maar wel lief hoorquote:
die 2 woorden kwamen het eerste in mij opquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
Zomaar ben ik een hipster omdat ik je bijt
Doet me denken aan Professor Meowingtons PhD, de kat van deadmau5, is ook veel te dikquote:
is toblerone lekker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog maar een biertje voor het slapen gaan. En misschien wat Toblerone
ken ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me denken aan Professor Meowingtons PhD, de kat van deadmau5, is ook veel te dik![]()
sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, muizenstrontjes was het woord van de topicgodver, al die moeite voor niks
ik heb ook wel eens gevochten (met mn zusquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
op de basisschool had ik ruzie met een meisje, al heel lang. en op een gegeven moment gingen we vechten en toen heb ik haar gebeten
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
http://translate.google.n(...)ik%20voel%20me%20kut
omg hoe praten ze in korea
Ik vocht ook vaak met mn broertje. En dan moest de jongste huilen omdat hij het niet wilde zienquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gevochten (met mn zus) op de basisschool, daarna nooit meer.
Ohgodquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vocht ook vaak met mn broertje. En dan moest de jongste huilen omdat hij het niet wilde zien
Aardig, niet geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is toblerone lekker?
Ik zie het zo vaak maar koop het nooit
Is ze lekker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohgod![]()
Ik heb nog steeds alleen maar ruzie met mn zus![]()
Maar vechten doen we niet meer aangezien ik echt heel erg vies van haar ben
wijn lust ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Vrouwen en bier![]()
Mannen en wijn(uitzonderingen voor gepensioneerden)
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk steeds dat zo'n grote reep toblerone zo'n kassabandverdeler is
Bij de kassa maak je die vergissing nou eenmaal wel eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toblerone is lekker!
Maar duur...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk steeds dat zo'n grote reep toblerone zo'n kassabandverdeler is
I feel your pain...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij de kassa maak je die vergissing nou eenmaal wel eens
jij weetquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]die verpakking ja, of dat de kassabandverdeler een toblerone is
Duur? Hier is het niet duurquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toblerone is lekker!
Maar duur...
Ik doe nu meer stoeienquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohgod![]()
Ik heb nog steeds alleen maar ruzie met mn zus![]()
Maar vechten doen we niet meer aangezien ik echt heel erg vies van haar ben
baasquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lekkervolgende keer als ik zie ik neem gelijk zo een ding
Hier niet in ieder geval. Op het vliegveld is al dat spul best prijzig inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik koop het alleen op het vliegveld, is het normaal dan niet duur?
hihaho lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe nu meer stoeienmijn broertje en ik doen 'error' ofzo. Dus op voorhoofd slaan en dan error zeggen
Is wel heel grappig om onverwachts te doen.
klinkt heel dom
NICKI MIANJ HEEFT EEN LEKKERE DIKKE BLUBBERKONT! XDXD I LOVE IT ;$quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oh o-ooooh
come fill my glass a little mooooree
we bout to blabla
nee absoluut nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik koop het alleen op het vliegveld, is het normaal dan niet duur?
niet blubber want het is plastic.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
NICKI MIANJ HEEFT EEN LEKKERE DIKKE BLUBBERKONT! XDXD I LOVE IT ;$
Ik win soms wel. En hij is al bijna anderhalve kop groter ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
hihaho lijkt me wel leuk.
mijn broer is wel cool daar stoei ik mee en ik verliesvan hem.
Ik ken hem eigenlijk nietquote:
lolololquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik win soms wel. En hij is al bijna anderhalve kop groter ofzo
eigenlijk moet ik broer zeggen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Blubber uit haar buik weggezogen en in haar tetten en kont gespoten.
dr tetten zijn niet zo groot als ze lijken, want ze is 1,50 ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Blubber uit haar buik weggezogen en in haar tetten en kont gespoten.
Ik dacht echt wel een stuk groter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
dr tetten zijn niet zo groot als ze lijken, want ze is 1,50 ofzo.
Hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als mijn broertje vervelend is pak ik zijn nek, vinger in allebei de kanten drukken en:
''Ik stop al! Ik stop al, sorry! IK STOP AL!''
ja in omvang wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht echt wel een stuk groter.
Is toch ook niet leuk meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als mijn broertje vervelend is pak ik zijn nek, vinger in allebei de kanten drukken en:
''Ik stop al! Ik stop al, sorry! IK STOP AL!''
ik net 18, hij bijna 16quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?
I don't wannabe a stupid girlquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijktniks nieuws dus
Ahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik net 18, hij bijna 16
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
Een dag he, ik was alleen thuis althans dacht ik dus ik stond onder de douche en ik spankte mezelf paar keer, want dat galmt toch echt vet geluid..
Dus ik was klaar liep naar beneden zat me moeder daar
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
Een dag he, ik was alleen thuis althans dacht ik dus ik stond onder de douche en ik spankte mezelf paar keer, want dat galmt toch echt vet geluid..
[ afbeelding ]
Waarom spank je jezelf ook?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankje voor je toestemmingquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen mensen met een blubberkont mogen dat doen.
die hele site doet het niet bij mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
http://atrl.net/?t=341085
op deze autistenforum gebruiken ze heel veel gifjes.
Jij weetquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor, normaal is saai
Je hebt geen blubberkont, jij hebt een gewone kont.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje voor je toestemming
bij mij soms ook niet maar ik heb zo'n goed netwerk + macbook dus ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
die hele site doet het niet bij mij
Ja dat weet je ook zo goed zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je hebt geen blubberkont, jij hebt een gewone kont.
Ja gelukkig weet je daar ook alles vanafquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je hebt geen blubberkont, jij hebt een gewone kont.
quote:
Ja, net als de meloenen xdxd #geheimpjequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat weet je ook zo goed zeker
Ik weet wel iets over meloenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja gelukkig weet je daar ook alles vanaf
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet wel iets over meloenen.
Heb je dan wel eens gehelikoptert?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben dus niet vreemd, dus normaal? Dus ik ben saai?
nee je bent speciaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee als je hipster en kakker bent ben je niet saai maar tof de bestequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allang bedtijd geweest, jeugdjournaal is allang voorbijquote:
nee je bent incrediblequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
Ik ga lekker slapen want dan is het voor mijn gevoel sneller vrijdagmiddagtrustennnnnn
slaaplekker en sweetdreamsquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
Ik ga lekker slapen want dan is het voor mijn gevoel sneller vrijdagmiddagtrustennnnnn
Welterusten Taexquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
Ik heb geen weekenquote:
dit moet een Nederlander zijn omg.quote:OMG!!!! I know the plans for the era!!!!!!!
The Queen of the Netherlands is stepping down in April! and Beyonce is going to be in the Netherlands on the 22nd of that month! She wont be having any regular concert, Beyonce will be coronated as the new queen of Holland instead! This is major promo.... Superbowl who?
also thats why she has the royal theme going on with the tour ad, it was all just a clue!
Dat is best veel zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen weeken15 uur werken
Ik ook niet denk ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat wordt ballen dus. Weltrusten en veel plezier danquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vriendin weer het hele weekend vervelen
Trustuu
Waarom is datquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben vandaag langer dan 12 uur bezig geweest maar krijg 4 uur niet betaald
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vriendin weer het hele weekend vervelen
Trustuu
Zaterdag 7-14 en zondag 14-17quote:
ik mag 4,5 uur dit weekend #zwaarlevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nja, je snapt het dan niet helemaal..quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh serieus had hij kanker?![]()
![]()
Goed nieuws tho
Balen dat je er dan zoveel tijd aan kwijt bent manquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, je snapt het dan niet helemaal..
Ik had iets zelf vervangen op mijn vrachtwagen, maar was beetje fout dus was de laadklepkabel doorgebrand mischien
Ja, dat zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen dat je er dan zoveel tijd aan kwijt bent man
one luvvquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
supersof ik hou van je [ afbeelding ]
bff
Er mogen meer mensen een voorbeeld nemen aan jouquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag 7-14 en zondag 14-17
het lam beeheequote:
Wel okay I guess. Hoe is het met jou?quote:
Ja opzich wel oke. kreeg alleen net te horen dat vriendin van men pa in het ziekenhuis lagquote:
Ernstigquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich wel oke. kreeg alleen net te horen dat vriendin van men pa in het ziekenhuis lag
hij had kankerquote:
aawh dat is balenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja opzich wel oke. kreeg alleen net te horen dat vriendin van men pa in het ziekenhuis lag
Ja, dat zijn meestal die vervelende mensen die uit verveling allemaal regeltjes bedenken om zo een machtsgevoel te kunnen krijgen of denken dat ze met hun positie hoger zijn dan een ander terwijl ze ook maar een mens zijn..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er mogen meer mensen een voorbeeld nemen aan jou
Ik kijk neer op werkschuwe mensen!
Ja best wel. ook kanker, ze is sowieso al maanden uitbehandeld. maargoed, gaat nu dus wel flink achteruitquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]Slaap zacht en droom over je FOK!-bff
![]()
which is me
Fucking hellquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja best wel. ook kanker, ze is sowieso al maanden uitbehandeld. maargoed, gaat nu dus wel flink achteruit
ja dat is wel leuk altijdquote:
Trustenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen, slaaplekker iedereen
Sweet dreamsquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
ja echt welquote:
Jup. Eigenlijk zie ik vooral tegen de reactie van mijn vader op als zij er niet meer is.quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat kan ik me (denk ik) iets bij voorstellen. Wat een trieste bedoening zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk zie ik vooral tegen de reactie van mijn vader op als zij er niet meer is.
Hij heeft ook al b est wat meegemaakt. en in een depressie gezeten enzo. Ja eigenlijk beetje zelfde verhaal als mij.. Ja weet niet, hoop gewoon niet dat hij straks ook een einde eraan maakt ofzo, weet ik veel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik me (denk ik) iets bij voorstellen. Wat een trieste bedoening zeg
Natuurlijk wil je dat niet. Ik denk dat jij echter niet meer kunt doen dan er voor hem zijn thoughquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft ook al b est wat meegemaakt. en in een depressie gezeten enzo. Ja eigenlijk beetje zelfde verhaal als mij.. Ja weet niet, hoop gewoon niet dat hij straks ook een einde eraan maakt ofzo, weet ik veel.
Ja wij hebben altijd een beetje haat-liefde relatie gehad dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dat niet. Ik denk dat jij echter niet meer kunt doen dan er voor hem zijn though
Volgens mij ben jij best snel bangquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
soms vind ik wie is de mol een eng programma. echt raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat doe je helemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wij hebben altijd een beetje haat-liefde relatie gehad dusIk denk niet dat ik hem kan troosten ofzo. Ach finito. ik verneuk de slow
Oh ja dat weet hij wel. ook van mijn broertje. en eventueel zelfs nog van mijn moeder ook al zijn ze gescheiden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je helemaal niet
Ik vind het eigenlijk wel prettig als er iets meer inhoud is dan liedjes of Google translate
Je hoeft hem toch ook niet te troosten? Maar het gevoel dat je er voor hem bent is iets anders dan helemaal alleen achterblijven zeg maar. Weten dat er nog iemand om je geeft kan misschien een klein beetje helpen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best snel bangja gewoon spannend enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms wel bang ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Aaitje over je bolletjequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gewoon spannend enzo.
En soms wel bang ja
Soms zijn dat ook dingen die niet gezegd worden. Maar een knuffel of schouderklopje aan je vader geven is helemaal zo gek niet (althans, dat vind ik)quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat weet hij wel. ook van mijn broertje. en eventueel zelfs nog van mijn moeder ook al zijn ze gescheiden.
Oh dat zal dan ook wel gebeuren inderdaad. tuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms zijn dat ook dingen die niet gezegd worden. Maar een knuffel of schouderklopje aan je vader geven is helemaal zo gek niet (althans, dat vind ik)
Soms heb je ook van die momenten dat die dingen wel gezegd moeten worden, ookal gebeurt dat in een normale situatie nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms zijn dat ook dingen die niet gezegd worden. Maar een knuffel of schouderklopje aan je vader geven is helemaal zo gek niet (althans, dat vind ik)
Mee eens!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die momenten dat die dingen wel gezegd moeten worden, ookal gebeurt dat in een normale situatie niet
Ik uit mijn emoties op een rare manier. Ik heb bijvoorbeeld vroeger altijd heel veel moeite gehad om een sorry of een ik hou van je tegen 1 van mijn ouders te zeggen. Terwijl dat bij andere mensen dan weer helemaal niet zo`n moeite was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die momenten dat die dingen wel gezegd moeten worden, ookal gebeurt dat in een normale situatie niet
ik kan dat ook niet hoor. Ik heb nog nooit tegen iemand in het echt ik hou van je gezegd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik uit mijn emoties op een rare manier. Ik heb bijvoorbeeld vroeger altijd heel veel moeite gehad om een sorry of een ik hou van je tegen 1 van mijn ouders te zeggen. Terwijl dat bij andere mensen dan weer helemaal niet zo`n moeite was.
Dat heb ik ook hoor, maar het kan wel handig zijn dat meer te doen. Normaal zijn dat soort dingen vaak vanzelfsprekend, of worden zo door gedrag of gebaren duidelijk. Maar als je depressief bent zie je die positieve signalen niet tenzij het letterlijk gezegd wordtquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik uit mijn emoties op een rare manier. Ik heb bijvoorbeeld vroeger altijd heel veel moeite gehad om een sorry of een ik hou van je tegen 1 van mijn ouders te zeggen. Terwijl dat bij andere mensen dan weer helemaal niet zo`n moeite was.
Ik kan het in relaties enzo wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dat ook niet hoor. Ik heb nog nooit tegen iemand in het echt ik hou van je gezegd.
Hmhm ja ik weet het. Nouja gelukkig heb ik mijn broertje ook nog die daar een stuk opener mee is. Toch wel apartquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar het kan wel handig zijn dat meer te doen. Normaal zijn dat soort dingen vaak vanzelfsprekend, of worden zo door gedrag of gebaren duidelijk. Maar als je depressief bent zie je die positieve signalen niet tenzij het letterlijk gezegd wordt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het in relaties enzo wel hoorMaar ik weet niet. Gaat nu overigens wel beter. vooral bij men moeder dan.
Af en toe willen ze het gewoon graag horenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
tja ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om het te zeggen. Ze weten het ook welEn ik weet het van hen
Ik durf dat niet te zeggen tegen jou hoor hihiquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hou wel van jullie hoor
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik durf dat niet te zeggen tegen jou hoor hihi
Jawel hoor HOVJ WJNMK BFFL JWT ALLEZquote:
Ik zeg dat ook niet zo snelquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dat ook niet hoor. Ik heb nog nooit tegen iemand in het echt ik hou van je gezegd.
Nah, vind het niet nodigquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe willen ze het gewoon graag horen
Jij bent ook wel een koele hequote:
1luvvquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hou wel van jullie hoor
Laat jij ooit wel eens emoties blijken? Alles lijkt in je hoofd te blijvenquote:
ik ben nuchter volgens mn moederquote:
Nuchter is prima maar je mag best eens je gevoelens tonenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nuchter volgens mn moederheb ik van mn vader
hoe weet jij dat nou?!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat jij ooit wel eens emoties blijken? Alles lijkt in je hoofd te blijven
Maar hoezo vaak wel dan? Want hoe je het verteld lijkt het bijna nooit te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?!
vaak wel hoor, maar sommige dingen hoef ik niet per se te delen. Als mensen er naar vragen mogen ze het wel weten, maar ik vertel het niet uit mezelf.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nuchter is prima maar je mag best eens je gevoelens tonen
Was gewoon een indruk hoor, sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?!
vaak wel hoor, maar sommige dingen hoef ik niet per se te delen. Als mensen er naar vragen mogen ze het wel weten, maar ik vertel het niet uit mezelf.
ze weten het wel. ik hoef dat niet te zeggen tegen ze. op een gegeven moment word dat toch nep gedoe zoals in amerika.quote:
Je kan veel aflezen uit reactiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]En jij weet ook zo goed hoe ik dat doe ja
Truthquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ze weten het wel. ik hoef dat niet te zeggen tegen ze. op een gegeven moment word dat toch nep gedoe zoals in amerika.
Trustenquote:
Als je het elke dag zegt misschien wel. Maar als je het 3 of 4 keer per jaar zegt kan dat toch geen kwaad? Of als je ziet dat ze het ergens moeilijk mee hebben?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ze weten het wel. ik hoef dat niet te zeggen tegen ze. op een gegeven moment word dat toch nep gedoe zoals in amerika.
Slaap lekker dienquote:
Het is internet he. Je weet niet hoe ik in het echt ben of dingen hier bedoel.quote:
Ik weet dat het internet is. Maar als je ergens je mening over geeft neem ik aan dat je dat niet sarcastisch doet ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is internet he. Je weet niet hoe ik in het echt ben of dingen hier bedoel.
Ik denk dat je via internet zelfs bepaalde zaken makkelijker bespreekt en daardoor best een aardig beeld kunt krijgen van een persoonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat het internet is. Maar als je ergens je mening over geeft neem ik aan dat je dat niet sarcastisch doet ofzoen is het dus wel redelijk gelijk aan hoe je in het echte leven naar dingen kijkt.
Daarom + dat ik Sof niet zie als iemand die zich op internet nou heel anders voordoetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat je via internet zelfs bepaalde zaken makkelijker bespreekt en daardoor best een aardig beeld kunt krijgen van een persoon
Eh nou, ik ben vaak wel sarcastisch hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat het internet is. Maar als je ergens je mening over geeft neem ik aan dat je dat niet sarcastisch doet ofzoen is het dus wel redelijk gelijk aan hoe je in het echte leven naar dingen kijkt.
Naja het is ook niet erg?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Eh nou, ik ben vaak wel sarcastisch hoor
Ja wel naar dingen kijkt, maar niet hoe ik me gedraag tegenover mijn ouders of andere mensen of hoe ik dingen vertel en doe.
Ik vind die hele Macklemore echt he-le-maal niks..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben hier dus superstil van
Nee oke, maar komt soms wel aanvallend over hoe jij soms dingen zegt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het is ook niet erg?![]()
Ik zeg alleen dat het niet erg is om je emoties te tonen, meer niethoe jij verder met je ouders omgaat zal mij verder een worst zijn natuurlijk
Nou. Ik ben in het echt wel meer verlegen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom + dat ik Sof niet zie als iemand die zich op internet nou heel anders voordoet
quote:
Je neemt ook snel dingen erg persoonlijk op vind ik dus. Bedoel niks aanvallend hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee oke, maar komt soms wel aanvallend over hoe jij soms dingen zegt.
Dat zijn de meesten wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou. Ik ben in het echt wel meer verlegen hoor
Oh okequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je neemt ook snel dingen erg persoonlijk op vind ik dus. Bedoel niks aanvallend hoor
ja super schattig tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn de meesten wel.
En dat is best wel cute soms
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben hier dus superstil van
Ik ben adrem klopt.En eerlijk. En niet op mijn mondje gevallen. Maar nooit hatelijk bedoelt ofzoquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 7 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 643 JRRY
02. 485 supersof
03. 456 promisionxexposed
04. 400 VoornaamAchternaam
05. 364 Stuart
06. 326 AppelCake
07. 294 Typisch
08. 287 RockNijntje
09. 270 Fok-it
10. 269 Pino112
11. 262 Vaseline_
12. 260 Piye
13. 228 Karina
14. 212 Rezania
15. 209 hamerhaaitje
16. 206 2NutZ
17. 202 LompeHork
18. 199 SpaceInvaders
19. 192 LovelyLady
20. 188 Ajacied422
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Klik hier voor meer stats
ha-haquote:
Volgens mij voor het eerst een top 5 uit JNGquote:
Wees er maar trots opquote:
top6 zelfs!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst een top 5 uit JNG
6 zelfsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst een top 5 uit JNG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Top 6En dan moet ik tussendoor nog best wat uurtjes werken terwijl er een aantal vrij warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Justin Nozuka is wel aardig. Was mijn ex gek op. Dat was echt al 6/7 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie dan van dezen.
ik vind hem moooi
Wel een leuke jaquote:
een tatoeage?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel een leuke ja
Wat is dat met zijn arm
Nee zijn arm is licht bruin en dan bij zijn schouder is het opeens glanzend bruinquote:
Zal wel lichtval zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee zijn arm is licht bruin en dan bij zijn schouder is het opeens glanzend bruin
jij hebt een tatoeage?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Over tattoo gesproken, die van mij moet ook weer bijgewerkt worden
jepquote:
waar en wat?quote:
Chinees teken van Hoop op mijn bovenarm. Chinese tekens zijn voor vele erg cliche maar voor mij paste deze als enige dusquote:
why?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik was gisteren bij mijn oude huis in Arnhem. Had ik niet moeten doen
Wel vetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinees teken van Hoop op mijn bovenarm. Chinese tekens zijn voor vele erg cliche maar voor mij paste deze als enige dus
herinneringen enzo. Dan kijk je naar je hand en zie je een litteken en zie je ook de boom waardoor dat kwam enzo. Of het huisnummer wat mijn vader op de muur had geschilderd. Dat soort dingen.quote:
Nou ik loop niet vaak met shirtjes zonder mouwen dus niemand ziet hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel vet![]()
krijg je er veel vragen over of zien veel mensen het niet?
ohjaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik loop niet vaak met shirtjes zonder mouwen dus niemand ziet hetja behalve in de zomer
Loop er ook niet mee te koop ofzoquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik was gisteren bij mijn oude huis in Arnhem. Had ik niet moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |