quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb al eerder 'meegemaakt' dat jij zo iets zei. En daarna gebeurde er iets heel ergs
Ik zie de naam ZEDD voorbij komen dus ik kijk die wel ffquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij mij vaak ook niet, echt een kutserver maar als je neit van leuke popsterren a la Britney, Rihanna, of Beyonce houdt mis je niet heel veel
Nicki in de OPquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Waar iedereen die piem0l of kut is, of zich jong voelt, mee mag praten over van alles, en nog wat!
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en dan ook echt alleen omdat ie met Gaga werkt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie de naam ZEDD voorbij komen dus ik kijk die wel ff
Koel man, ik ga morgen geen topic openenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga morgen een vrijdag topic openen. ;s
Hoiquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles goed? met mij wel
http://sphotos-e.ak.fbcdn(...)8713_905419856_n.jpgquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef AppelCake het volgende:
7am waking up in the morning gotta be fresh gotta go downstairs
xdxd emoooquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Koel man, ik ga morgen geen topic openen
Diplo werkt met Bieber, dat is wat ze willen, laat ze.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, en dan ook echt alleen omdat ie met Gaga werkt.![]()
____
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
http://sphotos-e.ak.fbcdn(...)8713_905419856_n.jpg
Klap haar, ze is ongeveer mijn leeftijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
REBECCA LIEGT WANT HET IS DONDERDAG GVD
oh weet niet hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
iets ergs wat dan_____?![]()
je maakt me bang mijn bff
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
REBECCA LIEGT WANT HET IS DONDERDAG GVD
Mijn zonneschijn is Cécile!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik ben de zonneschijn van je duistere leventje
ik moest echt lachen toen ik die zag. nu eigenlijk elke keer weerquote:
Nee dat iemand zoiets posttequote:
Welcome backquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht altijd dat "wb" weer back betekende en als iemand dat zei dacht ik ja dat zie je toch
welcome backquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik dacht altijd dat "wb" weer back betekende en als iemand dat zei dacht ik ja dat zie je toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je bent nog jongquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu maar een paar jaar geleden nog niet
qmusicquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef Taexon het volgende:
Stomme douche radio... eerst laat die me naar de douche rennen omdat Scooter - Friends op de radio was... vervolgens na een paar janknummers ben ik klaar en besluit Qmusic net als ik een handoek wil gaan pakken Thrift shop te draaien
Jawel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die shined niet zoals ik
is toch een debiel nummer dus maakt niet uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef Taexon het volgende:
Stomme douche radio... eerst laat die me naar de douche rennen omdat Scooter - Friends op de radio was... vervolgens na een paar janknummers ben ik klaar en besluit Qmusic net als ik een handoek wil gaan pakken Thrift shop te draaien
ja dat heb ik dus ook altijd. dus mensen moeten niet zeuren dat ik verslaafd benquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
Echt, die dagcijfers van vandaag wil ik niet zien iedereen gaat denken jeuhh levenloze gast die JRRY
Maar echt, de hele dag had ik niks te doen want ik zat als enige thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |