Jemig, dan is het inderdaad een andere zaak. Ik hoop echt dat er gewoon een terugplaatsing van een mooi embryo komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Geitje82 het volgende:
Nikki, wij hebben nog 1 vergoedde poging hierna, maar weet niet zo goed of ik dat aandurf aangezien het elke keer op niets uitloopt bij ons.
Voordat ik hoorde dat ik huntington waren wij al een jaar aan het proberen, dus via de natuurlijke weg verwacht ik ook niet dat het bij ons gaat lukken. Denk dus dat we niet veel keuze meer hebben
Jeetje wat spannend ! en mooi nieuws !quote:Op maandag 18 februari 2013 13:30 schreef Hobbesje het volgende:
Geitje: duim voor je dat er een goed embryootje tussen zit. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. *knuffel*
Leo: hoe is het nu??
Hier vanmorgen gebeld dat er 1 van de 2 embryootjes goed ontdooid is en we morgenmiddag terugplaatsing hebben (opgelucht nu dat we iig nog 1 kans hebben zonder opnieuw aan het prikken te moeten).
Duim voor je !quote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef Hobbesje het volgende:
Het is idd fijn om nu al te weten. Kwaliteit is nog onbekend, maar er wordt iig iets teruggeplaatst. Eind van morgenvroeg staat er een foto op de digipoli en weet ik de kwaliteit. En omdat ik al eens zwanger ben geweest van een cryootje is iedereen optimistisch (dus dan ga ik dat ook maar zijn).
Niksquote:Op maandag 18 februari 2013 17:50 schreef Poezebeest het volgende:
Chanty; helemaal over jouw verhaal heen gelezen, sorry! Wat vervelend dat je nou weer iets anders te horen krijgt. Kan me voorstellen dat dat verwarrend is. Wat gaan ze nu doen om er voor te zorgen dat er minder eitjes groeien?
Je hoort er idd vaker slechte verhalen overquote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Pvoesss het volgende:
Chanty ik lees dat je in Z'meer loopt..
Mijn ervaringen met het ziekenhuis zijn absoluut niet positief.. bij jou dus ook al niet veel beter![]()
Wat een onduidelijk beleid
Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, je kunt het op zijn minst gewoon eens vragen. Toch? Een telefoontje en je hebt je antwoord waarschijnlijk al.
Reinier de Graaff Voorburg. Is een ziekenhuis, maar ook nog steeds 1 van de beste IVF klinieken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zeiden vrienden ook al. Misschien heel stom, maar voel ook wel een psychologische drempel. Nu ga ik nog gewoon naar het ziekenhuis. Maar een vruchtbaarheidskliniek... t klinkt meteen zoveel zwaarder en echter en ergens ben ik toch nog vooral bezig om het hele gedoe af te doen als een kleine kink in de kabel die zo gefikst is.
Ik ga morgen eerst maar de zorgverzekeraar aan het werk zetten, die hebben zorgbemiddeling waarbij zij voor je uitzoeken welk ziekenhuis het beste past bij je wensen en niet te lange wachtlijsten heeft ed. Ondertussen wat mensen uit mijn kennissenkring benaderd voor ervaringen in deze regio en dan kan ik altijd nog bellen idd.
IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef Rinn het volgende:
@Dobbey Balen dat het niet gelukt is meis. Mogen jullie nu meteen beginnen met IVF bij het Geertgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwww dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef dobbey het volgende:
[..]
IVF komen wij niet meer voor in aanmerking. Door mijn verminderde eicel voorraad heb ik heel veel kans op lege follikels en dat vinden ze zonde voor de vergoedingen en het risico wat er aan zit.
We gaan nu nog 4 pogingen doen om via de natuurlijke manier zwanger te worden met hulp. Dwz dat ik vanaf volgende week oestrogeentabletten krijg om het vrouwelijke hormoonspiegel omhoog te krijgen zodat ik hopelijk maandelijks een eisprong krijg. Daarnaast wekelijks controle om de groei in de gaten te houden en op "commando" sex te hebben. Lukt het dan nog niet dan stromen we door naar eiceldonatie en komen we ook meteen vrij hoog op de wachtlijst te staan omdat deze maanden al als wacht maanden gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |