Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:50 schreef Chanty het volgende:
Pffff beterschap DVIk duim natuurlijk dat het geen invloed gaat hebben op deze ronden en jullie met mooie follikels doormogen
Hier de knoop net doorgehakt. Het wordt het Reinier de Graaf ziekenhuis in Voorburg.
Heb even naar de reistijden gekeken en die zijn een stuk gunstiger vanuit mijn werk naar Voorburg. Aangezien ik alle uren die ik mis op het werk ook ergens moet compenseren en het me altijd al een hoop stress oplevert om alles zo goed mogelijk in te plannen, dacht ik dat ik me de stress van een wat minder goede en langere verbinding naar Leiderdorp maar even bespaar. Daarbij had mijn man beiden gebeld en een beter gevoel over het telefoongesprek met het ziekenhuis.
Pfff tsja... je moet ergens je keuze op maken. Als t niks is kunnen we altijd nog door naar de kliniek.
Kijk dat zijn in een week al meer positieve verhalen over het ziekenhuis in Voorburg dan dat ik in 10 maanden heb gehoord over het ziekenhuis in Zoetermeerquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |