Brabants is gewoon leuk hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef Ro-ald het volgende:
Badschaap ik heb wel zin om te rellen,al jouw dorpsgenoten zijn er zeker stuk of 10?
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee je komt dom over, wat meestal een weerspiegeling is van de realiteit
ook al doe je dat. kan je dat nog steeds op verschillende manieren zeggen, jouw manier zegt gewoon genoeg over jouw niveau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;p
Je bent dus gewoon impulsief en dom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;p
binnenkort ook maar weer eens doen, krijg nog een JB kapsel zo :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
Straks mijn kop weer laten millimeteren.
Ik ga vanavond voor drinken in mijn kamer en dan los gaan op toffe techno dj's in De Melkweg @ Amsterdamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ro-ald ik eet vanavond alleen en dat vind ik niet leuk kom langs
ohja las ik op twitter gister geloof ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor drinken in mijn kamer en dan los gaan op toffe techno dj's in De Melkweg @ Amsterdam
Ik ga met mijn broertje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ga je in je eentje of gaat iemand mee?
Alleen impulsief, ik weet daarna wel hoe ik t zou moeten verwoordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon impulsief en dom?
pleb alluzzquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef Taexon het volgende:
Frikandelbroodjes en energy![]()
DAT IS HOE WIJ HARDWERKENDE MENSEN ROLLEN
Elke dag frikandellenbroodjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef Taexon het volgende:
Frikandelbroodjes en energy![]()
DAT IS HOE WIJ HARDWERKENDE MENSEN ROLLEN
Dus dan kun je nog zo slim zijn impulsiviteit moet je kunnen controlerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen impulsief, ik weet daarna wel hoe ik t zou moeten verwoorden
Lekker negerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
mijn tandarts is best raar.
zegt ie: ja kun je 14 februari?
ik: nee dan moet ik werken
hij: ohja, want werk is belangrijker dan een kapotte kies...
Ik ga niet vrijvragen voor een tandartsafspraak hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lekker negerenjij hebt andere prioriteiten dan hij heeft
Haha wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
Eens met de tandarts.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
hahaha idiootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijvragen voor een tandartsafspraak hoorEn echt zo bitchy zei hij dat
hoezo?quote:
Ja dat dacht ik ookquote:
Lijkt me niet dat je tand wegrot als je een paar dagen later het gaatje laat borenquote:
Ja inderdaad. En ik ga niet een werkdag van 7-17 afzeggen omdat ik om 10u naar de tandarts zou moeten. Mag ook helemaal niet trouwensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je tand wegrot als je een paar dagen later het gaatje laat boren
Wat heb je dan trouwens een ouderwetse tandarts nog?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik ga niet een werkdag van 7-17 afzeggen omdat ik om 10u naar de tandarts zou moeten. Mag ook helemaal niet trouwens
Klopt, bij ons zeggen ze dat de tandarts dan maar op een andere dag moet dat je vrij bent of je moet zelf een vervanger regelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik ga niet een werkdag van 7-17 afzeggen omdat ik om 10u naar de tandarts zou moeten. Mag ook helemaal niet trouwens
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon je kan ook een uurtje werk skippen en daarna weer werken.
Oh Okè dan is het anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]nee man.
Mijn tandarts zit in Arnhem. Sowieso een uur reizen. En kan niet zomaar weg gaan. Zijn ook verplichtingen die je hebt als je werkt.
Ja, best wel. Is een oude manquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je dan trouwens een ouderwetse tandarts nog?
Ik kan gewoon zelf online mijn afspraken inplannen tot wel 2 maanden daarna.
Ja, heb het nu ook op woensdag gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopt, bij ons zeggen ze dat de tandarts dan maar op een andere dag moet dat je vrij bent of je moet zelf een vervanger regelen
VAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, best wel. Is een oude man
Mijn vader kwam in Arnhem wonen en koos de eerste in het telefoonboek en nu zitten we daar al kei lang. Dus hij is al wel oud
Middagquote:
Haha ja zo is die welquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Om 9 uur in de klas moeten zitten en 12 uur wakker worden.
Kut.
De enige die moet compenseren is hijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
VA ik heb even dat topic heropend trouwens want twentytroll kon zich niet beheersen nadat conflict had gezegd te stoppen
beetje naar ventje jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige die moet compenseren is hij
Welk topic?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
beetje naar ventje ja![]()
Maargoed
heb het heropend en nu hopen dat hij gewoon wegblijft
oh echt?quote:
Alsjeblieft..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij altijd mensen verbeterd moet je het zelf ook goed doen.
Ik verbeter vaak ja, maar als je niet snapt waar die zin vandaan komt en hoe ze het daar uitspreken dan hoef je het ook niet te verbeteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij altijd mensen verbeterd moet je het zelf ook goed doen.
Ja weet ik veel waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik verbeter vaak ja, maar als je niet snapt waar die zin vandaan komt en hoe ze het daar uitspreken dan hoef je het ook niet te verbeteren.
ajbquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar het vandaan komt
Ook al kwam het nergens vandaan, ze zal echt wel weten hoe je het goed schrijft hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar het vandaan komt
een onesiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ook zo'n batman-pyjama
Express zo schrijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al kwam het nergens vandaan, ze zal echt wel weten hoe je het goed schrijft hoor.
Dit is geen discussie hoorquote:
Stuquote:
ja tog iCk schreif gwnn h0e ik \/\/il okejj?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tog iCk schreif gwnn h0e ik \/\/il okejj?
quote:
Ja tuurlijk, ik bewonder je.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FOK-It wilt altijd even op mij reageren,als ik bijv. iets zeg tegen supersof
\/ind juh ditt neit m00i dan?quote:
quote:
Ik herkende het niet zo meteenquote:
Ja, druk vandaag maar het gaat wel goed. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Ellen Page gaat regisseren
Was ook voor VA bedoelt hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, druk vandaag maar het gaat wel goed. Hoe is het met jou?
Zal daar later even naar kijken
Ik weet het niet hoor, we zien wel. Acteren kan ze sowiesoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Ellen Page gaat regisseren
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, we zien wel. Acteren kan ze sowieso
[..]
Weet ook niet meer waar het over gaat hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik herkende het niet zo meteenEn weet ook niet meer het verhaal ofzo
maar die figuren wel
Neem ik meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook voor VA bedoelt hoor![]()
neem je je Macbook gewoon mee naar je werk trouwens of zit je nu wel op je mobiel?
Ze staat de helft van de tijd tegenwoordig in de OP dusquote:
Ik lees de OP nooit ben op mobiel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze staat de helft van de tijd tegenwoordig in de OP dus
?quote:
Oooh, dat heb ik gemist dan, sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja roald en fokict die de hele tijd elkaar af aan het bekken zijn
Er was tot zover nog niet zoveel aan de hand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja roald en fokict die de hele tijd elkaar af aan het bekken zijn
Tante Lien.quote:
Welke tante?quote:
jij weetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke tante?
Tant Lien
Welke Lien?
LEAN BACK
het is ook gewoon leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn stiefbroer zingt dat altijd als hij er is![]()
Ziek word ik er van
quote:
Vond het ook wel meevallen inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er was tot zover nog niet zoveel aan de hand.
huh ze gaan gelijk?!quote:
VAquote:
Bij mij nietquote:
Het aanbod is enig zins discutabel thoughquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je geen plofkip wil, koop je er geen. Iets met vraag en aanbod.
bij mij wel. vet raarquote:
haha jaaquote:
Roroquote:
Als heel veel mensen overstappen op bio-kippen zal gelijdelijk minder plofkip geproduceerd worden, toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het aanbod is enig zins discutabel though
Dat neem ik aan van wel jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als heel veel mensen overstappen op bio-kippen zal gelijdelijk minder plofkip geproduceerd worden, toch?
Oneerlijkquote:
oh dacht wat andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze gaat een Fokker van een dier (kat)
wat wil je dan?quote:
Nee die weet ik nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
elektrotechniek, elektrotechniek, stop. contact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen last van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
Allemaal statussen op fb:
VAKANTIE!!! morgen lekker carnavallen
Lekker misdragen in Oeteldonk jonguh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
Ro dushiquote:
Vakantie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
ah nee manquote:
jooaah lekker veel zuipeeehquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker misdragen in Oeteldonk jonguh!
Kiek em goann, zunne grote vuurbal!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kiek em goann, zunne grote vuurbal!
wow wilde ik ook typenquote:
internetsoulmates jeweettogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
internetsoulmates jeweettog
''Inschuifwaardig''
[ [url=Gaat alleen om een pizza, maarja.]afbeelding[/url] ]
Leuk plaatje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
internetsoulmates jeweettog
''Inschuifwaardig''
[ [url=Gaat alleen om een pizza, maarja.]afbeelding[/url] ]
ohnee, ging niet daarom hoor. maar omquote:
HET IS EEN PIZZAquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ohnee, ging niet daarom hoor. maar om
inschuifwaardig
Gezellig als er neit weer een nutteloze discussie isquote:
Hertog Jan? Vanavond ga ik ook aan het bier,maar dan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ro-ald
Heb net een kratje gehaald, staat nu koud te worden voor vanavond
ja ik snapte hem nietquote:
was die er dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezellig als er neit weer een nutteloze discussie is
Nee Dommelschquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hertog Jan? Vanavond ga ik ook aan het bier,maar dan in Amsterdam.
ja over hoe ik schreefquote:
Dommelsch is af en toe ook wel te doen ja. Jep Melkweg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee DommelschMelkweg ging je toch?
hahaa jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las net terug ja![]()
Zo zeggen ze dat gewoon in het liedje
Jij weetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las net terug ja![]()
Zo zeggen ze dat gewoon in het liedje
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dommelsch is af en toe ook wel te doen ja. Jep Melkweg.
de mijne staat in de Carnawat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dorp bij mij in de buurt staat op 19_____
Ik heb adhd dus dat lukt moeilijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen impulsief, ik weet daarna wel hoe ik t zou moeten verwoorden
Niet gebroken? Jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef AppelCake het volgende:
Mijn knieschijf ging vandaag uit de kom
Slecht wantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fantastisch, met jou dan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef AppelCake het volgende:
Mijn knieschijf ging vandaag uit de kom
http://www.carnavalzwaag.nl/ staat er niet eens bijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.carnavalzwaag.nl/ staat er niet eens bijgroter dan die in Den Helder
Ik zong een liedje van Nicki Minaj en toen ik zat te springen draaide ik verkeerd met mijn been en toen auw.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar dan
haha hommoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zong een liedje van Nicki Minaj en toen ik zat te springen draaide ik verkeerd met mijn been en toen auw.
Maar goed ook zo liet 'God' zien aan jou dat het slechte muziek is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zong een liedje van Nicki Minaj en toen ik zat te springen draaide ik verkeerd met mijn been en toen auw.
Karmaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou wees blij, of vind je carnaval leuk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://www.carnavalzwaag.nl/ staat er niet eens bijgroter dan die in Den Helder
xdxd #nohommoquote:
Volgens mij wilde hij gewoon niet dat ik nog 10 km moest lopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar goed ook zo liet 'God' zien aan jou dat het slechte muziek is.
Nee, ik heb de touwtering aan carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou wees blij, of vind je carnaval leuk?
op de brommer was het fucking koud daarom liep ik in winterjas en sjaal, 5 graden valt wel mee jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
Mensen lopen in wintrjassen en dikke sjaal en handschoenen buiten. En kom ik aan met een trui met opgestroopte mouwen. Zo koud is het toch niet meer![]()
goed zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik heb de touwtering aan carnaval
Maar die optocht is wel grappig (vanuit een huiskamer van een maat van me dan), verder geef ik echt geen enkele vliegende neuk.
Is zeer kut.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zou Carnaval best een keer mee willen maken hoor.
Ja in de ochtend is het ook wel kouderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op de brommer was het fucking koud daarom liep ik in winterjas en sjaal, 5 graden valt wel mee ja
Maar dan is blijkbaar alles leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet als je meer dan 10 bier op hebt. Denk ik.
Ik ook welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef Ro-ald het volgende:
Dan is zelfs met jou omgaan leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar dan is blijkbaar alles leuk.
ja inderdaad en het was nog zoooo glad dat een auto 10 km per uur ging rijden en toen viel ik bijna om van sloomheidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja in de ochtend is het ook wel koudermaar als je gewoon buiten loopt is het niet nodig
linkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
godver topic heeft 40 views en geen enkele reactie
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat is weer te veel van het goede.
Ken je dat, trollvotes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze staat wel bovenaan heur.
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu?
Stoer welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
Mensen lopen in wintrjassen en dikke sjaal en handschoenen buiten. En kom ik aan met een trui met opgestroopte mouwen. Zo koud is het toch niet meer![]()
gewoon inhalen danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad en het was nog zoooo glad dat een auto 10 km per uur ging rijden en toen viel ik bijna om van sloomheid
Mensen moeten niet aanstellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je dat, trollvotes?
[..]
Stoer wel
Al een keer gedaan, vond er geen moer 'anquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef Ro-ald het volgende:
Eensquote:
Ik heb de hele winter geen handschoen gehadquote:
Niemand neukt met carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij neukt niet met carnaval?
Oh nee, dat dan weer wel, want, koude handen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter geen handschoen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |