Die komen niet in dat soort wijken, daar vallen nml geen boetes te innenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het KLPD heeft het berichtje ook net gekregen verneem ik.
Ik wel... als ik dat gejengel wil horen ga ik in Marokko wonen , als zij dat nou ook lekker deden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik me niet minder thuisvoelen door oproepen tot gebed. Soms worden dingen mensen ook gewoon aangepraat.
Ze hebben ook een afdeling die internethelden aanpaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die komen niet in dat soort wijken, daar vallen nml geen boetes te innen
Je bent dus gewoon xenofoobquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Een kerkklok is maar 1x per week en een beetje cultuurhistorisch goed, maararabisch gejengel, vuurtoren dragers en gebedsgenezers oprotten aub
Oh ze zijn dus vaak in Roden geweest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ze hebben ook een afdeling die internethelden aanpakt
quote:Als dat je niet zint, kan je beter verhuizen.
Of dat ooit gaat gebeuren weet ik ook niet, maar het is wel gewoon doelstelling van de Islam, dus laat die proest maar achterwegequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En nee, ik denk ook niet dat moslims de boel gaan overheersen. Proest.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ze zijn dus vaak in Roden geweest?
Tuurlijk. Het is de bedoeling van de moslims die hier wonen, om de boel te gaan overheersen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Of dat ooit gaat gebeuren weet ik ook niet, maar het is wel gewoon doelstelling van de Islam, dus laat die proest maar achterwege
De extreme hypocrisie! Ongelofelijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Robijn48 het volgende:
Als dat je niet zint, kan je beter verhuizen.
3% van de vrouwen in nederland is besneden daar komen er jaarlijks 50 Bijquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En nee, ik denk ook niet dat moslims de boel gaan overheersen. Proest.
Oh? Leg eens uit hofstadtgroepje?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De extreme hypocrisie! Ongelofelijk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk trouwens wel dat het "Nederlandse volk" dapper en daadkrachtig genoeg is om te voorkomen dat nederlandse moslims de boel overnemen, mochten ze ooit een echte poging wagen.![]()
Je ziet het echt niet he? Mijn god dit kan toch niet serieus zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh? Leg eens uit hofstadtgroepje?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
3% van de vrouwen in nederland is besneden daar komen er jaarlijks 50 Bij
Nee het valt best mee hoor
Aanpassen of oprotten geld alleen voor autochtonen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh? Leg eens uit hofstadtgroepje?
Jaja, lul maar, ik vraag om uitlegquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mijn god dit kan toch niet serieus zijn?
Welja johquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een oorlogsverklaring, niets meer, niets minder. 'Dit is nu moslimgebied'.
En ze hebben er schijt aan dat de NLers zich juist ontheemd voelen hierdoor. Die kunnen de kanker krijgen.
Aanpassen of oprotten geld alleen voor autochtonen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaja, lul maar, ik vraag om uitleg
Dat gaat zo geleidelijk aan dat niemand het ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef -0mega- het volgende:
Denk trouwens wel dat het "Nederlandse volk" dapper en daadkrachtig genoeg is om te voorkomen dat nederlandse moslims de boel overnemen, mochten ze ooit een echte poging wagen.
Jij verwijt mensen die het niet kunnen hebben dat er iets niet gewaardeerd wordt dat ze maar op moeten rotten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaja, lul maar, ik vraag om uitleg
Van een deel zeker, of anderen ze uiteindelijk zullen volgen, wie zal het zeggen, er bestaat wel een Soera die "de Buit" heet, een Soera die tolerantie of vrede heet daar heeft nog nooit iemand van gehoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is de bedoeling van de moslims die hier wonen, om de boel te gaan overheersen.
Proest.
Waarom wilde je nou ook al weer niet in het Westen van Nederland wonen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef gnaeus het volgende:
De westerse wereld houdt complete landen bezet of installeert dictators die niet het volk maar het westen dienen maar wij worden overgenomen door de moslims
Gelukkig zijn er pilletjes tegen dat soort geestesziekten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |