quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef leonieke het volgende:
Thxen no problem, had ik geweten dat mijn post te vaag was, was ik nog wel eens komen piepen net voor de vergadering begon
Bedankt dat je je eigen gevoelens even opzij heb gezet om te reageren, ik snap heel goed dat dat absoluut niet makkelijk isquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Kolonia het volgende:
@Dobbey: Het is vreselijk moeilijk. Zeker in jouw geval, waar je iedere keer van teleurstelling naar hoop, naar teleurstelling en weer naar hoop gaat. En dat dan nog een paar keer...
Ik heb trouwens nooit goed begrepen waarom jouw vorige ziekenhuis je geen kans gaf met IUI en met IVF.
Een lage ei-reserve is juist een reden om wel tot IUI of IVF over te gaan namelijk; het verhoogt je kansen.
Ik heb dat misschien ook wel eens gezegd, maar mogelijk ook alleen gedacht (voor mij is het niet altijd makkelijk hier te reageren aangezien ik uitbehandeld ben).
Ik vind het fijn te lezen dat je nu bij een ziekenhuis/kliniek bent waar ze je wel een goede kans denken te geven!
Succes!
Ik had me er al op voorbereid dat het mogelijk weer teveel is. Maar waar ik echt niet meer op zit te wachten is dat ge-emmer dat je telkens weer andere info krijgt van die artsen. Heb het ziekenhuis gebeld want volgens mij klopt het gewoon niet. Wordt nog terug gebeld als het goed is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Geitje spannend! Dat van 50% ziek is niet helemaal waar, het gemiddelde is 50%, maar er kan ook meer dan de helft of juist minder dan de helft afvallen. Wij hebben bijvoorbeeld een poging gehad met 11 zieke 2 goede embryo's.
Chanty dat was nou niet het nieuws waar je op zat te wachten.
Ze hebben een vruchtbaarheidskliniek inderdaad, maar lijkt me niet dat wij daar zomaar heen kunnen. Lijkt me meer voor mensen die met IVF bezig zijn. Ik ben al blij met een ziekenhuis waar de artsen gewoon 1 lijn trekkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef dobbey het volgende:
Leiden heeft toch ook een speciale kliniek? Volgens mij ben ik die al eens tegen gekomen in mijn zoektocht naar info over eicel donatie. Ik hoop in ieder geval voor je dat je iets kunt vinden waar je e prettig bij voelt en dat je niet zo onwijs lang hoeft e wachten
Als het goed is doen ze niet alleen IVF maar ook IUI en misschien ook wel dat geen waar wij nu mee bezig zijn... Gemonitord zwangerschapsbegeleiding...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze hebben een vruchtbaarheidskliniek inderdaad, maar lijkt me niet dat wij daar zomaar heen kunnen. Lijkt me meer voor mensen die met IVF bezig zijn. Ik ben al blij met een ziekenhuis waar de artsen gewoon 1 lijn trekken
Damnquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef dobbey het volgende:
Och Geitjehier blijven de duimen ook draaien!
Wij gaan door naar ronde 2.... de rode duivels zijn gearriveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |