Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vind het jammer dat de focus ook steeds meer op vuurwapens komt te liggen. Had je in AC2abc nog een primitief pistooltje dat je eigenlijk bijna nooit gebruikte.
In AC3 kocht je die dubbelloops en je knalde op een afstandje al de sterkste vijand neer, even weglopen, herladen en weer schieten..
Terwijl het man tot man gevecht juist zo leuk is aan AC.
Hier ook echt alleen de meegeleverde wapens gebruikt...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Evi_90 het volgende:
Bleh, geen piraten. In AC moet je historische gebouwen beklimmen. Bijv. de Notre Dame in Parijs.
Ook een 180 graden draai gemaakt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef Evi_90 het volgende:
Ziet er best cool uit.Ben wel benieuwd eigenlijk.
Mijn 56k modem had hier moeite mee..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voordat spellen er grafisch ook zo goed uitzien als de CGI uit de trailer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:42 schreef peleetje het volgende:
[..]
[..]
Ook een 180 graden draai gemaakt!![]()
(zoals de meeste denk ik)
Crysis 3 komt al aardig in de buurt. Dit jaar de PS4 en Xbox720 op de markt, gaat ook wel weer een lekkere boost geven in de graphics. Paar jaar hooguit dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren voordat spellen er grafisch ook zo goed uitzien als de CGI uit de trailer.
[ afbeelding ]
Zo denk ik er ook over... :-)quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef Evi_90 het volgende:
[..]I know.
Dat leert maar weer eens dat ik niet te snel moet (voor)oordelen.
Maar goed, ik zal 'm toch wel halen denk ik. Al is het maar alleen om de AC collectie compleet te houden
Wat een ruk spel wordt het zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef emokid het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)eplay-reveal-trailer
Gameplay trailer.
Hm, ophangen aan een haak? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ben ik nog niet tegengekomen. Moet je die aanschaffen in zo'n winkel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gebruik van wapens ligt natuurlijk aan de user hè. Ik klom in AC3 veel liever op de huizen, pakte die haak en hing iemand op, heb bijna nooit een vuurwapen gekocht (kocht sowieso amper wapens, met die Tomahawk kon je het hele spel uitspelen)
Kappen nou! Das gewoon erkennen dat heel deel 3 waardeloos was, terwijl dat ook weer niet het geval was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef Jivis het volgende:
Ze zijn ook alweer begonnen aan het volgende deel.
http://www.pu.nl/artikele(...)ack-flag-opvolger-2/
Nee, je krijgt in het spel een werphaak (geen idee wanneer precies). Dan kan je in bomen klimmen / uitsteeksels van daken, een tegenstander selecteren, haak in hem gooien en je zelf naar achter laten vallen. Een tegenstander zal je dan opgehangen in de lucht zien bungelen. Ziet er nogal wreed uit, daarom ook wel aardig om te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, ophangen aan een haak? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ben ik nog niet tegengekomen. Moet je die aanschaffen in zo'n winkel?
Ah ok. Dat ding gebruik ik best vaak, maar dan gewoon vanaf de grond. Als je ze dan daar hangt ben je hem dus wel kwijt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, je krijgt in het spel een werphaak (geen idee wanneer precies). Dan kan je in bomen klimmen / uitsteeksels van daken, een tegenstander selecteren, haak in hem gooien en je zelf naar achter laten vallen. Een tegenstander zal je dan opgehangen in de lucht zien bungelen. Ziet er nogal wreed uit, daarom ook wel aardig om te doen
Ja, dan ben je hem kwijt. Zelfde als dat je hem gebruikt in een counter, dan ben je hem ook kwijtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah ok. Dat ding gebruik ik best vaak, maar dan gewoon vanaf de grond. Als je ze dan daar hangt ben je hem dus wel kwijt?
Hm, nog nooit meegemaakt dat ik hem kwijt raakte. Althans, gebruik hem regelmatig maar nog nooit op geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hem kwijt. Zelfde als dat je hem gebruikt in een counter, dan ben je hem ook kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |