SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Onorgineel
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
Nice, waar haal jij ook al weer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:36 schreef ouyevoli het volgende:
Vanavond wel een goeie gedaan trouwens.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Meestal via een huisgenoot.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nice, waar haal jij ook al weer?Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Faal trouwens, ik zat maar te kijken in die ABO SC, waar quote ie me danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nice, waar haal jij ook al weer?
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Ehh, ik begrijp er geen zak vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:50 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Faal trouwens, ik zat maar te kijken in die ABO SC, waar quote ie me dan
Ik hield er geen rekening mee dat je ook hier zat, dus zag je quote alert en ging automatisch naar de ABO SCquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ehh, ik begrijp er geen zak van
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:52 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik hield er geen rekening mee dat je ook hier zat, dus zag je quote alert en ging automatisch naar de ABO SChandig
Soberso.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Oh ja, misschien is het handig om langzamerhand misschien toch op bed te gaan liggen
Maar eerst nog brood smeren
Mwa, nog even door sleutelen aan m'n homepage.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh ja, misschien is het handig om langzamerhand misschien toch op bed te gaan liggenOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ikhouvanjuo.nl?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:00 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Mwa, nog even door sleutelen aan m'n homepage.
Ohja, ik zat er aan te denken om een keer huehue.hu te registreren
Neenquote:
Mja, ook wel eens aan gedacht zo'n kut domein te registeren, maar je hebt er zo weinig aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ohja, ik zat er aan te denken om een keer huehue.hu te registrerenOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja, maar het is wel leuk om dat domein in je programmeer projecten te gebruiken, stel je voor dat ieder van je source bestanden dan begint met hu.huehue ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Mja, ook wel eens aan gedacht zo'n kut domein te registeren, maar je hebt er zo weinig aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral doorgaan zo
Is stoer en je klinkt helemaal niet als een junk hoor.I´ll send you the bill![]()
quote:Trustenquote:
Tis vrijdag
Nou, ik heb dus omdat er een lang weekend aankomt toch een grote zak gehaald, waarvan ik de vorige x zei dat er veuls te weinig inzat en dat ik die niet weer ging halen.
Heb nu een zak vol Haze gekregen voor het zelfde geld, en wat een goeie shit zeg
Zin in weekend
Je weet het niet?!![]()
Zijn er al stoners in de huis? Zometeen even tram pakken naar de shop en wat bier halen. Het is weer vrijdag.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee, vanmiddag na het werk pas.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:35 schreef Piye het volgende:
Zijn er al stoners in de huis? Zometeen even tram pakken naar de shop en wat bier halen. Het is weer vrijdag.
Ja lekker gevoel hélang weekend
Je weet het niet?!![]()
En dat op een vrijdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef Moira. het volgende:
Gatverdamme, moet ik voor het eerst in een week weer werken tot 21:00![]()
![]()
Werk ze
Je weet het niet?!![]()
Ja en morgen ookquote:Maar da's maar van 13:00 tot 17:00
Zo klote dat ik maar 12 uur per week kan werken nog (ze moeten bezuinigen op de uren).
Daardoor verdien ik maandelijks geen klote meer en omdat je maar zo weinig werkt word je er ook rete lui van...
Fuck the EBU.![]()
Een baantje erbij zoeken is geen optie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en morgen ookMaar da's maar van 13:00 tot 17:00
Zo klote dat ik maar 12 uur per week kan werken nog (ze moeten bezuinigen op de uren).
Daardoor verdien ik maandelijks geen klote meer en omdat je maar zo weinig werkt word je er ook rete lui van...Je weet het niet?!![]()
Ja ik heb zelfs een superlang weekend.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:49 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag na het werk pas.
Ja lekker gevoel hélang weekend
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef Moira. het volgende:
Gatverdamme, moet ik voor het eerst in een week weer werken tot 21:00![]()
Superlang weekend houdt in?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs een superlang weekend.
[..]
Wat voor werk doe je?
Ik moet woensdag weer beginnen
Je weet het niet?!![]()
Erbij kan niet, want ik heb geen vaste dagen/uren, dus ik kan niet echt iets vasts erbuiten plannen, dan krijg ik weer gezeur als ik wél weer een keer op ma/di/wo ofzo moet werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Een baantje erbij zoeken is geen optie?
Ik hou wel mijn ogen open voor andere baantjes, maar ik heb nog maar een half jaar dat ik 30u per week kan werken, en sowieso kun je nergens meer 30u per week vinden.
Had hiervoor op 20 plekken m'n CV achtergelaten en sollicitatie ingevuld enzo, en heb van 17 plekken helemaal níéts gehoord, bij 2 werd netjes gezegd dat ze niemand meer nodig hadden, en de ander werk ik nu dus. Ik was al helemaal blij dat ik een 12-32 uren contract kon krijgen, want dat was het meest wat er überhaupt te vinden viel.
Heb een paar maanden 20/25 uur per week gewerkt, maar nu kan dat dus niet meerIk werk bij de Bristolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs een superlang weekend.
[..]
Wat voor werk doe je?hihi
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel naadje inderdaad, hopen dat je dan alsnog meer uren kunt maken binnenkort!Je weet het niet?!![]()
Maandag ook vrij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Superlang weekend houdt in?
Ik moet woensdag weer beginnen
Lekker hoor.O dan is het zeker koopavond?quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
haha jupquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Maandag ook vrij.
[..]
O dan is het zeker koopavond?
Fuck the EBU.![]()
zit er waarschijnlijk niet inquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Impect het volgende:
Dat is wel naadje inderdaad, hopen dat je dan alsnog meer uren kunt maken binnenkort!![]()
Maar dan maar hopen dat ik ergens iets zie voor 30u p/w die iemand willen aannemen voor een half jaartje.
Wel zonde eigenlijk want 't is wel echt leuk werk en een leuk team
Fuck the EBU.![]()
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
zit er waarschijnlijk niet in![]()
Maar dan maar hopen dat ik ergens iets zie voor 30u p/w die iemand willen aannemen voor een half jaartje.
Wel zonde eigenlijk want 't is wel echt leuk werk en een leuk teamcallcenters vragen toch ook altijd wel mensen?
Je weet het niet?!![]()
dat hou ik echt geen half jaar volquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik hoop met je meecallcenters vragen toch ook altijd wel mensen?
Sowieso moet ik dan de hele tijd op en neer reizen met de trein. Voor school is dat prima, voor werk heb ik daar weinig zin in
Fuck the EBU.![]()
Als je te lui bent om de tram naar de coffeeshop te pakken, is dat dan heel erg?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Krantenwijkje om 06:00 's morgens vind ik ook wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat hou ik echt geen half jaar vol
Sowieso moet ik dan de hele tijd op en neer reizen met de trein. Voor school is dat prima, voor werk heb ik daar weinig zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet het niet?!![]()
Jup, hou maar op, stop dr maar meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef Piye het volgende:
Als je te lui bent om de tram naar de coffeeshop te pakken, is dat dan heel erg?
Je weet het niet?!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef Impect het volgende:
[..]
Krantenwijkje om 06:00 's morgens vind ik ook wel wat voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Maar het is wel echt 20 minuten in de tram zitten of zo.quote:
quote:, heb zin aan een dikke snaak. wil vrij nemen vanmiddag maar vind ik jammer van de overuren
Je weet het niet?!![]()
Wees blij dat je niet hoeft te fietsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar het is wel echt 20 minuten in de tram zitten of zo.
Je weet het niet?!![]()
ik moet tot 21:00 dus niet zeurenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef Impect het volgende:
[..], heb zin aan een dikke snaak. wil vrij nemen vanmiddag maar vind ik jammer van de overuren
Fuck the EBU.![]()
True, ik ga gewoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet hoeft te fietsen
Laters peepz.
Das me iets te verquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft zin om in Groningen te chillen?!
Woord.![]()
YoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zal het wel een keer zeggen als ik in Groningen benquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft zin om in Groningen te chillen?!
Je weet het niet?!![]()
Combo tot Dinsdag in Belgenland dus geen wierie voor mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef Impect het volgende:
[..]
Zal het wel een keer zeggen als ik in Groningen benDan staat t pils koud
Ook in moeilijke tijden.![]()
Goeiemiddag! Poeh net pas uit coma ontwaakt, 11:30 ging de wekker maar ben blijven liggen tot 14:00. Oeps!Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Poeh net pas uit coma ontwaakt, 11:30 ging de wekker maar ben blijven liggen tot 14:00. Oeps!
Ben met veel tegenzin rond 10u mijn bed uit gekomen voor school, waar ik eigenlijk niks nuttig heb gedaan, buiten het bedenken van een concept voor een eigen spel dat ik met een groep mensen wil gaan maken. Hoop dat ze het net zo gaaf vinden als ik, een van die mensen was al helemaal enthousiast
Daarna trouwens bij een andere shop wat wietkoekjes gehaald voor volgende week (weer eens bij mijn ouders), en een pure joint, en godver, wat is die ranzig
Sloaperdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Poeh net pas uit coma ontwaakt, 11:30 ging de wekker maar ben blijven liggen tot 14:00. Oeps!
Je weet het niet?!![]()
Kant en klare joints zijn altijd goorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Daarna trouwens bij een andere shop wat wietkoekjes gehaald voor volgende week (weer eens bij mijn ouders), en een pure joint, en godver, wat is die ranzig
Je weet het niet?!![]()
Zijn wietkoekjes lekker?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je weet het niet?!![]()
Deze zijn niet heel ranzig, het is wel een heel ander effectquote:
Had een keer bij roadburn hasjkoekjes op, ik dacht eerst niks te voelen, maar ik stond toen op een gegeven moment flink te spacen volgens een aantal andere fokkers die daar ook waren
Eerst krautrock, en toen een sludge band genaamd Bongripper
Haha vet, duur?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Deze zijn niet heel ranzig, het is wel een heel ander effect
Had een keer bij roadburn hasjkoekjes op, ik dacht eerst niks te voelen, maar ik stond toen op een gegeven moment flink te spacen volgens een aantal andere fokkers die daar ook waren
Je weet het niet?!![]()
Nee, best wel goedkoop voor de ervaring die ik er mee hadquote:
Ik was echt helemaal in de golf beland, waarbij alles gewoon 100% goed is
Ow, beterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, best wel goedkoop voor de ervaring die ik er mee had
Ik was echt helemaal in de golf beland, waarbij alles gewoon 100% goed is
Waar kun je ze halen? Heb ze hier nog nooit gezien volgens mij.Je weet het niet?!![]()
Meeste steden hebben vaak wel minimaal 1 shop die ze heeft, in Eindhoven hebben ze die bij de Pink, Tilburg bij de Grass Company, en in Breda geloof ik bij Paradijs/de Baronquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Ow, beter
Waar kun je ze halen? Heb ze hier nog nooit gezien volgens mij.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik bedoel in Nederlandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meeste steden hebben vaak wel minimaal 1 shop die ze heeft, in Eindhoven hebben ze die bij de Pink, Tilburg bij de Grass Company, en in Breda geloof ik bij Paradijs/de Baronslechte grap hé...
Ik zal eens een x kijken in Enschedé
Je weet het niet?!![]()
Wat is dat met tiet of cannabis? Moet ik per se kiezen?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ook welkomquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is dat met tiet of cannabis? Moet ik per se kiezen?
Je weet het niet?!![]()
Dank je.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Neujj!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Het is uit tussen mij en mijn vriend.Je weet het niet?!![]()
Hu, hoe zo dat ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Het is uit tussen mij en mijn vriend.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik vroeg gisteren na de seks of mn ex op een matras mag crashen in mijn kamer (ex heeft ook weer relatie en stond om half 2 dronken voor de deur). Was geen slimme vraagYour beauty never ever scared me.![]()
Die mogen toch eigenlijk helemaal niet verkocht worden? Volgens mij vallen die niet binnen het gedoogbeleid.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meeste steden hebben vaak wel minimaal 1 shop die ze heeft, in Eindhoven hebben ze die bij de Pink, Tilburg bij de Grass Company, en in Breda geloof ik bij Paradijs/de Baron
Niet echt slim idd, maar om het daarom uit te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg gisteren na de seks of mn ex op een matras mag crashen in mijn kamer (ex heeft ook weer relatie en stond om half 2 dronken voor de deur). Was geen slimme vraag
Je weet het niet?!![]()
Idiote nacht gehad
Was met m'n stonede kop op Rotterdam CS in de verkeerde trein gestapt, richting Dordrecht. Van mijn huis naar Rotterdam is dat de goede trein, maar op de terugweg moet ik de andere kant opMaarja, stoned is dat soms moeilijk
Maar goed, het was de laatste sprinter en Dordrecht is niet aangesloten op het nachtnet, dus zat ik 3,5 uur vast in Dordrecht... Toen maar op het station een jointje gerold en opgerookt op een verlaten perron
Nuchter was het waarschijnlijk een stuk kutter geweest... :p![]()
Hahaha, kon je nog binnen zitten of moest je 3,5 uur buiten staan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Idiote nacht gehad
Was met m'n stonede kop op Rotterdam CS in de verkeerde trein gestapt, richting Dordrecht. Van mijn huis naar Rotterdam is dat de goede trein, maar op de terugweg moet ik de andere kant opMaarja, stoned is dat soms moeilijk
Maar goed, het was de laatste sprinter en Dordrecht is niet aangesloten op het nachtnet, dus zat ik 3,5 uur vast in Dordrecht... Toen maar op het station een jointje gerold en opgerookt op een verlaten perron
Nuchter was het waarschijnlijk een stuk kutter geweest... :p
Je weet het niet?!![]()
Stationshal was nog open, maar alle winkels enzo waren dicht. Maar zat dus nog wel enigszins warm in de hal gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef Impect het volgende:
[..]
Hahaha, kon je nog binnen zitten of moest je 3,5 uur buiten staan?![]()
![]()
Was schijnbaar de druppel, snap er geen fuck vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef Impect het volgende:
[..]
Niet echt slim idd, maar om het daarom uit te makenYour beauty never ever scared me.![]()
Zou sowieso nog even met hem praten, misschien draait ie wel bij!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was schijnbaar de druppel, snap er geen fuck van
Vaak zeg je zulke dingen plotseling, en dan later krijg je er spijt van!
iig sterkte!
Je weet het niet?!![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef Impect het volgende:
[..]
Zou sowieso nog even met hem praten, misschien draait ie wel bij!
iig sterkte!Ook in moeilijke tijden.![]()
Dat laatste heb ik al gedaan in ieder geval. Heb echt lelijke dingen gezegd ' Waarom had je seks met mij gisteren? Voor de lust?' en toen ik wegliep nog de deur weg gegooid met 'Veel plezier bij die andere meiden'. Oeps.. Oeps.. dat laatste moet hem gekwetst hebben omdat zijn ex-n altijd vreemdgingen en hij ook daarom boos is op mijn vraagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef Impect het volgende:
[..]
Zou sowieso nog even met hem praten, misschien draait ie wel bij!
iig sterkte!Your beauty never ever scared me.![]()
Niet handig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al gedaan in ieder geval. Heb echt lelijke dingen gezegd ' Waarom had je seks met mij gisteren? Voor de lust?' en toen ik wegliep nog de deur weg gegooid met 'Veel plezier bij die andere meiden'. Oeps.. Oeps.. dat laatste moet hem gekwetst hebben omdat zijn ex-n altijd vreemdgingen en hij ook daarom boos is op mijn vraag
Ook in moeilijke tijden.![]()
Praat een keer met elkaar als de meeste agressie eruit is en je er beiden goed over nagedacht hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al gedaan in ieder geval. Heb echt lelijke dingen gezegd ' Waarom had je seks met mij gisteren? Voor de lust?' en toen ik wegliep nog de deur weg gegooid met 'Veel plezier bij die andere meiden'. Oeps.. Oeps..Je weet het niet?!![]()
Ik weet het niet.. Hij is er best wel klaar mee. Voel me sowieso beetje walgelijk door de seks gisteren ineens
Your beauty never ever scared me.![]()
Vrijdagmiddag pit roken om deze dag nog beter te maken
Werd al wakker in een soort van extase, en voel me de hele dag lekker. Had ook gedroomd dat ik aan de pillen/mdma poeder zat dus miss heeft dat er mee te maken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gaat lekker deze reeks, netjes
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: