SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging
_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.
Rinn
Vanaf 2009 'bezig' Helaas onbegrepen subfertiliteit.
Na flink afvallen mochten we verder in de mmm.
Bezig met IUI traject met lichte ondersteunende menopur/pregnylovitrelle injecties.
1e IUI in oktober 2012. 3x IUI gehad en hierna laparoscopie (kijkoperatie) waarbij alles er goed uit zag en alles vrij bleek te zijn. In februari 2013 weer door met 4e IUI.
Chanty
September 2011 gestopt met de pil. Toen er na een half jaar geen menstruatie op gang kwam en de ovutesten telkens positief waren, naar de dokter gegaan en doorverwezen. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat ik PCO-like ben. Gestart met chlomid maar dat had geen effect. Nu begonnen met het spuiten van hormonen. De eerste keer gaf dit overstimulatie, dus we gaan nu zoeken naar de juiste dosering.
babbel1
In december '11 gestopt met de nuvaring, maar helaas werd ik heel onregelmatig ongesteld. De gynaecoloog heeft aangegeven dat ik PCO heb. In september '12 begonnen met Clomid en nu op zoek naar een ei..
sull Zwanger
dobbey
Ivm overgang (32 jaar) de kans gekregen om eenmalig IVF te proberen waar uit 1 eicel is gekomen die niet gedeeld heeft. Voor ons zelf houd dit traject op en 24 januari hebben wij het intake gesprek bij het Geertgen voor eiceldonatie.
[ Bericht 2% gewijzigd door droomvrouwtje op 08-02-2013 15:52:50 ]Be happy with the little things in life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verwoord precies zoals het voelt en heel eerlijk gezegd was ik bang dat ik hier in het topic niet meer geloofd zou worden.. Ik weet hoe sceptisch men hier kan zijn op Fok en als er dan zo'n muts voorbij komt met de meest vreemde verhalen die van het ene uiterste naar het andere uiterste gaan dan kan ik me dat goed voorstellen omdat het ook heel onwerkelijk is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:55 schreef Sull het volgende:
Dobbey, wat een fijn nieuws heb jij gehad, eindelijk! Hoewel de schok voor jou natuurlijk weer behoorlijk zal zijn, je zult je weer opnieuw in moeten stellen voor een behandeltraject, een mogelijkheid die je misschien al weer ver achter je had gelaten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je berichten altijd met gemengde gevoelens heb gelezen, ik vind het behandelcentrum waar jij bent geweest niet altijd erg professioneel overkomen en ik ben blij dat ze nu wel de mogelijkheden zien ipv de onmogelijkheden, maar goed, dat is mijn mening.
Ik vind jou des te moediger hoe je elke teleurstelling zo dapper hebt opgenomen en zo vol goede moed de volgende stap nam. Ik hoop dat je nu de kansen krijgt waar je recht op hebt!
Testte jij niet heel laat pas positief bij je vorige zwangerschap?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef leonieke het volgende:
Nee, dat weet ik wel, happyEn vroeger deed ik de testen inderdaad om me voor te bereiden en hoe meer ik erover denk, hoe dom ik mezelf vind
ik had er inderdaad best één kunnen gaan kopen
Klopt. Zelfs de bloedtest was eerst negatief. Daarom ook dat ik mezelf niet probeer gek te maken (wat niet altijd zo makkelijk isquote:Op zondag 10 februari 2013 10:41 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Testte jij niet heel laat pas positief bij je vorige zwangerschap?
Dat meen ik me te herinneren.
Dan zou nu testen je misschien ook niet uit je onzekerheid helpen.![]()
Thxquote:Ik hoop heel hard op een positief telefoontje voor je morgen.
+ 1quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Jose81 het volgende:
Leo, ik word bijna plaatsvervangend zenuwachtig door jouw posts... ;-) Sterkte/succes met afwachten... en hopelijk een goede nachtrust voor jou!![]()
Ook al heb ik hier al een hele tijd niks meer te zoeken, toch blijf ik hier meelezen... veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat... Daarom gewoon voor iedereen hier:
![]()
![]()
soms mag dat best even, toch? ;-)
Kunnen ook innestelingskrampen zijn meid !quote:Op maandag 11 februari 2013 08:59 schreef leonieke het volgende:
Normaal gezien bellen ze tussen 15u en 18u. Maar gezien de krampen die ik nu al heb, is de moed me al wat in de schoenen gezonken.
Betekent dit dat je gebeld bent?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:33 schreef leonieke het volgende:
Als ze voor de middag bellen, is het nooit goed...![]()
(maar ik werd tenminste niet uit mijn vergadering weg gebeld)
En voor zover de vrouw aan de telefoon het kon zien, zijn er ook geen cryo's.
Ik weet het eerlijk gezegd even allemaal niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |