quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:50 schreef MichaelScott het volgende:
Als ze zich thuis willen voelen dan hadden ze thuis moeten blijven.
Dit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef Robijn48 het volgende:
Hier gaan de kerkklokken zondagmorgen 10 minuten lang. Geen last van.
Er zijn mensen die overal een probleem van maken.
nee hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je het topic weer aan het kapen bent met uitspraken die je anderen in de mond legt.
Oh, maar ik vind dat de moslims in Den Haag alle recht hebben te denken wat ze willen van die oproepen tot gebed. Als iemand meent dat het bijdraagt tot integratie, dan is hij daar vrij in. Een tweede is hoe de gemeenschap dat ervaart, maar daar moet uit te komen zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee hoor
Ik had al een topic geopend..
het was van de week Hijab dag waarin ongelovige teefjes (vrouwelijke honden) opgeroepen werd de vrijheid van het drahen van de hijaab te ervaren....
Dat mag niet bekritiseerd worden
Dan was er een 4x pogingen betreffende het feit dat 3% van de Vrouwen haar clit niet kunnen vinden (Dat mannen dat niet kunnen is een gegeven) maar uitgesneden is altijd weg.
Nee de Islam wordt je niet door de strot gedwongen... ze zijn GVD erger dan de Jehova's
DDR anno 1970 niets voor jou?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfff, ik hoor kerkklokken vaak wel langer dan 'drie of vier keer' luiden hoor. En het maakt me helemaal niets uit of het geluid wel of niet van mijn cultuur komt; ik word gewoon liever niet ongevraagd met geloofsuitingen geconfronteerd.
En er zijn mensen die nergens een probleem van maken. Over je heen laten lopen noemen ze dat geloof ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef Robijn48 het volgende:
Hier gaan de kerkklokken zondagmorgen 10 minuten lang. Geen last van.
Op vrijdag klinkt de muezzinn 1x. Ook geen last van.
Er zijn mensen die overal een probleem van maken.
Ik denk dat je me niet goed begrijpt. Ik zal nooit klagen over het geluid van een kerk of moskee, maar als ik de keuze heb, hoor ik ze liever niet. Het is mijn recht dat te zeggen, net zoals deze moslim mag menen dat het de mensen juist goed doet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
DDR anno 1970 niets voor jou?
Het is een oorlogsverklaring, niets meer, niets minder. 'Dit is nu moslimgebied'.quote:
Nee, dat heet wat genuanceerder en toleranter kijken. En niet zo vasthouden aan: oooooh Nederland is enkel voor Nederlanders, oh help.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En er zijn mensen die nergens een probleem van maken. Over je heen laten lopen noemen ze dat geloof ik.
Nee dat heet laf, bang en geen ruggegraat hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat heet wat genuanceerder en toleranter kijken.
En als ik vind dat die man helemaal gek is mag dat ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
moslims in Den Haag alle recht hebben te denken wat ze willen van die oproepen tot gebed. Als iemand meent dat het bijdraagt tot integratie, dan is hij daar vrij in. Een tweede is hoe de gemeenschap dat ervaart, maar daar moet uit te komen zijn.
Maar NL op moslimlanden laten lijken is goed voor de integratie!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Goed voor de integratie ja! Nederlanders die uit de wijk trekken en moslimenclaves.
Nee, dat is verhuizen i.p.v. de barricades opgaan. Lijkt mij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat heet laf, bang en geen ruggegraat hebben.
Dramaqueen alert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een oorlogsverklaring, niets meer, niets minder. 'Dit is nu moslimgebied'.
En ze hebben er schijt aan dat de NLers zich juist ontheemd voelen hierdoor. Die kunnen de kanker krijgen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat heet laf, bang en geen ruggegraat hebben.
Persoonlijk zou ik me niet minder thuisvoelen door oproepen tot gebed. Soms worden dingen mensen ook gewoon aangepraat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En als ik vind dat die man helemaal gek is mag dat ook
Leuk dat de Moslims zich thuisvoelen, maar voelen de autochtonen zich nog thuis?
Mwaahquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een oorlogsverklaring, niets meer, niets minder. 'Dit is nu moslimgebied'.
En ze hebben er schijt aan dat de NLers zich juist ontheemd voelen hierdoor. Die kunnen de kanker krijgen.
Nederland of een pauperbuurt in Den Haag ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar NL op moslimlanden laten lijken is goed voor de integratie!
Ja, natuurlijk wijffie maar niet gaan huilen als je over 15 jaar met een hoofddoek thuis zit en jij je afvraagt hoe het toch allemaal gekomen is.quote:Nee, dat heet wat genuanceerder en toleranter kijken.
Ah dus eens dat de boxen gesloopt worden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nee, dat is verhuizen i.p.v. de barricades opgaan. Lijkt mij.
Het KLPD heeft het berichtje ook net gekregen verneem ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik krijg net een berichtje dat die boxen het weekend niet overleven.
En nee, ik denk ook niet dat moslims de boel gaan overheersen. Proest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ja, natuurlijk wijffie maar niet gaan huilen als je over 15 jaar met een hoofddoek thuis zit en jij je afvraagt hoe het toch allemaal gekomen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |