenOf moet je naar de NAM?
Iets met wat de boer nie kent, vreet ie nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef z80 het volgende:
wat een ophef om het paardenvlees. mensen die gruwelen van een stukje lekker paardenvlees maar wel snacks vol met paardenvlees naar binnen schuiven.
Dat is het punt niet echt lijkt me. Als je rundvlees op de verpakking zet moet dat er ook inzitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef z80 het volgende:
wat een ophef om het paardenvlees. mensen die gruwelen van een stukje lekker paardenvlees maar wel snacks vol met paardenvlees naar binnen schuiven.
Ik zit eraan te denken om speciaal naar de paardenslager te gaan voor een lekkere paardenworstquote:Op maandag 11 februari 2013 21:24 schreef z80 het volgende:
Dat vooral ja. Dat was ook de eerste reactie van Cameronquote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet echt lijkt me. Als je rundvlees op de verpakking zet moet dat er ook inzitten.
Pas maar op, straks is het rundvleesquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb paardenrookvlees in de koelkast liggen, heerlijk! Maar ik was er dus wel van op de hoogte dat het dat was toen ik het kocht
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks is het rundvlees
dat het op de verpakking moet staan klopt.volledig mee eens, maar ik had het meer over de reportage die op tv was.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet echt lijkt me. Als je rundvlees op de verpakking zet moet dat er ook inzitten.
Tja, genoeg mensen die paarden als 'huisdieren' zien, dus zo gek vind ik dat niet. Is hun goed recht.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
dat het op de verpakking moet staan klopt.volledig mee eens, maar ik had het meer over de reportage die op tv was.
werden mensen gevraagd of ze een stukje paardenvlees wilden proeven. en bij het woord paard liepen ze met een vies gezicht weg.
en we eten met zijn alle geen huisdieren? kip, konijn en in wat mindere maten varken.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, genoeg mensen die paarden als 'huisdieren' zien, dus zo gek vind ik dat niet. Is hun goed recht.Ze missen er wel een goed stukje vlees mee, maar ja. Als je mij hond voor houdt dan trek ik ook een gezicht en verklaar ik je voor gek
Tja mensen verschillen, dat jij er geen problemen mee hebt betekent niet dat andere mensen dat ook niet mogen hebben he..quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef z80 het volgende:
[..]
en we eten met zijn alle geen huisdieren? kip, konijn en in wat mindere maten varken.
zolang het niet mijn huisdier is heb ik geen moeite mee.
Zo vreemd is dat toch niet? Ik eet ook niet alle vleessoorten, ook al zou ik mezelf best uit kunnen leggen dat het eigenlijk niet uitmaakt of ik hond of koe eet.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
dat het op de verpakking moet staan klopt.volledig mee eens, maar ik had het meer over de reportage die op tv was.
werden mensen gevraagd of ze een stukje paardenvlees wilden proeven. en bij het woord paard liepen ze met een vies gezicht weg.
Een soort culturele aversie, denk ik dan maar. Ik wil ook geen paardenvlees hoor, ook omdat ik zelf een paard heb gehad. Zelfde met honden- of kattenvlees, dat vindt iedereen heel normaal dat je dat niet wilt eten, terwijl het natuurlijk ook 'gewoon' vlees is. Alhoewel kat volgens mij niet lekker is, had iets te maken met roofdieren versus prooidieren. Klok - klepel.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Ik eet ook niet alle vleessoorten, ook al zou ik mezelf best uit kunnen leggen dat het eigenlijk niet uitmaakt of ik hond of koe eet.
Psies.. Leven en laten leven.. of meer nog: eten en laten eten in dit gevalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort culturele aversie, denk ik dan maar. Ik wil ook geen paardenvlees hoor, ook omdat ik zelf een paard heb gehad. Zelfde met honden- of kattenvlees, dat vindt iedereen heel normaal dat je dat niet wilt eten, terwijl het natuurlijk ook 'gewoon' vlees is. Alhoewel kat volgens mij niet lekker is, had iets te maken met roofdieren versus prooidieren. Klok - klepel.
Maar als iemand anders paard of zelfs hond wil eten: ga je goddelijke gang hoor.
Had ik je al een gelukkig nieuwjaar gewenst?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Het lijkt me voornamelijk culturele aversie
En heerlijk! Krokant golfkampkorstje met heerlijke draadjesvleesch vullingquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef golfer het volgende:
Zo, kroketten gedraaid volgens de methode Cees Holtkamp. Best wel nog even werk.
4 in de vriezer voor een andere keer en 2 in de koeling voor vanavond-laat.
[ afbeelding ]
Looking goodquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En heerlijk! Krokant golfkampkorstje met heerlijke draadjesvleesch vulling![]()
[ afbeelding ]
Achquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik je al een gelukkig nieuwjaar gewenst?
Bij deze alsnog (iets te laat).
Ook goedemorgen. Opstaan. Koffie. Of zoquote:
Werken? Wat is dat?quote:
Datgene waarvoor ze je elke dag bellenquote:
Het blijft nu beperkt tot mailenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Datgene waarvoor ze je elke dag bellen
Na afloop: een beloning !quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Zo maar eens naar de tietenplettert
vorige keer kon ik me er niet toe zetten en ben ik niet op komen dagen
Beloning : haarverf, mooie sjaal en sinaasappelchocola gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Na afloop: een beloning !![]()
Sterkte, ben altijd weer vergeten hoe erg het was... Tot de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |