Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
Maar geen of weinig vlaams voor mij dus
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Requiem pas nog gezien, was op tv
Ik zal de helaasheid ff aanvinkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.
Allemaal wat tragikomisch schrijnend grappig zielig mooi.
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.
Heb daarna een urendurende depressie
Tot de dubbele dildo kwam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.
Ik heb mijn ogen even afgewend jaquote:
Ik heb hem er meteen bijgepakt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even afgewend ja
De film of de dildo?quote:
Duh. Niet de filmquote:
Zal ik de stapel briefgeld er vast bij pakken?quote:
CHAOS!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Wat je ook doet! De beker niet aanraken!![]()
http://producten.hema.nl/?whatthefark
Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou gewoon, de hema maakte zo'n 2 jaar gelden als grapje deze site
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeksquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff ik heb 2 leuke masters gezien die ik nog wel zou willen doenhaha
nou ik heb ook geen geld meer om ze te gaan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeks
Die man heeft ook een leven!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raak wel echt enorm gefrustreerd
Gister was de deadline voor het cijfer van mijn laatste tentamen maar ik heb nog niks binnen
vorige keer was die kerel een week te laat!!!
als ik het over een paar uur niet heb ga ik mailen want ik ben het wel echt goed beu
zouden wij eens moeten proberen om zo met deadlines om te gaan
Maar ik wil het zo graag weten!quote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
I'm getting so old... Ik zou weer zo een kleine nap kunnen doen
Ik had weer gruwelijke nachtmerries vannacht. Vorige week was het zo erg dat ik 's nachts zoonlief wakker heb geschreeuwdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar dat komt misschien doordat ik maar een krappe 5 uur geslapen heb.
Nog hossen met carnaval?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm dutjes!
had ik al gezegd dat ik vakantie heb?
Mijn pa wil een smartphone kopen dus ik MOEST specs vergelijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had weer gruwelijke nachtmerries vannacht. Vorige week was het zo erg dat ik 's nachts zoonlief wakker heb geschreeuwd
Hey Cllie! hoe is het met jou?quote:
CL ook!quote:
neuh maar 1 dagjequote:
Yeay, dat is echt hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn pa wil een smartphone kopen dus ik MOEST specs vergelijken.
Allemaal geluktquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hey Cllie! hoe is het met jou?
en je keuken en je vloer en zo?
yay! en hoe bevalt het nu op je eigen stekje?quote:
Even wennen aan de rust en stiltequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yay! en hoe bevalt het nu op je eigen stekje?
Oh daar kan ik niet naar kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef CherryLips het volgende:
O jongens ik zit Dit is mijn lijf te kijken op RTL en er komen de meest ranzige dingen langs
neem een kat! dan heb je nooit meer rustquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wennen aan de rust en stilte
Behalve s ochtends vroeg want dan word ik wakker van de winkels hierachter die bevoorraad worden met luidruchtige karren
Ja en gisteren moest ik een nieuw beeldscherm uitzoeken dus ik heb al 2 nachten te weinig geslapen.quote:
Ik ben net 1,5 week ziek geweest, ik zou dat ook wel willenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
I'm getting so old... Ik zou weer zo een kleine nap kunnen doen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef missbehavin het volgende:
Waarom word ik toch zo vaak aangesproken met 'de heer' in mails?
Ssssht, dat bewaar ik toch alleen voor jou! Niet voor de mannen van Ziggo iigquote:
rivalquote:
Ookquote:
quote:
Klimgeitquote:
moet ie voor alle vakken of alleen een paar vakken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wtf, huiswerkbegeleiding ¤ 160 per periode...
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ie voor alle vakken of alleen een paar vakken?
briefjes op je locale LO kunnen al helpen
vaak hangt er ook genoeg van studenten in de supermarkt (hier wel, want hier zit een grote LO)
dan zou je kunnen denken aan een pedagogiek student?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...
Maak een nieuw geslaagd kind. Ze zijn gratis om te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak een nieuw geslaagd kind. Ze zijn gratis om te maken.
Dit keer niet roken tijdens de zwangerschap.
Spotifyquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik kan een liedje niet vinden. Sterf youtube!
En dat wil een chinees adopterenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik word GEK van die stomme Aziaten!!!!
*veegt alle hysterische paarse kleurtjes weg, fatsoeneert de cijfers, zet alles weer recht*
DAAR! ZAK ER IN!
Mjah,vind die maar eens...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou je kunnen denken aan een pedagogiek student?
Ja maar daar ben ik dan vanaf het begin bij hequote:
Ook niet. Ik weetde titel ook niet, alleen dat het uit Faster Pussycat, Kill Kill isquote:
aster Pussycat"quote:
Nee was het maar zo simpelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
aster Pussycat"
Sung by The Bostweeds
Lyrics by Rick Jarrard
Music by Paul Sawtell and Bert Shefter
?
Includes: music by Igo Kantor, Bert Shefter & Paul Sawtell (the Shefter/Sawtell team scored lotsa sci-fi, e.g.: "The Fly" and "Voyage to The Bottom Of The Sea"); the classic title song by the otherwise unknown "Bostweeds;" highly quotable dialogue from Satana and her co-stars; sound effects.quote:
Ja die had ik ook al gevonden, maar dan doet het geluid het weer niet op de ipad.. Maar lief dat je meedenktquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://8tracks.com/lisesi(...)ll-soundtrack-part-1
Mijn laptop is dood godtquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet het bij mij perfect op de computer
Leven de koning!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Oranje boooooooooven, oranje booooooooooooooven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leven de koning!Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het erg aanstekelijk
En ik WIL het helemaal niet leuk vinden!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Alleen als het om NL sporters/sportteams gaat, het koningshuis mag kapot vallen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Oranje boooooooooven, oranje booooooooooooooven...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ja
Ik vind het erg aanstekelijk
En ik WIL het helemaal niet leuk vinden!
''Dames en heren, mijn naam is Bertus Bintje, met het Oranje koor Weer Geen Lintje''quote:
En Maxima!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
''Dames en heren, mijn naam is Bertus Bintje, met het Oranje koor Weer Geen Lintje''
Tja er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Dit gaat echt woensdag pas weer langzaam uit m'n kop
Ik drink en dans ook gewoon op Metallica of zo hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dus daarop drinken en dansen de mensen in het zuiden
True. Bad hair days en zo.quote:
Ow en heb je ook wat zieke moves?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink en dans ook gewoon op Metallica of zo hoor
Mens alles aan mij is ziek!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow en heb je ook wat zieke moves?
Ik doe nu vooral Dexter, Breaking Bad (bijna afgelopen) en californication.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Die moet ik nog steeds eens gaan volgen.
Nu American Horror Story afgelopen is heb ik weer wat tijd.
Alhoewel, Smash is weer begonnen. En April geeft ons winter.
Nou ja dat je op 1 gebied ziekelijk, Goddeloos en onrein bent betekent niet dat alles direct ziek is aan je héquote:
Ik volg te veel. Heb al weinig tijd vanwege trainingen, repetities en zooi. Plus ik wil OOK nog PS3 doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe nu vooral Dexter, Breaking Bad (bijna afgelopen) en californication.
Soms games of thrones als ik echt niks beter heb
Natuurlijk wel, want dat is mijn kernquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja dat je op 1 gebied ziekelijk, Goddeloos en onrein bent betekent niet dat alles direct ziek is aan je hé
PS3 gaat voor games of thrones in de meeste gevallen en daar heb ik al nauwelijks tijd voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik volg te veel. Heb al weinig tijd vanwege trainingen, repetities en zooi. Plus ik wil OOK nog PS3 doenEn ergens een boek lezen tussendoor. Ain't gonna work.
Ik ken nog een Vlaamse verfilming van een Brusselmans boekquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS3 gaat voor games of thrones in de meeste gevallen en daar heb ik al nauwelijks tijd voor.
Herman Brusselmans nu in bezig wat betreft boek
Welke is datquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken nog een Vlaamse verfilming van een Brusselmans boek
Huidige spel: WC3, company of heroes, schakenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Huidige spel: Deus Ex - Human Revolution
Huidig boek: Neill Gaiman - American Gods
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Huidige spel: WC3, company of heroes, schaken
Boek: -
Lievelingsuser: ang3l
omdat beschrijvingen in een boek heel anders zijn dan in een flimquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat mensen zo graag boeken lezen begrijp ik nooit. Ik lees ook wel traag misschien 20 pagina's van een normaal boek per uur. Maar hou wel van leerboeken. Maar om een boek te lezen gewoon en daar 10 uur mee bezig te zijn.. kijk ik liever films
Als ik met jou omga kom ik veel met meiden in contact want homo's hebben toch veel vriendinnetjes omdat meiden weten dat ze zich daar bloot bij kunnen tonen e.d.?quote:
Huidig spel, voltoid spel: CoDquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Huidige spel: Deus Ex - Human Revolution
Huidig boek: Neill Gaiman - American Gods
Ja okequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat beschrijvingen in een boek heel anders zijn dan in een flim
uitgebreider en er is meer zelf vorm te geven
ik ben eindelijk begonnen in 'reizen met Charley' van John Steinbeck
met of zonder schoolboeken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja okeBegrijp het ook wel als in dat het leuk kan zijn net zoals zoveel mensen hobbies hebben
Maar een boek lezen voor de lol staat gewoon heel ver bij mij vandaan
Hoeveel boeken lezen jullie trouwens ongeveer per jaar?
Ik lees ook best traag. Komt omdat ik als een soort mongool de zinnen oplees in m'n hoofd, compleet met bijbehorende denkbeeldige stem en accentquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat mensen zo graag boeken lezen begrijp ik nooit. Ik lees ook wel traag misschien 20 pagina's van een normaal boek per uur. Maar hou wel van leerboeken. Maar om een boek te lezen gewoon en daar 10 uur mee bezig te zijn.. kijk ik liever films
Klopt, dus de pijn in je poepert is hetw aardquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ik met jou omga kom ik veel met meiden in contact want homo's hebben toch veel vriendinnetjes omdat meiden weten dat ze zich daar bloot bij kunnen tonen e.d.?
Zonder schoolboekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met of zonder schoolboeken?
ik lees nu echt minder dan ooit, omdat die boeken voor school zo taai zijn en dan heb ik s avonds geen zin meer om nog 'echt' te lezen
Voor de volle leeservaring!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lees ook best traag. Komt omdat ik als een soort mongool de zinnen oplees in m'n hoofd, compleet met bijbehorende denkbeeldige stem en accent
ja dat heb ik ook echtquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet door blijven lezen en dan gata t goed. Cloud Atlas had ik zo uit. Niets ook. Maar American Gods heb ik een tijd neergelegd... en dan pak ik t ook niet meer op
De tina?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet door blijven lezen en dan gata t goed. Cloud Atlas had ik zo uit. Niets ook. Maar American Gods heb ik een tijd neergelegd... en dan pak ik t ook niet meer op
Dat is voor meisjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is voor meisjes!Hoe heet dat wijf achterop ook alweer? noortje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger wel ja, maar nu zijn het suus en sas geloof ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe heet dat wijf achterop ook alweer? noortje?
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
wel ja, maar nu zijn het suus en sas geloof ik
Met die rode haren ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe heet dat wijf achterop ook alweer? noortje?
Ik las altijd stiekem de Aktueel en 1x ind e mand de Playboyquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
haha bij mijn schoonouders hebben ze wel een leesmap en dan lees ik altijd graag even de tina en de donald duck
Je bent ook echt wel een homo héquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met die rode haren ja.
Maar volgens mij heeft Floor een tijd voor Tina getekent (Zusje van).
geen diee of Noortje e rnog is.
ze is er nog, maar volgens mij nu incidenteel en ergens in het middenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met die rode haren ja.
Maar volgens mij heeft Floor een tijd voor Tina getekent (Zusje van).
geen diee of Noortje e rnog is.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent ook echt wel een homo hé
hmmmquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las altijd stiekem de Aktueel en 1x ind e mand de Playboy
Ja ik las die ook na mijn post.. zou wel uber zijn als hij nu gewoon een raging-hetero blijkt te zijnquote:
HEUS nie!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent ook echt wel een homo hé
Nou soms zag je misschien wel stiekem een piemel in die blaadjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik las die ook na mijn post.. zou wel uber zijn als hij nu gewoon een raging-hetero blijkt te zijn
Probeer je zo je boner van ang3ls reacties te laten verdwijnen of wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Godtje het volgende:
EVEN SERIEUS JA!!!!
Best heftig dit![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/9276-bully
Zeg! PROJECTIE heet dit he!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Probeer je zo je boner van ang3ls reacties te laten verdwijnen of wat?
Ja, over gepeste kinderen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
iet zien hier.
Ken wel een gelijknamige film, heb de gelijknamige film en vind hem ruk.
Maar dit is een docu volgens mij?
Het kan projectie zijn maar hoeft niet hé! Assumption, mother, fuckupsquote:
waarom zijn er dan deadlines? Ik zou gewoon een officiële klacht indienen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
aargh net een mailtje terug, krijg mijn cijfer pas na de vakantie
anderhalve week na de deadline dus
dat kan toch niet zomaar
ik vind het echt heel irritant!
ik heb al gekeken maar dat kan alleen met je naam en zo en ik heb die man nog vaker dus dat zie ik niet zo zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zijn er dan deadlines? Ik zou gewoon een officiële klacht indienen.
heeft de opleiding verder geen consequenties staan voor het missen van deadlines? En zeker met een week?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb al gekeken maar dat kan alleen met je naam en zo en ik heb die man nog vaker dus dat zie ik niet zo zitten
heb hem wel gemailt maar dat hielp niet haha
kreeg een mail terug dat het nog zeker een week duurtbizar
dat staat niet in het reglement dus ik weet niet wat er dan gebeurtquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft de opleiding verder geen consequenties staan voor het missen van deadlines? En zeker met een week?
te belachelijk dit, je kan niks omdat je afhankelijk bentquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat niet in het reglement dus ik weet niet wat er dan gebeurt
maar mijn klacht zou wel wat meer in houden hoor
zijn toets staat vol fouten, hij kan geen les geven, geen orde houden in een 3e jaars hbo klas![]()
dus het zal hem vast geen goed doen (en mij dus ook niet)
Nou ja dat vind ik dan betwijfelenswaardig. Hen zijn ook afhankelijk van studenten dus ja. Niemand houdt van schandalenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
te belachelijk dit, je kan niks omdat je afhankelijk bent
nee maar ik weet wel wat er gebeurd als je een klacht indient, vaak genoeg gezienquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dan betwijfelenswaardig. Hen zijn ook afhankelijk van studenten dus ja. Niemand houdt van schandalen
Ja in de praktijk is het wel kutter ja. Zeker bij zoiets. Maar toch zullen ze je niet zo snel verneuken toch? Alleen ja klachten hebben dan misschien minder effect ja. Wel goed dat je versneld doetquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik weet wel wat er gebeurd als je een klacht indient, vaak genoeg gezien
en ik ben super afhankelijk omdat ik een versneld traject doe en dat niet zwart op wit staat
als ik een klacht indien tegen een docent en dan 2 weken later vraag of hij tussendoor iets voor mij wil doen want buiten de normale roosters om gaat dan doet ie dat dus nooit...quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja in de praktijk is het wel kutter ja. Zeker bij zoiets. Maar toch zullen ze je niet zo snel verneuken toch? Alleen ja klachten hebben dan misschien minder effect ja. Wel goed dat je versneld doet
Anders bel je toch even aan en vraag je vriendelijk of hij m even kan verplaatsenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
En m'n buurman heeft m'n auto weer klemgezet. Niet helemaal expres, hij heeft hem zo neergezet dat ik er in principe nog langs kan, maar dan moet ik achteruit in een heel smal vak inparkeren en het lijkt me voor alle betrokkenen beter als ik dat ik een gecontroleerde omgeving probeer en niet 's nachts tussen twee audi's in een smal vak
Ik hoop maar dat die bus weg is vanavond
Buren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
En m'n buurman heeft m'n auto weer klemgezet. Niet helemaal expres, hij heeft hem zo neergezet dat ik er in principe nog langs kan, maar dan moet ik achteruit in een heel smal vak inparkeren en het lijkt me voor alle betrokkenen beter als ik dat ik een gecontroleerde omgeving probeer en niet 's nachts tussen twee audi's in een smal vak
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik vannacht pas thuiskomquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders bel je toch even aan en vraag je vriendelijk of hij m even kan verplaatsen
Ik heb hem zondag gesproken en hij had me nog tips gegeven. En toen heb ik aangegeven dat als hij z'n werkbus erneer zet, ik er gewoon niet tussen kom. Ik wil ook nog uitstappen enzo. Zet ie de bus zo neerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Buren.Gotta love em. Ik heb tegenwoordig studenten naast me. Woonkamer grenst tegen mijn woonkamer. Hoor ze volop door de dunne muurtjes heen brallen.
Ach ja anders een goede les voor hem toch ook. Niet echt luisteren maar lullen helpt ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem zondag gesproken en hij had me nog tips gegeven. En toen heb ik aangegeven dat als hij z'n werkbus erneer zet, ik er gewoon niet tussen kom. Ik wil ook nog uitstappen enzo. Zet ie de bus zo neer
Ja, technisch gezien zou ik er nog in kunnen, maar ik heb zondag aangegeven dat ik achteruit inparkeren gewoon niet durf in zo'n krap vak en dan doet ie dit. Nu moet ik zijn bus klemzetten. Ik hoop niet dat hij al te vroeg naar het werk moet.
Heb je iemand gevonden om mee te sleuren naar Amsterdam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Je kan ook bij hem blijven slapen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik vannacht pas thuiskom
Jij!quote:
Goed, nu ik jou weer es zie.quote:
Wanneer gaan we weer es daten? Veel te lang geleden.quote:
Mooi, en je bent niet toevallig ongesteld vandaag ofzo?quote:
Verdorie.quote:
hoi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je iemand gevonden om mee te sleuren naar Amsterdam?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de auto weer in het vak weten te proppen. Sta wel weer half tegen de Audi aan terwijl er rechts nog ruimte was maar ik kreeg hem niet beter dan dit hoorik ben allang blij dat de spiegels er nog aan zitten. Ik moet gewoon oefenen. Over een paar weken gaat het vast beter.
Ik ben nu gewoon heel blij dat ik hem überhaupt tussen die twee auto's heb geprakt
Hier. Why?quote:
Denk je dagelijks met liefde terug aan je eigen studentenhuisjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Buren.Gotta love em. Ik heb tegenwoordig studenten naast me. Woonkamer grenst tegen mijn woonkamer. Hoor ze volop door de dunne muurtjes heen brallen.
Ik was nooit zo'n schreeuw-student, ik zat toen toch alleen maar op FOK!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk je dagelijks met liefde terug aan je eigen studentenhuisje
Wil je dood?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:33 schreef missbehavin het volgende:
CL ik moet echt eens met jou in de auto zitten hoor
Het lijkt me echt hilarischquote:
Bierkunde was het toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik die studie ooit afgemaakt heb.
Aah you poor thing.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Ik heb vandaag nog net een hartslag, maar daar houdt het wel mee op.
Gaat helemaal goedkomen hoor.quote:
How 'bout foto's in je FoBo plempen?quote:
hmm ja ik heb wel kei leuke nieuwe schoenen voor in mijn fobo!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
How 'bout foto's in je FoBo plempen?
En bak mij en Missb eens even een lap biefstukvlees, vrouwmensch!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
How 'bout foto's in je FoBo plempen?
En bak mij en Missb eens even een lap biefstukvlees, vrouwmensch!
Nou vooruit, voor deze keer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Medium rare voor mij. Van runderen die hun gehele leven uitsluitend vodka hebben gedronken.
Keihard erop stampen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
he het bestand is te groot! Hoe fix je dat?
Wel eerst 50 cent betalen.quote:
blijkbaarquote:
Met wie?quote:
Bier werkt ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
kak, vergeten paracetamol mee te nemen naar werk.
Ik dacht dat het een liefdesverklaring was!quote:
Aan mijn vrouw?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een liefdesverklaring was!
Wie weet!quote:
Daarom vraag ik het toch ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand het weet zou i het moeten zijn
Ik wilde openen met een smiley welke ik nog nooit had gebruikt als openingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef missbehavin het volgende:
Post dan ook niet van die insinuerende smileys godt!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde openen met een smiley welke ik nog nooit had gebruikt als opening
Hou je van achter?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zocht er weer te veel achter dus.
Wat een intieme vraagquote:
Ik durf niet goedquote:
quote:
Iieuw nee godt, dat gaat ook mij te ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rimmen ben ik persoonlijk niet zo van. Jij zo te zien wel? Als ontvanger of gever?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iieuw nee godt, dat gaat ook mij te ver.
Sorry Tukquote:
En anale seks wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iieuw nee godt, dat gaat ook mij te ver.
Je geeft niet op he?quote:
Ik weet het niet, help me schatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Waarom gaat het hier over anale seks en rimmen?!
Is dat zo een gekke vraag?quote:
Het is volgens mij meer dat het van jou komtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat zo een gekke vraag?![]()
Het is seks. De meeste mensen boven de 18 doen er op regelmatige basis aan.
Dus als baby het vraagt dan is het geen probleem?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer dat het van jou komtWord ik op slag verlegen van
Ja nu even niet, word net lekker gerimdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, help me schat
Vindt jij dat lekker om te geven en/of ontvangen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu even niet, word net lekker gerimd
Mits goed gedaan is natuurlijk met wel meer dingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Mits goed gedaan is het niet vervelend om te ontvangen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als baby het vraagt dan is het geen probleem?
Vorig jaar op 28 April leerde een kennis van mij een leuke dame kennen. Van het ene kwam het ander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja zeg Godtje!
Maar goed, het is niet mijn nummer 1 o wat geweldig bezigheid nee. Ligt aan de bui
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Anders vraag ik t haar wel ff.
Vrouwen vertellen hun homo altijd alles.
Vraag jij het anders evenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Anders vraag ik t haar wel ff.
Vrouwen vertellen hun homo altijd alles.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorig jaar op 28 April leerde een kennis van mij een leuke dame kennen. Van het ene kwam het ander.
Hij had al niet heel veel zin maar goed ze mocht en ging toch mee. Dat was dus niet een heel groot succes want ze was naar zijn zeggen aan zijn lul aan het trekken alsof het een buitenboordmotor was.
Met pijn in zijn lul heeft hij daar een eind aan gemaakt met een smoes en de dame huiswaarts weten te krijgen.
De volgende dag op Qnacht staat hij dit in geuren en kleuren te vertellen. Je denkt dat een meisje een hint snapt maar precies tijdens dit gesprek ... tringggg telefoon.
Pfff daar heb ik echt geen zin in. Klik weg
Gaat door met verhaal inclusief arm gebaren hoe dat meisje aan de vorige nacht aan zijn pik aan het trekken was.
Tik tik op de schouder. Ja! Ik zag je staan en belde je even. Maar je drukte mij weg. Wil je mij niet meer spreken??![]()
![]()
![]()
"een kennis" Uhuhquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
Vorig jaar op 28 April leerde een kennis van mij een leuke dame kennen. Van het ene kwam het ander.
Hij had al niet heel veel zin maar goed ze mocht en ging toch mee. Dat was dus niet een heel groot succes want ze was naar zijn zeggen aan zijn lul aan het trekken alsof het een buitenboordmotor was.
Met pijn in zijn lul heeft hij daar een eind aan gemaakt met een smoes en de dame huiswaarts weten te krijgen.
De volgende dag op Qnacht staat hij dit in geuren en kleuren te vertellen. Je denkt dat een meisje een hint snapt maar precies tijdens dit gesprek ... tringggg telefoon.
Pfff daar heb ik echt geen zin in. Klik weg
Gaat door met verhaal inclusief arm gebaren hoe dat meisje aan de vorige nacht aan zijn pik aan het trekken was.
Tik tik op de schouder. Ja! Ik zag je staan en belde je even. Maar je drukte mij weg. Wil je mij niet meer spreken??![]()
![]()
![]()
Zeg MissB, wat vind jij van rimmen en wat vind jij van anale seks?quote:
Och, af en toe, when the mood's right.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg MissB, wat vind jij van rimmen en wat vind jij van anale seks?
En ben je dan liever de nemer of de gever?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, af en toe, when the mood's right.
Ontvanger, maar speciaal voor jou wil ik de voorbinddildo wel eens gebruiken hoor
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Behalve als ik je eens lekker opin de bek wil pakkissen he
alsof dat zo bijzonder isquote:
Toen lief en ik voor het eerst hadden gekust, was zijn eerste reactie "Wauw..."quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
O zoenen absoluut wel!
Ik hou van zoenen, mits goed.
Er zijn echt ZO veel slechte zoeners op de wereld
Die van laatst, man o man die zoende lekker. Precies zoals ik, en zoals mijn beste vriendin
Ms draai ik wel rondjes!quote:
Een vrouw heeft toch geen mikslang? Weet ik hoe dat werktquote:
Och, het spettert misschien wat meer, maar ze kunnen best redelijk mikken hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vrouw heeft toch geen mikslang? Weet ik hoe dat werkt
Oh mijn MI wat doe je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op de achtergrond een fijne Bubbling-cd...
......quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Vindt je anale seks bij een vrouw geil?
En ik zeker a la Freddie Mercury met de stofzuiger er langsheen zuigen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, ik zie nu een bubbelende onderspetternde MissB boven StBabylon met een trechter in z'n bek
Dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Je zult toch zondag naar Oostenrijk gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |