Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
Maar geen of weinig vlaams voor mij dus
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Requiem pas nog gezien, was op tv
Ik zal de helaasheid ff aanvinkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan zijn De Helaasheid der dingen, Hasta la Vista en Tot altijd wel mooie aanraders vind ik.
Allemaal wat tragikomisch schrijnend grappig zielig mooi.
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is voor mij lang geleden omdat ik t geen film vind voor even tussendoor.
Heb daarna een urendurende depressie
Tot de dubbele dildo kwam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het was laat, ik was aan het werken met een wodkaatje, het was te doen.
Ik heb mijn ogen even afgewend jaquote:
Ik heb hem er meteen bijgepakt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even afgewend ja
De film of de dildo?quote:
Duh. Niet de filmquote:
Zal ik de stapel briefgeld er vast bij pakken?quote:
CHAOS!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Wat je ook doet! De beker niet aanraken!![]()
http://producten.hema.nl/?whatthefark
Dat kan toch niet!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou gewoon, de hema maakte zo'n 2 jaar gelden als grapje deze site
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeksquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff ik heb 2 leuke masters gezien die ik nog wel zou willen doenhaha
nou ik heb ook geen geld meer om ze te gaan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die maar niet ten koste gaan van jouw posten in deze reeks
Die man heeft ook een leven!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raak wel echt enorm gefrustreerd
Gister was de deadline voor het cijfer van mijn laatste tentamen maar ik heb nog niks binnen
vorige keer was die kerel een week te laat!!!
als ik het over een paar uur niet heb ga ik mailen want ik ben het wel echt goed beu
zouden wij eens moeten proberen om zo met deadlines om te gaan
Maar ik wil het zo graag weten!quote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
I'm getting so old... Ik zou weer zo een kleine nap kunnen doen
Ik had weer gruwelijke nachtmerries vannacht. Vorige week was het zo erg dat ik 's nachts zoonlief wakker heb geschreeuwdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar dat komt misschien doordat ik maar een krappe 5 uur geslapen heb.
Nog hossen met carnaval?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm dutjes!
had ik al gezegd dat ik vakantie heb?
Mijn pa wil een smartphone kopen dus ik MOEST specs vergelijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had weer gruwelijke nachtmerries vannacht. Vorige week was het zo erg dat ik 's nachts zoonlief wakker heb geschreeuwd
Hey Cllie! hoe is het met jou?quote:
CL ook!quote:
neuh maar 1 dagjequote:
Yeay, dat is echt hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn pa wil een smartphone kopen dus ik MOEST specs vergelijken.
Allemaal geluktquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hey Cllie! hoe is het met jou?
en je keuken en je vloer en zo?
yay! en hoe bevalt het nu op je eigen stekje?quote:
Even wennen aan de rust en stiltequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yay! en hoe bevalt het nu op je eigen stekje?
Oh daar kan ik niet naar kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef CherryLips het volgende:
O jongens ik zit Dit is mijn lijf te kijken op RTL en er komen de meest ranzige dingen langs
neem een kat! dan heb je nooit meer rustquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wennen aan de rust en stilte
Behalve s ochtends vroeg want dan word ik wakker van de winkels hierachter die bevoorraad worden met luidruchtige karren
Ja en gisteren moest ik een nieuw beeldscherm uitzoeken dus ik heb al 2 nachten te weinig geslapen.quote:
Ik ben net 1,5 week ziek geweest, ik zou dat ook wel willenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
I'm getting so old... Ik zou weer zo een kleine nap kunnen doen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:00 schreef missbehavin het volgende:
Waarom word ik toch zo vaak aangesproken met 'de heer' in mails?
Ssssht, dat bewaar ik toch alleen voor jou! Niet voor de mannen van Ziggo iigquote:
rivalquote:
Ookquote:
quote:
Klimgeitquote:
moet ie voor alle vakken of alleen een paar vakken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:11 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wtf, huiswerkbegeleiding ¤ 160 per periode...
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ie voor alle vakken of alleen een paar vakken?
briefjes op je locale LO kunnen al helpen
vaak hangt er ook genoeg van studenten in de supermarkt (hier wel, want hier zit een grote LO)
dan zou je kunnen denken aan een pedagogiek student?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...
Maak een nieuw geslaagd kind. Ze zijn gratis om te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allround begeleiding, mijn autistje kan niet plannen of overzicht bewaren enzo...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maak een nieuw geslaagd kind. Ze zijn gratis om te maken.
Dit keer niet roken tijdens de zwangerschap.
Spotifyquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik kan een liedje niet vinden. Sterf youtube!
En dat wil een chinees adopterenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik word GEK van die stomme Aziaten!!!!
*veegt alle hysterische paarse kleurtjes weg, fatsoeneert de cijfers, zet alles weer recht*
DAAR! ZAK ER IN!
Mjah,vind die maar eens...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou je kunnen denken aan een pedagogiek student?
Ja maar daar ben ik dan vanaf het begin bij hequote:
Ook niet. Ik weetde titel ook niet, alleen dat het uit Faster Pussycat, Kill Kill isquote:
aster Pussycat"quote:
Nee was het maar zo simpelquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
aster Pussycat"
Sung by The Bostweeds
Lyrics by Rick Jarrard
Music by Paul Sawtell and Bert Shefter
?
Includes: music by Igo Kantor, Bert Shefter & Paul Sawtell (the Shefter/Sawtell team scored lotsa sci-fi, e.g.: "The Fly" and "Voyage to The Bottom Of The Sea"); the classic title song by the otherwise unknown "Bostweeds;" highly quotable dialogue from Satana and her co-stars; sound effects.quote:
Ja die had ik ook al gevonden, maar dan doet het geluid het weer niet op de ipad.. Maar lief dat je meedenktquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://8tracks.com/lisesi(...)ll-soundtrack-part-1
Mijn laptop is dood godtquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet het bij mij perfect op de computer
Leven de koning!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Oranje boooooooooven, oranje booooooooooooooven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leven de koning!Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het erg aanstekelijk
En ik WIL het helemaal niet leuk vinden!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Alleen als het om NL sporters/sportteams gaat, het koningshuis mag kapot vallen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Oranje boooooooooven, oranje booooooooooooooven...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ja
Ik vind het erg aanstekelijk
En ik WIL het helemaal niet leuk vinden!
''Dames en heren, mijn naam is Bertus Bintje, met het Oranje koor Weer Geen Lintje''quote:
En Maxima!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
''Dames en heren, mijn naam is Bertus Bintje, met het Oranje koor Weer Geen Lintje''
Tja er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Dit gaat echt woensdag pas weer langzaam uit m'n kop
Ik drink en dans ook gewoon op Metallica of zo hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dus daarop drinken en dansen de mensen in het zuiden
True. Bad hair days en zo.quote:
Ow en heb je ook wat zieke moves?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink en dans ook gewoon op Metallica of zo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |