Brabants is gewoon leuk hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef Ro-ald het volgende:
Badschaap ik heb wel zin om te rellen,al jouw dorpsgenoten zijn er zeker stuk of 10?
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee je komt dom over, wat meestal een weerspiegeling is van de realiteit
ook al doe je dat. kan je dat nog steeds op verschillende manieren zeggen, jouw manier zegt gewoon genoeg over jouw niveau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;p
Je bent dus gewoon impulsief en dom?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik zeg alleen iets zonder erbij na te denken ;p
binnenkort ook maar weer eens doen, krijg nog een JB kapsel zo :Squote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
Straks mijn kop weer laten millimeteren.
Ik ga vanavond voor drinken in mijn kamer en dan los gaan op toffe techno dj's in De Melkweg @ Amsterdamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ro-ald ik eet vanavond alleen en dat vind ik niet leuk kom langs
ohja las ik op twitter gister geloof ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor drinken in mijn kamer en dan los gaan op toffe techno dj's in De Melkweg @ Amsterdam
Ik ga met mijn broertje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ga je in je eentje of gaat iemand mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |