Helemaal niks, geen restje, nada. Het is hier schoon en droog. Mét laag zout, dat dan weer wel, maar niet dat het nut heeft ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meen je niet... Op de tuintafel ligt alweer een laagje van 20 centimeter...
Nee, het is nu weer afgelopen.quote:
Op de Mercedes liggen nog winterwielen. Dus ik mag nog steeds mijn huis verlaten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat kon je dan ook niet met je zomerbanden
Ik was ontopic voordat jij het nodig vond om jouw persoonlijke irritatie te moeten delen met mij, hetgeen je het beste via een pm kan doen, of een dm.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
keistoer man. nu weer terug ontopic voor ik je onderkwijl
volgens mij had jij het heul niet over winterbanden aanschaffenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik was ontopic voordat jij het nodig vond om jouw persoonlijke irritatie te moeten delen met mij, hetgeen je het beste via een pm kan doen, of een dm.
Het is maar een idee...
Jawel. Door tijdig te wisselen hoef ik ze komend jaar niet opnieuw aan te schaffen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
volgens mij had jij het heul niet over winterbanden aanschaffen
ik verwerp het!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel. Door tijdig te wisselen hoef ik ze komend jaar niet opnieuw aan te schaffen!
Ik heb het zaterdag al gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef maart78 het volgende:
vandaag weer de zomerbandjes er weer onder, binnen een uur gewisseld en schoon gemaakt
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het monteren van winterbanden is flauwekul. Je moet gewoon je snelheid en rijstijl aanpassen. Als mijn banden minder grip hebben in de sneeuw rij ik gewoon minder hard. De invloed van de bestuurder is vele malen groter dan alle overige factoren bij elkaar. De winterbanden hype is een slimme marketing truc van de Vaco.
eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het monteren van winterbanden is flauwekul. Je moet gewoon je snelheid en rijstijl aanpassen. Als mijn banden minder grip hebben in de sneeuw rij ik gewoon minder hard. De invloed van de bestuurder is vele malen groter dan alle overige factoren bij elkaar. De winterbanden hype is een slimme marketing truc van de Vaco.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lekker stokenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je hebt gelijk BHFHquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zonde van je geld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Begint toch tijd te worden om aan de winterbanden te denken.
Moet nog 4 nieuwe banden + velgen kopen (hopelijk komen er nog leuke aanbiedingen). Rond half november laat ik ze denk ik dan monteren.
Is niet altijd een keuze, vrind, tenzij je werkloos thuis zit of op de 1 of andere manier vanuit huis werkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Voor mij geen winterbanden want zoals ieder jaar staat er op dagen dat je ze nodig hebt zo'n 1500km file. Dan ga ik sowieso de weg niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |