abonnement Unibet Coolblue
pi_122930244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Oh jij vind het interessant om elke dag te lezen wat hij in Hong Kong eet? De eerste vijf keer was het leuk hoor, maar komt het me toch wel de keel uit. Het voegt niets toe aan dit topic en ik denk niet dat ik de enige ben die hier zo over denkt.
Sinds wanneer maken users in reeksen de dienst uit en beslissen zij wie wel en niet en waarover mag posten?
Er is niks aan de hand, laat die jongen lekker posten als hij dat wil.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:12:33 #77
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_122930391
Ik vind het wel leuk om de verschillen tussen de Mc's wereldwijd te lezen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:13:47 #78
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122930451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Sinds wanneer maken users in reeksen de dienst uit en beslissen zij wie wel en niet en waarover mag posten?
Er is niks aan de hand, laat die jongen lekker posten als hij dat wil.
Ik beslis toch ook niet waarover hij post. Ik geef alleen mijn mening dat ik me hieraan erger.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122938182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik beslis toch ook niet waarover hij post. Ik geef alleen mijn mening dat ik me hieraan erger.
Dit. Het is niet algemeen maar t is alleen maar afkraken van de McDonalds hier en het daarbij ophemelen van Hong Kong, en dat in ieder topic van de Mc maar ook in veel andere topics op Fok. En ik snap niet dat de mods daar niet over vallen maar de rest 'aanvallen' (behalve 1 mod).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122939637
Sommige mensen zijn echt gefrusteerd zeg :').
pi_122942310
Er is echt iets mis met jou FutureFairytale. Dan lees je maar niet meer de Posts over HK als je het niet boeit.
pi_122942319
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Vorige week naar de McCafe in Tuen Mun geweest, waar we een grote warme chocolademelk en gebak bestelden, maar de chocolademelk was echt VEELS te melkerig, en smaakte bijna niet naar chocolade, helaas.

Volgens mij was het de vorige keer dat ik in Hong Kong was veel beter, dus wellicht dat het dit keer kwam door een slecht filiaal/medewerkster. Zal het binnenkort een 2de kans geven. Ik vind de MCafe wel vrij prijzig vergeleken met de rest van het McDonald's assortiment, maar goed, het is ook meer een alternatief voor de Starbucks natuurlijk.

Vandaag trouwens kreeg ik een groot vel met coupons voor de Mac, waar wel wat leuke acties opstaan, zoals gratis 4McNuggets bij een voordeelmenu van 2 euro enzo. :9
McCafe is echt lekker! Vooral die chocoladetaart. Nadeel is dat veel mensen met hun normale eten in het McCafe gedeelte gaan zitten...
pi_122951365
In Duitsland is de eerste McCafé geopend zonder regulier restaurant; een 'stand alone'. Lijkt daar schijnbaar goed te lopen; moeten ze in Nederland misschien ook is doen :+
pi_122952773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:34 schreef Yannick567 het volgende:
In Duitsland is de eerste McCafé geopend zonder regulier restaurant; een 'stand alone'. Lijkt daar schijnbaar goed te lopen; moeten ze in Nederland misschien ook is doen :+
Hadden ze dat al jaren geleden al niet? Herinner mij zoiets in Berlijn.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:48:57 #85
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122953713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 07:40 schreef acalaca het volgende:

[..]

McCafe is echt lekker! Vooral die chocoladetaart. Nadeel is dat veel mensen met hun normale eten in het McCafe gedeelte gaan zitten...
Klopt, maar goed, het is vaak ook niet heel erg druk in het McCafe gedeelte terwijl het gewone Mac gedeelte vaak wel heel vol zit, dus dan is het te begrijpen dat mensen een plekje zoeken ;)

Die chocoladetaartjes zijn allemaal heel erg lekker. Laatst dus een nieuwere met mokka/koffie/chocolade genomen en die was ook prima. Jammer dus van die warme chocolademelk, maar hopelijk is die volgende keer gewoon weer goed.

Vandaag fish-filet burger menuutje gepakt voor 2 euro :)
pi_122953894
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt, maar goed, het is vaak ook niet heel erg druk in het McCafe gedeelte terwijl het gewone Mac gedeelte vaak wel heel vol zit, dus dan is het te begrijpen dat mensen een plekje zoeken ;)

Die chocoladetaartjes zijn allemaal heel erg lekker. Laatst dus een nieuwere met mokka/koffie/chocolade genomen en die was ook prima. Jammer dus van die warme chocolademelk, maar hopelijk is die volgende keer gewoon weer goed.

Vandaag fish-filet burger menuutje gepakt voor 2 euro :)
Hoeveel kosten die chocoladetaartjes daar dan?
pi_122953992
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt, maar goed, het is vaak ook niet heel erg druk in het McCafe gedeelte terwijl het gewone Mac gedeelte vaak wel heel vol zit, dus dan is het te begrijpen dat mensen een plekje zoeken ;)

Die chocoladetaartjes zijn allemaal heel erg lekker. Laatst dus een nieuwere met mokka/koffie/chocolade genomen en die was ook prima. Jammer dus van die warme chocolademelk, maar hopelijk is die volgende keer gewoon weer goed.

Vandaag fish-filet burger menuutje gepakt voor 2 euro :)
In Duitsland hebben de restaurants waar ik van weet dat ze een McCafé hebben niet een apart zitgedeelte daarvoor :? Of in ieder geval niet duidelijk aangegeven
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 17:08:49 #88
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122954391
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoeveel kosten die chocoladetaartjes daar dan?
Gewoon een punt gebak is 22-26 dollar, of 16 dollar wanneer je ook koffie of ander drinken erbij besteld.

Ze hebben ook van die kleine vierkante gebakjes, weet even niet hoe ze heten, waar je er 2 voor 12-16 dollar ofzo van kan kopen, maar nog nooit gehad.

http://www.mcdonalds.com.hk/english/mccafe/#/home/

Opzich is het ook niet 'duur', maar wanneer je bij de Mac voor minder dan 3-4 euro al ene groot menu kunt kopen, dan is 1 koffie en gebakje voor minstens 4 euro toch een beetje prijzig, gewoon puur qua gevoel en in die vergelijking.

Als je de vergelijking NIET maakt, dan is het natuurlijk een goede prijs :P

Moet je dus wel een relaxte rustige McCafe vinden, met lekker leer bankje enzo... :)
pi_122954625
En hoeveel kost zoiets bij de starbucks of vergelijkbaar koffietentje daar?

In Turkije is het ook zo scheef qua prijzen, maar die koffietentjes zitten wel altijd vol.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 17:22:14 #90
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122954820
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 17:16 schreef xminator het volgende:
En hoeveel kost zoiets bij de starbucks of vergelijkbaar koffietentje daar?

In Turkije is het ook zo scheef qua prijzen, maar die koffietentjes zitten wel altijd vol.
Starbucks is hier als het goed is wel gewoon erg duur, dus ik denk vergelijkbaar met Nederland. Ik kom er persoonlijk nooit binnen btw, om de genoemde reden, en omdat ik niet van koffie hou... :)

Mijn vriendin vindt Starbucks WEL fijn, dus ze zal me vast wel een keer tegen mijn zin in naar binnen slepen, maar de vorige keer dat zij en een vriendin dat probeerde, moesten we wachten op een plekje, en besloten we om ergens anders heen te gaan, dus toen kwam ik goed weg.
pi_122970453
Bij een simpel restaurantje krijg je rijst met char siew voor onder de 18 dollar, de mac blijf ik ook in HK relatief duur vinden.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 23:04:01 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_122970499
Nederland valt opzich nog mee, in Noorwegen betaal je ruim 10 euro voor een menu :')
pi_122974709
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Hadden ze dat al jaren geleden al niet? Herinner mij zoiets in Berlijn.
Zou best kunnen, niet dat ik weet in ieder geval. Ze hebben het nu wel opnieuw gedaan.
Nederland moet dat ook doen, en zich dan ook verplaatsen naar andere locaties. Stations bijvoorbeeld, wel lastig dan met NS Retail :+
'Instore' bij een benzinepomp aan een A2 oid zou ook geen slecht idee zijn denk ik.
  zondag 17 februari 2013 @ 02:52:17 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122977135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef acalaca het volgende:
Bij een simpel restaurantje krijg je rijst met char siew voor onder de 18 dollar, de mac blijf ik ook in HK relatief duur vinden.
Zelfsop de markt betaal je wel meer dan 20 HKdollar voor rijst met char siew, dus 21 HKdollar voor een goedkoop McMenu vind ik een prima prijsje.

De prijzen zijn wel wat gestegen voor het 'normale' eten hier, dus 'ho faan' en rijst gerechten.

Ik denk dat bij een simpel restaurantje je nu toch wel minstens 30 HK dollar kwijt zult zijn voor char-siu, tenzij je een kleine maaltijd neemt bij de Cafe de Coral ofzo, maar dan zit je nog steeds boven de prijs van McD.
pi_122981800
Voor iedereen die stiekem hoopte dat de McRib misschien toch terugkwam... helaas.

Reactie van HQ op een bericht van iemand op Facebook:

quote:
McDonald's Nederland Hoi Ferry, leuk om te horen dat je zo’n fan bent van de McRib. Dat heb je mooi verwoord. De McRib komt helaas niet terug in het assortiment. We hebben de burger in 2003 uit ons assortiment gehaald, aangezien er weinig vraag naar was. Maar misschien vind je het leuk om vaker met ons mee te denken? Ons officiële Gastenpanel zit vol, maar hier kun je je opgeven voor de wachtlijst: www.mcdonalds.nl/over-mcdonalds/kwaliteit/gastenpanel. Dan hoor je het als er weer plaatsen beschikbaar zijn. Fijne dag!
pi_122981970
Weinig vraag :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_122984809
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Weinig vraag :')
Dat soort dingen worden altijd gebaseerd op landelijke verkopen :+
  zondag 17 februari 2013 @ 15:28:48 #98
302853 themole
graaft totaal door.
pi_122989135
McCafe in Nederland was in Eindhoven geen succes.....

Ze hadden ook niks speciaals behalve iets meer soorten koffie en 1 soort frappuchino.
Niet altijd serieus
pi_122989553
Dat is ook wel een tijdje geleden, toch? Ik denk dat als ze zoiets nu opnieuw lanceren, het wel kans maakt.
pi_122989696
Double quarter pounder, do it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')