Er zijn zoveel arresten die belangrijk zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het belang van een dergelijk arrest kan je niet onderschatten. Niet meer dan terecht dat het met enig regelmaat genoemd wordt.
Ah ja, er is ergens - ik kan hem nu even niet vinden - een schitterende etnografie van een antropoloog die een concert bezocht en dat dan observeerde. Wetenschap kan je het niet noemen - hoewel.. - maar de simpelheid van de mens komt weer mooi naar voren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overanalyseren is toch onze studie of niet dan?
Fijn hè.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef Aurelius. het volgende:
Dat UvA bestandje met die arresten Burgerlijk Procesrecht is erg handig zeg
Misschien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Heb jij die toevallig gemaakt?
Ik 2.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee man net weer eerste weekje college erop zitten
Morgen nog samen naar Europees tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee man net weer eerste weekje college erop zitten
Ik ben het niet, sherlock. En als ik het wel was: ik heb een account dat niet mijn naam heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:25 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dan weet ik nu je naam (misschien)
Tchock, the master of disguise.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het niet, sherlock. En als ik het wel was: ik heb een account dat niet mijn naam heeft.
Welk bestandje is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef Aurelius. het volgende:
Dat UvA bestandje met die arresten Burgerlijk Procesrecht is erg handig zeg
Hoe doe je dat per ongeluk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik al vaker dan eens mijn naam per ongeluk op FOK! heb gezet.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:25 schreef Giku het volgende:
[..]
Morgen nog samen naar Europees toch?
Ooh op die manier..dat is niet handig inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Screenshots maken van Google Maps terwijl je Google-account ingelogd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |