abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123001205
Chanty en Dobbey :* :*
Geitje, er hoeft er maar 1 goed te zijn he ! :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123010587
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Geitje82 het volgende:
Nikki, wij hebben nog 1 vergoedde poging hierna, maar weet niet zo goed of ik dat aandurf aangezien het elke keer op niets uitloopt bij ons.
Voordat ik hoorde dat ik huntington waren wij al een jaar aan het proberen, dus via de natuurlijke weg verwacht ik ook niet dat het bij ons gaat lukken. Denk dus dat we niet veel keuze meer hebben
Jemig, dan is het inderdaad een andere zaak. Ik hoop echt dat er gewoon een terugplaatsing van een mooi embryo komt. :*
  maandag 18 februari 2013 @ 13:30:32 #103
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123028371
Geitje: duim voor je dat er een goed embryootje tussen zit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. *knuffel*

Leo: hoe is het nu??

Hier vanmorgen gebeld dat er 1 van de 2 embryootjes goed ontdooid is en we morgenmiddag terugplaatsing hebben (opgelucht nu dat we iig nog 1 kans hebben zonder opnieuw aan het prikken te moeten).
pi_123028762
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:30 schreef Hobbesje het volgende:
Geitje: duim voor je dat er een goed embryootje tussen zit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. *knuffel*

Leo: hoe is het nu??

Hier vanmorgen gebeld dat er 1 van de 2 embryootjes goed ontdooid is en we morgenmiddag terugplaatsing hebben (opgelucht nu dat we iig nog 1 kans hebben zonder opnieuw aan het prikken te moeten).
Jeetje wat spannend ! en mooi nieuws ! _O_
Hier moesten we dezelfde dag bellen en er heen.
Jullie weten het dus nu al. Wat een verschillen zijn er toch per zkh.
  maandag 18 februari 2013 @ 13:50:09 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123029061
Het is idd fijn om nu al te weten. Kwaliteit is nog onbekend, maar er wordt iig iets teruggeplaatst. Eind van morgenvroeg staat er een foto op de digipoli en weet ik de kwaliteit. En omdat ik al eens zwanger ben geweest van een cryootje is iedereen optimistisch (dus dan ga ik dat ook maar zijn).
pi_123029213
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Hobbesje het volgende:
Het is idd fijn om nu al te weten. Kwaliteit is nog onbekend, maar er wordt iig iets teruggeplaatst. Eind van morgenvroeg staat er een foto op de digipoli en weet ik de kwaliteit. En omdat ik al eens zwanger ben geweest van een cryootje is iedereen optimistisch (dus dan ga ik dat ook maar zijn).
Duim voor je ! *;
pi_123030624
Hobbesje, wat een goed nieuws! Ik ben ook door het ziekenhuis gebeld, zijn nog 2 embryootjes bijgekomen. Totaal nu 5. Van alle 5 kon een celletje worden afgenomen om te onderzoeken. Hoor morgen of er een gezonde tussen zit.
  maandag 18 februari 2013 @ 14:38:52 #108
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123030807
Dat is goed nieuws Geitje! Grotere kans dat er een goed embryootje tussen zit. Mijn duimen draaien!
  maandag 18 februari 2013 @ 15:05:26 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123031676
Hobbesje, Geitje, allebei goed nieuws O+ Hopelijk kunnen jullie over een tijdje samen vier streepjes piesen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_123031694
Hobbesje; wat een goed nieuws!

Geitje; ik duim voor je!
  maandag 18 februari 2013 @ 15:09:01 #111
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_123031803
Hobbesje mij cryo loopt nu al ruim twee jaar hier rond O+

Geitje ik duim.

Leo hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 18 februari 2013 @ 16:05:31 #112
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_123033833
Hobbesje, wauw spannend

Geitje dat is wel goed nieuws zeg. Ik duim me suf :*

Ik zie nu pas dat ik niet op Chanty had gereageerd, sorry :@ wel raar beleid dat je aan de utrogestan moet, normaal gesproken als je een eisprong hebt word je toch niet ineens eerder ongesteld, of ben ik nu zo gek :? Hoe dan ook, lijkt me wel lastig als je heen en weer geslingerd word en er geen duidelijk beleid is. Dikke knuf

Idd Leonieke hoe gaat het met je??
Be happy with the little things in life
  maandag 18 februari 2013 @ 16:23:30 #113
52229 Chanty
pi_123034586
Mja ik snap het ook nog niet zo goed. Vooral omdat ik eerder een keer teveel follikels had en toen de gyn zei dat ik geen medicatie hoefde want ik zou vanzelf een bloeding krijgen (die ik dus niet kreeg maar a la). En nu zei een andere gyn dat ik dus juist die utrogestan moet nemen omdat ik anders over een paar dagen al een bloeding krijg en de cyclus in de war gaat :? Met die utrogestan wordt de cyclus netjes afgemaakt, waarschijnlijk net zoals wanneer er een eisprong zou zijn geweest en geen bevruchting (?). Maar dan nog denk ik: waarom dan geen provera of primolut desnoods. Dat had ik eerder. Ik zie het nu weer gebeuren dat ik twee weken lang die (letterlijk) kutpillen gebruik en dat er dan alsnog geen bloed komt :')

Kort samengevat: het zal heus kloppen maar duidelijk is het niet en dat wekt geen vertrouwen.
pi_123037922
Chanty; helemaal over jouw verhaal heen gelezen, sorry! Wat vervelend dat je nou weer iets anders te horen krijgt. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Wat gaan ze nu doen om er voor te zorgen dat er minder eitjes groeien?
pi_123038027
Chanty ik lees dat je in Z'meer loopt..
Mijn ervaringen met het ziekenhuis zijn absoluut niet positief.. bij jou dus ook al niet veel beter -O-
Wat een onduidelijk beleid :?
  maandag 18 februari 2013 @ 17:57:38 #116
52229 Chanty
pi_123038168
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:50 schreef Poezebeest het volgende:
Chanty; helemaal over jouw verhaal heen gelezen, sorry! Wat vervelend dat je nou weer iets anders te horen krijgt. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Wat gaan ze nu doen om er voor te zorgen dat er minder eitjes groeien?
Niks :') Hij had het over de hele cyclus 37,5 eenheden spuiten, maar ben bang dat er dan weer niks groeit. Denk dat ze wat meer zouden moeten monitoren en per keer de dosis bijstellen.

Pvoesss heb idd wel meer mensen zich negatief horen uitlaten, dus extra reden om verder te kijken.
pi_123038932
Chanty; Ik zou idd ook eens gaan kijken of je niet ergens anders terecht kan.
  maandag 18 februari 2013 @ 18:51:14 #118
52229 Chanty
pi_123040011
als iemand nog positieve ervaringen heeft met ziekenhuizen in de omgeving van een haag dan hoor ik dat graag :)
pi_123040252
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Pvoesss het volgende:
Chanty ik lees dat je in Z'meer loopt..
Mijn ervaringen met het ziekenhuis zijn absoluut niet positief.. bij jou dus ook al niet veel beter -O-
Wat een onduidelijk beleid :?
Je hoort er idd vaker slechte verhalen over ;(

Helaas geen tips voor ziekenhuizen, iig niet op dit gebied helaas
pi_123040316
Helaas zit ik aan de andere kant van het land, dus geen suggestie.

Is het MCK (medisch centrum kinderwens) in Leiderdorp een optie? Ik heb er goede verhalen over gehoord.

[ Bericht 46% gewijzigd door Poezebeest op 18-02-2013 19:03:57 ]
pi_123041986
Ik weet het eerlijk gezegd niet :@ dus waarschijnlijk niet zo goed

We hebben pas eind maart een afspraak bij de arts, dus het is nog lang wachten op de feedback over de poging. Ik zit in de knoop met het feit dat er een vertraagde groei was bij de embryo's en dat ze de dag na de terugplaatsing beslist hebben dat er geen enkele embryo kon ingevroren worden. Ik heb er echt geen goed gevoel bij :N En ik vrees echt dat dit voor ons het einde van het traject zal zijn (en ik vind het vreselijk :'( ) maar we moeten onszelf ook niet blijven pesten.

Het is ook dubbel: langs de ene kant ben ik blij dat we de stap gezet hebben naar het CRG om het traject opnieuw op te starten omdat we nu nooit moeten denken "hadden we het maar geprobeerd...", maar langs de andere kant heb ik het nu mentaal nog zo zwaar dat ik wou dat ik de behandelingen van het afgelopen jaar met een vingerknip kon vergeten -O-
pi_123042363
Leo het is ook gewoon enorm kut. En zelfs erger dan dat. :* Maar wie weet, ooit, wil je het toch nog eens proberen. Ik bedoel, als je stopt moet je ook daar volledig achter staan, anders blijf je het gevoel van 'wat als' misschien houden. Ik hoop dat jij en je man een keuze kunnen maken waar jullie uiteindelijk beiden vrede mee gaan hebben, ook al is dat misschien niet direct het geval.
Ook balen dat jij ook zo lang op de evaluatie moet wachten. Ik ben volgende week eindelijk aan de beurt.

Hobbes en geitje goed nieuws! *O*

Chanty ik heb over het mck heel goede verhalen gehoord, misschien is het wat voor je.
pi_123042802
Ja, de afspraak ligt al vast van bij de start van de 2e IVF-poging (dus meer dan een maand), maar eind maart was het eerste moment dat hij vrij had in zijn agenda.
Ik denk niet dat, als we kiezen om te stoppen, we het ooit nog eens gaan proberen. Als we stoppen, moet ik het kunnen afsluiten en kunnen verder gaan met ons leven, ons gezin, zoals we het nu hebben. Closure, zoals ze zo mooi zeggen ;) (en ik moet me dringend weer eens kunnen focussen op mijn werk :@ )

Volgende week *O* Dat zal er vlug zijn :) Ik ben blij dat jullie binnenkort weer verder kunnen.
pi_123044484
Leo; een dikke knuffel voor jou :*
Het is ook allemaal hartstikke zwaar en het doet zo veel met je. En ik snap dat als je stopt, dit voorgoed is. Het boek kunnen sluiten en je ergens anders op focussen. Heel veel sterkte en ik hoop dat je een besluit kunt neem waar je achter staat en die je rust geeft.
pi_123046780
Leo, succes met jullie beslissing. Tis super moeilijk allemaal!
  maandag 18 februari 2013 @ 21:04:03 #126
52229 Chanty
pi_123047157
Pfff dat die terugkoppeling zo lang duurt joh :o Lijkt me erg naar om al die tijd toch nog in onzekerheid te zitten. Succes met het maken van een voor jullie bevredigende beslissing iig :*

Het MCK had ik ook al naar zitten kijken inderdaad. Maar ik zie op de site bij behandeling alleen iets staan over IUI, IVF en ICSI terwijl wij nog maar bezig zijn met wat hormonen inspuiten. Dus ik kan me niet voorstellen dat we daar al terecht kunnen. Is dat niet meer voor mensen die al verder in het traject zitten? :@
pi_123048100
Chanty, je kunt het op zijn minst gewoon eens vragen. Toch? Een telefoontje en je hebt je antwoord waarschijnlijk al. :)
  maandag 18 februari 2013 @ 21:29:11 #128
52229 Chanty
pi_123048533
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, je kunt het op zijn minst gewoon eens vragen. Toch? Een telefoontje en je hebt je antwoord waarschijnlijk al. :)
Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.

Ik ga morgen eerst maar de zorgverzekeraar aan het werk zetten, die hebben zorgbemiddeling waarbij zij voor je uitzoeken welk ziekenhuis het beste past bij je wensen en niet te lange wachtlijsten heeft ed. Ondertussen wat mensen uit mijn kennissenkring benaderd voor ervaringen in deze regio en dan kan ik altijd nog bellen idd.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:53:35 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123050040
In mijn omgeving zeer positieve verhalen over de kliniek in Leiderdorp. Ik zou ze echt gewoon even bellen. Zij doen niets anders dan zich bezighouden met (verminderde) vruchtbaarheid. :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123051004
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.

Ik ga morgen eerst maar de zorgverzekeraar aan het werk zetten, die hebben zorgbemiddeling waarbij zij voor je uitzoeken welk ziekenhuis het beste past bij je wensen en niet te lange wachtlijsten heeft ed. Ondertussen wat mensen uit mijn kennissenkring benaderd voor ervaringen in deze regio en dan kan ik altijd nog bellen idd.
Reinier de Graaff Voorburg. Is een ziekenhuis, maar ook nog steeds 1 van de beste IVF klinieken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123057898
Voorburg inderdaad. Goede kliniek en heel fijne mensen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:07:11 #132
384078 Rinn
wanna panda
pi_123061615
@Hobbesje Succes met de TP vanmiddag! Even je cryotjes aanmoedigen *O*

@Geitje Al goed nieuws gehad? Ik hoop voor jou een TP van een mooi gezond embryotje! O+

@Leonieke Eind maart is inderdaad wel lang wachten. Maar dat geeft jullie misschien wel tijd om alles zelf eerst goed op een rijtje te krijgen en te overwegen. Sterkte met jullie o zo moeilijke beslissing.

@Chanty Zo te horen is er genoeg keuze hihi. Maar het is een goed idee om eens te praten met een zorgbemiddelaar. Misschien wordt de keuze zo wel wat makkelijker en goed afgewogen :)

@NIKKI Fijn dat jullie volgende week het gesprek hebben. Hopelijk weer vol goede moed het traject in! :Y

@Dobbey Balen dat het niet gelukt is meis. Mogen jullie nu meteen beginnen met IVF bij het Geertgen?

Gisteren heb ik controle gehad, maar het was nog een beetje vroeg (dag 10). Rechts wat mini follikels en links wel een wat grotere. Morgen weer terug en hopelijk is de linker dan flink gegroeid ;)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:20:39 #133
52229 Chanty
pi_123063198
Nou zorgbemiddeling gesproken :) Weet nu in ieder geval wat er allemaal gecontracteerd is. Of ze nou echt heel veel zicht had in welke ziekenhuizen goed aan staan geschreven betwijfel ik, maar heb iig wat dingen op papier en dat neem ik mee in mijn overwegingen samen met jullie suggesties en wat ik van anderen nog krijg. Maak er gewoon een meeste stemmen gelden van :+

MCK is in ieder geval gecontracteerd dus ik zal binnenkort eens informeren of we daar terecht zouden kunnen. De vrouw van zorgbemiddeling had het verder over topklinische ziekenhuizen zoals het Haga ziekenhuis.
pi_123063319
Voorburg heeft m'n zus ook gezeten, maar die heeft haar uiteindelijk doorverwezen naar Belgie.
Sorry Chanty, ik kan je niets aanraden, omdat je op een ander vlak zit. Zelfs binnen de vruchtbaarheidsproblematiek heb je gewoon nog sub-divisies. Zij zat endometriose/onverklaarbare meerdere miskramen, dus daar heb je niet zoveel aan.

Succes met zoeken!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:50:24 #135
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123083322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef Rinn het volgende:

@Dobbey Balen dat het niet gelukt is meis. Mogen jullie nu meteen beginnen met IVF bij het Geertgen?

IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.
We gaan nu nog 4 pogingen doen om via de natuurlijke manier zwanger te worden met hulp. Dwz dat ik vanaf volgende week oestrogeentabletten krijg om het vrouwelijke hormoonspiegel omhoog te krijgen zodat ik hopelijk maandelijks een eisprong krijg. Daarnaast wekelijks controle om de groei in de gaten te houden en op "commando" sex te hebben. Lukt het dan nog niet dan stromen we door naar eiceldonatie en komen we ook meteen vrij hoog op de wachtlijst te staan omdat deze maanden al als wacht maanden gelden.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:54:33 #136
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_123083510
Chanty ik ben benieuwd. Veel succes met je zoektocht en beslissing!

Rinn ik duim voor je voor een ontzettende groeispurt.

Leonieke :*

Nikki volgende week al gesprek... Jeetje wat gaat de tijd snel.

Geitje hoe is het daar?
pi_123093904
Hobbes en Geitje !! Nieuws ???
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:20:55 #138
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123095261
Vandaag is er 1 cryootje teruggeplaatst van niet zo'n goede kwaliteit (C - ik vond het op de foto nog wel meevallen, maar volgens mij loopt het cryootje iets achter in de celdeling).
Nu (dom) afwachten....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:23:03 #139
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123095405
Geitje: weet je al meer??
pi_123096042
Hobbesje; ook Ctjes kunnen mooie kindjes worden! Succes met afwachten!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:45:22 #141
52229 Chanty
pi_123096939
Hobbesje Pupo O+ *duimstand aan*
pi_123104901
Hobbesje *O* Pupo in da house! EN nu plakken kleine! *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:04:31 #143
384078 Rinn
wanna panda
pi_123107064
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef dobbey het volgende:

[..]

IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.
We gaan nu nog 4 pogingen doen om via de natuurlijke manier zwanger te worden met hulp. Dwz dat ik vanaf volgende week oestrogeentabletten krijg om het vrouwelijke hormoonspiegel omhoog te krijgen zodat ik hopelijk maandelijks een eisprong krijg. Daarnaast wekelijks controle om de groei in de gaten te houden en op "commando" sex te hebben. Lukt het dan nog niet dan stromen we door naar eiceldonatie en komen we ook meteen vrij hoog op de wachtlijst te staan omdat deze maanden al als wacht maanden gelden.
Owwww dan had ik het verkeerd begrepen ;) . Maar ik elk geval heel fijn dat jullie nog zelf de kans krijgen! ^O^
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:14:20 #144
384078 Rinn
wanna panda
pi_123107391
Wat een mooie foto Hobbesje! Misschien is dat wel de eerste foto van jullie kindje! O+
Veel succes met het wachten en ik duim mee voor je! ^O^

Vanochtend heb ik weer controle gehad.
Maandag had ik een 10 mm ei links.. en nu heb ik een 12 mm ei rechts en links niets :?
In elk geval vrijdag nog een keertje terug voor controle.. maar dan zou deze cyclus wel langer zijn dan normaal. De eerste drie keer hebben we de IUI op dag 14 gehad.. maar nu lijkt het erop dat het follikel er pas dag 17 (maandag) klaar voor zal zijn. Beetje apart dat het nu wat langer duurt..
Maargoed.. nu maar hopen op een goed gegroeide follikel vrijdag..
pi_123109509
Hobbesje *O* Go for it!

Rinn, hopelijk groeit de follikel goed. Ik herinner me nog altijd bij de zwangerschap van Thomas dat ik opeens bij de laatste controle een follikel had die groot genoeg was terwijl die er in de hele stimulatiekuur niet was geweest (links of rechts weet ik niet meer). Ik denk dat dat de goeie was, zo'n wonderfollikel. Hopelijk brengt die van jou ook een wonder met zich mee ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:05:39 #146
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_123113755
Tnx ladies!

Rinn: dat klink bekend. Bij mij was dat ook. Elke keer rechts meten en links niets te zien en dan ineens is er rechts niets meer te zien en zit er links 1 mooie grote... (ook in een van de cycli die bij mij langer dan gemiddeld was). Hoop dat hij netjes doorgroeit!
pi_123113789
Wachten wachten wachten.........................pffffffftttt. Lastig he ! *; *; *;
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:26:14 #148
52229 Chanty
pi_123114608
Die follikels doen ook echt wat ze willen he :D Maar hopelijk groeit deze mooi door :)

Hier hebben we de keuze nu beperkt naar of het ziekenhuis in Voorburg of het MCK in Leiderdorp.
Mijn man heeft de kliniek gebeld en even geinformeerd maar we zouden daar gewoon terecht kunnen. Met wachttijd zou de intake eind maart kunnen plaatsvinden, dus kunnen we het in ieder geval nog een ronde proberen in Zoetermeer. Nog even kijken wat de wachttijd in Voorburg is en dan maar kijken waar we ons het prettigste bij voelen.
pi_123126181
Hey meiden, hiet gister een tp gehad. Van de 5 embryos was er maar 1 gezond. Kwaliteit was matig. Zat er een beetje doorheen, zoveel afvallers door die kut ziekte en dan de kwaliteit ook nog matig. Nu proberen weer wat hoop te verzamelen en de wachtweken in.

Hobbesje wat leuk dat jullie er echt een foto van krijgen. Doen ze dat bij meer ziekenhuizen? Bij ons moet je zelfs moeite doen om iets van info over de kwaliteit te krijgen, laat staan een foto.
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:08:39 #150
52229 Chanty
pi_123128328
Balen geitje maar ik ga gewoon extra hard duimen voor die ene O+ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')