abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:11:57 #151
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123128500
Oh hobbesje... Sorry ik was je vergeten in mijn reacties gisteren... Heel veel succes de aankomende weken mijn duimen draaien.

Geitje :* ook voor jou ga ik heel hard duimen.
pi_123129370
Geitje, ook hier wordt er geduimd :*
pi_123130213
Geitje; fijn dat er een tp heeft plaatsgevonden! Jammer dat het maar een matige kwaliteit was, maar ook matige embryootjes kunnen hele mooie kindjes worden. Ik ga iig voor je duimen :*

Dv; ben je al begonnen?
pi_123131631
Hobbes PUPO *O*

Geitje ook PUPO! Gelukkig toch één gezonde. :) *O*

En dames, over kwaliteit moet je je niet al te druk maken. Een A kan afsterven en een C goed groeien, er is gewoon geen peil op te trekken. Succes met wachten!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:22:21 #155
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123132484
PUPO dames in tha house, mijn duimen draaien

Ja ben begonnen, ti's nu alleen afwachten of we deze ronde verder mogen. Ik heb een long en voorhoofdholte ontsteking, had ik eerst de verkeerde ab-kuur eentje die niet mag tijdens zwangerschap, dus werd me door de ivf afdeling aangeraden voor een andere kuur en die kan ik morgenmiddag pas starten omdat de huisarts niet meer aanwezig was. Nu is het even afwachten welke kuur en wat de ivf arts gaat zeggen, aangezien ik ook koorts heb. Kan zijn dat we deze ronde moeten uitstellen als dat beter is voor de kwaliteit van de follikels/embryo's enzo
Be happy with the little things in life
pi_123132918
Dv; dat is niet zo mooi! Goed beter worden meid en als jullie moeten stoppen dan gezond en wel aan een nieuwe poging beginnen! Heel veel beterschap :*
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:50:40 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123134172
Pffff beterschap DV :* Ik duim natuurlijk dat het geen invloed gaat hebben op deze ronden en jullie met mooie follikels doormogen ^O^

Hier de knoop net doorgehakt. Het wordt het Reinier de Graaf ziekenhuis in Voorburg.

Heb even naar de reistijden gekeken en die zijn een stuk gunstiger vanuit mijn werk naar Voorburg. Aangezien ik alle uren die ik mis op het werk ook ergens moet compenseren en het me altijd al een hoop stress oplevert om alles zo goed mogelijk in te plannen, dacht ik dat ik me de stress van een wat minder goede en langere verbinding naar Leiderdorp maar even bespaar. Daarbij had mijn man beiden gebeld en een beter gevoel over het telefoongesprek met het ziekenhuis.

Pfff tsja... je moet ergens je keuze op maken. Als t niks is kunnen we altijd nog door naar de kliniek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:58:05 #158
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123134589
Dankjewel voor de beterschap wensen

Chanty, goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat. Ik hoop dat het meer duidelijkheid en rust gaat geven :*
pi_123134641
Dv, dat is balen!

Chanty, fijn dat jullie een beslissing hebben genomen! Hopen dat jullie hier een beter gevoel bij krijgen!
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:03:28 #160
52229 Chanty
pi_123134948
Ik hoop t ook :) One way to find out... We kunnen eind maart terecht dus doen nog een poging hier in Zoetermeer.
pi_123137857
Chanty; hopelijk is de afspraak eind maart niet nodig en als het wel zo is hoop ik dat je een goed gevoel bij het nieuwe ziekenhuis gaat hebben.
pi_123138067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:50 schreef Chanty het volgende:
Pffff beterschap DV :* Ik duim natuurlijk dat het geen invloed gaat hebben op deze ronden en jullie met mooie follikels doormogen ^O^

Hier de knoop net doorgehakt. Het wordt het Reinier de Graaf ziekenhuis in Voorburg.

Heb even naar de reistijden gekeken en die zijn een stuk gunstiger vanuit mijn werk naar Voorburg. Aangezien ik alle uren die ik mis op het werk ook ergens moet compenseren en het me altijd al een hoop stress oplevert om alles zo goed mogelijk in te plannen, dacht ik dat ik me de stress van een wat minder goede en langere verbinding naar Leiderdorp maar even bespaar. Daarbij had mijn man beiden gebeld en een beter gevoel over het telefoongesprek met het ziekenhuis.

Pfff tsja... je moet ergens je keuze op maken. Als t niks is kunnen we altijd nog door naar de kliniek.
Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:14:01 #163
52229 Chanty
pi_123141905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb ook wat onderzoeken gehad in RdG en is mij daar zeer goed bevallen, prettige ervaring. Ze luisterde goed en waren heel helder in de communicatie vond ik.
Kijk dat zijn in een week al meer positieve verhalen over het ziekenhuis in Voorburg dan dat ik in 10 maanden heb gehoord over het ziekenhuis in Zoetermeer :')
pi_123150860
Geitje ook pupo! *O* de duimen draaien hier hoor dames!

DV, beterschap meis! Heftig al die ontstekingen zo. Wat zal jij je beroerd voelen zeg. :*

Chanty, fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken voor ander ziekenhuis, en de reacties hier bieden een mooi vooruitzicht. Succes....
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:25:04 #165
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123158237
Geitje: snap dat het niet leuk is dat er maar 1tje goed is. Maar er is er maar 1 nodig! Duim dat dit een plakker is!
pi_123295321
Lieve meiden in de wachtweken; gaat het nog een beetje? Ik duim voor jullie! :*

Dv; hoe is het met jou?
pi_123302578
Succes en sterkte voor iedereen :*

Ik gun jullie een mooi boeleke (lees: baby'tje)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 februari 2013 @ 23:30:44 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123308321
@poezebeest het gaat wel, ben gelukkig aan de betere hand, kuur lijkt goed aan te slaan. Maar ben er nog lang niet. Het leid wel af van alle hormoonprikkelingen. Elk nadeel heeft dus zijn voordeel
Hoe is het bij jou?? Ook weer begonnen toch??

En meiden in de ww houden jullie het nog een beetje vol??
pi_123309151
Dv; fijn dat het de goede kant op gaat! Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben er niet zoveel mee bezig, doe het er een beetje bij voor mijn gevoel. Komt ook omdat bijna niemand weet dat we weer zijn begonnen en niemand dus iets vraagt.
  maandag 25 februari 2013 @ 00:14:33 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123310160
Hier weet ook maar een select groepje dat we begonnen zijn. Ik vind het prima zo. Ik spuit nu ook ontzettend vroeg in de ochtend zodat ik niet op het werk hoef te spuiten. Het voelt ook heel anders dan de eerste keer. Eerste keer vond ik het een hele stap en bijzonder. Nu idd oh ja dat hoort er ook bij. Voor mijn gevoel sta ik er ook veel relaxter in dan de vorige keer en reageer ik ook minder heftig. Alhoewel mijn man wel merkt dat ik onder invloed ben van hormonen heb ik dat gevoel niet zo.
  maandag 25 februari 2013 @ 09:25:56 #171
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123315720
De wachtweken zijn verschrikkelijk... Eind deze week op z'n laatst testen. Ik heb er niet zo'n heel goed gevoel over dit keer.
En hormonen.... daar heb ik echt wel last van! Ik slaap echt heel slecht, heb het heel erg warm en lig de hele nacht te draaien. Verder heb ik door de hormonen elke keer flink last van mijn darmen helaas.

Dit keer weten alleen mijn ouders dat we weer bezig zijn (ivm de oppas). Verder niemand en heb ook geen zin om het iemand te melden (mede door wat schoonzusje met kerst met mijn gevoelens heeft gedaan).
pi_123317942
Wachtweken zijn killing ! Ik blijf meeleven en duimen :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123338714
Ik zou vandaag gebeld worden door de gyn, krijg ik een telefoontje dat hij ziek is. :( Nu nemen ze contact op zodra hij weer aanwezig is. Beetje jammer.

DV spannend weer! Ik snap heel goed wat je bedoelt, het is gewoon al een soort van normaal ineens, terwijl er helemaal niets normaals aan is. :*

Hobbes ik duim voor je!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:15:36 #174
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123357600
Oh balen Nikki.

Dank voor het duimen.
Heb nu wel echt last van mijn hormonen. Ik wordt er zo vreselijk moe van.... en als dan onze oudste om 6 uur wakker wordt met slechte zin ben ik ook niet echt te genieten, mede door de hormonen wordt ik dan toch wel een beetje een monster geloof ik :@ .
Hopenlijk wil de kleine man vanmiddag wel slapen, dan kruip ik ook even terug.
pi_123358959
Dat is klote Nikki.

Ik heb totaal nergens last van, daarom is het voor mijn gevoel ook al een beetje over.
Wanneer ga jij testen Hobbesje?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:26:54 #176
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123359213
Hier ook nergens last van (behalve van de hormonen). Dus ik heb ook het gevoel dat het niet gelukt is.... Ik ga zaterdag of zondag testen (of vrijdag). De vorige keer had ik toen al een positieve test.
Wanneer ga jij testen Geitje?
pi_123359604
Ik ook vrijdag denk ik. Ik heb dan een begrafenis, dus als het negatief is, dan heb ik toch al een kut dag.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:26:15 #178
384078 Rinn
wanna panda
pi_123360700
Oef, dat wachten is ook helemaal niks hé.... De dagen nog aftellen tot vrijdag/dit weekend voor jullie. Ik hoop echt dat jullie beide dan goed nieuws komen melden hier :Y

Voor mij is het nog twee weekjes afwachten. Gisteren de behandeling gehad ^O^
pi_123360723
Wat betekent dat dan, Nikki? Dat je nu nog niet mag starten omdat je geen GO hebt van je gyn? Een GO uit Jette is niet voldoende (want zij doen toch de pick-up)?

Hobbesje en Geitje: ik blijf duimen. En de reactie op de hormonen zegt niet altijd iets. Bij mijn zwangerschap van Thomas voelde ik helemaal niets en was het toch raak. Veel succes met de laatste wachtdagen :*
pi_123360765
Spannend Rinn!
pi_123360803
Spannend Rinn! Kun je je zinnen wat verzetten?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:51:25 #182
384078 Rinn
wanna panda
pi_123361448
Mjah.. het is moeilijk hoor om er niet heel de tijd aan te denken. De laatste paar keren was ik vooral de 2e week heel zenuwachtig.
Ik ga gewoon proberen er zo min mogelijk aan te denken en eigenlijk er vanuit gaan dat het niet is gelukt.. Dan kan het altijd nog mee vallen :P Maar nu heb ik makkelijk praten want het is pas de eerste week.. eens kijken of ik dat volgende week nog zo kan volhouden :') .

Eigenlijk wil ik volgende week zaterdag al testen omdat het dan een speciale dag voor ons is (12 jaar samen *; ). Goed nieuws zou die dag dan nog specialer maken.. en slecht nieuws kunnen we die dag dan misschien wat beter verwerken omdat we dan allerlei leuke dingen gepland hebben O+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:45:36 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123371783
Hier geen goed nieuws. Zoals het er nu uit ziet breken we de poging al vervroegd af. Ik heb een cyste van 3.5cm bij 3.5cm in mijn goede eierstok :( Er zijn nu 2 opties stoppen en starten met lucrin voor 3 maanden in de hoop dat de cyste slinkt of opereren. In beide gevallen ben ik 3 maanden kwijt voordat ik op z'n vroegst weer kan starten. Ik word nu besproken in het team en straks teruggebeld. Maar de kans dat we doorgaan is erg klein, juist omdat hij in mijn goede eierstok zit en we links niet kunnen gebruiken. Ik ben er nog heel rustig onder en heb zoiets van gezondheid gaat voor, maar toch pfff het zit niet echt mee
pi_123371940
Ah nee DV, wat een rotnieuws! Het zit je idd niet mee. Sterkte met wachten op nieuws en een dikke knuffel voor jou!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:29:51 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123376431
Net gebeld. Ik moet weer aan de lucrin voor 3 maanden. Hopelijk slinkt de cyste. Met een beetje geluk kan ik straks vanuit daar meteen starten met nieuw ronde. Dubbel gevoel, goed dat de endometriose voorrang krijgt en dat we nu die cyste gaan bevechten, maar ik baal dat we ipv dichterbij een stapje achteruit hebben gedaan mbt de kinderwens.
pi_123377970
DV, het zit jullie ook echt niet mee hè. Maar zoals je zelf al aangeeft, de endometriose wordt nu wel aangepakt, daar valt ook wat voor te zeggen. Het vergroot waarschijnlijk wel jullie kansen voor de volgende poging en hetzou zonde zijn om deze poging te gebruiken terwijl het afgeraden wordt. Succes komende tijd. Misschien mogen we over een paar maandjes wel samen starten. :)

Leo, ik moet wachten op een nieuwe afspraak. Dit was sowieso evaluatie van de poging van september en hopelijk plannen van een nieuwe startdatum, dat laat dus nog even op zich wachten.
pi_123378889
DV :( Wat een rotnieuws.

Was het dr. Verpoest die ziek was, Nikki? Ik dacht dat het over een gyn in Nederland ging.
pi_123378939
Nee het was inderdaad dokter Poes. ;)
pi_123379025
Arme dokter Poes toch... Zo net na een vakantieweekje ziek worden. Hopelijk niet tijdens zijn vakantie ;)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:59:06 #190
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123380372
He nee Droomvrouwtje. Dat is niet leuk! Hoop dat de cyste snel kleiner wordt en je over 3 maanden weer verder kan. :*
pi_123384568
Het wachten duurt lang.... En dat er in de omgeving steeds meer mensen ongepland/ongewenst zwanger worden doet toch best een beetje pijn. Sorry dat ik zo weinig in dit topic rondsluip momenteel, maar hoe minder ik ermee bezig ben, hoe beter ik me geestelijk voel. Vorige week verjaardag van Lief gevierd, waar inmiddels twee kleine kinderen bij aanwezig zijn. Nadien stortte ik een beetje in en ik ben nu pas bezig weer op te krabbelen.
Weet in ieder geval dat mijn gedachten bij jullie zijn, en ik voor ieder van jullie hoop op goed nieuws. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_123387651
Nanuke :* het is ook allemaal niet makkelijk.
  woensdag 27 februari 2013 @ 07:39:53 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123398233
Nanuke :* wat Nikki zegt ti's niet makkelijk. Dikke knuf
  woensdag 27 februari 2013 @ 08:57:35 #194
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123398993
En weer een dag voorbij voor de pupa dames. Ik hoop zo op goed nieuws aan het eind van de week!

Rinn ondertussen ook in de wacht stand dus heb er weer een versnelling opgegooid bij het duimen draaien.

Dv... Ik vind het bewonderenswaardig dat je zoveel geduld kunt opbrengen :*

Nikki.... Ik hoop op snel bericht en dat je er niet zo lang op hoeft te wachten.

Nanuke :*

Hier de afgelopen weken ontzettend druk geweest. Werkweken van 60 uur dus weinig tijd om te reageren. Ik lees wel mee maar als ik dan s'avonds wil reageren is eigenlijk alles al wel gezegd en voelt het zo nutteloos om nog iets te zeggen.. Ik denk aan jullie :*

Vandaag een dag vrij omdat we weer in de start blokken staan om richting het zuiden te vertrekken. Om 12 uur hebben we weer een afspraak ik ben benieuwd wat er gaat volgen.
pi_123403206
Droomvrouwtje, sterkte :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_123404091
Droomvrouwtje, wat een klote nieuws weer. Dat is ook weer niet waar je op zit te wachten.

Nanuke, ik snap precies wat je bedoeld. Ik zie ook elke keer meer op tegen de verjaardagen en feestdagen waar inmiddels iedereen al wel een gezinnetje om zich heen heeft behalve wij.
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:59:28 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123404371
Heb ik helemaal over rinn heen gelezen. Spannend meid, mijn duimen draaien er op los

Dobbey, mijn geduld begint langzaam op te raken hoor. Ben er zo klaar mee, ik heb met mijn man afgesproken dat ik me vandaag en morgen lekker ellendig mag voelen. Ben op dit moment emotioneel erg onstabiel. Arme vent van me want die krijgt natuurlijk weer de volle lading. Zijn geduld is voor mijn gevoel echt oneindig. Heb nog gevraagd of hij nog wel een kind wil. Toen zei hij volmondig ja *opgelucht adem haalde*
Vind het zo lullig voor hem, hij kan niks. Mijn lijf laat ons weer in de steek. Stomme hormonen waar ik niet gezelliger van word, vorige keer reageerde ik zo heftig dat ik gedeeltelijk in de ziektewet zat. En ik maar afreageren op hem. En hij incasseert het allemaal, geeft wel tegengaan als ik te ver ga, maar toch. Als ik hem was geweest was ik denk ik allang de deur uitgewandeld

Dankjewel voor de sterkte wensen enzo. Jullie zijn lief :*
pi_123410050
DV, het is ook niet niks allemaal... en hoewel het natuurlijk niet leuk is voor je man dat je zo reageert, hij snapt ook echt wel dat je er eigenlijk niks aan kunt doen; het is overmacht...

Doe rustig aan en neem je tijd... des te sneller ben je weer toe aan een volgende stap... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:36:15 #199
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123418779
Dv idd net wat José zegt.... Je man weet waar je het voor doet en dat hij volmondig ja antwoord op de vraag of hij nog een kleine wil zegt denk ik wel genoeg. Veel succes, ook voor je man en mocht je een keer willen bitchen tegen een volstrekt onbekende, mijn dm staat open ;-)
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:42:37 #200
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123419027
Ik mag trouwens weer een paar dagen aan de spuit.... Er zat weer een follikel (ik snap er niets meer van...) van 1,5 cm en vandaag en morgen moet ik 2 tabletten oestrogeen slikken en 150 eenheden fostimon spuiten. Vrijdag dan de pregnyl en dan weer 3 dagen aan de klus....
Mocht ik dan weer ongesteld worden dan vanaf dag 1 aan de oestrogeen om te zien of we mijn cyclus iets langer kunnen maken.
Op mijn vraag of mijn cyclus niet te kort is ivm de door rijping van een eventueel ei gaf ie aan dat ik wel op het randje zit, 21 dagen is echt het minimum. Maar hij gaf aan dat hij nog steeds het volste vertrouwen heeft dat we het natuurlijk gaan redden en dat als het echt niet gaat zoals hij denkt we direct doorschuiven naar boven op de wachtlijst voor een donor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')