quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsammewat een baas ben je toch
wedden dat het gaat vriezen ofzo in maart?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Nog een paar weekjes Rolf, dan is het weer lente![]()
Kun je dan weer bloemetjes extruderen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Nog een paar weekjes Rolf, dan is het weer lente![]()
Nog meer country, maar dan ECHTE country, zoals het ooit bedoeld is geweest in de jaren 40...quote:
Zou kunnen, maar het hoeft niet! De vogels gaan weer ontzettend tekeer hier in de ochtend, geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wedden dat het gaat vriezen ofzo in maart?
Vast! De bloembollen lopen hier al uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je dan weer bloemetjes extruderen?
Ze geven al kopjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het hoeft niet! De vogels gaan weer ontzettend tekeer hier in de ochtend, geweldig
[..]
Vast! De bloembollen lopen hier al uit
Tot en met terrasjes deel ik je meningquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zomer
Terrasjes
Strand
Bikini's
Ik zie die bikinie?
NAAKTSTRAND
Hier, m'n pa in actiequote:
awesome!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog meer country, maar dan ECHTE country, zoals het ooit bedoeld is geweest in de jaren 40...
Overigens een van de leukste optredens die ik heb gezien in het echt
Haha eindelijk iemand die van country houdtquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
awesome!
Heb laatst nog gelachen met mijn moeder toen ik een country cd opzette thuis. Ze keek me echt aan met zo'n gezicht van; what the hell is this?
violen, banjo's en mandolinesquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha eindelijk iemand die van country houdt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
violen, banjo's en mandolines
"eindhaas"quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb je props gegeven op twitter henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |