De steek op, en pak aan, de scepter, verkiezingen Raad van Elf, de Jeugdraad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar beginnen ze dan mee?
Omkleden?
Écht, ik kwam als stadse uit het Haagje in 040quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef borisz het volgende:
En vanaf zondag(hoewel zaterdag wordt er bijgetrokken) is het drie dagen feest waarna ze woensdag op aswoensdag in coma liggen en de veertig dagen daarna gaan vasten(hoewel geen katholiek zich daar meer aan houdt).
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef golfer het volgende:
Zo'n katholiek feestje heeft heel wat voeten in de aarde.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef TAV74 het volgende:
Rare pakjes, zuipen, overspel, ontucht en dan de dag erna schijnheilig doen; het Katholieke karakter is in ieder geval nog duidelijk aanwezig.
Eens.. en het is ook niet eens een vrije dagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
Alles voor de commerciequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AnneX het volgende:
De allerergste van alle kul "feest" dagen - buiten 2e Paas- en Pinkster- en Kerstdag vind ik de ongein van Valentijnsdag![]()
Het is de rotzooi waarmee het gepaard gaat.
# Koningsdag
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, ik heb twee sportinstructrices die enorm op jou lijken! Heb je familie in Groningen??
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag heeft mn zusje geprobeerd een kaartje voor me te bemachtigen voor t concert van Beyonce. Mislukt, en extra concert ook. Net aan.
Zo balen want das t enige concert wat ik graag wil zien. Beide waren in een kwartier uitverkocht en de wachtrij was al sinds vanochtend vroeg.... Klote!
Zij zingt live en danst erbij. Alleen bij Obama niet maar dat moest. Zij is echt MEGA goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, dat scheelt weer veel geld betalen voor iemand die playbacked.
Nu staan ze al erop voor 600 per 2quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles voor de commercie
DIKKE vlokken sneeuw hier nuEn echte sneeuw, geen waterige troep.
FFT, vlák voor het concert op marktplaats etc kijken. Soms worden mensen ziek of zijn er familietoestanden waardoor ze nog snel hun kaartje voor de normale prijs kwijt willen raken.
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu staan ze al erop voor 600 per 2
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn mensen die geld willen verdienen! Je moet de mensen hebben die helaas niet kunnen gaan en ze nog snel op marktplaats zetten. Die vragen niet dat soort bedragen, die zijn al blij als ze de kostprijs terug krijgen. Zo heb ik nog elk uitverkocht concert waar ik naartoe wilde kunnen bezoeken.
En 1 kaartje is al veel makkelijker dan 2 of meerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ga ik zeker doen. Ik hoefde maar 1 kaartje. Wilde zo graag dat ik alleen niet erg vond. Maar idd paar dagen van tevoren checken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
Ik zat even bij ticketmaster te kijken, maar ik kan nog gewoon kaarten bestellen hoor. Het is dat ik ze niet wil.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nope.. maar wel zo'n gezicht waarvan mensen altijd vinden dat het ze bekend voor komt..
Misschien kun je blaadjes plukken van een vensterbankplant en daar op knabbelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef minilot het volgende:
Verder.. Alleen op kantoor. Honger, en niks bij me. Daarbij enigzins verveeld.
Zijn van plastic.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je blaadjes plukken van een vensterbankplant en daar op knabbelen![]()
![]()
Geluk waarschijnlijk, er komen altijd nog wat kaarten terug die niet betaald zijn, paar minuten later kreeg ik ook niets meer.quote:
Daar lijkt ze nog steeds helemaal niets op, maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordtquote:
Ho, zelfs jij zei dat ze er wel een kléin beetje op leekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar lijkt ze nog steeds helemaal niets op, maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordt
die mag je dan terug zoeken, want sinds ik dat seizoen Dexter heb gezien vind ik haar er iig niets op lijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ho, zelfs jij zei dat ze er wel een kléin beetje op leek
Okee, hier heb ik Borisz al:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die mag je dan terug zoeken, want sinds ik dat seizoen Dexter heb gezien vind ik haar er iig niets op lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Op F5 blijven rammenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geluk waarschijnlijk, er komen altijd nog wat kaarten terug die niet betaald zijn, paar minuten later kreeg ik ook niets meer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:04 schreef TAV74 het volgende:
Als jij er zo lang naar moet zoeken ga je haast denken dat ik dat nooit gezegd heb
I will hunt you down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ja, soms lukt dat idd.quote:
Hahahaha....ik zat op een gegeven moment maar met drie man. Toen ging de muziek ook harderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef minilot het volgende:
..dansje doen op leeg kantoor.
Nog een uur en drie kwartier.
HONGER!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]blijft hilarisch dat je dat vindt..
Ja!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hilarisch in de Wilde Keuken...mosselen - oesters - ledlicht- windmolens voor 30 euro materiaal
# uitvinders![]()
Was weer leuk, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef AnneX het volgende:
![]()
Hilarisch in de Wilde Keuken...mosselen - oesters - ledlicht- windmolens voor 30 euro materiaal
# uitvinders![]()
Geen kinnesinne op zich, wel een heul lastige werksituatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:53 schreef AnneX het volgende:
Ben benieuwd hoe de werkdagen waren van B.?
Evt. In de mail...![]()
Is er geen kinnesinne met de collega's die ( mogen) blijven.
En reorganiseren hullie de poli's terwijl jullie daar werken?
Of gaat het gelijk 1 juni in, als jullie los zijn.
Het moest toch centraal ? als " gooi de C.singel maar weer open.."
# vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mot vooral in de gaten houden dat B. niet degene is die overspannen raakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zorgen dat jij als eerste terugkomt als die ene overspannen naar huis wordt gereden?
Mja, met dat hele stressgedoe wordt iedereen wel bijna overspannen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot vooral in de gaten houden dat B. niet degene is die overspannen raakt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga haar he-le-maal gek makenNaja, haar 'pesten' is ook niet echt leuk natuurlijk maar neem aan dat je dat niet gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel dat het iedereen allemaal gauw teveel wordt nu en ik hoop echt dat het in de loop der tijd allemaal wat beter gaat met jullie.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het gelezen. Jullie liggen elkaar niet echt. Maar haar helemaal gek maken klinkt niet echt van je het, daar sta je boven.
Ik ben bang dat de meesten straks veel vrij nemen (groot gelijk) of zelfs helemaal niet meer komen. Helpt het ziekenhuis ook mee om nwe banen voor jullie te zoeken?
En die mag blijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Teamleider mijdt angstvallig plaats delict
Ik snap dat ook niet eigenlijk, maar het zou me niet verbazen als dat komt omdat het gezien wordt als bezuinigingsoperatie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Toch vreemd hoor, dat last in first out principe en dan gewoon met de incapabele mensen blijven zitten
Al een maand minstens geen wow aangeraaktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap dat ook niet eigenlijk, maar het zou me niet verbazen als dat komt omdat het gezien wordt als bezuinigingsoperatie.
WoW jij nog wel eens?Ik was net online
Jij niet
Dan moet ik die eerst regelen, maareh...denk niet dat ik veel beter ben hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al een maand minstens geen wow aangeraaktIk ben Skyrim aan het spelen. Wil je mijn companion zijn? Die van mij is heul erg slecht in sneaken en loopt over elke trap
Ahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Simcity ziet er ook mooi uitGa ik ook wel spelen, ben dol op al die Simspellen.
(enne, Skyrim is gewoon single player, maar ik zou willen dat je het met z'n tweeen kon spelen!)
Ja vond t al vreemd, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldWant als je B een beetje kent (en dat doe je) dan weet je domweg dat ze zoiets niet meent.
het is een hijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
En die mag blijven![]()
Je gaat haar gewoon tegenkomen / aanspreken in de wandelgang![]()
Maandag pas...
Nu ga je leuke dingen doen.
PvA : Solli's en cv's rondmailen en bellen.
opties
2X gelijk. Zo jammer, al die kennis over de balk. Mensen die zoveel energie, vrije tijd, liefde en aandacht in het rkz hebben gestopt, gewoon weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Je leest het toch anders dan ik hoor. Volgens mij was dat gekscherend bedoeldWant als je B een beetje kent (en dat doe je) dan weet je domweg dat ze zoiets niet meent.
Toch vreemd hoor, dat last in first out principe en dan gewoon met de incapabele mensen blijven zitten
ftf pro-actief ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het is een hij![]()
Ik ben pro-aktief bezig en heb al wat dingetjes in het vuur!
Wél een mooi nieuw logo op de buitenkantquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2X gelijk. Zo jammer, al die kennis over de balk. Mensen die zoveel energie, vrije tijd, liefde en aandacht in het rkz hebben gestopt, gewoon weg.
Tis net de show van Theo maassen zei ik vandaag ; allemaal weg.
Tof van die dingen in het vuur!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
FFt hoe was je eerste week?
En hoest met je moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Werk:Klinkt lekker positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop echt dat het dit keer een rake keuze is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zo leuk dat nu we bij je geweest zijn ik in mn hoofd heb hoe dat eruit zietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:16 schreef AnneX het volgende:
Vanavond vergeten bijtijds de wasmachine leeg te halen![]()
Lig ik nog een klein half uurtje naast de droger
Ik hoop en duim ook dat het eindelijk eens leuk en uitdagend is. In de voedingsmiddelen werken is voor mij al een grote pre. Bloemen hebben me nooit geïnteresseerd dus echt verder zou ik daar ook niet in komen denk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker positief!
Hoop echt dat het dit keer een rake keuze is.
Omdat zequote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg net een kadootje van g
Kaartje voor Kyteman
Ik ga t zien, misschien welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, jij bent jij, Vork is Vork
Misschien krijg je straks wel contacten in de buurt van Vork, kun je hem weer verder helpen.
Hoest met de jeuk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb al 4 dagen geen krampaanvallen meer. Gaan de injecties dan toch helpen.
Ik begrijp dat je dat zo ervaart, maar Steer heeft ook gelijk! Misschien heb jij straks de contacten die hij kan gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Er hier positief over praten voelt wel wat lullig naar Vork, en ook jou toe.
Als Vork hier dichterbij woonde kon ik voor hem ook zoeken naar iets in de voedingsmiddelenindustrie en productontwikkeling, met liefde...
Kyteman live is zooooo tofquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg net een kadootje van g
Kaartje voor Kyteman
Hoop dat het dan weer zo mooi is voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag ff rustig aan, morgen mss aan de wandel
Fijnfisjenieeeequote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hm, link doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |