abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122619937
quote:
Yes, Ubisoft is working on a new Assassin’s Creed.

Following the huge success of Assassin’s Creed III, the new game will be made by an “all new team”. Fans will be able to experience a previously-unexplored time period with a new hero. Ubisoft believes it will “be another major leap forward for the franchise”.

During Ubisoft’s latest financial call, CEO Yves Guillemot teased that there will be “More details to come very soon.”

The next Assassin’s Creed will launch during fiscal year 2014 – meaning before April 2014.

BRON:
http://nintendoeverything(...)sins-creed-for-fy14/

http://www.ign.com/articl(...)ime-period-developer

Speculatie kan dus hier! Ik hoop op 80 jarige oorlog tussen NL en Spanje. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 23:05:47 ]
pi_122620631
Vond de setting van 3 wel tof, dus van mij mag de Amerikaanse Burgeroolog wel ^O^
pi_122620947
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vond de setting van 3 wel tof, dus van mij mag de Amerikaanse Burgeroolog wel ^O^
Maar die komt niet, het is een 'van te voren nooit ondekte door de spelers tijdsperiode ''
pi_122620970
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de setting eromheen gaat.
SPOILER: Voor mensen die deel 3 niet hebben uitgespeeld / einde niet weten, deze niet openen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht de Franse Revolutie, Azië lijkt mij ook wel wat hebben (Genghis Khan wellicht, alhoewel dat misschien niet geheel past in de tijdsgeest van de Creed)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_122621074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Bombvis het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met de setting eromheen gaat.
SPOILER: Voor mensen die deel 3 niet hebben uitgespeeld / einde niet weten, deze niet openen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht de Franse Revolutie, Azië lijkt mij ook wel wat hebben (Genghis Khan wellicht, alhoewel dat misschien niet geheel past in de tijdsgeest van de Creed)
SPOILER
Ook zei ooit een of andere gozer van Ubisoft Brazilië dat de volgende AC daar afspeelde..
pi_122621419
Ik vind alles best, zolang ze missies met schepen achterwege laten :X .
pi_122621477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

SPOILER
Ook zei ooit een of andere gozer van Ubisoft Brazilië dat de volgende AC daar afspeelde..
Ben benieuwd, weer een onafhankelijkheidsoorlog (lijkt mij dan het meest voor de hand liggend als het Brazilië is) vind ik niet direct erg voor de hand liggen, alhoewel ik mij weinig andere scenario's in Brazilië voor kan stellen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_122622867
Ik denk stiekem toch wel dat iets nederlands een kans maakt..

Of misschien toch 2e wereld oorlog. Dat zou ik ook wel leuk vinden..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 03:15:52 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122626893
Industriele revolutie in Londen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_122629210
Er is zoveel echt gave geschiedenis dat je wel 10000 AC's kan maken..
Je kan hele vette dingen doen in de Zuid Amerikaanse landen, echter je moet dan wel 3000 jaar terug. Maar dan zit je weer met wapens. Speren als hoofdwapen lijkt me niet echt tof want hoe ga je 3000 jaar terug en dan het verborgen mes introduceren?

Dus iets Europees, in de tijd van de zeevaart en de veroveringen... daar kun je echt een tof spel van maken. Dan kom je dus uit met landen als Engeland, Spanje, Frankrijk, Nederland en Portugal de grote zeevarende naties.
pi_122630644
SPOILER
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_122630656
Ik hoop alleen betere besturing en minder foutjes in de gameplay, wat AC3 was een beetje bar en boos.

Londen en Parijs zouden wel mooi zijn.
pi_122633486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef NikeyAjax het volgende:
Ik hoop alleen betere besturing en minder foutjes in de gameplay, wat AC3 was een beetje bar en boos.
Dingen die ik echt niet vond kunnen in AC III

Eerst moord je een heel fort uit, zelfs een buskruit opslag blaas je op. Je loopt 100 meter het fort naar buiten, je loopt terug naar het fort en opeens staan er weer overal wachters en is de het huisje dat je zojuist hebt opgeblazen weer in ere hersteld.

Wat ook raar is, je vergiftigd een soldaat, de andere soldaten staan dan even naast hem en vragen wat er is, daarna laten ze hun kameraad gewoon creperen terwijl ze zelf doodleuk verder lopen.

Lijken worden 1-2-3 opgeruimd door kabouters lijkt het wel

Beetje jammer, in mijn optiek als je lijken kan beroven dan moet je de lijken gewoon laten liggen voor een bepaalde periode. Of je introduceert NPC die de lijken opruimen, dan heb je direct weer wat geloofwaardigheid erin.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:58:58 #14
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_122691085
Genghis Khan lijkt me niet. Dan gaan we weer terug naar het verhaal van Altair. (Darim, zoon van Altaïr heeft Khan uiteindelijk ook vermoord in Mongolië.)

Ik las op Insidegamer ook iets over Brazilië of een Piraten setting. Zou beide zwaar teleurstellend vinden.

Sowieso ben ik nu erg sceptisch. Vond AC3 zwaar teleurstellend. Geen daken om over te rennen, geen historische gebouwen, kakarters die totaal niet boeien, slechte voicecasting, enorm veel bugs, vaag gedoe met crafen van allerei spullen, matig verhaal, een overkill aan cutfilmpjes. (bijna iedere belangrijke moord was verpakt in een filmpje), en overal werd je gedwongen om bepaalde routes te nemen naar je targets omdat je anders geen 100% zou halen. AC onwaardig.

Parijs of Londen lijkt me wel een toffe locatie. Maar goed. Het grote uitmelken van een topserie is begonnen. Jammer!
pi_122703052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
Die shit was fucking awesome man.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:51:07 #16
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_122706284
Ik ben geen fan van Connor, maar ik ben benieuwd! :D
Het is patat.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:53:22 #17
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_122706346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef Devv het volgende:
die schepen waren echt supervet man :o.

Ik hoop voor 4 op ninja style in japan ofzo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:56:54 #18
12888 Skull-splitter
pi_122706435
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:53 schreef Bart het volgende:

[..]

die schepen waren echt supervet man :o.

Ik hoop voor 4 op ninja style in japan ofzo.
Het had alleen geen kont meer met Assassins Creed te maken en hoewel vermakelijk was het niet bijster boeiend.
pi_122706891
Er gaat een gerucht dat het volgende deel met piraten te maken heeft las ik ergens... Maar dan laat ik hem links liggen, ik had zon grote haat aan die zee missies
pi_122707018
http://mynintendonews.com(...)s-titled-black-flag/ Dit dus. waarom bugt het zo erg in IE?
  zondag 10 februari 2013 @ 12:27:43 #21
12888 Skull-splitter
pi_122707261
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er gaat een gerucht dat het volgende deel met piraten te maken heeft las ik ergens... Maar dan laat ik hem links liggen, ik had zon grote haat aan die zee missies
Dan sla ik hem ook over denk ik. Weinig trek an. AC3 stond naar mijn smaak al te ver van wat ik bij AC verwacht.

Ik wil binnen context opdrachten krijgen, binnen sociale stealth info inwinnen, acrobatische toeren uithalen zonder al teveel frustratie door beroerde uitwerking en daarna wil ik zelf keuze hebben hoe ik uiteindelijk die info gebruik om iemand om te leggen.
pi_122707686
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan sla ik hem ook over denk ik. Weinig trek an. AC3 stond naar mijn smaak al te ver van wat ik bij AC verwacht.

Ik wil binnen context opdrachten krijgen, binnen sociale stealth info inwinnen, acrobatische toeren uithalen zonder al teveel frustratie door beroerde uitwerking en daarna wil ik zelf keuze hebben hoe ik uiteindelijk die info gebruik om iemand om te leggen.
Zoals het in AC1 eigenlijk was dus.
  zondag 10 februari 2013 @ 12:56:17 #23
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_122708121
Ik heb die main storyline van AC3 in een kleine 2 weken uitgespeeld. Sindsdien heb ik 't niet meer aangeraakt. Dat zegt genoeg AC2 heb ik -na de main story- nog vaak genoeg gespeeld. Al was het alleen maar om even rond te kijken in de geweldige steden.

Nouja, het is wel duidelijk dat AC dezelfde kant opgaat als Splinter Cell. in eerste instantie geweldige games maar als het een suc6 blijkt dan volgen de titels elkaar in rap tempo op en de kwaliteit gaat dermate achteruit dat Ubi een mooie serie om de zeep helpt.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:27:07 #24
12888 Skull-splitter
pi_122711449
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Zoals het in AC1 eigenlijk was dus.
Maar dan minder repetief.
Als ze in deel 1 al diverse opdrachtgevers hadden gegeven en meer variatie hadden bedacht dan was het een nog beter spel dan het wel was.
Deel 2 deed het dat betreft beter maar net iets teveel aan het handje van het spel. Grafisch werd met deel 2 ool gekozen voor meer mainstream: verzadigde, harde kleuren en onnodige aanpassingen aan bestaande karakters.

Deel 3 was tof maar had nog maar weinig met AC te maken IMO. Om maar te zwijgen over het ontzettend beroerde einde na een geweldige opbouw over alle delen én in het laatste spel zelf.
pi_122712839
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar dan minder repetief.
Als ze in deel 1 al diverse opdrachtgevers hadden gegeven en meer variatie hadden bedacht dan was het een nog beter spel dan het wel was.
Deel 2 deed het dat betreft beter maar net iets teveel aan het handje van het spel. Grafisch werd met deel 2 ool gekozen voor meer mainstream: verzadigde, harde kleuren en onnodige aanpassingen aan bestaande karakters.

Deel 3 was tof maar had nog maar weinig met AC te maken IMO. Om maar te zwijgen over het ontzettend beroerde einde na een geweldige opbouw over alle delen én in het laatste spel zelf.
Helemaal mee eens. Deel 1 heb ik helemaal kapot gespeeld. Wel een beetje aan de korte kant. 2 vond ik een stuk beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')