maar wel lief hoorquote:
die 2 woorden kwamen het eerste in mij opquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
Zomaar ben ik een hipster omdat ik je bijt
Doet me denken aan Professor Meowingtons PhD, de kat van deadmau5, is ook veel te dikquote:
is toblerone lekker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog maar een biertje voor het slapen gaan. En misschien wat Toblerone
ken ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me denken aan Professor Meowingtons PhD, de kat van deadmau5, is ook veel te dik![]()
sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, muizenstrontjes was het woord van de topicgodver, al die moeite voor niks
ik heb ook wel eens gevochten (met mn zusquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
op de basisschool had ik ruzie met een meisje, al heel lang. en op een gegeven moment gingen we vechten en toen heb ik haar gebeten
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
http://translate.google.n(...)ik%20voel%20me%20kut
omg hoe praten ze in korea
Ik vocht ook vaak met mn broertje. En dan moest de jongste huilen omdat hij het niet wilde zienquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gevochten (met mn zus) op de basisschool, daarna nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |