Oh maar ik heb hem gekocht in itunes, dus ik kan eigenlijk ook op dat ene knopje herhalen drukkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=QK8mJJJvaes
Hoef je niet te drukken
Gelezen appelquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt veel meer dan je denkt.. nog nooit een burenruzie meegemaakt... of familie problemen?
Of te denken aan iemand die overleden is maar niemand van de familie weet het nog, er is iemand die moet vertellen dat Henk niet meer thuis komt.
De meeste mensen in Nederland onderschatten echt heel erg wat het werk allemaal inhoud
Tip... kijk eens wat vaker tv of lees jezelf wat in
wasdasquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Kaskade- lessons in love blijft leuk
quote:
Nee, het is het soort muziek waarvan mijn moetje zegt: Wat is dat voor herrie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Kaskade- lessons in love blijft leuk
Ik wacht even tot ik mijn creditcard geregeld heb, dan koop ik hem ook wel, hij te awesomequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar ik heb hem gekocht in itunes, dus ik kan eigenlijk ook op dat ene knopje herhalen drukken
ik ben dan ook niet je moetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, het is het soort muziek waarvan mijn moetje zegt: Wat is dat voor herrie?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/condoomtest_ii.html
OMG
ja ik kreeg bij mn mac een cadeaukaart van 80 euro erbijquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht even tot ik mijn creditcard geregeld heb, dan koop ik hem ook wel, hij te awesome
bericht bekquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een GIFje maken van WANZ
bericht bek
http://battlelog.battlefi(...)tats/185789412/xbox/quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef badschaap het volgende:
iemand anders die hier nog bf 3 op de xdoos speelt?
wtfquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/condoomtest_ii.html
OMG
Nog niet gezien. ;$quote:
je lijkt net stuquote:
toch niet kuiken piep?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
Wallpaper
Oceaan
Gister alle rot nummers uit mijn spotify playlist gegooid
Die staat er nog inquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch niet kuiken piep?![]()
goedzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
Wallpaper
Oceaan
Gister alle rot nummers uit mijn spotify playlist gegooid
Ja daarom laat ik hem ook staanquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wat moet ik nou zonder tractor broem tractor broem
wat?quote:
hahaah jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar je mee omgaat word je mee besmet he
Lukt je toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daarom laat ik hem ook staan
Godsamme... ik moet morgen gewoon dat nummer negeren
NICEquote:
oh ik heb niet gekeken. dus niet zeggemquote:
Jij moet helemaal niet zeiken met dat Boo Boo wijf van jequote:
Staat er bovenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
NICE
Alleen snap ik niet wat hij nou eigenlijk zegt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
de negativiteit spat er vanaf, zure mensen. ga naar NUjij.nl ofzo
ohjaquote:
Begint met dequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb niet gekeken. dus niet zeggem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee das die met dreadlocks aan de bar KIJK JIJ DIE CLIP WEL?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja
Maar hij zegt toch ook cold ass honkey ofzo. dat bedoelde ik
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Begint met deniet doen. ik klikte ook niet op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
niet de spoiler openen dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja
Maar hij zegt toch ook cold ass honkey ofzo. dat bedoelde ik
goedzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
niet doen. ik klikte ook niet op de spoiler
Oh. Vergeten. Maar wat betekent dat dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee das die met dreadlocks aan de bar KIJK JIJ DIE CLIP WEL?
ik ben verzuurd kan er ook niks aan doen en FOK! is leukerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
de negativiteit spat er vanaf, zure mensen. ga naar NUjij.nl ofzo
Oke ik zal je accepteren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben verzuurd kan er ook niks aan doen en FOK! is leuker
''Cold-Ass'' er goed uit zien En ''honkey'' is gewoon een naam voor een blankequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh. Vergeten. Maar wat betekent dat dan.
En ik keek de clip wel, gisteren. Nu via iTunes gewoon
Oh hehe. Ik had wel opgezocht, maar snapte het niet helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Cold-Ass'' er goed uit zien En ''honkey'' is gewoon een naam voor een blanke
dat stukje is geniaal. hoe hij dan loopt, en dat zegtquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
Ik denk dat die Thrift Shop gast niet echt een big cock heeft anders ga je daar ook niet over opscheppen in je liedje
Graag gedaan danquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hehe. Ik had wel opgezocht, maar snapte het niet helemaal
het moment dat ie over de stoelen springt is leukerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dat stukje is geniaal. hoe hij dan loopt, en dat zegt
xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet zeiken met dat Boo Boo wijf van je
hoe doe je dat dan? Dat hij op dat tijdstip springt als je hem aanklikt?quote:
9/10 would bangquote:
rot opquote:
dankjequote:
Onder de video heb je dat ''delen'' tabje en dan aanvinken op precieze tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Dat hij op dat tijdstip springt als je hem aanklikt?
met twee vinger klikken op t moment dat je met je muis op het filmpje staatquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Dat hij op dat tijdstip springt als je hem aanklikt?
Ik weet dat je een bitchmode hebt, zet hem aan, want wij delen je meningquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee je kan alleen maar zeuren ik word het spuugzat jongeman
nice. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onder de video heb je dat ''delen'' tabje en dan aanvinken op precieze tijd
kan nu niet, ik voel me erg vredig nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat je een bitchmode hebt, zet hem aan, want wij delen je mening
Ik zeur niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee je kan alleen maar zeuren ik word het spuugzat jongeman
Oh ik niet, laat mij maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan nu niet, ik voel me erg vredig nu
hoe voel je je vredigquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan nu niet, ik voel me erg vredig nu
Soms realiseer je je dat het leven mooier is dan je denkt en gaat het lichtje brandenquote:
Zou jij dan blij zijn met zo'n mooie sletten als ik heb?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zeurt wel, of je zeurt over een van je sletten of over iemands UI
Niet zo onaardig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
App0l, je bent een irritant, naïef kutkind dat probeert de stoere boi uit te hangen, kom alsjeblieft terug als je ballen zijn ingedaald, want aan je onintelligente geneuzel voorspel ik dat dat nog even zal duren.
Sinds wanneer ben ik een stoere boii?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
App0l, je bent een irritant, naïef kutkind dat probeert de stoere boi uit te hangen, kom alsjeblieft terug als je ballen zijn ingedaald, want aan je onintelligente geneuzel voorspel ik dat dat nog even zal duren.
oh hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms realiseer je je dat het leven mooier is dan je denkt en gaat het lichtje branden
leesquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een stoere boii?
Ik hoef geen slettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zou jij dan blij zijn met zo'n mooie sletten als ik heb?
it is?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms realiseer je je dat het leven mooier is dan je denkt en gaat het lichtje branden
Sinds je van Miley overgestapt bent naar Brinty, Toxic is echt een goede video .quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een stoere boii?
Dan ga ik wel terug naar Miley..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sinds je van Miley overgestapt bent naar Brinty, Toxic is echt een goede video .
Maar zij heeft geen Toxic.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan ga ik wel terug naar Miley..
i dunnoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe heb ik in een keer een FOK! basic abbo?
Mooie sletten willen jou nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil alleen mooie sletten, maar ik kan het lot niet bepalen.
Ik ken hier alleen maar een remix van merk ik nu opquote:
Ik krijg alleen de lelijkerds...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mooie sletten willen jou niet
Niks. Ik heb wel notes opgevraagd, zat er vast bij danquote:
Smaak verschilt blijkbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
ik post hier goede muziek en het wordt genegeerd tssss
Nietes, laat ons luisterenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
ik post hier goede muziek en het wordt genegeerd tssss
Oh zelfde secondequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken hier alleen maar een remix van merk ik nu op
Maar
God bepaald je pad en als hij wil dat je lelijke sletten krijgt dan gebeurt dat ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de lelijkerds...
Maar ik wil Cécile..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
God bepaald je pad en als hij wil dat je lelijke sletten krijgt dan gebeurt dat ook
quote:
danku dankuquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Looking so good from your head to your feet.
Whyyyy
Je ex willen hosselenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is moeilijk om je ex te hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is eruit bij wie is de mol.
We flirten nog wel veel. ;$quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ex willen hosselen
Een ex is een ex. Komt alleen maar gekut vandaan
Vrouwen flirten gewoon veel, vaak is het gewoon speels flirten, niks serieusquote:
Ja klopt gebeurt me heel vaak, en alsof ze allemaal een relatie met me willenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen flirten gewoon veel, vaak is het gewoon speels flirten, niks serieus
Oké.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik maak nog projecten op school met mijn ex.
Maar echt héél veel. :$quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen flirten gewoon veel, vaak is het gewoon speels flirten, niks serieus
En dan verbaasd zijn als je initiatief wil nemen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt gebeurt me heel vaak, en alsof ze allemaal een relatie met me willen
Ik neem nooit initiatief, alleen als ik iemand echt wil maar dan zorg ik er hoe dan ook wel voor dat zij mij ook wil want ik weel geen blauwtje oplopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn als je initiatief wil nemen.
Kuthoeren, allemaal!
nicequote:
efkes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
STEWIEEEEEEEEEEE
ffkes douchenzo terug
uiteraardquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt gebeurt me heel vaak, en alsof ze allemaal een relatie met me willen
Hi en bye Taexquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
STEWIEEEEEEEEEEE
ffkes douchenzo terug
Leer mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik neem nooit initiatief, alleen als ik iemand echt wil maar dan zorg ik er hoe dan ook wel voor dat zij mij ook wil want ik weel geen blauwtje oplopen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
-zet doucheradio aan-
SCOOTER MET FRIENDS OP Q
HAPPY HARDCORE
ok brb!
Die muzieksmaak van jouquote:
Gaat wel. Soms is het jammer dat ik pas zo laat klaar ben. Maar goed, ik mag niet klagenquote:
Who's that slut?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
baby i just wanna dahahahaance
i dont really carree
behalve als het sloom wordt, ze kan Lauryn Hill niet waarderen die gekkiequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van jouLekker breed
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Maar ze mogen mij gewoon heel erg graag, iedereen vindt mij aardig.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van jouLekker breed
ach als het maar wat oplevert tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat wel. Soms is het jammer dat ik pas zo laat klaar ben. Maar goed, ik mag niet klagen
Ik zorg er altijd voor dat de gesprekken goed lopen en dan vraag ik r mee uit. Werkt nooitquote:
Naief. Nee grapje. Ik ben echt aardig. Tegen iedereen. Ook stomme mensen. Maar stomme mensen mogen mij ook dus zelfs zij doen aardig tegen mij.quote:
Ja, daar mag ik niet over klagen. Het zijn soms gewoon wat vreemde urenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach als het maar wat oplevert toch
de top van de electropopquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef AppelCake het volgende:
yaaaaaaaay Their's a party in the USA
niet snappenquote:
Ik luister alles van filmmuziek tot Drum and Bass tot Rock tot Hip Hopquote:
ja dat zeker, mja je hebt tenminste ietsquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar mag ik niet over klagen. Het zijn soms gewoon wat vreemde uren
Ochjoh je moet gewoon zorgen dat je er netjes uitziet, niet stinkt uit de bek en idd het gesprek niet stil loopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat de gesprekken goed lopen en dan vraag ik r mee uit. Werkt nooit
populaire boiiquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naief. Nee grapje. Ik ben echt aardig. Tegen iedereen. Ook stomme mensen. Maar stomme mensen mogen mij ook dus zelfs zij doen aardig tegen mij.
Absoluut. Liever druk dan geen baanquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat zeker, mja je hebt tenminste iets
dat accentquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.com/#en/fr/this%20is%20fuckin%20awesome
nice tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik luister alles van filmmuziek tot Drum and Bass tot Rock tot Hip Hop
Dat heet geautotuned.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja want het is computerbeats alles.
baasquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben die eckte hipster
precies, lijkt me dat je je dan stierlijk gaat vervelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Liever druk dan geen baan
Nee, dat klinkt trouwens ook als een man van 50+quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
stu praat jij zo?
http://translate.google.com/#en/fr/this%20is%20fuckin%20awesome
wow hij staat ook nog als enige in mijn itunes (van rihanna)quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
baby i just wanna daaaaahaaaaahaaance
Ja, en weinig tot geen geld dan natuurlijk. Toch belangrijker dan we misschien wel willenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, lijkt me dat je je dan stierlijk gaat vervelen
hahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt trouwens ook als een man van 50+
Maar ik overdrijf wel hoor, maar ja ik ben wel aardig enzo ja. dat wel.quote:
Precies zonder geld kun je niksquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en weinig tot geen geld dan natuurlijk. Toch belangrijker dan we misschien wel willen
boks iquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben die eckte hipster
Nederlandse wijfje dat vind ik stoer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef AppelCake het volgende:
This is love this is love this is loooove
is die van u2/?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
One man come in the name of love
Is die nederlands?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nederlandse wijfje dat vind ik stoer.
En dat is best lastigquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies zonder geld kun je niks
Er zijn er wel meer toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt. De enige nederlandse sängerin die ook in het buitenland scoort.
Ja, maar geef toe, het is wel dr enige leuke liedjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittbullquote:
Kaktrice van Houtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer toch?
Ohnee dat zijn allemaal actrices...
WHEEEEEEEEEEERE HAVE YOU BEEEEN? ALL MY LII-III-FEquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef AppelCake het volgende:
i've been everywhere man, looking for you babe searching for you babe
JIJWEEEEEEEEEEEEEEEET ALLEZ ;Oquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
WHEEEEEEEEEEERE HAVE YOU BEEEEN? ALL MY LII-III-FE
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef AppelCake het volgende:
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil
ietsje beter dezequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
http://translate.google.c(...)got%20a%20big%20cock
Yellow Clawquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef AppelCake het volgende:
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil
Ja duh. Ik hou van female popstars.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
JIJWEEEEEEEEEEEEEEEET ALLEZ ;O
Ok, fijne informatie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
Maar niet van Selena tog?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja duh. Ik hou van female popstars.
Neeeequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
heeft zij ooit een hit gehad in NL dan?
ja, maar ik typte gewoon zoals ik met sommige vrienden typquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ietsje beter deze
Ja, ja dat klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want wat jij uitkraamt is altijd zooo nuttig
jij niet dan appolquote:
Ik type meestal ook neit grammaticaal correct, maar is wel handig voor die stemquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ik typte gewoon zoals ik met sommige vrienden typ
jo
whaddup
Ja dat is waarquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik type meestal ook neit grammaticaal correct, maar is wel handig voor die stem
hij is wel leuk iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
I just wa-anna feel this moment
Whoooooooooooo-oooh I just wanna feel this moment.
xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Voor mensen met een hersencapaciteit van 60% ja
I'd never have guessed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja duh. Ik hou van female popstars.
Exactlyquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Ik weet niet wat dat bekent.
wow de ja vuquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
http://atrl.net/
mensen hier zijn erger dan op FOK!en erger dan ik moet je maar ns bij Base en dan Beyonce kijken.
![]()
![]()
maar wel handig om aan mn info over Beyonce of p1nk te komen.
hihi ja he. Jammer dat Christina zo'n flopster is die nooit meer een hit kan scoren gewoon omdat ze het niet meer in zich heeft.quote:
hahah hij is grappigquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga me een stuk beter voelen door dit nummer
Hij laadt niet bij mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
mensen hier zijn erger dan op FOK!en erger dan ik moet je maar ns bij Base en dan Beyonce kijken.
![]()
![]()
Laden duurt langquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij laadt niet bij mij
Bij mij vaak ook niet, echt een kutserver maar als je neit van leuke popsterren a la Britney, Rihanna, of Beyonce houdt mis je niet heel veelquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij laadt niet bij mij
Ik weet niet, heb al eerder 'meegemaakt' dat jij zo iets zei. En daarna gebeurde er iets heel ergsquote:
Kinderen bedtijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:20 schreef AppelCake het volgende:
7am waking up in the morning gotta be fresh gotta go downstairs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |